Altijd? 😅quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben nu halverwege seizoen 6. Het gaat best hard momenteel met een man die altijd slaapt op de bank.
Lees terug en wilde net blij zijn voor je goede gesprekken en duimen. Snap dat dit erin hakt. Zo snel ook al weer terugquote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
Kreeg vanmorgen een telefoontje dat bij een goede vriend de tumoren in alle hevigheid terug zijn op zijn lever na een operatie afgelopen herfst. Ze gaan nu kijken of er een volledige MRI gemaakt kan worden om te zien hoe de rest van zijn lichaam eruit ziet qua uitzaaiingen. De voorlopige conclusie was iig dat er geen genezende behandeling meer mogelijk was.
Dat soort dingen hakt er wel ff in zeg
Nu een week of vijf. Hij slaapt 's nachts kort, is meestal tussen 3 en 4 uit bed. Is tijdelijk als het goed is, het is erger geweest. We wachten maar af. Vooralsnog wil hij geen hulp.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Altijd? 😅
Dan misschien maar eens een dokter bellen? Of hoeft dat ook al niet meer denk je 😅🤔
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, gaat best goed... 3 zakjes bloed en 2 zakjes chemo zitten erin. Ze heeft al bijna 2 dagen geen zuurstof meer nodig gehad. Praat weer helder, humor weer terug (moet niet te lang slapen, dat kan straks wel lang genoeg... enzo)
En nee het komt niet goed maar de tijd die ze heeft moet zo fijn mogelijk voor haar zijn
Een van je partners? Wut? Hoeveel heb je erquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:33 schreef Tele6 het volgende:
voor Bluezz!!!!
Ik heb een fijne middag en avond gehad
Ik heb Scrabble gespeeld met m'n broer, daarna kwam een van m'n partners erbij en we zijn met z'n drieën uit eten geweest. Daarna gewandeld, ijsje gegeten, afscheid van broer en toen nog wat tijd voor A. en mij met z'n tweetjes![]()
Nu moe maar voldaan weer op m'n ziekenhuiskamer
Oh en het was de eerste keer dat broer en A. elkaar zagen, maar het ging meteen heel soepel. Zo anders dan met m'n ex![]()
![]()
Lekker over sport gepraat en over reizen, over eten natuurlijk, en grapjes uitgewisseld
Hoeveel win jij wel niet qua etentjes en overnachtingenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Tele!
Volgende week eten bij haurbor café.. zo zin in kreeftsalade en seafood platter.
Gratis. Gewonnen
Heb je dat gemist? Twee heeft ze er, die ook samen zijn, kekke damequote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Een van je partners? Wut? Hoeveel heb je er
Bedoelde meer of hij inmiddels niet overleden was als hij altijd daar ligt, suf grapjequote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nu een week of vijf. Hij slaapt 's nachts kort, is meestal tussen 3 en 4 uit bed. Is tijdelijk als het goed is, het is erger geweest. We wachten maar af. Vooralsnog wil hij geen hulp.
Reken je je overuren wel en zit er schot in werkdruk verminderd krijgen? Je klinkt altijd beetje als die ene gekke Henkie waar het hele bedrijf op draait...quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Als laatste ben ik trots op mezelf. Een beetje. Had n rotnacht, pas om 3u in slaap en nog 3x wakker tot de wekker. 2x ingekakt op werk (niet in slaap gevallen hoor), toch tot 18.30u gewerkt terwijl de rest weg was om 17u. En nu n uur op bed. Mocht ik weer n rotnacht krijgen, gaat gelukkig niet de wekker
Saai.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Reken je je overuren wel en zit er schot in werkdruk verminderd krijgen? Je klinkt altijd beetje als die ene gekke Henkie waar het hele bedrijf op draait...
Heel heel erg goed gedaanquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:43 schreef MissGiraffe het volgende:
Wat vinden jullie van Chernobyl de HBO serie?
Ik wil de serie aan iemand geven op een USB stick, maar de persoon is een beetje depri enzo.. maar heeft een interesse in Chernobyl. Geven of niet? Wil niet op mn geweten hebben dat de persoon extra depri wordt nl.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel heel erg goed gedaan
Fantastisch geacteerd, fantastisch passende beelden en muziek erbij.
Enige kritiek van mijn kant is dat het anti Sovjet-Unie geneuzel wat meer achterwege had mogen blijven of iig iets minder vanuit Amerikaans/Westers perspectief had mogen zijn
Lijkt me niet afhangen van een serie kijken, dus gewoon gevenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:50 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Ik wil de serie aan iemand geven op een USB stick, maar de persoon is een beetje depri enzo.. maar heeft een interesse in Chernobyl. Geven of niet? Wil niet op mn geweten hebben dat de persoon extra depri wordt nl.
Kewl. Ga t doen dan. Tnx.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijkt me niet afhangen van een serie kijken, dus gewoon geven
Neem aan dat diegene ook wel snapt dat het geen comedy is
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Als laatste ben ik trots op mezelf. Een beetje. Had n rotnacht, pas om 3u in slaap en nog 3x wakker tot de wekker. 2x ingekakt op werk (niet in slaap gevallen hoor), toch tot 18.30u gewerkt terwijl de rest weg was om 17u. En nu n uur op bed. Mocht ik weer n rotnacht krijgen, gaat gelukkig niet de wekker
Superfijn is dat jaquote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:14 schreef golfer het volgende:
Ben zo blij dat de best nog erg zieke B. nu lekker dichtbij is en dat ik haar zelf kan verzorgen en verwennen. En dat ons bed weer niet zo leeg is.
#doesnormaalquote:
Nja, dierenpark Emmen kan wel wat extra bezoekers gebruiken toch? Het is verliesgevend, helaas.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
#doesnormaal
Anders ga je naar de savanne in Emmen. Mag je met neushoorns spelen
Ga jij weer even fijn ergens anders de idioot uithangen en weg uit deze SC? Of weer een verdwijntrucje doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |