vPersie had gewoon geselecteerd kunnen worden natuurlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:07 schreef alopio het volgende:
Als je van Persie en Robben had neergezet was je aanval al 20x beter geweesr
We missen echt één aanvaller van wereldklasse. Eentje maar. Dan ben je met dit elftal al een heel eind. Die linie is mokerslecht en prutst maar een eind weg.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:07 schreef alopio het volgende:
Als je van Persie en Robben had neergezet was je aanval al 20x beter geweesr
Rylan en I Am Easy To Find vind ik wel mooie nummers. Heb vandaag de rest geluisterd maar werd er niet wild van. Soms denk je: "Hm, ik luister hem nog een keer. Misschien moet het nog vallen", maar nee.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind The National wel mooi ja, ik houd wel van Matt zijn diepe stem. Heb wel iets meer met het werk van Boxer dan met het latere werk (al staan op High Violet ook erg mooie liedjes)
Nieuwe album nog niet gehoord, ik luister op het moment eigenlijk alleen Pinkpopartiesten omdat ik daar morgen heen ga. Volgende week luisteren tijdens het werk denk ik. De vorige vind ik wisselvallig, al was The System fantastisch.
Hallo moderator Coco.quote:
Van Persie is alleen vrienden met Afellayquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
vPersie had gewoon geselecteerd kunnen worden natuurlijk.
Maar goed, hij en Depay zijn niet echt vrienden
Maar is niet zo goed al hij nu gehypt is. Profiteerd vooral (bij ajax) van een magistrale de Ligt, De Jong. Ziyech en Tadic.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon bizar dat Van de Beek geen basisplek heeft
Helpt wel als je spelers langdurig door het seizoen heen worden getraind door managers die meer hersencellen hebben dan Pardew, Allardyce en dat soort dronken debielen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:11 schreef Vollenhoven het volgende:
Die Engelsen zijn ook best lastig geworden als het gaat om tactiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |