Bij een degelijk bedrijf staat er met wie je contact op kan nemen in het geval van een noodgeval als je contactpersoon op vakantie is. Dat zou dan ook bekend moeten zijn. Anders is het een bedrijf dat de procedures en protocollen niet op orde heeftquote:Op donderdag 26 december 2019 19:40 schreef Kluun1985 het volgende:
Ik verwacht steun van jullie!
Zoals jullie bekend heb ik dus gisteren een contractverlenging in mijn mail gekregen. Die moet ik digitaal accorderen, bedoeling is dag het komende maandag 30-12 ingaat, huidige contract loopt dan af (denk ik?) Maar er staat FOUT in!!! Er staat dat ik met eigen vervoer ipv openbaar vervoer reis. Ik heb al die tijd gewoon met OV gereisd. Nu heb ik gisteren gelijk mailtje naar mijn contactpersoon voor contracten gestuurd. Maar die viert natuurlijk kerst.
Nu ben ik bang, heel bang voor:
-Wat als die contactpersoon op vakantie is en mijn mail dus niet leest? Of gewoon vergeet mijn mail te lezen als die er wel is?
-Hoe lang mag ik wachten met tekenen? Het gaat 30ste al in.
-Er staan meer rare dingen in dat contract, zoals dat ik zelf mijn gewerkte uren moet doorgeven om betaald te krijgen. Dat heb ik ook nooit hoeven doen.
Ik ben heel bang en gestresst!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een masturbatiesessie op je Pakistaanse pad houden om te ontstressen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:56 schreef Kluun1985 het volgende:
Zoals verwacht geen reactie op mijn mail. Wat zouden jullie nu doen?
Ze zijn sowieso verplicht te betalen nu:quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:37 schreef Plots het volgende:
Dus je hebt woensdag een aanzegging gehad voor een contract dat over 5 dagen is verlengd. Normaal met dit ruim een maand van te voren. Wat een pauper bedrijf. ;-( Als ze nu besluiten om niet te verlengen, dienen ze je te betalen voor de dagen wat ze later dan een maand niet hebben gedaan.
Het lijkt inderdaad op een padquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een masturbatiesessie op je Pakistaanse pad houden om te ontstressen.
Je moet niet voelen aan je vader.quote:Op donderdag 26 december 2019 19:49 schreef Kluun1985 het volgende:
Ik voel gewoon dat dit een heel stressvol gebeuren gaat worden. Ik voel het aan mijn vader. 2020 begint huilend voor mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |