Donder op met dit offtopic gezanik.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jammer dat sommige mods met de snelheid van een trein gaan modden in andere forumonderdelen.
Jij zou een prima mod zijnquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Donder op met dit offtopic gezanik.
Erwin bepaalt de tactiek vandaag. Weddenschapje verloren.quote:
Ziedendquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De beste speler voorin die je hebt is Memphis en die moet maar net zn dag hebbenquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:07 schreef alopio het volgende:
Als je van Persie en Robben had neergezet was je aanval al 20x beter geweesr
Oh, dat kan ook. Maar het overgrote deel ben ik ook niet fan van hoor. Hele albums luister ik sowieso niet vaak van één artiest.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:08 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik luisterde het album vandaag voor het eerst, dus lijkt mij niet. Ik had het volgens mij over Imagine Dragons en Vampire Weekend de vorige keer.
Muziekonzin mag zeker wel.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Danny Blindquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:09 schreef kurk_droog het volgende:
Welke mongool heeft die dumfries bedacht in de basis?
Dan gaan we voor #Keizerball.quote:
Je mist een goaltjesdief jaquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:08 schreef opreis het volgende:
[..]
De beste speler voorin die je hebt is Memphis en die moet maar net zn dag hebben
Ik wel, pareltje weer van Avicii.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook. Maar het overgrote deel ben ik ook niet fan van hoor. Hele albums luister ik sowieso niet vaak van één artiest.
de Ligtgodquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:09 schreef Saekerhett het volgende:
Tegen dit Engeland met 1-0 achterstaan
Ik vind The National wel mooi ja, ik houd wel van Matt zijn diepe stem. Heb wel iets meer met het werk van Boxer dan met het latere werk (al staan op High Violet ook erg mooie liedjes)quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben je fan van The National? Zo ja, wat vind je van het nieuwe album?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |