Je bent zelf dubnelquote:Op donderdag 16 januari 2020 06:46 schreef Wereldgozer het volgende:
De uurtjes voor 12 tellen dubbel
@:haags_kwartiertje
Lees je wel even in voor je dat gaat gebruiken, Dat komt nogal nauw met tijdstip van slikken en gaan slapen. Bovendien is de gewenning heel groot en afkicken kost maanden waarin je echt slecht gaat slapen.quote:
Is toch een fabel?quote:Op donderdag 16 januari 2020 06:46 schreef Wereldgozer het volgende:
De uurtjes voor 12 tellen dubbel
@:haags_kwartiertje
Heb vandaag om 11 opgestaan. En heel dag erg moe rondgelopen. Dan is me motivatie om te gaan lopen, studeren erg laag.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:54 schreef maily het volgende:
De wekker zetten. Hoe laat je ook pas in slaap bent gevallen; om 7 of 8 uur opstaan.
Dan doe je het geleidelijker.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:35 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Heb vandaag om 11 opgestaan. En heel dag erg moe rondgelopen. Dan is me motivatie om te gaan lopen, studeren erg laag.
Gisteren was het van zelfde. als ik geen 10uur slaap ofzo dan ben ik te moe.
Als ik om 7 a 8 uur zal openstaan, kan ik helemaal niet meer functioneren..
Nee, moet je een beetje moeite voor doen. Succesquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:45 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Zal proberen. Maar het is echt niet makkelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |