abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190666432
Ik verwacht steun van jullie!

Zoals jullie bekend heb ik dus gisteren een contractverlenging in mijn mail gekregen. Die moet ik digitaal accorderen, bedoeling is dag het komende maandag 30-12 ingaat, huidige contract loopt dan af (denk ik?) Maar er staat FOUT in!!! Er staat dat ik met eigen vervoer ipv openbaar vervoer reis. Ik heb al die tijd gewoon met OV gereisd. Nu heb ik gisteren gelijk mailtje naar mijn contactpersoon voor contracten gestuurd. Maar die viert natuurlijk kerst.

Nu ben ik bang, heel bang voor:

-Wat als die contactpersoon op vakantie is en mijn mail dus niet leest? Of gewoon vergeet mijn mail te lezen als die er wel is?
-Hoe lang mag ik wachten met tekenen? Het gaat 30ste al in.
-Er staan meer rare dingen in dat contract, zoals dat ik zelf mijn gewerkte uren moet doorgeven om betaald te krijgen. Dat heb ik ook nooit hoeven doen.

Ik ben heel bang en gestresst!
Niet doen
pi_190666492
Niet tekenen en gewoon naar het werk gaan. Als ze je niet tegenhouden heb je alsnog een contract.
pi_190666541
Ik voel gewoon dat dit een heel stressvol gebeuren gaat worden. Ik voel het aan mijn vader. 2020 begint huilend voor mij.
Niet doen
  Moderator donderdag 26 december 2019 @ 20:11:07 #4
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_190666767
waarom voel je aan je vader?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_190666804
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 20:11 schreef sp3c het volgende:
waarom voel je aan je vader?
TS is Jolanda uit Epe :@
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator donderdag 26 december 2019 @ 22:49:14 #6
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_190669317
Ja twee opties.

Je gaat
Je gaat niet

Joe
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_190671276
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 19:40 schreef Kluun1985 het volgende:
Ik verwacht steun van jullie!

Zoals jullie bekend heb ik dus gisteren een contractverlenging in mijn mail gekregen. Die moet ik digitaal accorderen, bedoeling is dag het komende maandag 30-12 ingaat, huidige contract loopt dan af (denk ik?) Maar er staat FOUT in!!! Er staat dat ik met eigen vervoer ipv openbaar vervoer reis. Ik heb al die tijd gewoon met OV gereisd. Nu heb ik gisteren gelijk mailtje naar mijn contactpersoon voor contracten gestuurd. Maar die viert natuurlijk kerst.

Nu ben ik bang, heel bang voor:

-Wat als die contactpersoon op vakantie is en mijn mail dus niet leest? Of gewoon vergeet mijn mail te lezen als die er wel is?
-Hoe lang mag ik wachten met tekenen? Het gaat 30ste al in.
-Er staan meer rare dingen in dat contract, zoals dat ik zelf mijn gewerkte uren moet doorgeven om betaald te krijgen. Dat heb ik ook nooit hoeven doen.

Ik ben heel bang en gestresst!
Bij een degelijk bedrijf staat er met wie je contact op kan nemen in het geval van een noodgeval als je contactpersoon op vakantie is. Dat zou dan ook bekend moeten zijn. Anders is het een bedrijf dat de procedures en protocollen niet op orde heeft
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190671411
Hoe ik wil dat morgen gaat:

Contactpersoon leest mijn mail, en nog voor 12:00 ontvang ik een mail, waarin staat dat het gelijk aangepast wordt of al is, en ik wordt verzocht het te ondertekenen. Kluun haalt adem.

Hoe het morgen zal gaan (this is just how Kluun rolls and Kluun's depressing life):

Contactpersoon is er niet of wel, hoe dan ook mijn mail wordt niet gelezen, en ik ga in paniek bellen, over het verdere verloop durf ik geen voorspellingen te doen, maar dit zal weer een helse maand gaan worden.

2020 begint dramatisch.
Niet doen
pi_190675337
Zoals verwacht geen reactie op mijn mail. Wat zouden jullie nu doen?
Niet doen
pi_190675489
Ik zou er gewoon een eind aan maken. Alles is verloren nu :Y
A murky, forgotten land.
  vrijdag 27 december 2019 @ 11:37:31 #11
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_190676056
Dus je hebt woensdag een aanzegging gehad voor een contract dat over 5 dagen is verlengd. Normaal met dit ruim een maand van te voren. Wat een pauper bedrijf. ;-( Als ze nu besluiten om niet te verlengen, dienen ze je te betalen voor de dagen wat ze later dan een maand niet hebben gedaan.
pi_190676138
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 10:56 schreef Kluun1985 het volgende:
Zoals verwacht geen reactie op mijn mail. Wat zouden jullie nu doen?
Een masturbatiesessie op je Pakistaanse pad houden om te ontstressen. :D
pi_190676857
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 11:37 schreef Plots het volgende:
Dus je hebt woensdag een aanzegging gehad voor een contract dat over 5 dagen is verlengd. Normaal met dit ruim een maand van te voren. Wat een pauper bedrijf. ;-( Als ze nu besluiten om niet te verlengen, dienen ze je te betalen voor de dagen wat ze later dan een maand niet hebben gedaan.
Ze zijn sowieso verplicht te betalen nu:

https://www.rijksoverheid(...)is-een-aanzegtermijn
A murky, forgotten land.
pi_190677250
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 11:41 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Een masturbatiesessie op je Pakistaanse pad houden om te ontstressen. :D
Het lijkt inderdaad op een pad :Y
Ik was hier...
pi_190677479
Tekenen onder voorbehoud van de door jou genoemde wijzigingen.
Ik nuke jullie allemaal de moeder.
pi_190677524
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 19:49 schreef Kluun1985 het volgende:
Ik voel gewoon dat dit een heel stressvol gebeuren gaat worden. Ik voel het aan mijn vader. 2020 begint huilend voor mij.
Je moet niet voelen aan je vader. :r
  vrijdag 27 december 2019 @ 20:12:17 #17
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_190688588
O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: