Volgens transfermarkt.de niet.quote:
Wij wel zeker?quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:04 schreef TLC het volgende:
Ik denk niet dat Johan Derksen hier erg blij van kan worden met dit Oranje
Vroeg je hier net ook al niet om?quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niemand die schot van Luuk heeft tegen BATE?
quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft iemand youtube filmpje voor me waar Luuk huizenhoog over schiet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, maar Nederland is ook niet best hoor.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:05 schreef cunial het volgende:
En dit team moet europees kampioen gaan worden? Laat staan wereldkampioen.. wat een gekut zeg.
Wat een onlogische keuze!quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:05 schreef Vollenhoven het volgende:
Vandaag besloot een mod (wiens naam niet genoemd mag worden) om hard te modden in een discussie die hij verloor.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]GRIJP IN !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ben je fan van The National? Zo ja, wat vind je van het nieuwe album?quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens transfermarkt.de niet.
Nee, echt lachwekkend slecht is iequote:Op donderdag 6 juni 2019 22:05 schreef Bolasie het volgende:
Wist niet dat Babel nog op het veld staat.
Meh. Kabbelt mij iets teveel.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben je fan van The National? Zo ja, wat vind je van het nieuwe album?
Maar dit heb je al verteld dus dit is niet nieuw voor mij.quote:
Wat vind je van Fontaines DC?quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tja, maar Nederland is ook niet best hoor.
Jammer dat sommige mods met de snelheid van een trein gaan modden in andere forumonderdelen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah
Wat er buiten VBL gebeurt houdt mij niet zo bezig.
Ik luisterde het album vandaag voor het eerst, dus lijkt mij niet. Ik had het volgens mij over Imagine Dragons en Vampire Weekend de vorige keer.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar dit heb je al verteld dus dit is niet nieuw voor mij.
Uh, kequote:Op donderdag 6 juni 2019 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jammer dat sommige mods met de snelheid van een trein gaan modden in andere forumonderdelen.
Donder op met dit offtopic gezanik.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jammer dat sommige mods met de snelheid van een trein gaan modden in andere forumonderdelen.
Jij zou een prima mod zijnquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Donder op met dit offtopic gezanik.
Erwin bepaalt de tactiek vandaag. Weddenschapje verloren.quote:
Ziedendquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De beste speler voorin die je hebt is Memphis en die moet maar net zn dag hebbenquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:07 schreef alopio het volgende:
Als je van Persie en Robben had neergezet was je aanval al 20x beter geweesr
Oh, dat kan ook. Maar het overgrote deel ben ik ook niet fan van hoor. Hele albums luister ik sowieso niet vaak van één artiest.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:08 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik luisterde het album vandaag voor het eerst, dus lijkt mij niet. Ik had het volgens mij over Imagine Dragons en Vampire Weekend de vorige keer.
Muziekonzin mag zeker wel.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Danny Blindquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:09 schreef kurk_droog het volgende:
Welke mongool heeft die dumfries bedacht in de basis?
Dan gaan we voor #Keizerball.quote:
Je mist een goaltjesdief jaquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:08 schreef opreis het volgende:
[..]
De beste speler voorin die je hebt is Memphis en die moet maar net zn dag hebben
Ik wel, pareltje weer van Avicii.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook. Maar het overgrote deel ben ik ook niet fan van hoor. Hele albums luister ik sowieso niet vaak van één artiest.
de Ligtgodquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:09 schreef Saekerhett het volgende:
Tegen dit Engeland met 1-0 achterstaan
Ik vind The National wel mooi ja, ik houd wel van Matt zijn diepe stem. Heb wel iets meer met het werk van Boxer dan met het latere werk (al staan op High Violet ook erg mooie liedjes)quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben je fan van The National? Zo ja, wat vind je van het nieuwe album?
vPersie had gewoon geselecteerd kunnen worden natuurlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:07 schreef alopio het volgende:
We missen echt één aanvaller van wereldklasse. Eentje maar. Dan ben je met dit elftal al een heel eind. Die linie is mokerslecht en prutst maar een eind weg.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:07 schreef alopio het volgende:
Rylan en I Am Easy To Find vind ik wel mooie nummers. Heb vandaag de rest geluisterd maar werd er niet wild van. Soms denk je: "Hm, ik luister hem nog een keer. Misschien moet het nog vallen", maar nee.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind The National wel mooi ja, ik houd wel van Matt zijn diepe stem. Heb wel iets meer met het werk van Boxer dan met het latere werk (al staan op High Violet ook erg mooie liedjes)
Nieuwe album nog niet gehoord, ik luister op het moment eigenlijk alleen Pinkpopartiesten omdat ik daar morgen heen ga. Volgende week luisteren tijdens het werk denk ik. De vorige vind ik wisselvallig, al was The System fantastisch.
Hallo moderator Coco.quote:
Van Persie is alleen vrienden met Afellayquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
vPersie had gewoon geselecteerd kunnen worden natuurlijk.
Maar goed, hij en Depay zijn niet echt vrienden
Maar is niet zo goed al hij nu gehypt is. Profiteerd vooral (bij ajax) van een magistrale de Ligt, De Jong. Ziyech en Tadic.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon bizar dat Van de Beek geen basisplek heeft
Helpt wel als je spelers langdurig door het seizoen heen worden getraind door managers die meer hersencellen hebben dan Pardew, Allardyce en dat soort dronken debielen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:11 schreef Vollenhoven het volgende:
Die Engelsen zijn ook best lastig geworden als het gaat om tactiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |