Het zal de kerstwensen echt een worst wezen.quote:Op zondag 22 december 2019 08:29 schreef iemand het volgende:
Nou, heel eerlijk gezegd: de kerstwensen vinden niks van je.
En als ze dat wel doen, dan hou je ze er toch niet van tegen. Zolang jij een ander geen kwaad doet, wat interesseert het dan? Wat een ander zegt, denkt of doet over jou is niet jouw verantwoordelijkheid.
Dit is op FOK!?quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:18 schreef eRKa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond die bellen altijd al een beetje domzoals de meeste mensen.
BF klopte echter wél.
De Basic-FOK! sportschool niet kennenquote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 19:49 schreef iemand het volgende:
Ik voel gewoon dat dit een heel stressvol gebeuren gaat worden. Ik voel het aan mijn vader. 2020 begint huilend voor mij.
Da’s nou jammer, wederom “naast de boot gepist”.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:26 schreef iemand het volgende:
Een lelijk ding . Of voor aap staande aap in de zak vinden
quote:Ik heb betere dingen te doen dan jouw handje boven water te houden.
Noemt hij de TS nou een fantast?quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:16 schreef iemand het volgende:
Arm kind dat nog niet eens geboren isverzint eer gij begint!
Alsof de situatie nog niet erg genoeg was ook nog een zwangerschap erbij van een prille liefde dat wankelt aan alle kanten.
Sterkte
Rouwdouwers zijn het.quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:12 schreef iemand het volgende:
Rauwstoet bekogelen, kraaienpoten voor brandweer kazernemensen zijn echt gewoon soms alle fatsoen kwijt
Mooie term voor de stupidisering van de maatschappij....quote:Op vrijdag 3 januari 2020 @ 02:19 schreef iemand het volgende:
[..]
ik ben helemaal met je eens dat er verandering moet komen. Of andere partijen daarvoor gezorgd hadden betwijfel ik. Wat gaande is, is overal gaande. De wereld wordt in rap tempo steeds asocialer en individualistischer. Ik denk dat het ook veel te maken heeft met alle prikkels die er tegenwoordig zijn. Mensen raken afgestomd. Maar een mooie start zou zijn om keihard op te treden tegen tuig dat dit soort misdaden plegen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Mooie term voor de stupidisering van de maatschappij....
Een data?quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
DIG / C schijf is vol heb nog een data van 600kg
Voor het geval het veranderd wordt: C schijf is vol heb nog een data van 600kg
Een data, twee datums. Moet kunnenquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een data?
(Ja, kg moet gb zijn.)
quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:35 schreef iemand het volgende:
Als ik om 7 a 8 uur zal openstaan, kan ik helemaal niet meer functioneren..
Helaas is zal/zou door elkaar halen eerder regel dan uitzondering.quote:
Die maakt het veel te bontquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:09 schreef iemand het volgende:
Ik vind ze allebei kut.
Mevrouw doet alsof die oprit haar tuin is en parkeert er bontivikaal een tuinset zodat niemand er langs kan, en de buurman is opzettelijk. aan het muggenziften.
De buurvrouw bedoel je? Ja wat wil je, met een opzettelijke echtgenootquote:
en als ze de hele dag "kut" roepen naar jouquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:26 schreef flipsen het volgende:
[..]
De buurvrouw bedoel je? Ja wat wil je, met een opzettelijke echtgenoot
Ze moeten vast ook hard tegen de ruiten schoppen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:00 schreef iemand het volgende:
Moederkoeien moeten elk jaar geïnsimineerd worden, willen ze klaveren baren en melk produceren (want een koe geeft geen melk omdat ze een koe is hè, een koe geeft melk omdat ze een moeder is..).
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:25 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Ze moeten vast ook hard tegen de ruiten schoppen.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 08:56 schreef Iemand het volgende:
Ik ben er nog in sjok van gisteren de gehele serie achter elkaar bekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |