Uh... okequote:Op donderdag 6 juni 2019 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft PSV die figuren ja, ik mis de tijd van Suarez (al had je daarvoor Robben)
Of Huntelaar, die krijgt altijd een strafschop als hij gaat liggen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:59 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
We hadden Robben op moeten roepen voor 2 matches.
Ik zit niet geconcentreerd te kijken.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:59 schreef Slobeend het volgende:
De veldbezetting bij Nederland is matig, wat jij @:el-stinho
Die had hem inderdaad naast het doel gekopt.quote:
Kevin Spacey is keyser sozequote:Op donderdag 6 juni 2019 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
ik kijk nu ook, via stream, dus loop achter
Alsquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:01 schreef Gezicht het volgende:
Als die omhaal er in vliegt is Memphis opeens de held van de avond
Zou geen gezicht zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:01 schreef Gezicht het volgende:
quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:01 schreef Vollenhoven het volgende:
Sinds Memphis weer contact heeft met zijn vader, mist hij alles.
Nee, vierkant.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:02 schreef SuperFokker het volgende:
Is de transfer van Bergwijn naar Ajax al rond eigenlijk?
Wauw, ja is iemand die scoort de held? Wauwquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:01 schreef Gezicht het volgende:
Zeker.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:02 schreef SuperFokker het volgende:
Is de transfer van Bergwijn naar Ajax al rond eigenlijk?
Tegen Borisof?quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft iemand youtube filmpje voor me waar Luuk huizenhoog over schiet?
Nu schaam ik mij.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik had dezelfde comment in mn hoofd
Nee wel alle goals in de eredivisie compilatiequote:Op donderdag 6 juni 2019 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft iemand youtube filmpje voor me waar Luuk huizenhoog over schiet?
Dat past maar net.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doordachtquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar is het al snel vol.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zo, een goedemorgen. Kom je nu pas achter de visie van Koeman voor zover hij die heeft?quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:03 schreef Flips het volgende:
Koeman is defensiever gaan spelen; bang voor een tegentreffer.
Niet, ik heb gewoon lopen ruimen hoor.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heel even ja, vandaag, zonder rechten
Ik vind het vreemd dat die na z'n CL campagne nog niet erin staat. Nieuwe aanvaller proberen kan geen kwaad met deze armoe.quote:
Ik welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |