abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 juni 2019 @ 17:16:17 #1
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_187258455
Een nieuwe start



Welkom in het centrale FvD topic. Hieronder vind je in het kort waar deze partij voor staat:

Als enige politieke beweging handelen wij vanuit een totaalvisie op de grote problematiek die nu in Nederland speelt: we hebben ongetwijfeld op bepaalde punten overlap met allerlei partijen, maar Forum voor Democratie wil niet alleen de symptomen van de huidige crisis aanpakken (zoals de ongecontroleerde immigratie, de uitzichtloze euro2, het verslechterend onderwijs, en het onhoudbare zorgstelsel); vooral richten we ons op de achterliggende oorzaak: het politieke systeem zélf. Je gaat een huis niet verbouwen als de fundamenten verrot zijn. We moeten beginnen bij de basis: ons politieke systeem stamt uit 1848 en sluit niet meer aan bij deze tijd en bij de wensen van de kiezers.

Partijkartel
Een kleine groep partijleden – van een select aantal partijen – heeft in Nederland de touwtjes in handen. Deze groep van circa 10.000 mensen noemen wij het partijkartel1. Volksvertegenwoordigers en bestuurders worden nu vooral gerekruteerd door de partijleiding zélf – een systeem van coöptatie waardoor vooral meelopers en jaknikkers komen bovendrijven die het nogal eens aan visie en moed ontbreekt. Deze carrièrepolitici willen vervolgens doorschuiven naar een burgemeesterspost, een topfunctie bij een zorgverzekeraar of de hoofdprijs: iets in Brussel. Het is de partij die de baan regelt. De loyaliteit van de volksvertegenwoordiger ligt bij de partijtop – niet bij de kiezer. Hierdoor komen de belangen van de bevolking vaak laag op het prioriteitenlijstje terecht. Partijbelang gaat boven landsbelang.

Dit willen wij veranderen. Ons belangrijkste agendapunt is democratische vernieuwing. Zoals Eberhard van der Laan3 eerder deze week constateerde: “De partijpolitiek is aan het einde van zijn levenscyclus gekomen (…) de burger haakt af“. Daarom zijn bindende referenda noodzakelijk – evenals gekozen burgemeesters. Er is in ons land voldoende talent aanwezig – alleen komt dat niet tot wasdom door de achterhaalde partijcultuur. Nieuwe generaties gaan niet naar rokerige zaaltjes; daarom gaan we e-democracy in Nederland introduceren. De mensen zoveel mogelijk online betrekken bij de zaken die hen raken. Binnenkort lanceren we op onze website het ‘democratie dashboard‘ waar kiezers zélf het heft in handen kunnen nemen om dingen te veranderen via petities, burgerinitiatieven en crowdfunding – en waar ze zich bovendien kunnen kandideren voor openbare functies.

Filmpjes en plaatjes hieronder in de spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 juni 2019 @ 17:16:38 #2
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_187258460
dus eerst wil Cliteur niet en nu ineens wel _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_187258771
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:16 schreef rubbereend het volgende:
dus eerst wil Cliteur niet en nu ineens wel _O-
Ach, een mens mag zich bedenken toch?

Ik vind het wel bijzonder dat ze ook een kandidaat naar voren schuiven om voorzitter van de Eerste Kamer te worden. Die maakt natuurlijk net zoveel kans als Bosma toen hij voorzitter van de Tweede Kamer probeerde te worden.

Maar misschien is dat het plan ook wel. Weer eens een gelegenheid om te klagen over het partijkartel.
pi_187258861
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:35 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ach, een mens mag zich bedenken toch?

Ik vind het wel bijzonder dat ze ook een kandidaat naar voren schuiven om voorzitter van de Eerste Kamer te worden. Die maakt natuurlijk net zoveel kans als Bosma toen hij voorzitter van de Tweede Kamer probeerde te worden.

Maar misschien is dat het plan ook wel. Weer eens een gelegenheid om te klagen over het partijkartel.
Hij mag zich inderdaad bedenken, ik vind dat altijd maar een raar idee dat politici nooit van mening mogen veranderen. Zouden ze juist vaker moeten doen wat mij betreft. In het geval van Cliteur als eerste kamer voorzitter :') veel partijdiger kan je het niet hebben en een voorzitter hoort er juist boven te staan. Waarschijnlijk en hopelijk is hij dus vrij kansloos inderdaad.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 juni 2019 @ 17:41:20 #5
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_187258867
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:35 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ach, een mens mag zich bedenken toch?

Ik vind het wel bijzonder dat ze ook een kandidaat naar voren schuiven om voorzitter van de Eerste Kamer te worden. Die maakt natuurlijk net zoveel kans als Bosma toen hij voorzitter van de Tweede Kamer probeerde te worden.

Maar misschien is dat het plan ook wel. Weer eens een gelegenheid om te klagen over het partijkartel.
hij heeft wekenlang herhaaldelijk gezegd dat hij niet wil en niet kan. Als Rutte nu ineens wel naar Europa zou gaan staat de halve FVD achterban op de achterste benen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 juni 2019 @ 17:42:11 #6
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_187258893
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Hij mag zich inderdaad bedenken, ik vind dat altijd maar een raar idee dat politici nooit van mening mogen veranderen. Zouden ze juist vaker moeten doen wat mij betreft. In het geval van Cliteur als eerste kamer voorzitter :') veel partijdiger kan je het niet hebben en een voorzitter hoort er juist boven te staan. Waarschijnlijk en hopelijk is hij dus vrij kansloos inderdaad.
Cliteur wil geen voorzitter van de eerste kamer worden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_187258915
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:35 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ach, een mens mag zich bedenken toch?

Ik vind het wel bijzonder dat ze ook een kandidaat naar voren schuiven om voorzitter van de Eerste Kamer te worden. Die maakt natuurlijk net zoveel kans als Bosma toen hij voorzitter van de Tweede Kamer probeerde te worden.

Maar misschien is dat het plan ook wel. Weer eens een gelegenheid om te klagen over het partijkartel.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Hij mag zich inderdaad bedenken, ik vind dat altijd maar een raar idee dat politici nooit van mening mogen veranderen. Zouden ze juist vaker moeten doen wat mij betreft. In het geval van Cliteur als eerste kamer voorzitter :') veel partijdiger kan je het niet hebben en een voorzitter hoort er juist boven te staan. Waarschijnlijk en hopelijk is hij dus vrij kansloos inderdaad.
Lekker gelezen, chefs

Ik zou als FvD het voorzitterschap van de Eerste Kamer lekker aan de VVD hebben gelaten.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_187258947
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:41 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hij heeft wekenlang herhaaldelijk gezegd dat hij niet wil en niet kan. Als Rutte nu ineens wel naar Europa zou gaan staat de halve FVD achterban op de achterste benen
Ja, want dat is ook echt vergelijkbaar, ofzo :')
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_187258971
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Hij mag zich inderdaad bedenken, ik vind dat altijd maar een raar idee dat politici nooit van mening mogen veranderen. Zouden ze juist vaker moeten doen wat mij betreft. In het geval van Cliteur als eerste kamer voorzitter :') veel partijdiger kan je het niet hebben en een voorzitter hoort er juist boven te staan. Waarschijnlijk en hopelijk is hij dus vrij kansloos inderdaad.
Nee, Cliteur wordt dus fractievoorzitter, maar voor de rol van Kamervoorzitter hebben ze een onbekende naar voren geschoven.

edit: ene Toine Beukering

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2019 17:49:00 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 juni 2019 @ 17:47:39 #10
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_187258975
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:45 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ja, want dat is ook echt vergelijkbaar, ofzo :')
vertel, je kan je bedenken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_187259002
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:47 schreef rubbereend het volgende:

[..]

vertel, je kan je bedenken
Nee, vertel jij maar. Jij suggereert dat Rutte die naar een EU-post gaat vergelijkbaar is met Cliteur die zich bedenkt en alsnog opgaat voor het fractieleiderschap van FvD in de Senaat. Waarom?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_187259039
Komt die voorspelling voor de verkiezing van de nieuwe Kamervoorzitter: Toine Beukering (FvD) 12 stemmen. Goed, misschien krijgen ze de PVV'ers nog mee, maar dan zijn we er wel.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 17:52:10 #13
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_187259040
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:47 schreef rubbereend het volgende:

[..]

vertel, je kan je bedenken
Cliteur heeft welgeteld een keer gezegd liever niet de nummer 1 te worden. Rutte roeptoetert al maanden, zo niet jaren over zijn wens om in NL te blijven als premier. Niet alleen in de Kamer, maar laatst ook in debat met Baudet.

Het is inderdaad niet perfect vergelijkbaar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 juni 2019 @ 17:52:25 #14
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_187259045
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:49 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Nee, vertel jij maar. Jij suggereert dat Rutte die naar een EU-post gaat vergelijkbaar is met Cliteur die zich bedenkt en alsnog opgaat voor het fractieleiderschap van FvD in de Senaat. Waarom?
Wekenlang roept Cliteur dat hij geen fractievoorzitter wil worden. Nu is hij het toch. Dat wordt verdedigd als hij heeft zich bedacht.

Rutte roept al tijdenlang dat hij niet naar Europa gaat, Baudet roept maar steeds dat Rutte dat wel zal doen. Mocht Rutte nu ineens wel gaan dan is dat oor het Forum dus prima want hij heeft zich bedacht, dat moet kunnen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 juni 2019 @ 17:53:03 #15
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_187259055
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:52 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Cliteur heeft welgeteld een keer gezegd liever niet de nummer 1 te worden. Rutte roeptoetert al maanden, zo niet jaren over zijn wens om in NL te blijven als premier. Niet alleen in de Kamer, maar laatst ook in debat met Baudet.

Het is inderdaad niet perfect vergelijkbaar.
Cliteur heeft het in de Telegraaf geroepen en sowieso later bij de NOS nog een keer.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 4 juni 2019 @ 17:53:09 #16
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_187259058
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:52 schreef Jigzoz het volgende:
Komt die voorspelling voor de verkiezing van de nieuwe Kamervoorzitter: Toine Beukering (FvD) 12 stemmen. Goed, misschien krijgen ze de PVV'ers nog mee, maar dan zijn we er wel.
Net zo kansloos als Martin Bosma voor de TK, hoewel die 100x capabeler was dan Arib.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 17:53:59 #17
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_187259075
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Cliteur heeft het in de Telegraaf geroepen en sowieso later bij de NOS nog een keer.
Nou 2x dan, tjonge jonge.

Het is nog steeds niet te vergelijken.
pi_187259090
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:52 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Wekenlang roept Cliteur dat hij geen fractievoorzitter wil worden. Nu is hij het toch. Dat wordt verdedigd als hij heeft zich bedacht.

Rutte roept al tijdenlang dat hij niet naar Europa gaat, Baudet roept maar steeds dat Rutte dat wel zal doen. Mocht Rutte nu ineens wel gaan dan is dat oor het Forum dus prima want hij heeft zich bedacht, dat moet kunnen
Ehm. Punt is dat Rutte van de VVD is en Cliteur van FvD. Dus wat Rutte doet is een schandaal en wat Cliteur doet is prima. De inhoud of overeenkomsten doen er volstrekt niet toe.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 juni 2019 @ 17:54:39 #19
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_187259098
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:53 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Net zo kansloos als Martin Bosma voor de TK, hoewel die 100x capabeler was dan Arib.
Bosma was gewoon lastig omdat hij leiders van molsimlanden moet ontvangen, dat is wat lastig als je ze niet wil. Zijn voorzitterskwaliteiten staan buiten kijf.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 juni 2019 @ 17:55:03 #20
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_187259103
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:53 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Nou 2x dan, tjonge jonge.

Het is nog steeds niet te vergelijken.
Dus Rutte mag zich niet bedenken?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_187259109
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:53 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Net zo kansloos als Martin Bosma voor de TK, hoewel die 100x capabeler was dan Arib.
Bosma is een een complotdenker en een geschiedenisvervalser, dus die zou het sowieso nooit geworden zijn.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 17:55:40 #22
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_187259112
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:54 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ehm. Punt is dat Rutte van de VVD is en Cliteur van FvD. Dus wat Rutte doet is een schandaal en wat Cliteur doet is prima. De inhoud of overeenkomsten doen er volstrekt niet toe.
Van Den Haag naar Brussel is iets anders dan van Den Haag naar Den Haag als nr.1 ipv nr.2.

Kom op jongens, is dit de heuvel waarop jullie willen sterven? Volgende klacht.
pi_187259115
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:41 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hij heeft wekenlang herhaaldelijk gezegd dat hij niet wil en niet kan. Als Rutte nu ineens wel naar Europa zou gaan staat de halve FVD achterban op de achterste benen
Hij wil nog steeds niet, heeft er nog steeds geen tijd voor. Maar iemand moet het doen en de rest wil niet of wordt niet geschikt bevonden. Dat is toch gewoon duidelijk?

Kan gebeuren, natuurlijk.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_187259126
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Van Den Haag naar Brussel is iets anders dan van Den Haag naar Den Haag als nr.1 ipv nr.2.

Kom op jongens, is dit de heuvel waarop jullie willen sterven? Volgende klacht.
Ja ho even. Ik zei juist dat ik het prima vind als Cliteur zich bedenkt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 juni 2019 @ 17:57:29 #25
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_187259141
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:55 schreef Hanca het volgende:

[..]

Hij wil nog steeds niet, heeft er nog steeds geen tijd voor. Maar iemand moet het doen en de rest wil niet of wordt niet geschikt bevonden. Dat is toch gewoon duidelijk?
goed nieuws, een fractievoorzitter die er geen tijd voor heeft :') zeker aangezien er een complete fractie gemanaged gaat worden die onervaren zijn. Otten moet in het gareel gehouden worden en politiek gezien zitten ze op een cruciale plek
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_187259165
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:52 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Wekenlang roept Cliteur dat hij geen fractievoorzitter wil worden. Nu is hij het toch. Dat wordt verdedigd als hij heeft zich bedacht.

Rutte roept al tijdenlang dat hij niet naar Europa gaat, Baudet roept maar steeds dat Rutte dat wel zal doen. Mocht Rutte nu ineens wel gaan dan is dat oor het Forum dus prima want hij heeft zich bedacht, dat moet kunnen
Dit is je argument:
Hans gaat vandaag naar de sportschool.
Hans bedenkt zich, het zonnetje schijnt zo mooi, dus hij besluit een wijntje te nippen in z'n tuin.
Hans bedenkt zich, dus hij is vergelijkbaar met Rutte die zich bedenkt en de EU-post accepteert.

Het doet er niet zoveel doet hoe vaak Cliteur t.o.v. Rutte heeft gezegd de functie niet te ambiëren. Als Rutte vertrekt, valt de regering, laat hij z'n eigen land achter voor z'n eigen politieke ambities.

Cliteur bedenkt zich en accepteert juist een functie in landsbelang.

De vergelijking gaat niet op, nog niet in het minste. Alleen als je het dusdanig veralgemeniseerd dat iedere vorm van bedenken of terugkomen op een besluit gelijk is aan Rutte die naar de EU gaat.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_187259179
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:54 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Bosma was gewoon lastig omdat hij leiders van molsimlanden moet ontvangen, dat is wat lastig als je ze niet wil. Zijn voorzitterskwaliteiten staan buiten kijf.
Ja, Bosma is echt een perfecte voorzitter in de verkeerde partij, jammer is dat.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_187259188
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:59 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ja, Bosma is echt een perfecte voorzitter in de verkeerde partij, jammer is dat.
Die vent is knettergestoord man...
pi_187259199
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:57 schreef rubbereend het volgende:

[..]

goed nieuws, een fractievoorzitter die er geen tijd voor heeft :') zeker aangezien er een complete fractie gemanaged gaat worden die onervaren zijn. Otten moet in het gareel gehouden worden en politiek gezien zitten ze op een cruciale plek
Tja, dat is een probleem. Maar de rest is ook allemaal al statenlid of gemeenteraadslid en heeft er dus ook geen tijd voor.

Nou valt een Eerste Kamerfractie qua managen over het algemeen wel mee, profileren lukt je niet echt als niemand er naar kijkt of aandacht aan geeft.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_187259213
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 18:00 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Die vent is knettergestoord man...
Heb jij hem wel eens zien voorzitten? Nog nooit zo'n goede voorzitter gezien. Enige die in de buurt kwam was Elias, de laatste 10 jaar.

Ik had het inderdaad wel anders moeten verwoorden: de perfecte voorzitter met de verkeerde standpunten. Maar van eigen standpunten merk je zeer weinig tot niets als hij voor zit.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_187259244
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 18:03 schreef Hanca het volgende:

[..]

Heb jij hem wel eens zien voorzitten? Nog nooit zo'n goede voorzitter gezien. Enige die in de buurt kwam was Elias, de laatste 10 jaar.

Ik had het inderdaad wel anders moeten verwoorden: de perfecte voorzitter met de verkeerde standpunten. Maar van eigen standpunten merk je zeer weinig tot niets als hij voor zit.
Hmja, maar een Kamervoorzitter die bijvoorbeeld doodleuk schrijft dat we op 4 mei "de slachtoffers van het (nationaal)socialisme" herdenken... Dat kan gewoon écht niet.
pi_187259284
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:59 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ja, Bosma is echt een perfecte voorzitter in de verkeerde partij, jammer is dat.
Volgens mij is Boosma geen lid van de PVV, want die hebben maar 2 leden. Daarnaast is het ook wel een onfris figuur.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_187259443
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 18:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Volgens mij is Boosma geen lid van de PVV, want die hebben maar 2 leden. Daarnaast is het ook wel een onfris figuur.
Geert en de vrouw van Geert ?
  dinsdag 4 juni 2019 @ 18:21:38 #34
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_187259458
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 18:20 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Geert en de vrouwstichting van Geert ?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_187259526
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 18:06 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hmja, maar een Kamervoorzitter die bijvoorbeeld doodleuk schrijft dat we op 4 mei "de slachtoffers van het (nationaal)socialisme" herdenken... Dat kan gewoon écht niet.
Nee, dat is ook de reden dat hij geen voorzitter is. Hij wilde ook geen afstand nemen van de Minder Marokkanen uitspraak van Wilders, dat werd hem gevraagd toen hij zich kandidaat stelde

Maar zijn capaciteiten als voorzitter zijn heel goed, daar is de hele kamer het over eens.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 4 juni 2019 @ 18:25:53 #36
408813 crew  trein2000
pi_187259528
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 18:03 schreef Hanca het volgende:

[..]

Heb jij hem wel eens zien voorzitten? Nog nooit zo'n goede voorzitter gezien. Enige die in de buurt kwam was Elias, de laatste 10 jaar.

Ik had het inderdaad wel anders moeten verwoorden: de perfecte voorzitter met de verkeerde standpunten. Maar van eigen standpunten merk je zeer weinig tot niets als hij voor zit.
Inhoudelijk echt een topper ja. Maar de voorzitter is ook de eindbaas van de ambtelijke organisatie, ik weet niet of ik dat zo’n mafklapper toevertrouw.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator dinsdag 4 juni 2019 @ 18:26:14 #37
54278 crew  Tijger_m
42
pi_187259533
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 18:20 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Geert en de vrouw van Geert ?
Nee, de stichting die eigendom is van Geert
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_187259543
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 18:25 schreef Hanca het volgende:

[..]

Nee, dat is ook de reden dat hij geen voorzitter is. Hij wilde ook geen afstand nemen van de Minder Marokkanen uitspraak van Wilders, dat werd hem gevraagd toen hij zich kandidaat stelde

Maar zijn capaciteiten als voorzitter zijn heel goed, daar is de hele kamer het over eens.
O, dat zou ik niet weten.
pi_187259582
Vraag een aan Toine Beukering lijkt me makkelijk: gelooft u ook in al die complotshit die Baudet verkondigt?
pi_187259634
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 18:25 schreef Hanca het volgende:

[..]

Nee, dat is ook de reden dat hij geen voorzitter is. Hij wilde ook geen afstand nemen van de Minder Marokkanen uitspraak van Wilders, dat werd hem gevraagd toen hij zich kandidaat stelde

Maar zijn capaciteiten als voorzitter zijn heel goed, daar is de hele kamer het over eens.
Hij vind het anti-establishment prachtig en daardoor geen kamervoorzitter want establishment ?
pi_187259651
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 18:31 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Hij vind het anti-establishment prachtig en daardoor geen kamervoorzitter want establishment ?
Nee, hij is weggestemd tegen Arib. Trouwens niet zo ruim, volgens mij (als mijn geheugen mij niet bedriegt). Als hij afstand had genomen van "Minder Marokkanen" dan had hij misschien wel gewonnen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_187259687
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 18:32 schreef Hanca het volgende:

[..]

Nee, hij is weggestemd tegen Arib. Trouwens niet zo ruim, volgens mij (als mijn geheugen mij niet bedriegt). Als hij afstand had genomen van "Minder Marokkanen" dan had hij misschien wel gewonnen.
Je kan daar alleen afstand van doen door uit de PVV te stappen
pi_187259767
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 18:34 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Je kan daar alleen afstand van doen door uit de PVV te stappen
De enige die uit de PVV kan stappen is geertje. De rest van zijn clubje zijn slechts trekpoppen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_187259778
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 18:38 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

De enige die uit de PVV kan stappen is geertje. De rest van zijn clubje zijn slechts trekpoppen.
Ze kunnen toch een eigen fractie oprichten ?
pi_187259803
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:43 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

[..]

Lekker gelezen, chefs

Ik zou als FvD het voorzitterschap van de Eerste Kamer lekker aan de VVD hebben gelaten.
Ik las de post van Jigzoz.
pi_187259877
Ook FvD trapt trouwens in het 'gebruikelijk dat de grootste fractie de voorzitter levert'. Dat is gewoon onzin, dan ken je de geschiedenis niet. Of is Tjeenk Willink al zo snel vergeten?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_187259941
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 18:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ik las de post van Jigzoz.
Wat zei ik verkeerd dan?
pi_187260491
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 18:44 schreef Hanca het volgende:
Ook FvD trapt trouwens in het 'gebruikelijk dat de grootste fractie de voorzitter levert'. Dat is gewoon onzin, dan ken je de geschiedenis niet. Of is Tjeenk Willink al zo snel vergeten?
Ik dacht dat FvD ook zo'n tegenstander was van mensen voordragen voor een functie enkel op basis van hun partijlidmaatschap? Dan lijkt het me niet handig om dit soort baantjes te gaan toewijzen aan iemand die blijkbaar nog niet eens geschikt is voor het leiden van de eigen fractie.
pi_187260516
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Geweldig om zo de discussie te beginnen. Kan ik ook. Jij vindt alles slecht wat enige kritiek op FvD heeft.
Verschil is dat dat niet waar is. Bij jou is het standaard een goed stuk als het maar flink negatief is.

quote:
Wat bedoel je dan met meer van hetzelfde? Of eigen inzicht, wie heeft dat dan wel volgens jou? In een maatschappij kun je toch nooit echt eigen inzicht hebben, je wordt toch altijd beïnvloed van buitenaf.
Ik ben wel fan de Groene omdat ze doorgaans een eigen perspectief hebben en van voren af aan beginnen met nadenken wat ze willen zeggen ipv maar een beetje mee te huilen met de waan van de dag. In het geval van het FvD is dat blijkbaar te veel gevraagd.

quote:
Klopt ja mensen die partijen aan de rechterkant als FvD steunen doen hieraan mee. Ze hebben niet door dat ze door rechts 'conservatieven' te steunen ze het internationale grootbedrijf zoals jij dat noemt steunen. Ze staan te juichen als rechten van werknemers en sociale voorzieningen worden uitgehold. Zie bijvoorbeeld: https://forumvoordemocratie.nl/standpunten/sociale-voorzieningen.
Economisch zijn ze rechts, daar hoeven we niet moeilijk over te doen en ze huichelen daar zelf ook niet over. Ik steun ze dan ook niet. Maar er zit tenminste nog het idee achter dat dat goed voor Nederland zou zijn, waar VVD en D66 bij buitenlandse speculanten lopen te leuren met de Nederlandse sociale woningvoorraad. Dat zijn een soort pooiers van Nederland, het maakt niet uit wie er aan Nederland en de Nederlanders verdient. Buitenlandse speculanten, buitenlandse werknemers, kom binnen en sla je slag!

quote:
Je hebt helemaal gelijk als je ook toegeeft dat mensen als jij die FvD steunen totaal aan de kant staan van conservatieve religieuzen. Baudet kan qua uitspraken over emancipatie goed de hand schudden van islamgeleerden.
Onzin.

quote:
Gedweep met de natiestaat is voornamelijk nuttig om mensen die niet voor zichzelf kunnen denken met een emotioneel argument te proberen over te halen.
Nee hoor, het zijn vooral onrijpe geesten onder de zichzelf progressief noemenden die zich door goedkoop sentiment laten leiden. 'Ik voel me zo'n onbegrensde wereldburger dus grenzen doen er niet toe'. Tot je een fietspad wil aanleggen of een sociaal stelsel wil behouden.

quote:
Globalisering is een feit, dat kun je niet echt tegen gaan. Ja of je moet je van de wereld afsluiten, het brengt een hoop problemen met zich mee maar je kop ervoor in het zand steken zal niet helpen. Natuurlijk je kan zoals Noord-Korea je bijna helemaal van de wereld afsluiten dan ga je globalisering tegen, lijkt me dat weinig mensen dat liever hebben dan hun spullen van de action.
Stom van me, natuurlijk trap jij in dat fabeltje dat je via de action ook van de globalisering profiteert. Die paar prullen voor een paar tientjes wat je daar jaarlijks uitgeeft maken echt het verschil. Daar is het immers voor verzonnen door degenen die wel profiteren.

Vroeger, toen progressieven nog niet van die makkelijk stuurbare weekdieren waren was links nog tegen globalisering. Er werd zelfs tegen gedemonstreerd, niet eens zo heel lang geleden. Uiteraard werd daarop geantwoord met keiharde repressie om de grote financiele belangen te beschermen.

quote:
Als je denkt dat progressieven, ik neem aan dat je daarmee linkse mensen bedoelt. Het grootbedrijf steunen geeft dat wel aan hoe ver je buiten de realiteit staat. Dat staat totaal haaks op hun ideologie en handelen. FvD vindt het prima gas te blijven pompen in Groningen, met de belangen van multinational Shell boven de bevolking. Linkse vrienden van mij zitten in Hambacher Forst te protesteren tegen bruinkoolwinning. Misschien als je wat minder blind gelooft in je echokamerdenken kom je wat dichter bij de werkelijkheid.
Het gaat niet om stoppen of doorgaan met de gaswinning, het gaat om beginnen met het betalen van schadevergoeding en die provincie reanimeren. Shell en Exxon moeten daar uiteindelijk voor opdraaien maar om die vrij te houden wordt er geschermd met het dichtdraaien van de kraan. Dan gaan de aardbevingen niet alleen door, het vergroot ook de afhankelijkheid van het grote boze Rusland.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_187260719
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:54 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ehm. Punt is dat Rutte van de VVD is en Cliteur van FvD. Dus wat Rutte doet is een schandaal en wat Cliteur doet is prima. De inhoud of overeenkomsten doen er volstrekt niet toe.
Wat Rutte in dat geval zou doen is overlopen. Nederland en de EU hebben dikwijls tegengestelde belangen waarbij de premier moet opkomen voor het Nederlands belang. Als je dan wil overlopen is de vraag of je het Nederlands belang nog wel verdedigt of dat je aan je eigen toekomst werkt. Als een premierskandidaat zegt te zullen overlopen naar de EU zou ik hem niet meer als premier willen. Als hij zegt het niet te doen maar het wel doet dan zijn we door hem belazerd, dat zou niet voor het eerst zijn overigens.

Cliteur stapt niet over naar een andere fractie of zo. Je moet echt wel een belachelijk simpele ziel zijn om die vergelijking serieus te nemen, hoe graag je ook iets wel hebben om het FvD af te branden. Het begint echt zielig te worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator dinsdag 4 juni 2019 @ 19:58:26 #51
54278 crew  Tijger_m
42
pi_187261331
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 19:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat Rutte in dat geval zou doen is overlopen. Nederland en de EU hebben dikwijls tegengestelde belangen waarbij de premier moet opkomen voor het Nederlands belang. Als je dan wil overlopen is de vraag of je het Nederlands belang nog wel verdedigt of dat je aan je eigen toekomst werkt. Als een premierskandidaat zegt te zullen overlopen naar de EU zou ik hem niet meer als premier willen. Als hij zegt het niet te doen maar het wel doet dan zijn we door hem belazerd, dat zou niet voor het eerst zijn overigens.

Cliteur stapt niet over naar een andere fractie of zo. Je moet echt wel een belachelijk simpele ziel zijn om die vergelijking serieus te nemen, hoe graag je ook iets wel hebben om het FvD af te branden. Het begint echt zielig te worden.
Je liegt, de EU en Nederland hebben helemaal geen tegengestelde belangen,
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_187261573
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 19:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je liegt, de EU en Nederland hebben helemaal geen tegengestelde belangen,
Je liegt!!!
pi_187261576
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 19:18 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Verschil is dat dat niet waar is. Bij jou is het standaard een goed stuk als het maar flink negatief is.
Nee hoor, dat is het verschil niet, want jouw idee dat ik elk artikel dat negatief is goed vind slaat kant nog wal.

quote:
Ik ben wel fan de Groene omdat ze doorgaans een eigen perspectief hebben en van voren af aan beginnen met nadenken wat ze willen zeggen ipv maar een beetje mee te huilen met de waan van de dag. In het geval van het FvD is dat blijkbaar te veel gevraagd.
Precies daarom was dit een goed artikel. Niet meegaan met de waan van de dag van populistische nonsense. Hieruit kun je ook goed zien dat het gewoon klopt dat je elke kritiek op de FvD automatisch diskwalificeert.

quote:
Economisch zijn ze rechts, daar hoeven we niet moeilijk over te doen en ze huichelen daar zelf ook niet over. Ik steun ze dan ook niet. Maar er zit tenminste nog het idee achter dat dat goed voor Nederland zou zijn, waar VVD en D66 bij buitenlandse speculanten lopen te leuren met de Nederlandse sociale woningvoorraad. Dat zijn een soort pooiers van Nederland, het maakt niet uit wie er aan Nederland en de Nederlanders verdient. Buitenlandse speculanten, buitenlandse werknemers, kom binnen en sla je slag!
Tja, hier sla je de plank volledig mis. Geeft niet hoor. Doen alsof Nederlandse ondernemers andere doelen hebben dan buitenlandse ondernemers getuigd wel van grote naïviteit.

quote:
Onzin.
Dat jij dat niet inziet kan ik me voorstellen je hebt je kop zover in het zand als Chinees en Aardbei.

quote:
Nee hoor, het zijn vooral onrijpe geesten onder de zichzelf progressief noemenden die zich door goedkoop sentiment laten leiden. 'Ik voel me zo'n onbegrensde wereldburger dus grenzen doen er niet toe'. Tot je een fietspad wil aanleggen of een sociaal stelsel wil behouden.
Tja je hebt er nogal een handje van om je tegenstanders als te dom om te poepen te generaliseren. Ik ook wel, in die zin lijken we op elkaar maar je snapt zelf ook wel dat dit niet bepaald is hoe het gaat.

quote:
Stom van me, natuurlijk trap jij in dat fabeltje dat je via de action ook van de globalisering profiteert. Die paar prullen voor een paar tientjes wat je daar jaarlijks uitgeeft maken echt het verschil. Daar is het immers voor verzonnen door degenen die wel profiteren.
Het sarcasme van de action als het voordeel van een vrije maatschappij niet herkennen. :') Alsof ik ooit iets bij de Action koop dat soort massaconsumisme vind ik afschuwelijk. Maargoed prima dan draai je globalisering terug, lekker alle internet en telefoonkabels doorknippen. Dat zal vooruitgang brengen. Misschien moeten we het dan ook verboden maken over landsgrenzen te gaan. Kunnen we lekker bouwen aan dat prachtige Nederland van je waar de ondernemers niet voor winst gaan maar voor toegevoegde waarde aan de maatschappij :')

quote:
Vroeger, toen progressieven nog niet van die makkelijk stuurbare weekdieren waren was links nog tegen globalisering. Er werd zelfs tegen gedemonstreerd, niet eens zo heel lang geleden. Uiteraard werd daarop geantwoord met keiharde repressie om de grote financiele belangen te beschermen.
Tegen globalisering zijn slaat gewoon nergens op. Dat is man schreeuwt tegen wolk activisme je gaat toch ook geen demonstratie doen dat de aarde weer plat moet. Je kan wel tegen de gevolgen van globalisering demonstreren of wat doen aan bijvoorbeeld sprinkhanen als airbnb. Partijen als SP proberen dat onsuccesvol, FvD vind dat type ondernemen juist geweldig. Natuurlijk sommige oprichters doen het tenslotte. Het vroeger was alles is beter idee, is natuurlijk altijd een dom verhaal. De G8 in Hamburg ging er ook niet rustig aan toe. Je kritiek op progressieven is duidelijk vooral gebaseerd op onwetendheid. Vrijwel zeker ook op projectie, het is overduidelijk dat jij je heel makkelijk laat overtuigen van een narratief.

quote:
Het gaat niet om stoppen of doorgaan met de gaswinning, het gaat om beginnen met het betalen van schadevergoeding en die provincie reanimeren. Shell en Exxon moeten daar uiteindelijk voor opdraaien maar om die vrij te houden wordt er geschermd met het dichtdraaien van de kraan. Dan gaan de aardbevingen niet alleen door, het vergroot ook de afhankelijkheid van het grote boze Rusland.
Okay man, natuurlijk is het voor iemand als jou weer een complot.
pi_187262173
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 19:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat Rutte in dat geval zou doen is overlopen. Nederland en de EU hebben dikwijls tegengestelde belangen waarbij de premier moet opkomen voor het Nederlands belang. Als je dan wil overlopen is de vraag of je het Nederlands belang nog wel verdedigt of dat je aan je eigen toekomst werkt. Als een premierskandidaat zegt te zullen overlopen naar de EU zou ik hem niet meer als premier willen.
Welnee man. Overstappen van de gemeente naar de provincie of van de provincie naar het parlement is toch ook geen 'overlopen'? Het Nederlands belang staat niet haaks op het EU-belang. En als Rutte aangeeft naar de EU te gaan, dan is hij ook al heel snel geen premier meer, dus maak je maar niet druk verder.

Anderzijds heeft Rutte zo vaak en zo expliciet aangegeven niet naar de EU te gaan dat het wel een flinke verzuchting zal worden als hij het ineens tóch doet.
  Moderator woensdag 5 juni 2019 @ 00:06:15 #55
236264 crew  capricia
pi_187267076
PGKroeger twitterde op dinsdag 04-06-2019 om 14:58:56 Forum zit mis. De nieuwe @EersteKamer stelt namelijk 18 juni een profielschets van de toekomstige voorzitter vast. Een week later stemt men dan over de mensen die vanuit de Senaat op grond daarvan zijn voorgedragen. Zomaar een onervaren generaal aanwijzen is dus dom. reageer retweet
Dit is, denk ik, dus ook net waarin Forum te weinig ervaring heeft. Je regelt een voorzitter niet via een post op je partij-website.

De nieuwe Eerste Kamerleden zijn overigens nog niet eens beëdigd.
Definitely not CIA
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 juni 2019 @ 00:28:48 #56
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_187267368
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:59 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Dit is je argument:
Hans gaat vandaag naar de sportschool.
Hans bedenkt zich, het zonnetje schijnt zo mooi, dus hij besluit een wijntje te nippen in z'n tuin.
Hans bedenkt zich, dus hij is vergelijkbaar met Rutte die zich bedenkt en de EU-post accepteert.

Het doet er niet zoveel doet hoe vaak Cliteur t.o.v. Rutte heeft gezegd de functie niet te ambiëren. Als Rutte vertrekt, valt de regering, laat hij z'n eigen land achter voor z'n eigen politieke ambities.

Cliteur bedenkt zich en accepteert juist een functie in landsbelang.

De vergelijking gaat niet op, nog niet in het minste. Alleen als je het dusdanig veralgemeniseerd dat iedere vorm van bedenken of terugkomen op een besluit gelijk is aan Rutte die naar de EU gaat.
daar heb je voor een deel wel een punt, landsbelang is echter nogal groot gemaakt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 5 juni 2019 @ 00:47:07 #57
408813 crew  trein2000
pi_187267602
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 00:06 schreef capricia het volgende:
PGKroeger twitterde op dinsdag 04-06-2019 om 14:58:56 Forum zit mis. De nieuwe @:EersteKamer stelt namelijk 18 juni een profielschets van de toekomstige voorzitter vast. Een week later stemt men dan over de mensen die vanuit de Senaat op grond daarvan zijn voorgedragen. Zomaar een onervaren generaal aanwijzen is dus dom. reageer retweet
Dit is, denk ik, dus ook net waarin Forum te weinig ervaring heeft. Je regelt een voorzitter niet via een post op je partij-website.

De nieuwe Eerste Kamerleden zijn overigens nog niet eens beëdigd.
Nee je snapt het niet, groot aankondigen dat ze recht hebben op die positie. En dan wordt hij het niet door diezelfde aankondiging, kunnen ze janken over het partijkartel.

Lijkt mij gewoon een vooropgezet plan.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  woensdag 5 juni 2019 @ 12:39:12 #58
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_187271999
Besprekingen in Zuid-Holland met Forum voor Democratie lopen stuk
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-lopen-stuk-a3962651

Geen college in Zuid Holland terwijl de FVD een zetel heeft weggegeven.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 juni 2019 @ 13:04:12 #59
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_187272318
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 12:39 schreef gniffie het volgende:
Besprekingen in Zuid-Holland met Forum voor Democratie lopen stuk
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-lopen-stuk-a3962651

Geen college in Zuid Holland terwijl de FVD een zetel heeft weggegeven.
hoezo hebben ze een zetel weggegeven?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 5 juni 2019 @ 13:11:28 #60
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_187272421
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:04 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hoezo hebben ze een zetel weggegeven?
Statenlid Forum voor Democratie stemt op SGP

https://www.omroepwest.nl(...)ocratie-stemt-op-SGP

quote:
Tien van de elf FvD-Statenleden brachten hun stem uit op lijstduwer Theo Hiddema. Het elfde Statenlid dat niet op de eigen partij stemde, stemde dus op de SGP. En dat is volgens de Zuid-Hollandse FvD-voorman Rob Roos geen toeval: 'We hadden wat zetels over. Daar wordt over onderhandeld, zoals elke partij doet', zegt hij tegen Omroep West. 'We steunen in ieder geval de SGP in de Eerste Kamer en dan hebben we in ieder geval wat steun aan de rechterkant. We hebben overal over nagedacht.'
Mss is weggegeven niet geheel juist gekozen.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 juni 2019 @ 13:14:53 #61
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_187272462
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:11 schreef gniffie het volgende:

[..]

Statenlid Forum voor Democratie stemt op SGP

https://www.omroepwest.nl(...)ocratie-stemt-op-SGP
[..]

Mss is weggegeven niet geheel juist gekozen.
dat is inderdaad niet echt weggeven, gewoon versterking van het rechts conservatieve christelijke blok
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator woensdag 5 juni 2019 @ 13:16:13 #62
54278 crew  Tijger_m
42
pi_187272483
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:11 schreef gniffie het volgende:

[..]

Statenlid Forum voor Democratie stemt op SGP

https://www.omroepwest.nl(...)ocratie-stemt-op-SGP
[..]

Mss is weggegeven niet geheel juist gekozen.
Is dat niet een beetje erg "kartel-achtig"?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_187273481
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 00:28 schreef rubbereend het volgende:

[..]

daar heb je voor een deel wel een punt, landsbelang is echter nogal groot gemaakt
Als senator zit je in het hart van de nationale democratie dus dien je het landsbelang.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  woensdag 5 juni 2019 @ 16:21:54 #64
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_187274563
HAHAHA janken bij de ChristenUnie! :D

djeppink twitterde op woensdag 05-06-2019 om 16:04:06 .@fvdemocratie is zojuist toegelaten tot de @ecrgroup in het Europees Parlement. Bij acclamatie! Alleen @christenunie was tegen en verliet de zaal. De honden blaffen maar de karavaan trekt verder! https://t.co/6yh1Gx1Rl9 reageer retweet
  woensdag 5 juni 2019 @ 16:23:24 #65
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_187274581
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 00:47 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Nee je snapt het niet, groot aankondigen dat ze recht hebben op die positie. En dan wordt hij het niet door diezelfde aankondiging, kunnen ze janken over het partijkartel.

Lijkt mij gewoon een vooropgezet plan.
Zeik toch niet zo man, iedere politieke partij zal zeggen dat de eigen mensen het meest gekwalificeerd zijn. :|W Het zou mij verbazen als iemand zou zeggen ''Nee hoor, doe die ene van onze aartsrivalen maar. Die met die kekke bril en brede grijns.''
  woensdag 5 juni 2019 @ 16:24:55 #66
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_187274597
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 00:28 schreef rubbereend het volgende:

[..]

daar heb je voor een deel wel een punt, landsbelang is echter nogal groot gemaakt
Wat moet FVD dan zeggen, het is puur voor ons eigen zielige beperkte belangetjes? :O
pi_187274639
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 16:21 schreef Vader_Aardbei het volgende:
HAHAHA janken bij de ChristenUnie! :D

djeppink twitterde op woensdag 05-06-2019 om 16:04:06 .@:fvdemocratie is zojuist toegelaten tot de @:ecrgroup in het Europees Parlement. Bij acclamatie! Alleen @:christenunie was tegen en verliet de zaal. De honden blaffen maar de karavaan trekt verder! https://t.co/6yh1Gx1Rl9 reageer retweet
Mooi, nu in de PS Zuid-Holland nog even de PVV erbij halen en er kan nogmaals een bloemetje naar bijwielpartij CU.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_187274772
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 16:23 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Zeik toch niet zo man, iedere politieke partij zal zeggen dat de eigen mensen het meest gekwalificeerd zijn. :|W Het zou mij verbazen als iemand zou zeggen ''Nee hoor, doe die ene van onze aartsrivalen maar. Die met die kekke bril en brede grijns.''
Zoals Arib in de TK bedoel je?
pi_187274993
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 16:21 schreef Vader_Aardbei het volgende:
HAHAHA janken bij de ChristenUnie! :D

djeppink twitterde op woensdag 05-06-2019 om 16:04:06 .@:fvdemocratie is zojuist toegelaten tot de @:ecrgroup in het Europees Parlement. Bij acclamatie! Alleen @:christenunie was tegen en verliet de zaal. De honden blaffen maar de karavaan trekt verder! https://t.co/6yh1Gx1Rl9 reageer retweet
Ik ben vandaag enorm trots CU lid te zijn. Dit is de juiste keus. Ben benieuwd waar ze zich aansluiten. En of de SGP doet wat ze beloofd hebben: mee gaan met de CU. Want dat zeiden ze wel voor de verkiezingen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator woensdag 5 juni 2019 @ 16:56:22 #70
236264 crew  capricia
pi_187275062
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 16:21 schreef Vader_Aardbei het volgende:
HAHAHA janken bij de ChristenUnie! :D

djeppink twitterde op woensdag 05-06-2019 om 16:04:06 .@:fvdemocratie is zojuist toegelaten tot de @:ecrgroup in het Europees Parlement. Bij acclamatie! Alleen @:christenunie was tegen en verliet de zaal. De honden blaffen maar de karavaan trekt verder! https://t.co/6yh1Gx1Rl9 reageer retweet
ECR opgericht door de Britse conservatieven. Die nu zo goed als weggevaagd zijn.
De PiS is de grootste binnen die fractie.
En het Spaanse Vox wil ook toetreden.

Conservatieve pro-gezin groepje. Dat ECR.
Definitely not CIA
  Moderator woensdag 5 juni 2019 @ 17:00:19 #71
54278 crew  Tijger_m
42
pi_187275129
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 16:56 schreef capricia het volgende:

[..]

ECR opgericht door de Britse conservatieven. Die nu zo goed als weggevaagd zijn.
De PiS is de grootste binnen die fractie.
En het Spaanse Vox wil ook toetreden.

Conservatieve pro-gezin groepje. Dat ECR.
De honden blaffen? Oh, het is de PVV....
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_187275270
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 16:52 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ik ben vandaag enorm trots CU lid te zijn. Dit is de juiste keus. Ben benieuwd waar ze zich aansluiten. En of de SGP doet wat ze beloofd hebben: mee gaan met de CU. Want dat zeiden ze wel voor de verkiezingen.
SGP volgt de CU: https://nos.nl/artikel/22(...)oetreding-forum.html
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator woensdag 5 juni 2019 @ 17:11:34 #73
236264 crew  capricia
pi_187275290
quote:
Benieuwd waar zij heen gaan.
Definitely not CIA
pi_187275322
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 17:11 schreef capricia het volgende:

[..]

Benieuwd waar zij heen gaan.
Ik gok gewoon naar de fractie van het CDA. Minder eurosceptisch, maar wel meer christelijk. Maar ik ben ook wel benieuwd.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator woensdag 5 juni 2019 @ 17:15:11 #75
236264 crew  capricia
pi_187275338
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 17:14 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ik gok gewoon naar de fractie van het CDA. Minder eurosceptisch, maar wel meer christelijk. Maar ik ben ook wel benieuwd.
Dat zou wel logisch zijn.
Definitely not CIA
pi_187281658
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 16:52 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ik ben vandaag enorm trots CU lid te zijn. Dit is de juiste keus. Ben benieuwd waar ze zich aansluiten. En of de SGP doet wat ze beloofd hebben: mee gaan met de CU. Want dat zeiden ze wel voor de verkiezingen.
Wees maar trots op je partij (zie rond 1:50). Misschien kunnen ze met Denk samenwerken.

  Moderator woensdag 5 juni 2019 @ 23:36:46 #77
236264 crew  capricia
pi_187282236
Terug naar Forum.
Ze hebben kennelijk een Code of Conduct opgesteld. En op de website gezet:
https://forumvoordemocratie.nl/files/Integriteitscode_FVD.pdf

Ze streven naar de “hoogste ethische en esthetische normen”.

Denk dat iemand die tekst nog even moet bekijken. :)
Maar ere wie ere toekomt, een gedragscode online zetten, is netjes.
Definitely not CIA
pi_187283102
HansAckerNY twitterde op woensdag 05-06-2019 om 23:24:08 #klimaatdebat interessant verzoek Baudet aan Rutte en Arib. https://t.co/y5XBnrX94J reageer retweet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 juni 2019 @ 00:55:54 #79
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_187283200
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 00:44 schreef LelijKnap het volgende:
HansAckerNY twitterde op woensdag 05-06-2019 om 23:24:08 #klimaatdebat interessant verzoek Baudet aan Rutte en Arib. https://t.co/y5XBnrX94J reageer retweet
jammer dat het zo is afgeknipt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_187283205
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 00:55 schreef rubbereend het volgende:

[..]

jammer dat het zo is afgeknipt
Inderdaad.
pi_187284469
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 00:55 schreef rubbereend het volgende:

[..]

jammer dat het zo is afgeknipt
Hier kun je het hele debat terugkijken: https://debatgemist.tweed(...)takkoorddoorrekening
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_187284676
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 23:02 schreef sol1taire het volgende:

[..]

Wees maar trots op je partij (zie rond 1:50). Misschien kunnen ze met Denk samenwerken.

Dat gaat om deze motie:
https://www.parlementaire(...)pmj1ey0/vktmd1ltrzzr

Deze motie werd door minister Koolmees ontraden, zo gek is het niet om dan tegen te stemmen.

Dit was het antwoord van Koolmees:

De motie op stuk nr. 15 van mevrouw Becker gaat over het actieplan
zelfbeschikking 2.0. Een aantal genoemde onderwerpen zijn expertise,
politie-expertise, eergerelateerd geweld, financiële zelfstandigheid en
meer aandacht voor seksuele zelfbeschikking in onderwijs, inburgering en
zorg. Dat zijn allemaal onderwerpen die mij zeer aan het hart gaan en ik
vind het zeer terecht dat mevrouw Becker daar aandacht voor vraagt,
maar het punt is dat al deze onderwerpen ook al belegd zijn in het traject
waar Hugo de Jonge, de Minister van VWS, nu verantwoordelijk voor is.
Daarin draaien ook de politie en het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en
Wetenschap mee, juist ook om dit te verankeren in het normale beleid.
Tegen die achtergrond wil ik deze motie dus toch ontraden, omdat dit al
onderdeel is van het beleid.


CU en SGP staan beide bekend om hun zuiverheid qua stemmen, als een motie overbodig is vanwege onderdeel van het beleid stemmen ze altijd tegen. Verder was er op dat moment een onderzoek bij de minister van onderwijs over dit onderwerp, ik meen me te herinneren dat ze die eerst wilde afwachten.

Mevrouw Becker doet hier aan politiek, niet aan het vertellen van de hele waarheid.

[ Bericht 5% gewijzigd door Hanca op 06-06-2019 08:11:04 ]
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  donderdag 6 juni 2019 @ 08:45:13 #83
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187284977
Bezorgd020 twitterde op woensdag 05-06-2019 om 19:34:21 Draadje. @jongeren_fvd promoot rassenleer: op 8 juni spreekt rasrealist Te Nijenhuis FvD'ers toe over verbanden tussen demografie en IQ. Te Nijenhuis doet in flutstudies al jaren beweringen over de vermeende inferioriteit en superioriteit van verschillende bevolkingsgroepen https://t.co/UmklIJp4B1 reageer retweet
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_187285114
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2019 07:56 schreef Hanca het volgende:

[..]

Dat gaat om deze motie:
https://www.parlementaire(...)pmj1ey0/vktmd1ltrzzr

Deze motie werd door minister Koolmees ontraden, zo gek is het niet om dan tegen te stemmen.

Dit was het antwoord van Koolmees:

De motie op stuk nr. 15 van mevrouw Becker gaat over het actieplan
zelfbeschikking 2.0. Een aantal genoemde onderwerpen zijn expertise,
politie-expertise, eergerelateerd geweld, financiële zelfstandigheid en
meer aandacht voor seksuele zelfbeschikking in onderwijs, inburgering en
zorg. Dat zijn allemaal onderwerpen die mij zeer aan het hart gaan en ik
vind het zeer terecht dat mevrouw Becker daar aandacht voor vraagt,
maar het punt is dat al deze onderwerpen ook al belegd zijn in het traject
waar Hugo de Jonge, de Minister van VWS, nu verantwoordelijk voor is.
Daarin draaien ook de politie en het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en
Wetenschap mee, juist ook om dit te verankeren in het normale beleid.
Tegen die achtergrond wil ik deze motie dus toch ontraden, omdat dit al
onderdeel is van het beleid.

CU en SGP staan beide bekend om hun zuiverheid qua stemmen, als een motie overbodig is vanwege onderdeel van het beleid stemmen ze altijd tegen. Verder was er op dat moment een onderzoek bij de minister van onderwijs over dit onderwerp, ik meen me te herinneren dat ze die eerst wilde afwachten.

Mevrouw Becker doet hier aan politiek, niet aan het vertellen van de hele waarheid.
Overbodig? Het beleid wordt blijkbaar niet uitgevoerd. Ik snap sowieso niet dat je tegen zo'n motie stemt, ookal is het dubbelop. Goed, vanuit religie oogpunt snap ik het wel.
Maar goed, hier weer over FvD.
pi_187285264
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 08:45 schreef Klopkoek het volgende:
Bezorgd020 twitterde op woensdag 05-06-2019 om 19:34:21 Draadje. @:jongeren_fvd promoot rassenleer: op 8 juni spreekt rasrealist Te Nijenhuis FvD'ers toe over verbanden tussen demografie en IQ. Te Nijenhuis doet in flutstudies al jaren beweringen over de vermeende inferioriteit en superioriteit van verschillende bevolkingsgroepen https://t.co/UmklIJp4B1 reageer retweet
Te Nijenhuis is voor zover ik weet geen hoogleraar (meer) aan de UvA.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 6 juni 2019 @ 09:44:06 #86
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187285606
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2019 09:14 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Te Nijenhuis is voor zover ik weet geen hoogleraar (meer) aan de UvA.
Dus ook daar liegt FvD over in hun aankondiging.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_187285665
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 09:44 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dus ook daar liegt FvD dan over in hun aankondiging.
Lijkt wel een foutje, hij is hoogstens als onderzoeker nog gelieerd aan de UvA momenteel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 6 juni 2019 @ 09:55:23 #88
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187285728
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2019 09:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Lijkt wel een foutje, hij is hoogstens als onderzoeker nog gelieerd aan de UvA momenteel.
Goed zo.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_187298370
Met dat schedelmeten begeef je je wel op glad ijs voor een politieke partij.
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 7 juni 2019 @ 09:49:38 #90
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_187302232
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 23:06 schreef Ronaldsen het volgende:
Met dat schedelmeten begeef je je wel op glad ijs voor een politieke partij.
Ze willen gewoon meningen uit alle windrichtingen horen!
pi_187302439
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 09:49 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Ze willen gewoon meningen uit alle windrichtingen horen!
Maar met name uit het Oosten.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 7 juni 2019 @ 12:01:25 #92
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_187303750
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 08:45 schreef Klopkoek het volgende:
Bezorgd020 twitterde op woensdag 05-06-2019 om 19:34:21 Draadje. @:jongeren_fvd promoot rassenleer: op 8 juni spreekt rasrealist Te Nijenhuis FvD'ers toe over verbanden tussen demografie en IQ. Te Nijenhuis doet in flutstudies al jaren beweringen over de vermeende inferioriteit en superioriteit van verschillende bevolkingsgroepen https://t.co/UmklIJp4B1 reageer retweet
Waarom is dit nou zo'n taboe? :')
Het is niet raar om te denken en onderzoeken dat door middel van lokale evolutie en natuurlijke selectie, verschillende "rassen" zich anders hebben ontwikkeld door de vele jaren heen zoals huidskleur, lichaamsbouw, maar ook gedrag en IQ.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_187303847
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Waarom is dit nou zo'n taboe? :')
Het is niet raar om te denken en onderzoeken dat door middel van lokale evolutie en natuurlijke selectie, verschillende "rassen" zich anders hebben ontwikkeld door de vele jaren heen zoals huidskleur, lichaamsbouw, maar ook gedrag en IQ.
Jij hebt hiervoor gestudeerd?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 7 juni 2019 @ 12:10:43 #94
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_187303868
quote:
5s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Jij hebt hiervoor gestudeerd?
Heb je ooit al eens eerder gevraagd he?
Ik zat op Harvard.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 7 juni 2019 @ 12:11:53 #95
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_187303883
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:10 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Heb je ooit al eens eerder gevraagd he?
Ik zat op Harvard.
Wat heb je daar gestudeerd dan?
"Hoka Hey!"
  vrijdag 7 juni 2019 @ 12:15:24 #96
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_187303919
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:11 schreef matspontius het volgende:

[..]

Wat heb je daar gestudeerd dan?
Advanced Norwegian Black Metal studies.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_187303937
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:15 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Advanced Norwegian Black Metal studies.
Met iq-lessen van Varg? :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 7 juni 2019 @ 12:19:44 #98
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_187303958
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:17 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Met iq-lessen van Varg? :')
Gaahl
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_187303990
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:10 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Heb je ooit al eens eerder gevraagd he?
Ik zat op Harvard.
Ik vind het gewoon altijd opmerkelijk als mensen die er niet echt in thuis zijn roepen dat schedelmeten heus wel wetenschappelijk zinnig is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 7 juni 2019 @ 12:24:51 #100
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_187304022
Maar even serieus, er zijn IQ verschillen tussen bevolkingsgroepen.
Han Chinezen en Joden scoren bovengemiddeld hoog.
Chinezen konden al schrijven toen Europeanen nog met knuppels rondliepen.

Zou goed kunnen dat dit gewoon door de regels/leefwijzen van hun cultuur komt, maar ik zie geen reden om dat niet nog meerdere malen te onderzoeken zoals onderzoekers bij andere dingen wel doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harvest89 op 07-06-2019 12:37:43 ]
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_187304103
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:24 schreef Harvest89 het volgende:
Maar even serieus, er zijn IQ verschillen tussen bevolkingsgroepen.
Han Chinezen en Joden scoren bovengemiddeld hoog.
Chinezen konden al schrijven toen Europeanen nog met knuppels rondliepen.

Zou goed kunnen dat dit gewoon door de regels/leefwijzen van hun cultuur komt, maar ik zie geen reden om dat nog meerdere malen te onderzoeken zoals onderzoekers bij andere dingen wel doen.
Dit soort posts doen bij mij toch sterk de indruk ontstaan dat er niet echt significante verschillen zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_187304125
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Waarom is dit nou zo'n taboe? :')
Het is niet raar om te denken en onderzoeken dat door middel van lokale evolutie en natuurlijke selectie, verschillende "rassen" zich anders hebben ontwikkeld
Dat is niet raar om te denken; dat is precies wat de evolutie (biologie) ons wijsmaakt. Alleen voor de mensachtigen gaat het verhaal natuurlijk maar half op! Zie, er zijn wel 'rassen', maar omdat de natuur zoveel neuks om gelijkheid geeft zijn we alleen maar gaan verschillen in huidskleur.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2019 12:34:46 ]
  vrijdag 7 juni 2019 @ 12:34:08 #103
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_187304131
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:31 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit soort posts doen bij mij toch sterk de indruk ontstaan dat er niet echt significante verschillen zijn.
Maar misschien zijn er wel kleine verschillen. Daarom zijn extra onderzoeken geen slecht plan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_187304136
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Gaahl
Lhtb-les dus.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_187304162
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:34 schreef Harvest89 het volgende:
Daarom zijn extra onderzoeken geen slecht plan.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:24 schreef Harvest89 het volgende:
ik zie geen reden om dat nog meerdere malen te onderzoeken zoals onderzoekers bij andere dingen wel doen.
Que
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 7 juni 2019 @ 12:37:12 #106
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_187304163
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:34 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Lhtb-les dus.
Dus homoseksuelen kunnen geen les geven volgens jou? :)
Dat is best triest man.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_187304175
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:37 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dus homoseksuelen kunnen geen les geven volgens jou? :)
Dat is best triest man.
Ja tuurlijk man.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 7 juni 2019 @ 12:39:41 #108
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_187304192
quote:
5s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

[..]

Que
Sorry, dit was een taalfout. Dank dat je die er uit gehaald hebt. Heb het aangepast.
Dit is wat ik wou schrijven:
quote:
'ik zie geen reden om dat niet nog meerdere malen te onderzoeken zoals onderzoekers bij andere dingen wel doen.'
Wel onderzoeken dus.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 8 juni 2019 @ 09:40:26 #109
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187316658
PGKroeger twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 08:36:26 Joden als makke lammetjes in de Shoah en kletspraatje over #MH17. FvD weet ze te vinden, die kandidaten van ze. https://t.co/f8JqLGmowh via @telegraaf reageer retweet
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_187316672
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 09:40 schreef Klopkoek het volgende:
PGKroeger twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 08:36:26 Joden als makke lammetjes in de Shoah en kletspraatje over #MH17. FvD weet ze te vinden, die kandidaten van ze. https://t.co/f8JqLGmowh via @:telegraaf reageer retweet
Goh, FvD dat een idioot in de gelederen heeft. Wie had dat nu ooit gedacht :'(
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  Moderator zaterdag 8 juni 2019 @ 10:56:04 #111
236264 crew  capricia
pi_187317303
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 09:40 schreef Klopkoek het volgende:
PGKroeger twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 08:36:26 Joden als makke lammetjes in de Shoah en kletspraatje over #MH17. FvD weet ze te vinden, die kandidaten van ze. https://t.co/f8JqLGmowh via @:telegraaf reageer retweet
Bijzondere uitspraken voor iemand die voorzitter van de Eerste Kamer wil worden.

..Joden hebben zich als makke schapen in kampen af laten maken en MH17 kan door Oektaïne neergehaald zijn..

Kunnen ze niet gewoon voor de beste kandidaat gaan als voorzitter van de Eerste Kamer, en niet voor deze mijnheer?

[ Bericht 3% gewijzigd door capricia op 08-06-2019 11:05:00 ]
Definitely not CIA
  zaterdag 8 juni 2019 @ 11:07:49 #112
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187317418
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 10:56 schreef capricia het volgende:

[..]

Bijzondere uitspraken voor iemand die voorzitter van de Eerste Kamer wil worden.

..Joden hebben zich als makke schapen in kampen af laten maken en MH17 kan door Oektaïne neergehaald zijn..

Kunnen ze niet gewoon voor de beste kandidaat gaan als voorzitter van de Eerste Kamer, en niet voor deze mijnheer?
Dat laatste lijkt me sowieso een goed idee.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_187317426
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 10:56 schreef capricia het volgende:

[..]

Kunnen ze niet gewoon voor de beste kandidaat gaan als voorzitter van de Eerste Kamer, en niet voor deze mijnheer?
Doen ze ook, deze meneer heeft nooit een kans gehad. Dat de grootste de voorzitter levert is namelijk gewoon niet waar. En ervaring in de eerste kamer is essentieel voor de functie.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 8 juni 2019 @ 11:52:08 #114
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_187317980
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 11:08 schreef Hanca het volgende:

[..]

Doen ze ook, deze meneer heeft nooit een kans gehad. Dat de grootste de voorzitter levert is namelijk gewoon niet waar. En ervaring in de eerste kamer is essentieel voor de functie.
zeker met wat er de nieuwe voorzitter te doen staat
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_187318026
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 11:52 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zeker met wat er de nieuwe voorzitter te doen staat
Ja, en ook gezien het feit dat er een nieuwe griffier zit, dus die ervaring om op terug te vallen is ook weg.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  zaterdag 8 juni 2019 @ 11:59:52 #116
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187318059
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 11:52 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zeker met wat er de nieuwe voorzitter te doen staat
Waar doel je op?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 8 juni 2019 @ 12:10:20 #117
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_187318189
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 11:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Waar doel je op?
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 11:56 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ja, en ook gezien het feit dat er een nieuwe griffier zit, dus die ervaring om op terug te vallen is ook weg.
en de aanstaande verbouwing van het binnenhof ligt ook mede op het bordje bij de voorzitter. Het is zoveel meer dan alleen vergaderingen voorzitten. Ik zou er zelf niet eens in willen stappen zonder Eerste Kamer-ervaring.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator zaterdag 8 juni 2019 @ 12:18:53 #118
236264 crew  capricia
pi_187318290
Beukering heeft, bij gebrek aan media-training, in 1 interview het voor elkaar gekregen dat FvD de voorzitter niet gaat leveren.
Complimenten ook aan beide journalisten van de Telegraaf.
Definitely not CIA
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 8 juni 2019 @ 12:24:13 #119
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_187318366
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 12:18 schreef capricia het volgende:
Beukering heeft, bij gebrek aan media-training, in 1 interview het voor elkaar gekregen dat FvD de voorzitter niet gaat leveren.
Complimenten ook aan beide journalisten van de Telegraaf.
Hij doet het helemaal zelf, het werd de journalisten gewoon in de schoot geworpen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_187318461
Ik gok op 'linkse framing door het mediakartel'.
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 8 juni 2019 @ 12:31:57 #121
408813 crew  trein2000
pi_187318473
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 12:30 schreef Jigzoz het volgende:
Ik gok op 'linkse framing door het mediakartel'.
Als ze de televaag ook al links gaan noemen lijkt een iq test me wel op z’n plaats ja.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zaterdag 8 juni 2019 @ 12:33:44 #122
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187318499
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 10:56 schreef capricia het volgende:

[..]

Bijzondere uitspraken voor iemand die voorzitter van de Eerste Kamer wil worden.

..Joden hebben zich als makke schapen in kampen af laten maken en MH17 kan door Oektaïne neergehaald zijn..

Kunnen ze niet gewoon voor de beste kandidaat gaan als voorzitter van de Eerste Kamer, en niet voor deze mijnheer?
Joden hebben zich ook als makke schape laten slachten tijdens WOII

Bizar dat daar ophef over is, want dat is een feit. Nauwelijks verzet, nauwelijks ontsnappingspogingen, iedereen onderging het gelaten.

Die man mag zich daar toch over verwonderen?
Laffe huichelaar
  Moderator zaterdag 8 juni 2019 @ 12:47:29 #123
236264 crew  capricia
pi_187318680
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 12:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Joden hebben zich ook als makke schape laten slachten tijdens WOII

Bizar dat daar ophef over is, want dat is een feit. Nauwelijks verzet, nauwelijks ontsnappingspogingen, iedereen onderging het gelaten.

Die man mag zich daar toch over verwonderen?
Nee Timmmm.

Joodse verzetsstrijders in de getto's van Warschau en Białystok, de Joden die uit Sobibor ontsnapten, de partizanen in de USSR, de Joodse jongeren in Amsterdam die terug vochten tegen de NSB.


De opstand in het ghetto van Warschau werd georganiseerd door minstens duizend joden. Heeft geduurd van 19 april 1943 tot 16 mei 1943.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Opstand_in_het_getto_van_Warschau


Zoek maar eens zoiets in onze eigen vaderlandse geschiedenis.

Wat die man doet, is gewoon een fraai staaltje geschiedvervalsing.

[ Bericht 2% gewijzigd door capricia op 08-06-2019 12:52:48 ]
Definitely not CIA
  Moderator zaterdag 8 juni 2019 @ 12:55:08 #124
236264 crew  capricia
pi_187318810
Maat goed. Mijn eigenlijke punt was: waarom heeft die man het hierover, hoe komt ie erbij om maar even over MH17 en de joden in de Shoah te beginnen? Gebrek aan ervaring, media-training.
Hoe onhandig ben je als je dit uit eigen beweging in de krant laat zetten terwijl je voorzitter van de EK wil worden?

Deze man heeft zojuist zijn eigen glazen en die voor forum ingegooid.
Definitely not CIA
pi_187318923
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 12:47 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat die man doet, is gewoon een fraai staaltje geschiedvervalsing.
Hij zegt nergens dat er geen verzet was, hij zegt dat er weinig verzet was.
pi_187318965
Goed stukje geschiedvervalsing inderdaad. Hoe kwaadaardig ben je als je joden makke lammetjes noemt in de context van de holocaust
pi_187318977
En dan dat MH17 gedoe. Wel knap dat je het voor elkaar krijgt om het zo voor jezelf te verzieken, alleen maar aan de hand van één interview
  zaterdag 8 juni 2019 @ 13:08:47 #128
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_187319008
Je krijgt alsnog meer bewondering voor de PVV omdat het bij die partij veel langer heeft geduurd voordat het verval begon. Bij FvD wordt er sinds kort aan een stuk door geblunderd, man man man :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_187319012
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 12:55 schreef capricia het volgende:
Deze man heeft zojuist zijn eigen glazen en die voor forum ingegooid.
Nou, nee hoor. Hij maakte al nul kans en van de kant van FvD is al zoveel achterlijkheid gekomen dat dit niet echt op zal vallen. Berichtje op nu.nl. Meer niet.
  Moderator zaterdag 8 juni 2019 @ 13:11:27 #130
236264 crew  capricia
pi_187319055
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 13:01 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Hij zegt nergens dat er geen verzet was, hij zegt dat er weinig verzet was.
Ook dat is een zwaar achterhaald cliché.
Bijv in NL waren de joden voortrekkers in het gewapend verzet.

https://geschiedenismagazine.nl/joods-verzet

https://www.google.nl/amp(...)et-in-nederland.html

Esther_Voet twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 10:55:47 Beste @BeukeringBg, even voor jouw info, over jouw opmerking ‘makke lammetjes’, vandaag in de @telegraaf. Een artikel uit het @_NIW_ van mei van dit jaar. https://t.co/ucKGtMkL0b reageer retweet
“Makke lammetjes is historisch onjuist”:
https://www.telegraaf.nl/(...)s-historisch-onjuist

Maar goed. Dat is voor mij de discussie ook niet.
Wel dat die man nu zijn eigen glazen heeft ingegooid.
Definitely not CIA
pi_187319083
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 13:11 schreef capricia het volgende:

[..]

Ook dat is een zwaar achterhaald cliché.
Bijv in NL waren de joden voortrekkers in het gewapend verzet.

https://geschiedenismagazine.nl/joods-verzet

https://www.google.nl/amp(...)et-in-nederland.html

Esther_Voet twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 10:55:47 Beste @:BeukeringBg, even voor jouw info, over jouw opmerking ‘makke lammetjes’, vandaag in de @:telegraaf. Een artikel uit het @:_NIW_ van mei van dit jaar. https://t.co/ucKGtMkL0b reageer retweet
Maar goed. Dat is voor mij de discussie ook niet.
Wel dat die man nu zijn eigen glazen heeft ingegooid.
Een zwaar achterhaald cliche, ok dan. Laten we het er maar op houden dat de Duitsers flinke verliezen hebben geleden door het grootschalige verzet van de Joden.
pi_187319084
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 13:05 schreef ikbenrond het volgende:
Goed stukje geschiedvervalsing inderdaad. Hoe kwaadaardig ben je als je joden makke lammetjes noemt in de context van de holocaust
Beetje verkeerde woordkeuze, maar hij geeft aan dat hij geschrokken is van hoe gemakkelijk de Nazi's hun vernietigingswerk konden uitvoeren en dat hij het leger in is gegaan om mee te helpen dat te voorkomen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 8 juni 2019 @ 13:21:53 #133
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187319209
Esther Voet is dan wel een wansmakelijk figuur waar je spontaan antisemiet van wordt, maar dat terzijde. Is nu ook opmerkelijk beschaafd in de reactie, itt het niet aflatende fulmineren op moslims en links.

PGKroeger twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 11:22:49 @Esther_Voet @BeukeringBg Als een linksig type dit had gezegd, was je toon vast tikje anders geweest 😉. Maar goed dat je dit doet! reageer retweet
Annabel Nanninga kan er ook wat van

Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_187319275
Hij zag hoe makkelijk dat eigenlijk ging, zo'n holocaust organiseren, en besloot zich toen maar bij een rechtsnationalistische partij aan te sluiten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 8 juni 2019 @ 13:31:29 #135
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_187319314
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 12:55 schreef capricia het volgende:
Maat goed. Mijn eigenlijke punt was: waarom heeft die man het hierover, hoe komt ie erbij om maar even over MH17 en de joden in de Shoah te beginnen? Gebrek aan ervaring, media-training.
Hoe onhandig ben je als je dit uit eigen beweging in de krant laat zetten terwijl je voorzitter van de EK wil worden?

Deze man heeft zojuist zijn eigen glazen en die voor forum ingegooid.
0 politiek gevoel. En dat is echt nodig als voorzitter
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_187319450
Wat moet het heerlijk zijn om niet gehinderd te worden door kennis.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  Moderator zaterdag 8 juni 2019 @ 13:48:44 #137
236264 crew  capricia
pi_187319511
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 13:31 schreef rubbereend het volgende:

[..]

0 politiek gevoel. En dat is echt nodig als voorzitter
Stel je voor. Mijnheer Beukering heeft dit interview natuurlijk ook nog voor publicatie gelezen en goedgekeurd. Hij heeft geen moment bedacht dat het ophef zou kunnen opleveren. Trots op zijn Napoleon-poppetjes.
Dan ben je toch duidelijk ongeschikt.
Definitely not CIA
pi_187319517
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:33 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat is niet raar om te denken; dat is precies wat de evolutie (biologie) ons wijsmaakt. Alleen voor de mensachtigen gaat het verhaal natuurlijk maar half op! Zie, er zijn wel 'rassen', maar omdat de natuur zoveel neuks om gelijkheid geeft zijn we alleen maar gaan verschillen in huidskleur.
Evolutie en rassenleer zijn twee verschillende dingen. Helaas voor de rassenleer is de evolutie van de verschillende rassen nog niet zo ver dat de genetische verschillen tussen rassen groter zijn dan de genetische verschillen binnen rassen....

En verder is de vraag gerechtvaardigd wat FvD zou willen met een wetenschappelijk bewezen lager gemiddeld IQ bij bepaalde bevolkingsgroepen. Wettelijke toestaan van discriminatie? Maar op basis waarvan? Huidskleur? Afkomst? Of IQ? Dat laatste zou rationeel het meest zuiver zijn, maar dat gaat ten koste van een groot deel van hun achterban.
pi_187319556
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 13:49 schreef aesop het volgende:
Helaas voor de rassenleer is de evolutie van de verschillende rassen nog niet zo ver dat de genetische verschillen tussen rassen groter zijn dan de genetische verschillen binnen rassen
Toegegeven: ik ben slecht in wiskunde, maar dit kan toch niet?
pi_187319570
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 12:55 schreef capricia het volgende:
Maat goed. Mijn eigenlijke punt was: waarom heeft die man het hierover, hoe komt ie erbij om maar even over MH17 en de joden in de Shoah te beginnen? Gebrek aan ervaring, media-training.
Hoe onhandig ben je als je dit uit eigen beweging in de krant laat zetten terwijl je voorzitter van de EK wil worden?

Deze man heeft zojuist zijn eigen glazen en die voor forum ingegooid.
zoals wel vaker vermoed ik een vooropgezet plan.
zeggen dat je voorzitter wil worden, want de grootste. Vervolgens iets doen waardoor je het nooit zult worden.
Daarna moord en brand schreeuwen "zie je wel het partijkartel speelt onder 1 hoedje wij ben zielig!!!"
  zaterdag 8 juni 2019 @ 14:01:20 #141
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_187319633
Ondertussen wordt de jeugd geïndoctrineerd met onzin op het JFVD congres :D

ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 13:53:59 Datingcoach begint nu vluchtelingen en hun integratie te bekritiseren. Somalische asielzoekers zijn meestal werkloos. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 13:55:39 Principe 2: het overwinnen van weerstand. Gaat vertellen over ontmoeting met zijn vriendin. Ging haar nummer vragen. Ze zei nee. Maar hij ging door. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 13:56:09 Dat nee nee is, is “feministische hysterie” volgens de datingcoach. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 13:52:32 Datingcoach begint nu over dat Rusland de grootste bedreiging van Europa zou zijn. Dat is echter de werkelijkheid niet. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 14:00:17 Nu krijgen we keiharde feiten van de datingcoach. Vrouwen excelleren minder. IQ is anders verdeeld over mannen en vrouwen. #JFVDcongres reageer retweet
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_187319790
Een datingcoach op een incelcongres. Da's een beetje als een voetbalcoach op een rolstoelcongres.
pi_187320001
Vrouwen zijn dommer dan mannen en 'nee' betekent eigenlijk 'ja'.

Uitstekende lessen weer, op dat JFvD-congres.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187320064
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 14:34 schreef KoosVogels het volgende:
Vrouwen zijn dommer dan mannen en 'nee' betekent eigenlijk 'ja'.

Uitstekende lessen weer, op dat JFvD-congres.
Wel knap dat ze het beter op school doen van ze in dat licht bezien. _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_187320081
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wel knap dat ze het beter op school doen van ze in dat licht bezien. _O_
Geen vrienden en zeker geen geen vriendin, dus meer tijd voor huiswerk.
  zaterdag 8 juni 2019 @ 14:45:48 #146
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_187320099
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wel knap dat ze het beter op school doen van ze in dat licht bezien. _O_
Ze worden natuurlijk voorgetrokken door linkse docenten.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_187320141
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 14:44 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Geen vrienden en zeker geen geen vriendin, dus meer tijd voor huiswerk.
Hij bedoelt de vrouwen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187320152
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 14:45 schreef gniffie het volgende:

[..]

Ze worden natuurlijk voorgetrokken door linkse docenten.
Er zou een meldpunt moeten komen waar je deze docenten kunt verraden :(
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_187320156
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 14:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hij bedoelt de vrouwen.
O ja.

Het is gisteren laat geworden...
pi_187320163
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 14:45 schreef gniffie het volgende:

[..]

Ze worden natuurlijk voorgetrokken door linkse docenten.
Oh shit, natuurlijk, dom van me. Ik lijk wel een vrouw joh.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 8 juni 2019 @ 14:54:54 #151
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_187320210
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Oh shit, natuurlijk, dom van me. Ik lijk wel een vrouw joh.
Oei dan heb je wss arme ouders en veel broertjes en zusjes want rijke mensen zijn intelligenter en krijgen minder kinderen.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_187320401
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 13:49 schreef aesop het volgende:

En verder is de vraag gerechtvaardigd wat FvD zou willen met een wetenschappelijk bewezen lager gemiddeld IQ bij bepaalde bevolkingsgroepen. Wettelijke toestaan van discriminatie? Maar op basis waarvan? Huidskleur? Afkomst? Of IQ? Dat laatste zou rationeel het meest zuiver zijn, maar dat gaat ten koste van een groot deel van hun achterban.
De vraag is natuurlijk opgeworpen door de claim dat elke achterstand op de arbeidsmarkt door discriminatie komt. Dat sluit de vooronderstelling in zich dat alle bevolkingsgroepen gelijk zijn, zowel in potentieel als qua relevante cultuur met betrekking tot werk.

Zo liggen de feiten helaas niet. In mijn optiek kun je die feiten beter doodzwijgen zodat niemand ermee aan de haal kan gaan en mensen nogal eens moeite hebben om gemiddelden niet op individuen te betrekken, zoals menig felle FvD tegenstander regelmatig illustreert. Maar ja, dan had men ook niet moeten beginnen met alle verschillen op de arbeidsmarkt aan discriminatie te wijten want dan breng je dat onderwerp voor het voetlicht.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_187320461
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 15:14:03 Stoffer nu van SGP. Begin gemist. Wil Tweede Pinksterdag niet inruilen voor Suikerfeest. Applaus. #JFVDcongres reageer retweet
Die gast is wel behoorlijk droog.
pi_187320483
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 13:52 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Toegegeven: ik ben slecht in wiskunde, maar dit kan toch niet?
Jawel hoor, het heeft met wiskunde weinig te maken. Het zegt alleen dat uiterlijke kenmerken nogal insignificant zijn en de verschillende ‘rassen’ niet lang genoeg, of nooit, in afzondering hebben geleefd.
pi_187320541
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 15:18 schreef aesop het volgende:

[..]

Jawel hoor, het heeft met wiskunde weinig te maken. Het zegt alleen dat uiterlijke kenmerken nogal insignificant zijn en de verschillende ‘rassen’ niet lang genoeg, of nooit, in afzondering hebben geleefd.
Dus als je bijvoorbeeld een groep Oost-Aziaten hebt en een groep... Weet ik veel, zwarten van beneden de Sahara. Dan meet ik binnen die groepen de genetische verschillen en daar hang ik een of andere waarde aan. Dan voeg ik die twee groepen samen en dan meet ik die genetische diversiteit weer en die is dan kleiner geworden? Hoe?
  zaterdag 8 juni 2019 @ 15:29:41 #156
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_187320628
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 15:23 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dus als je bijvoorbeeld een groep Oost-Aziaten hebt en een groep... Weet ik veel, zwarten van beneden de Sahara. Dan meet ik binnen die groepen de genetische verschillen en daar hang ik een of andere waarde aan. Dan voeg ik die twee groepen samen en dan meet ik die genetische diversiteit weer en die is dan kleiner geworden? Hoe?
Nee, als je elkaar gedeeltelijk overlappende cirkels hebt is de afstand tussen middelpunten noodzakelijkerwijs kleiner dan de lengte van de straal van zo'n cirkel. Dat wordt volgens mij bedoeld met genetische diversiteit tussen rassen is kleiner dan binnen rassen onderling. De 'archetypische blanke' staat dichter bij de 'archetypische neger' dan 'blanke outliers' bij de 'archetypische blanke' staan.
We have always been at war with Eastasia.
pi_187320704
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 15:29 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Nee, als je elkaar gedeeltelijk overlappende cirkels hebt is de afstand tussen middelpunten noodzakelijkerwijs kleiner dan de lengte van de straal van zo'n cirkel. Dat wordt volgens mij bedoeld met genetische diversiteit tussen rassen is kleiner dan binnen rassen onderling. De 'archetypische blanke' staat dichter bij de 'archetypische neger' dan 'blanke outliers' bij de 'archetypische blanke' staan.
Maar dat is toch een heel rare vergelijking?
pi_187320808
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 13:49 schreef aesop het volgende:

[..]

Evolutie en rassenleer zijn twee verschillende dingen. Helaas voor de rassenleer is de evolutie van de verschillende rassen nog niet zo ver dat de genetische verschillen tussen rassen groter zijn dan de genetische verschillen binnen rassen....

En verder is de vraag gerechtvaardigd wat FvD zou willen met een wetenschappelijk bewezen lager gemiddeld IQ bij bepaalde bevolkingsgroepen. Wettelijke toestaan van discriminatie? Maar op basis waarvan? Huidskleur? Afkomst? Of IQ? Dat laatste zou rationeel het meest zuiver zijn, maar dat gaat ten koste van een groot deel van hun achterban.
Het essentiële uitgangspunt van de evolutieleer is dat organismes zich aan de omgeving aanpassen: het ontstaan van soorten en verschillen onder soorten, oftewel: rassenleer. Het is een directe implicatie. De genetische verschillen onderling zijn verder totaal niet relevant voor de raciale opdeling; die baseert zich namelijk op de onderscheidende overeenkomsten. Huidskleur is hier slechts één voorbeeld van.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2019 15:43:23 ]
  zaterdag 8 juni 2019 @ 15:44:45 #159
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_187320841
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 15:36 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Maar dat is toch een heel rare vergelijking?
Het woordje 'noodzakelijk' is natuurlijk fout, je moet de cirkels ver genoeg doorschuiven om de middenpunten dichter bij elkaar te hebben dan bij de eigen rand.

Maar niettemin:



stel je voor, de linkercirkel is genetische 2d mapping van de verzameling blanken (vergeet de tekst in het plaatje), de rechter die van de van de aziaten en de onderste die van de zwarten. dan staat de 'gemiddelde' zwarte (middenpunt van die cirkel) dichter bij de 'gemiddelde' blanke (middenpunt blanke cirkel) dan dat hij bij een zwarte outlier staat (rand eigen cirkel).
We have always been at war with Eastasia.
pi_187321095
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 15:44 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Het woordje 'noodzakelijk' is natuurlijk fout, je moet de cirkels ver genoeg doorschuiven om de middenpunten dichter bij elkaar te hebben dan bij de eigen rand.

Maar niettemin:

[ afbeelding ]

stel je voor, de linkercirkel is genetische 2d mapping van de verzameling blanken (vergeet de tekst in het plaatje), de rechter die van de van de aziaten en de onderste die van de zwarten. dan staat de 'gemiddelde' zwarte (middenpunt van die cirkel) dichter bij de 'gemiddelde' blanke (middenpunt blanke cirkel) dan dat hij bij een zwarte outlier staat (rand eigen cirkel).
Ah, je bedoelt via gemengde relaties? Zwarte vader, blanke moeder en dan lijkt het kind genetisch uiteraard op beide. Die staan dan in het overlappende deel van de twee cirkels.

Ja, dan snap ik 'm. Ik denk alleen dat die old-school rassenleer de menggevallen niet meetelt.
pi_187321191
Er zijn als het ware 'menggebieden'. Het is net als de taal; de overeenkomsten verminderen naarmate de afstand toeneemt.
  zaterdag 8 juni 2019 @ 16:13:18 #162
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_187321308
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 16:00 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ah, je bedoelt via gemengde relaties? Zwarte vader, blanke moeder en dan lijkt het kind genetisch uiteraard op beide. Die staan dan in het overlappende deel van de twee cirkels.

Ja, dan snap ik 'm. Ik denk alleen dat die old-school rassenleer de menggevallen niet meetelt.
niet eens zozeer gemengde relaties, meer dat de cirkels van elkaar afbewegen, daar waar het ooit 1 cirkel was (geografische verspreiding en isolatie). De uitgebreidheid van de cirkels is variantie op het archetype. die cirkels overlappen omdat ze stammen van een en dezelfde 'oercirkel'
We have always been at war with Eastasia.
  zaterdag 8 juni 2019 @ 16:15:34 #163
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_187321337
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 16:06 schreef LelijKnap het volgende:
Er zijn als het ware 'menggebieden'. Het is net als de taal; de overeenkomsten verminderen naarmate de afstand toeneemt.
Ook met taal heb je sprachbund-gelijkenissen (vergelijk dat met halfbloedjes) en gelijkenissen vanwege een ooit gemeenschappelijke afstamming (vgl overlappende genetische variantie).
We have always been at war with Eastasia.
pi_187321808
https://twitter.com/ChrisIsErbij

Chris wordt gepest door een aantal van die incels. Pottenkijkers ongewenst bij de sekte.
  zaterdag 8 juni 2019 @ 17:14:55 #165
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187322149
Baudet vandaag: "de waarheid is rechts. God is rechts".

:')
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_187322703
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 17:14 schreef Klopkoek het volgende:
Baudet vandaag: "de waarheid is rechts. God is rechts".

:')
Er zijn daar vandaag wel meer volslagen idiote dingen gezegd. Een kleine greep:

ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 16:11:06 Baudet doet nu net alsof er geen debat over klimaatverandering is. Het is “een religieus project” #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 16:03:23 Baudet: hoe kan het dat GroenLinks zoveel invloed heeft? Waarom bepalen zij de agenda, ook die van de VVD. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 15:56:31 Hiddema wil dat de mensen bij JFVD zich voortplanten, dan groeit FvD en kan er iets veranderen. “Chris doe wat, roep de mensen op” #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 15:32:36 Freek begint over het “maatschappelijk lichaam” wat verzwakt zijn. Transgenders van acht jaar oud, genderneutraliteit, tekenen van “een zwakke bevolking” #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 14:35:40 Antifa is de knokploeg van Merkel, meldt Bergsma. Via intimidatie en censuur wordt rechts monddood gemaakt. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 13:58:41 Nu komt net SGP-Kamerlid Chris Stoffer binnen. Nee betekent soms dat een vrouw haar benen niet heeft geschoren maar ze wil wel seks. Applaus. #JFVDcongres reageer retweet
Enzovoort.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2019 17:51:39 ]
  zaterdag 8 juni 2019 @ 18:12:44 #167
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_187322942
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 17:51 schreef Jigzoz het volgende:
(...)
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 14:05:21 Datingcoach noemt het “keiharde wetenschap” dat vrouwen hun man vaak volgen. Talloze keren bewezen. #JFVDcongres reageer retweet
nog zo'n pareltje.
We have always been at war with Eastasia.
pi_187322973
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 18:12 schreef -XOR- het volgende:

[..]

ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 14:05:21 Datingcoach noemt het “keiharde wetenschap” dat vrouwen hun man vaak volgen. Talloze keren bewezen. #JFVDcongres reageer retweet
nog zo'n pareltje.
Hmja. Het komt allemaal nogal psychotisch over.
  Redactie Games zaterdag 8 juni 2019 @ 18:16:44 #169
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_187322994
Hoelang voordat iemand wordt aangehouden voor verkrachting omdat Sjerrie en consorten zeiden dat vrouwen dat fijn vinden?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  zaterdag 8 juni 2019 @ 18:18:41 #170
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_187323021
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 18:15 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hmja. Het komt allemaal nogal psychotisch over.
Ik bekeek ook zo wat foto's van die bijeenkomst en zag nogal veel gel in de haardossen. Misschien zou de vordering richting het eens mogen beminnen van een deerne (toch het uiteindelijk hogere doel van menig jfvd'er) en daarmee ook de frustratieregulatie baat hebben bij een beetje matiging wat betreft plaksel in het haar.
We have always been at war with Eastasia.
pi_187323059
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 18:18 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ik bekeek ook zo wat foto's van die bijeenkomst en zag nogal veel gel in de haardossen. Misschien zou de vordering richting het eens mogen beminnen van een deerne (toch het uiteindelijk hogere doel van menig jfvd'er) en daarmee ook de frustratieregulatie baat hebben bij een beetje matiging wat betreft plaksel in het haar.
Lijkt me beter dat deze gewoon incel blijven.
  zaterdag 8 juni 2019 @ 18:24:46 #172
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_187323104
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 14:02:40 De conclusie van Te Nijenhuis van daarnet. Op slide. #JFVDcongres https://t.co/BSWYzqhqll reageer retweet
We have always been at war with Eastasia.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 8 juni 2019 @ 19:01:38 #173
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_187323690
Tsja
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 13:36:26 Ik mag van Freek Jansen niet praten. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 15:44:19 Hiddema houdt niet van clubs van gelijkgezinden. Hij hoort liever mensen die hem het vuur aan de schenen leggen. Wil iemand iets roepen? Thierry roept mijn naam. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 15:45:08 Theo begint nu over mij te praten. Of ik mijn hand wil opsteken, vooraan wil gaan staan. Ik reageer niet. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 15:47:01 Hiddema prevelt nog wat over wat ik zou willen en waar ik mijn geld aan verdien, ook dat ik hier sneaky zou staan. [gewoon via bestuur binnen] #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 15:51:13 Nu heb ik wat blikken van mensen voor me. Hallo boys. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 15:56:31 Hiddema wil dat de mensen bij JFVD zich voortplanten, dan groeit FvD en kan er iets veranderen. “Chris doe wat, roep de mensen op” #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 16:06:52 Theo Hiddema komt me begroeten. Ik moet luisteren. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 16:18:11 Groepje van zes vervelende jongetjes. Geen ander woord. Dan maar ergens anders staan. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 16:27:28 Er wordt nu een aanval op dit account gedaan. 20 sms-jes om wachtwoord resetten. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 16:48:09 Aanval op account gaat nog door. Weer tien sms-jes. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 17:49:47 Ook aanval op Facebook. Ziek dit. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 17:54:46 Twitter doet het nog. Ik leg aan leden uit dat dit elders niet gebeurt. Schaam je, JFVD. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisAalberts twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 18:48:37 Nu proberen #JFVD’ers ook mijn website binnen te komen. https://t.co/W4ulEhFqMe reageer retweet
Zo'n aanval op alle onlinekanalen van Aalberts tijdens zijn verslag van het JFVD congres is op zichzelf al verdacht, maar dat het komt na zoveel eerdere pogingen van intimidatie, zowel tijdens het congres als ook eerder, maakt het toch wel erg lastig om dit niet te verbinden met FVD of JFVD.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gijscoman op 08-06-2019 19:02:43 (Tweets in spoiler gezet) ]
  zaterdag 8 juni 2019 @ 19:01:40 #174
475083 Lospedrosa
$
pi_187323693
Ghehe mooi om te zien dat een algeheel narcistisch denken zo uit de hand loopt. :')
Vakman pur sang
  Moderator zaterdag 8 juni 2019 @ 19:25:15 #175
54278 crew  Tijger_m
42
pi_187324128
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 17:51 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Er zijn daar vandaag wel meer volslagen idiote dingen gezegd. Een kleine greep:

ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 16:11:06 Baudet doet nu net alsof er geen debat over klimaatverandering is. Het is “een religieus project” #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 16:03:23 Baudet: hoe kan het dat GroenLinks zoveel invloed heeft? Waarom bepalen zij de agenda, ook die van de VVD. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 15:56:31 Hiddema wil dat de mensen bij JFVD zich voortplanten, dan groeit FvD en kan er iets veranderen. “Chris doe wat, roep de mensen op” #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 15:32:36 Freek begint over het “maatschappelijk lichaam” wat verzwakt zijn. Transgenders van acht jaar oud, genderneutraliteit, tekenen van “een zwakke bevolking” #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 14:35:40 Antifa is de knokploeg van Merkel, meldt Bergsma. Via intimidatie en censuur wordt rechts monddood gemaakt. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 13:58:41 Nu komt net SGP-Kamerlid Chris Stoffer binnen. Nee betekent soms dat een vrouw haar benen niet heeft geschoren maar ze wil wel seks. Applaus. #JFVDcongres reageer retweet
Enzovoort.
Als ik dit lees zie ik even het verschil niet met de gemiddelde NSDAP landdag.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 8 juni 2019 @ 19:28:20 #176
-1 #ANONIEM
pi_187324194
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 19:01 schreef Gijscoman het volgende:
Tsja
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 13:36:26 Ik mag van Freek Jansen niet praten. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 15:44:19 Hiddema houdt niet van clubs van gelijkgezinden. Hij hoort liever mensen die hem het vuur aan de schenen leggen. Wil iemand iets roepen? Thierry roept mijn naam. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 15:45:08 Theo begint nu over mij te praten. Of ik mijn hand wil opsteken, vooraan wil gaan staan. Ik reageer niet. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 15:47:01 Hiddema prevelt nog wat over wat ik zou willen en waar ik mijn geld aan verdien, ook dat ik hier sneaky zou staan. [gewoon via bestuur binnen] #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 15:51:13 Nu heb ik wat blikken van mensen voor me. Hallo boys. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 15:56:31 Hiddema wil dat de mensen bij JFVD zich voortplanten, dan groeit FvD en kan er iets veranderen. “Chris doe wat, roep de mensen op” #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 16:06:52 Theo Hiddema komt me begroeten. Ik moet luisteren. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 16:18:11 Groepje van zes vervelende jongetjes. Geen ander woord. Dan maar ergens anders staan. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 16:27:28 Er wordt nu een aanval op dit account gedaan. 20 sms-jes om wachtwoord resetten. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 16:48:09 Aanval op account gaat nog door. Weer tien sms-jes. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 17:49:47 Ook aanval op Facebook. Ziek dit. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 17:54:46 Twitter doet het nog. Ik leg aan leden uit dat dit elders niet gebeurt. Schaam je, JFVD. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisAalberts twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 18:48:37 Nu proberen #JFVD’ers ook mijn website binnen te komen. https://t.co/W4ulEhFqMe reageer retweet
Zo'n aanval op alle onlinekanalen van Aalberts tijdens zijn verslag van het JFVD congres is op zichzelf al verdacht, maar dat het komt na zoveel eerdere pogingen van intimidatie, zowel tijdens het congres als ook eerder, maakt het toch wel erg lastig om dit niet te verbinden met FVD of JFVD.
Sektarisch gedrag.
  zaterdag 8 juni 2019 @ 19:46:22 #177
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_187324552
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:24 schreef Harvest89 het volgende:
Maar even serieus, er zijn IQ verschillen tussen bevolkingsgroepen.
Han Chinezen en Joden scoren bovengemiddeld hoog.
Chinezen konden al schrijven toen Europeanen nog met knuppels rondliepen.
Goed punt. Ze zijn ook een intelligent ras. En daar is een reden voor.
Zij gebruiken hun intelligentie om te overleven en natuurlijke selectie deed de rest.

Geef nu een gemiddelde Europeaan en een gemiddelde Chinees beide eens knuppels in hun handen en kijk eens wie het langste blijft staan.
  zaterdag 8 juni 2019 @ 19:52:44 #178
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_187324670
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 19:01 schreef Gijscoman het volgende:
Tsja
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 13:36:26 Ik mag van Freek Jansen niet praten. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 15:44:19 Hiddema houdt niet van clubs van gelijkgezinden. Hij hoort liever mensen die hem het vuur aan de schenen leggen. Wil iemand iets roepen? Thierry roept mijn naam. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 15:45:08 Theo begint nu over mij te praten. Of ik mijn hand wil opsteken, vooraan wil gaan staan. Ik reageer niet. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 15:47:01 Hiddema prevelt nog wat over wat ik zou willen en waar ik mijn geld aan verdien, ook dat ik hier sneaky zou staan. [gewoon via bestuur binnen] #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 15:51:13 Nu heb ik wat blikken van mensen voor me. Hallo boys. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 15:56:31 Hiddema wil dat de mensen bij JFVD zich voortplanten, dan groeit FvD en kan er iets veranderen. “Chris doe wat, roep de mensen op” #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 16:06:52 Theo Hiddema komt me begroeten. Ik moet luisteren. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 16:18:11 Groepje van zes vervelende jongetjes. Geen ander woord. Dan maar ergens anders staan. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 16:27:28 Er wordt nu een aanval op dit account gedaan. 20 sms-jes om wachtwoord resetten. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 16:48:09 Aanval op account gaat nog door. Weer tien sms-jes. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 17:49:47 Ook aanval op Facebook. Ziek dit. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 17:54:46 Twitter doet het nog. Ik leg aan leden uit dat dit elders niet gebeurt. Schaam je, JFVD. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisAalberts twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 18:48:37 Nu proberen #JFVD’ers ook mijn website binnen te komen. https://t.co/W4ulEhFqMe reageer retweet
Zo'n aanval op alle onlinekanalen van Aalberts tijdens zijn verslag van het JFVD congres is op zichzelf al verdacht, maar dat het komt na zoveel eerdere pogingen van intimidatie, zowel tijdens het congres als ook eerder, maakt het toch wel erg lastig om dit niet te verbinden met FVD of JFVD.
Jezus wat een huilebalk is dat zeg.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 8 juni 2019 @ 19:52:52 #179
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_187324673
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 19:01 schreef Gijscoman het volgende:
Tsja
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 13:36:26 Ik mag van Freek Jansen niet praten. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 15:44:19 Hiddema houdt niet van clubs van gelijkgezinden. Hij hoort liever mensen die hem het vuur aan de schenen leggen. Wil iemand iets roepen? Thierry roept mijn naam. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 15:45:08 Theo begint nu over mij te praten. Of ik mijn hand wil opsteken, vooraan wil gaan staan. Ik reageer niet. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 15:47:01 Hiddema prevelt nog wat over wat ik zou willen en waar ik mijn geld aan verdien, ook dat ik hier sneaky zou staan. [gewoon via bestuur binnen] #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 15:51:13 Nu heb ik wat blikken van mensen voor me. Hallo boys. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 15:56:31 Hiddema wil dat de mensen bij JFVD zich voortplanten, dan groeit FvD en kan er iets veranderen. “Chris doe wat, roep de mensen op” #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 16:06:52 Theo Hiddema komt me begroeten. Ik moet luisteren. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 16:18:11 Groepje van zes vervelende jongetjes. Geen ander woord. Dan maar ergens anders staan. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 16:27:28 Er wordt nu een aanval op dit account gedaan. 20 sms-jes om wachtwoord resetten. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 16:48:09 Aanval op account gaat nog door. Weer tien sms-jes. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 17:49:47 Ook aanval op Facebook. Ziek dit. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 17:54:46 Twitter doet het nog. Ik leg aan leden uit dat dit elders niet gebeurt. Schaam je, JFVD. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisAalberts twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 18:48:37 Nu proberen #JFVD’ers ook mijn website binnen te komen. https://t.co/W4ulEhFqMe reageer retweet
Zo'n aanval op alle onlinekanalen van Aalberts tijdens zijn verslag van het JFVD congres is op zichzelf al verdacht, maar dat het komt na zoveel eerdere pogingen van intimidatie, zowel tijdens het congres als ook eerder, maakt het toch wel erg lastig om dit niet te verbinden met FVD of JFVD.
False flag, dat zijn linksers die dit bij de FVD in de schoenen proberen te schuiven.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 8 juni 2019 @ 19:57:26 #180
471590 Oostwoud
pi_187324741
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 19:01 schreef Gijscoman het volgende:
Tsja
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 13:36:26 Ik mag van Freek Jansen niet praten. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 15:44:19 Hiddema houdt niet van clubs van gelijkgezinden. Hij hoort liever mensen die hem het vuur aan de schenen leggen. Wil iemand iets roepen? Thierry roept mijn naam. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 15:45:08 Theo begint nu over mij te praten. Of ik mijn hand wil opsteken, vooraan wil gaan staan. Ik reageer niet. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 15:47:01 Hiddema prevelt nog wat over wat ik zou willen en waar ik mijn geld aan verdien, ook dat ik hier sneaky zou staan. [gewoon via bestuur binnen] #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 15:51:13 Nu heb ik wat blikken van mensen voor me. Hallo boys. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 15:56:31 Hiddema wil dat de mensen bij JFVD zich voortplanten, dan groeit FvD en kan er iets veranderen. “Chris doe wat, roep de mensen op” #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 16:06:52 Theo Hiddema komt me begroeten. Ik moet luisteren. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 16:18:11 Groepje van zes vervelende jongetjes. Geen ander woord. Dan maar ergens anders staan. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 16:27:28 Er wordt nu een aanval op dit account gedaan. 20 sms-jes om wachtwoord resetten. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 16:48:09 Aanval op account gaat nog door. Weer tien sms-jes. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 17:49:47 Ook aanval op Facebook. Ziek dit. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisIsErbij twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 17:54:46 Twitter doet het nog. Ik leg aan leden uit dat dit elders niet gebeurt. Schaam je, JFVD. #JFVDcongres reageer retweet
ChrisAalberts twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 18:48:37 Nu proberen #JFVD’ers ook mijn website binnen te komen. https://t.co/W4ulEhFqMe reageer retweet
Zo'n aanval op alle onlinekanalen van Aalberts tijdens zijn verslag van het JFVD congres is op zichzelf al verdacht, maar dat het komt na zoveel eerdere pogingen van intimidatie, zowel tijdens het congres als ook eerder, maakt het toch wel erg lastig om dit niet te verbinden met FVD of JFVD.
Waarom ze Aalbers erbij laten is mij onduidelijk. Dat is geen journalist. Dat is een geobsedeerd figuur die een politieke kruistocht voert via z'n stukjes. Die vent staat altijd te juichen wanneer er 'LPF-toestanden' ontstaan bij 'rechtse' partijen.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zaterdag 8 juni 2019 @ 19:57:57 #181
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_187324750
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 16:50 schreef Jigzoz het volgende:
https://twitter.com/ChrisIsErbij

Chris wordt gepest door een aantal van die incels. Pottenkijkers ongewenst bij de sekte.
De term incel wordt vaker gegooid in dit topic. Wat hebben incels met het FvD te maken?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 8 juni 2019 @ 20:00:02 #182
471590 Oostwoud
pi_187324778
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 19:57 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

De term incel wordt vaker gegooid in dit topic. Wat hebben incels met het FvD te maken?
Dat is een dingetje van de 'usual suspects' van FOK! Iedereen die het niet met hen eens is, waarvan ze het vermoeden hebben dat hij een jeugdige user is, is direct een incel.

Het heeft zo weinig niveau, maar het wordt kennelijk goedbevonden. Het zal op een ironische manier wel iets bijdragen aan een goede discussie alhier.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zaterdag 8 juni 2019 @ 20:00:54 #183
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_187324795
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 19:46 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Goed punt. Ze zijn ook een intelligent ras. En daar is een reden voor.
Zij gebruiken hun intelligentie om te overleven en natuurlijke selectie deed de rest.

Geef nu een gemiddelde Europeaan en een gemiddelde Chinees beide eens knuppels in hun handen en kijk eens wie het langste blijft staan.
De gemiddelde Europeaan doet aan voetbal, en de gemiddelde Chinees aan Wing Chun. Ik zie het slecht in voor de Europeaan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 8 juni 2019 @ 20:02:03 #184
-1 #ANONIEM
pi_187324817
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 19:57 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

De term incel wordt vaker gegooid in dit topic. Wat hebben incels met het FvD te maken?
Omdat het een incelpartij is hè.
  zaterdag 8 juni 2019 @ 20:03:35 #185
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_187324840
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 20:02 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Omdat het een incelpartij is hè.
Hoe kom je op dat idee? :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 8 juni 2019 @ 20:05:07 #186
-1 #ANONIEM
pi_187324860
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 20:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Hoe kom je op dat idee? :')
Misogyne sekte vol vrijgezelle jongetjes. Zo heet dat nu eenmaal.

:')
  zaterdag 8 juni 2019 @ 20:13:17 #187
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_187324981
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 20:05 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Misogyne sekte vol vrijgezelle jongetjes. Zo heet dat nu eenmaal.

:')
Wat een onzin. Waar is die vrouwenhaat dan?
En tegenwoordig hoef je als jongetje niet meer te trouwen voor je er in mag. Vrijgezellen neuken gewoon hoor.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 8 juni 2019 @ 20:22:48 #188
158791 koemleit
pi_187325183
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 20:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

De gemiddelde Europeaan doet aan voetbal, en de gemiddelde Chinees aan Wing Chun. Ik zie het slecht in voor de Europeaan.
Mooi vooroordeel weer Hans
  zaterdag 8 juni 2019 @ 20:23:54 #189
-1 #ANONIEM
pi_187325195
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 20:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Waar is die vrouwenhaat dan?

Zie het tweetverslag hierboven ter illustratie.
  zaterdag 8 juni 2019 @ 20:24:51 #190
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_187325208
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 20:22 schreef koemleit het volgende:

[..]

Mooi vooroordeel weer Hans
Oke dan doen ze dan maar niet aan wing chun maar animal style kung fu. Dat is nog steeds dodelijker dan voetballers die te bang zijn om elkaar onderuit te trappen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 8 juni 2019 @ 20:31:25 #191
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187325310
jurjenhoekstra twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 17:37:46 Thierry Baudet op de (serieus bedoelde) vraag waarom hij zeker weet dat terugkeren naar de Gulden een goed idee is: “omdat wij fucking awesome zijn in dit land”.Misschien kan een econoom dit even checken? https://t.co/inEaL7PndE reageer retweet
Compleet geschift.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 8 juni 2019 @ 20:34:19 #192
13309 nostra
ask why
pi_187325372
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 19:57 schreef Harvest89 het volgende:
De term incel wordt vaker gegooid in dit topic. Wat hebben incels met het FvD te maken?
Om de één of andere reden heeft FvD ook daadwerkelijk een aantrekkingskracht op incels. Da's op zich wel een interessant fenomeen, want Baudet is dat zelf nu bepaald net niet.

Jigzoz heeft ook wel gelijk als hij zegt dat zo'n datingcoach voor de groep zetten iets weg heeft van een voetbalcoach neerzetten voor een rolstoelcongres. Achter "na één keer nee hoef je niet op te geven" zit natuurlijk best een idee, maar dan moet je wel weten waar je mee bezig bent. En de mensen die dat snappen, hoeven dat soort coaching niet. De mensen die dat wel nodig hebben, gaan straks met drie shandy op en Barrie Stevens in hun walkman het uitgaansleven in. Nou, veel succes.

Om dat te framen naar een congres dat louter uit incels bestaat is natuurlijk ook wat overdreven simpel, maar goed, dat scoort lekker.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zaterdag 8 juni 2019 @ 20:41:45 #193
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187325530
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 20:34 schreef nostra het volgende:

[..]

Om de één of andere reden heeft FvD ook daadwerkelijk een aantrekkingskracht op incels. Da's op zich wel een interessant fenomeen, want Baudet is dat zelf nu bepaald net niet.

Jigzoz heeft ook wel gelijk als hij zegt dat zo'n datingcoach voor de groep zetten iets weg heeft van een voetbalcoach neerzetten voor een rolstoelcongres. Achter "na één keer nee hoef je niet op te geven" zit natuurlijk best een idee, maar dan moet je wel weten waar je mee bezig bent. En de mensen die dat snappen, hoeven dat soort coaching niet. De mensen die dat wel nodig hebben, gaan straks met drie shandy op en Barrie Stevens in hun walkman het uitgaansleven in. Nou, veel succes.

Om dat te framen naar een congres dat louter uit incels bestaat is natuurlijk ook wat overdreven simpel, maar goed, dat scoort lekker.
Die datingcoach (met Julien Blanc indachtig) is daar wel ingehuurd met een politiek doel. Het is een slimme truuk om je eigen ideologie als iets praktisch en 'waar' te verpakken ipv een wensbeeld.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 8 juni 2019 @ 20:44:08 #194
13309 nostra
ask why
pi_187325588
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 20:41 schreef Klopkoek het volgende:
Het is een slimme truuk om je eigen ideologie als iets praktisch en 'waar' te verpakken
Dat is de praktische uitvoering van politiek.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zaterdag 8 juni 2019 @ 20:55:13 #195
-1 #ANONIEM
pi_187325821
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 20:34 schreef nostra het volgende:

Om dat te framen naar een congres dat louter uit incels bestaat is natuurlijk ook wat overdreven simpel, maar goed, dat scoort lekker.
True. Er zitten niet uitsluitend incels.
  zaterdag 8 juni 2019 @ 20:59:54 #196
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_187325911
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 20:31 schreef Klopkoek het volgende:
jurjenhoekstra twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 17:37:46 Thierry Baudet op de (serieus bedoelde) vraag waarom hij zeker weet dat terugkeren naar de Gulden een goed idee is: “omdat wij fucking awesome zijn in dit land”.Misschien kan een econoom dit even checken? https://t.co/inEaL7PndE reageer retweet
Compleet geschift.
De uitdrukking Preaching to the choir mooi gevat in een filmpje van 4 seconden. Overigens vermoed ik dat hij na dat applaus nog wel een serieuzer antwoord heeft gegeven.

[ Bericht 1% gewijzigd door -XOR- op 08-06-2019 21:07:30 ]
We have always been at war with Eastasia.
  Moderator zondag 9 juni 2019 @ 02:43:11 #197
236264 crew  capricia
pi_187331288
Ik sluit deze avond af met een uitspraak die ik vandaag hoorde:
‘De waarheid is rechts. God is rechts.’
- Baudet op congres JFVD

Bron
Definitely not CIA
  zondag 9 juni 2019 @ 07:38:46 #198
-1 #ANONIEM
pi_187331688
baspaternotte twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 16:59:59 Hier het bizarre betoog van de FvD Jeugdleider waarin hij zich keert tegen Netflix e pornografie https://t.co/BxxK3QIVAT reageer retweet
Even voor de goede orde: de FvD-aanhang hier kan kan toch ook niks met dit soort waanzin?
  zondag 9 juni 2019 @ 07:45:55 #199
-1 #ANONIEM
pi_187331705
O, en over 'clown world': https://rationalwiki.org/wiki/Clown_World
  zondag 9 juni 2019 @ 14:05:19 #200
64488 Bluesdude
pi_187334987
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 07:38 schreef Jigzoz het volgende:
baspaternotte twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 16:59:59 Hier het bizarre betoog van de FvD Jeugdleider waarin hij zich keert tegen Netflix e pornografie https://t.co/BxxK3QIVAT reageer retweet
Even voor de goede orde: de FvD-aanhang hier kan kan toch ook niks met dit soort waanzin?
FvD-leiders moeten vooral doorgaan met preken tegen Netflix en pornografie.
*O*
Zo jaag je leden en kiezers weg.
64% van de FvD-kiezers zijn man... hoeveel % van de partijleden zijn man ? 80%
Al die testoronbommen willen meestal niet die preken horen
  Moderator zondag 9 juni 2019 @ 14:07:33 #201
236264 crew  capricia
pi_187335016
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 07:45 schreef Jigzoz het volgende:
O, en over 'clown world': https://rationalwiki.org/wiki/Clown_World
Kun je me uitleggen wat dat is?
*voel me nu oud :@
Definitely not CIA
  zondag 9 juni 2019 @ 14:19:19 #202
251427 Opnaarutrecht
pi_187335161
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 19:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als ik dit lees zie ik even het verschil niet met de gemiddelde NSDAP landdag.
Mijn God wat een sekte zeg.
  zondag 9 juni 2019 @ 14:32:42 #203
-1 #ANONIEM
pi_187335369
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 14:07 schreef capricia het volgende:

[..]

Kun je me uitleggen wat dat is?
*voel me nu oud :@
Daar had die JFvD-leider het over.
  Moderator zondag 9 juni 2019 @ 14:39:41 #204
236264 crew  capricia
pi_187335458
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 14:32 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Daar had die JFvD-leider het over.
Ja. Maar wat houdt dat in dan?
Definitely not CIA
  zondag 9 juni 2019 @ 14:48:25 #205
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187335568
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 14:39 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja. Maar wat houdt dat in dan?
Dat staat in de link.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator zondag 9 juni 2019 @ 15:01:28 #206
236264 crew  capricia
pi_187335722
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 14:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat staat in de link.
Een alt rechts symbool voor nihilisme. Of zo.
Definitely not CIA
  zondag 9 juni 2019 @ 15:02:00 #207
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187335728
JoshuaLivestro twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 13:59:00 De incels van FvD Jongeren krijgen vandaag op hun partijcongres advies van een heuse datingcoach. Regel nummer twee: “Als ze nee zegt, bedoelt ze ja”. Het tegenovergestelde beweren is “feministische hysterie”... Ok dan. https://t.co/PlQF4mKeRE reageer retweet
JoshuaLivestro twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 16:08:51 De rassentheoreticus Baudet verwelkomt de rassentheoreticus Ramautarsing terug in de partij - tijdens een bijeenkomst mede gewijd aan het onderwerp IQ... https://t.co/d7Nc3GyKsE reageer retweet
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 9 juni 2019 @ 15:14:20 #208
-1 #ANONIEM
pi_187335875
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 15:01 schreef capricia het volgende:

[..]

Een alt rechts symbool voor nihilisme. Of zo.
Alles wat afwijkt van de man als leider en de vrouw als huisvrouw, kortgezegd.
  zondag 9 juni 2019 @ 15:26:25 #209
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187336018
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 15:14 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Alles wat afwijkt van de man als leider en de vrouw als huisvrouw, kortgezegd.
Clown world betekent dat niet volgens die link. In de link is de VS een clown world omdat ze niet iedereen die niet blank is doodschieten.
Het is dus een rascismedingetje, geen FvD-dingetje.

Idem voor het figuurtje dat Clown World of Heil Honkler wordt genoemd. Bij extreem-rechts "Honkler portrays antsemitic, homophobic, transfobic and racist tropes".

[ Bericht 1% gewijzigd door Whiskers2009 op 09-06-2019 15:40:36 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 9 juni 2019 @ 15:36:56 #210
-1 #ANONIEM
pi_187336132
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 15:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Clown world betekent dat niet volgens die link. In de link is de VS een clown world omdat ze niet iedereen die niet blank is doodschieten.
Het is dus een rascismedingetje, geen FvD-dingetje.

Idem voor het figuurtje dat Clown World of Heil Honkler wordt genoemd. Bij extreem-rechts "Honkler portrays antsemitic, homophodic, transfobic and racist tropes".
Hmja, toch denk ik niet dat die JFvD'er dat bedoelt.

Het is er in ieder geval minstens weer een uit de FvD-categorie 'wat de fuck zegt deze nou weer'...
  zondag 9 juni 2019 @ 17:56:37 #211
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_187338071
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 15:02 schreef Klopkoek het volgende:

JoshuaLivestro twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 16:08:51 De rassentheoreticus Baudet verwelkomt de rassentheoreticus Ramautarsing terug in de partij - tijdens een bijeenkomst mede gewijd aan het onderwerp IQ... https://t.co/d7Nc3GyKsE reageer retweet
Geen fan van Ramautarsing met zijn extreem kapitalistische natte droom. Maar die IQ uitspraak werd toch echt ontzettend verdraait door de media. Dat was het begin van de demonisering.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator zondag 9 juni 2019 @ 19:27:35 #212
236264 crew  capricia
pi_187339201
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 15:14 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Alles wat afwijkt van de man als leider en de vrouw als huisvrouw, kortgezegd.
Hier die speech:
Definitely not CIA
  zondag 9 juni 2019 @ 19:36:16 #213
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_187339328
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 19:27 schreef capricia het volgende:

[..]

Hier die speech:
[ afbeelding ]
Bron?
  zondag 9 juni 2019 @ 19:37:18 #214
-1 #ANONIEM
pi_187339349
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 19:27 schreef capricia het volgende:

[..]

Hier die speech:
[ afbeelding ]
Wauw.

Wauw.

Ehm. Erg eh... Bijzonder?

Wat is dat toch voor een club... Compleet gestoord.
  Moderator zondag 9 juni 2019 @ 19:37:34 #215
54278 crew  Tijger_m
42
pi_187339354
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 19:27 schreef capricia het volgende:

[..]

Hier die speech:
[ afbeelding ]
Ja, ja, mensen, het avondland gaat onder aan Netflix en Pornhub. Godzijdank hebben we de jeugd van de FvD, die gaan zich razend voortplanten en de blanke mens redden.

Zoals gezegd, het klinkt heel erg naar de NSDAP, verwissel Netflix voor jazz en Pornhub voor entartete kunst en het klinkt krek hetzelfde.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 9 juni 2019 @ 19:39:39 #216
-1 #ANONIEM
pi_187339392
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 19:36 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Bron?
De zuurbode.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2019 19:40:08 ]
  Moderator zondag 9 juni 2019 @ 19:42:32 #217
236264 crew  capricia
pi_187339433
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 19:36 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Bron?
De Volkskrant die zelf een journalist aanwezig had. Zie https://www.volkskrant.nl(...)tigde-orde~b4c0eb23/

Deze heb ik van Twitter:
Definitely not CIA
  zondag 9 juni 2019 @ 19:43:24 #218
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_187339445
Dank voor de link.
  Moderator zondag 9 juni 2019 @ 19:44:41 #219
236264 crew  capricia
pi_187339457
Ik denk dat het wegvallen van Henk Otten deze partij geen goed doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 09-06-2019 19:54:23 ]
Definitely not CIA
  zondag 9 juni 2019 @ 19:46:08 #220
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_187339475
Vrij bizarre voordrachten inderdaad, ook die van de aankomend stedenbouwkundige werktuigbouwkundige met de Italiaanse naam.
  zondag 9 juni 2019 @ 19:53:23 #221
483621 Hanca
pi_187339583
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 19:44 schreef capricia het volgende:
Ik denk dat het wegvallen van Henk Otten deze partij geen goeds doet.
Nee, het is duidelijk welke kant deze partij op gaat. En zodra zulke speeches wat breder in het nieuws komen dan de politieke pagina van een enkele krant en een politiek forum, gaat het zetelaantal drastisch zakken in de peilingen. En het ledental denk ik ook. Zou niet gek opkijken als van de JFvD leden die gisteravond aanwezig waren er een heleboel deze week nog hun lidmaatschap opzeggen. Voor een dergelijke boodschap is in Nederland eigenlijk helemaal geen publiek, ze verstoppen het alleen tot nu toe achter moeilijke woorden en op redelijk besloten avonden.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  zondag 9 juni 2019 @ 19:53:56 #222
-1 #ANONIEM
pi_187339596
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 19:44 schreef capricia het volgende:
Ik denk dat het wegvallen van Henk Otten deze partij geen goeds doet.
Op deze manier zetten ze natuurlijk zelf de toon waardoor vergelijkingen met het nationaalsocialisme worden gemaakt. Ik vraag mij af of al die jongeren de consequenties overzien waar ze met zijn allen voor aan het juichen zijn tijdens het boreaal genieten. Ik betwijfel het.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2019 19:55:20 ]
  zondag 9 juni 2019 @ 19:58:10 #223
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187339665
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 19:53 schreef Tem het volgende:

[..]

Op deze manier zetten ze natuurlijk zelf de toon waardoor vergelijkingen met het nationaalsocialisme worden gemaakt. Ik vraag mij af of al die jongeren de consequenties overzien waar ze met zijn allen voor aan het juichen zijn tijdens het boreaal genieten. Ik betwijfel het.
Nou ja wat zijn die consequenties dan?
Laffe huichelaar
  zondag 9 juni 2019 @ 20:00:17 #224
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_187339705
Bij Baudets "versprekingen" heb ik steeds het idee dat het inderdaad een soort onnozelheid kan zijn, maar dit type taalgebruik nodigt wel erg uit tot vergelijkingen met het fascisme:
quote:
‘een gemeenschap die sterker is in geest, sterker in daad en vooral sterker in eenheid’.
‘Alleen zo kunnen we op tegen de mensen die ons ondermijnen... Het kan ons niet schelen dat de oude machten en instituties niets moeten hebben van onze overwinningszucht. Winnen doen we immers niet voor de verliezers, maar voor onszelf. Ons doel is niet de emancipatie van het individu, maar de emancipatie van ons, als gemeenschap. Zodat we samen weer tot grootse dingen in staat zijn.’
Maar goed, het is niet alleen de toonzetting die de muziek maakt natuurlijk.
  Moderator zondag 9 juni 2019 @ 20:00:45 #225
236264 crew  capricia
pi_187339720
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 19:53 schreef Tem het volgende:

[..]

Op deze manier zetten ze natuurlijk zelf de toon waardoor vergelijkingen met het nationaalsocialisme worden gemaakt. Ik vraag mij af of al die jongeren de consequenties overzien waar ze met zijn allen voor aan het juichen zijn tijdens het boreaal genieten. Ik betwijfel het.
Iedereen moest staan en er werd erg veel bier getapt, las ik dat verslag van Chris Aalberts.
Dus ik denk niet dat deze mensen op dat moment precies doorhadden wat er gezegd werd.
Om voor mijzelf te spreken: ik moet vaak ook dingen even laten bezinken voordat ik de consequenties doorzie.

En er is overigens ook ongetwijfeld een groep die hier wel achter staat.
Definitely not CIA
  zondag 9 juni 2019 @ 20:01:08 #226
-1 #ANONIEM
pi_187339727
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 19:53 schreef Hanca het volgende:

[..]

Nee, het is duidelijk welke kant deze partij op gaat. En zodra zulke speeches wat breder in het nieuws komen dan de politieke pagina van een enkele krant en een politiek forum, gaat het zetelaantal drastisch zakken in de peilingen. En het ledental denk ik ook. Zou niet gek opkijken als van de JFvD leden die gisteravond aanwezig waren er een heleboel deze week nog hun lidmaatschap opzeggen. Voor een dergelijke boodschap is in Nederland eigenlijk helemaal geen publiek, ze verstoppen het alleen tot nu toe achter moeilijke woorden en op redelijk besloten avonden.
Valt mij op dat ze allemaal analyses hebben en conclusies trekken maar niets zeggen over de maatregelen die ze willen nemen. Waarschijnlijk niet al te fris allemaal.
  zondag 9 juni 2019 @ 20:07:32 #227
-1 #ANONIEM
pi_187339877
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 20:00 schreef capricia het volgende:

[..]

Iedereen moest staan en er werd erg veel bier getapt, las ik dat verslag van Chris Aalberts.
Dus ik denk niet dat deze mensen op dat moment precies doorhadden wat er gezegd werd.
Om voor mijzelf te spreken: ik moet vaak ook dingen even laten bezinken voordat ik de consequenties doorzie.

En er is overigens ook ongetwijfeld een groep die hier wel achter staat.
Beetje verveelde en verwende puberale countercultuur. Ik hoop dat het gros uiteindelijk beseft wat dergelijke retoriek inhoudt wanneer daadwerkelijk politiek wordt gevoerd op basis van thema's die tijdens die bijeenkomst zijn behandeld.
  zondag 9 juni 2019 @ 20:10:03 #228
64488 Bluesdude
pi_187339955
Ach .. revolutionaire neigingen en zichzelf zien als de bevrijders, de redders van oiko-cultuur en de mensheid.
Even afwachten waar die borstklopperij heen gaat.
Hoe je het ook draait en keert..... Baudet wil graag de grote leider van het partijkartel zijn, minister-president worden,
Dat kan alleen door compromissen te maken, door te integreren in dat partijkartel.
Weg.... revolutie....
  zondag 9 juni 2019 @ 20:42:06 #229
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_187340815
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 20:00 schreef Iblardi het volgende:
Bij Baudets "versprekingen" heb ik steeds het idee dat het inderdaad een soort onnozelheid kan zijn, maar dit type taalgebruik nodigt wel erg uit tot vergelijkingen met het fascisme:
[..]

Maar goed, het is niet alleen de toonzetting die de muziek maakt natuurlijk.
Maar van dat soort taalgebruik is voortdurend sprake. Er is duidelijk een fascistoïde component in het FvD. Veel meer nog dan bij de PVV of bij Pim Fortuin. Eerste is vooral anti-islam (wat op zich niet fascistisch is, en Pim wilde de waarden van de Verlichting behouden). Thierry is eerder een romanticus. Al heeft FvD ook wel liberale tinten. Echt collectivistisch zijn ze niet. Het fascisme is(was) ook in zekere zin progressief (toen). Dat is FvD ook niet.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 9 juni 2019 @ 20:50:23 #230
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_187341043
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 14:05 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

FvD-leiders moeten vooral doorgaan met preken tegen Netflix en pornografie.
*O*
Zo jaag je leden en kiezers weg.
64% van de FvD-kiezers zijn man... hoeveel % van de partijleden zijn man ? 80%
Al die testoronbommen willen meestal niet die preken horen
Toch wel. Het is gewoon zo dat Netflix, pornografie, Facebook, Apple etc ondermijnend zijn voor de maatschappij en ons zwakker maken. Ook mensen met een Netflix-account beseffen dat. Misschien nog wel beter.
De naiviteit hier waarmee triviale kapitalistische gadgets als zaligmakend worden gezien. Mensen zijn op zoek naar zingeving, naar iets wat de dagelijkse praktijk ontstijgt. En dat is niet met je lul in je hand en een joint in je hoofd naar Netflix kijken. Daarom is de islam zo sterk en groeiende en daarom is het FvD groeiende.
Die testestoronbommen willen ook gewoon een knappe vrouw zonder overdreven ambities die het huis proper houdt en blji is als ze thuiskomen, om daarmee kinderen te krijgen en gelukkig te worden.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 9 juni 2019 @ 20:51:40 #231
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_187341076
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 19:27 schreef capricia het volgende:

[..]

Hier die speech:
[ afbeelding ]
Sorry, maar wat is dit voor een idioot gebrabbel? Zoiets kun je toch niet serieus nemen? Eng mannetje die gast.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  zondag 9 juni 2019 @ 21:16:28 #232
64488 Bluesdude
pi_187341763
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 20:50 schreef LXIV het volgende:

[..]

Toch wel. Het is gewoon zo dat Netflix, pornografie, Facebook, Apple etc ondermijnend zijn voor de maatschappij en ons zwakker maken.
Mensen willen sex en amusement. Dat is van alle eeuwen.
Natuurlijk ..... verslavingen zijn niet goed.
Is het niet Netflix of pornografie, dan zoekt men wel wat anders.
Maar sex en amusement met mate hoezo is dat zwak ?
Wat is sterk ?
  zondag 9 juni 2019 @ 21:17:22 #233
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_187341805
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 21:16 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Mensen willen sex en amusement. Dat is van alle eeuwen.
Natuurlijk ..... verslavingen zijn niet goed.
Is het niet Netflix of pornografie, dan zoekt men wel wat anders.
Maar sex en amusement met mate hoezo is dat zwak ?
Wat is sterk ?
Dat klopt. Maar wat onze postmoderne, kapitalistische en decadente maatschappij niet biedt is zingeving.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 9 juni 2019 @ 21:22:30 #234
-1 #ANONIEM
pi_187341983
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 20:10 schreef Bluesdude het volgende:
Ach .. revolutionaire neigingen en zichzelf zien als de bevrijders, de redders van oiko-cultuur en de mensheid.
Even afwachten waar die borstklopperij heen gaat.
Hoe je het ook draait en keert..... Baudet wil graag de grote leider van het partijkartel zijn, minister-president worden,
Dat kan alleen door compromissen te maken, door te integreren in dat partijkartel.
Weg.... revolutie
Baudet wil leider van een culturele 'revolutie' (of eig terugkeer) zijn, niet van een kabinet of 'kartel'. Het noodzakelijke compromis in Den-Haag =/= einde van de 'culturele strijd' om de toekomst (jeugd), alhoewel het wel zijn imago zal schaden. Zo zal ie dat beredeneren in elk geval, en zo zal ie het ook moeten duidelijk maken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2019 21:23:39 ]
  zondag 9 juni 2019 @ 21:23:55 #235
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_187342029
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 21:22 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Baudet wil leider van een culturele 'revolutie' (of eig terugkeer) zijn, niet van een kabinet of 'kartel'. Het noodzakelijke compromis in Den-Haag =/= einde van de 'culturele strijd' om de toekomst (jeugd), alhoewel het wel zijn imago zal schaden. Zo zal ie dat beredeneren in elk geval, en zo zal ie het ook moeten duidelijk maken.
Ik snap trouwens niet wat jij tegen Thierry hebt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 9 juni 2019 @ 21:28:44 #236
-1 #ANONIEM
pi_187342244
Naja tegen Thierry? Ik heb de laatste twee keer FvD aangekruist maar ik vond de tweet m.b.t. Israël die ik gisteren in dat executie-topic had geplaatst wel een behoorlijke een eye-opener.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2019 21:30:44 ]
  zondag 9 juni 2019 @ 21:34:48 #237
64488 Bluesdude
pi_187342489
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 21:17 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar wat onze postmoderne, kapitalistische en decadente maatschappij niet biedt is zingeving.
Denk je ?
Mensen moeten zelf naar zingeving zoeken, wel of niet in samenwerking met anderen (= maatschappij)... maar allereerst is dat ieders eigen verantwoordelijkheid: waar heb ik zin in, wat is mijn doel,
Kapitalisten vinden hun zingeving in zichzelf:kapitalist zijn. Heeft ook zijn nut
  zondag 9 juni 2019 @ 21:39:11 #238
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_187342650
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 21:34 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Denk je ?
Mensen moeten zelf naar zingeving zoeken, wel of niet in samenwerking met anderen (= maatschappij)... maar allereerst is dat ieders eigen verantwoordelijkheid: waar heb ik zin in, wat is mijn doel,
Kapitalisten vinden hun zingeving in zichzelf:kapitalist zijn. Heeft ook zijn nut
Het gebrek van deze maatschappij en haar leiders is dat ze faalt deze zingeving te bieden. Dan gaan mensen inderdaad zelf op zoek en dan komen ze bijv bij FvD terecht. Of de Islam. Helaas niet vaak genoeg bij het Rooms-Katholicisme.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 9 juni 2019 @ 21:39:25 #239
64488 Bluesdude
pi_187342663
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 21:22 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Baudet wil leider van een culturele 'revolutie' (of eig terugkeer) zijn, niet van een kabinet of 'kartel'. Het noodzakelijke compromis in Den-Haag =/= einde van de 'culturele strijd' om de toekomst (jeugd), alhoewel het wel zijn imago zal schaden. Zo zal ie dat beredeneren in elk geval, en zo zal ie het ook moeten duidelijk maken.
Jaja... hij is een romanticus enerzijds ... anderzijds een narcist en plaatst zijn eigen ego als leider van zijn romantieke culturele revolutie. Wat zal neerkomen op fractieleider zijn
Maar toch heeft hij als narcist ook een droom van minister-president wezen, daar zijn citaten van hem te vinden. En als dat eerder bereikbaar is..... kiest hij dan voor leider te zijn van de gevestigde orde ?
  zondag 9 juni 2019 @ 21:41:46 #240
64488 Bluesdude
pi_187342756
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 21:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het gebrek van deze maatschappij en haar leiders is dat ze faalt deze zingeving te bieden. Dan gaan mensen inderdaad zelf op zoek en dan komen ze bijv bij FvD terecht. Of de Islam. Helaas niet vaak genoeg bij het Rooms-Katholicisme.
Is toch prima dat de autoriteiten in de moraal minder gehoord worden ?
Mensen moeten zelf hun eigen leven leiden, uitstippelen, er zin en lol aangeven.
Vooral zelf denken en niet die moraalpredikers volgen.
  zondag 9 juni 2019 @ 21:42:31 #241
483621 Hanca
pi_187342787
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 21:39 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Jaja... hij is een romanticus enerzijds ... anderzijds een narcist en plaatst zijn eigen ego als leider van zijn romantieke culturele revolutie. Wat zal neerkomen op fractieleider zijn
Maar toch heeft hij als narcist ook een droom van minister-president wezen, daar zijn citaten van hem te vinden. En als dat eerder bereikbaar is..... kiest hij dan voor leider te zijn van de gevestigde orde ?
Hmmm, zijn partij zakt al weer in de pelingen. Mocht hij kans hebben de grootste te worden, denk ik dat vooral zijn dichtste concurrent er van wint. Daar zullen velen op gaan stemmen, denk niet dat FvD kans maakt ooit de grootste te worden zolang Baudet dan de minister-presidentskandidaat is.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  zondag 9 juni 2019 @ 21:43:20 #242
-1 #ANONIEM
pi_187342824
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 21:34 schreef Bluesdude het volgende:
Denk je ?
Mensen moeten zelf naar zingeving zoeken, wel of niet in samenwerking met anderen (= maatschappij)... maar allereerst is dat ieders eigen verantwoordelijkheid: waar heb ik zin in, wat is mijn doel,
Kapitalisten vinden hun zingeving in zichzelf:kapitalist zijn. Heeft ook zijn nut
Consumerisme als zingeving, klimaatverandering en cultuur- en milieuvernietiging als consequentie. Het is Jetten. Oreren over het einde van de planeet zoals we die kennen, maar ook een selfie op elk continent willen maken.
  zondag 9 juni 2019 @ 21:45:50 #243
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_187342916
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 21:41 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Is toch prima dat de autoriteiten in de moraal minder gehoord worden ?
Mensen moeten zelf hun eigen leven leiden, uitstippelen, er zin en lol aangeven.
Vooral zelf denken en niet die moraalpredikers volgen.
Mensen willen graag een autoriteit in de moraal kunnen volgen. Het idee van onze elite is dat zij dit alles zelf willen uitzoeken. Daarmee projecteert onze elite zijn eigen verlangens op die van het volk. Het volk wil echter met zekerheid kunnen horen wat goed en fout is. Als de elite ze dat niet vertelt dan gaan ze het wel aan iemand anders vragen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 9 juni 2019 @ 21:46:56 #244
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_187342959
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 21:42 schreef Hanca het volgende:

[..]

Hmmm, zijn partij zakt al weer in de pelingen. Mocht hij kans hebben de grootste te worden, denk ik dat vooral zijn dichtste concurrent er van wint. Daar zullen velen op gaan stemmen, denk niet dat FvD kans maakt ooit de grootste te worden zolang Baudet dan de minister-presidentskandidaat is.
Je hoeft niet per se getalsmatig de grootste te zijn om de macht te kunnen grijpen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 9 juni 2019 @ 21:47:10 #245
-1 #ANONIEM
pi_187342978
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 21:39 schreef Bluesdude het volgende:
Jaja... hij is een romanticus enerzijds ... anderzijds een narcist en plaatst zijn eigen ego als leider van zijn romantieke culturele revolutie. Wat zal neerkomen op fractieleider zijn
Maar toch heeft hij als narcist ook een droom van minister-president wezen, daar zijn citaten van hem te vinden. En als dat eerder bereikbaar is..... kiest hij dan voor leider te zijn van de gevestigde orde ?
Als hij leider in de betekenis van het woord leider zou kunnen worden... als leider van de gevestigde orde inhoud binnen de kartellijntjes lopen en dus het niet kunnen realiseren van zijn (narcistische) inbreng? Onwaarschijnlijk.
  zondag 9 juni 2019 @ 21:49:29 #246
64488 Bluesdude
pi_187343108
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 21:47 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Als hij leider in de betekenis van het woord leider zou kunnen worden... als leider van de gevestigde orde inhoud binnen de kartellijntjes lopen en dus het niet kunnen realiseren van zijn (narcistische) inbreng? Onwaarschijnlijk.
Nou ... hij wil graag ministerpresident worden... kennelijk ook een oude droom
Met meer status dan fractieleider in de Kamer. waar kiest een narcist voor?
Is hij meer romanticus... of toch meer de streber naar status ?
  zondag 9 juni 2019 @ 21:49:49 #247
483621 Hanca
pi_187343125
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 21:46 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je hoeft niet per se getalsmatig de grootste te zijn om de macht te kunnen grijpen.
Nee, wel om de MP te leveren meestal, zeker in geval van Baudet is dat waarschijnlijk zeker een vereiste. Als VVD of CDA groter is zal die gewoon de MP leveren, ook als FvD mee doet, als een andere partij groter is zal die uit alle macht proberen een regering zonder FvD te vormen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  zondag 9 juni 2019 @ 21:52:41 #248
-1 #ANONIEM
pi_187343255
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 21:49 schreef Bluesdude het volgende:
Nou ... hij wil graag ministerpresident worden... kennelijk ook een oude droom
Met meer status dan fractieleider in de Kamer. waar kiest een narcist voor?
Is hij meer romanticus... of toch meer de streber naar status ?
De twee omschrijvingen sluiten elkaar niet uit volgens mij. Daarnaast heb ik nooit iets over een dergelijke droom vernomen...
  zondag 9 juni 2019 @ 22:04:57 #249
64488 Bluesdude
pi_187343800
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 21:52 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

De twee omschrijvingen sluiten elkaar niet uit volgens mij. Daarnaast heb ik nooit iets over een dergelijke droom vernomen...
Over Baudets droom, zie het vetgedrukte
quote:
Het enige waar ik nu nog aan werk is een autobiografie waarin ik zo'n beetje uitleg hoe het allemaal zo gekomen is en waarin ik mijn politieke programma nog eens kan toelichten. Het boek kan dan in de aanloop van de nieuwe verkiezingen verschijnen, in het jaar dat ik minister-president ga worden. Je lacht - ik neem aan uit enthousiasme - maar het is mij ernst. Ik zal niet zeggen dat wat ik voor het land doe parallel loopt met mijn eigen wensen, dus een zeker element van opoffering zit er wel in, maar aan de andere kant: tot voor kort was het heel normaal dat mannen verantwoordelijkheid namen voor de samenleving. Het is toch niet moeilijk om in te zien dat de hele bliksemse bende in elkaar dondert als we zo doorgaan? Ik zie mezelf als degene die in staat is om te voorkomen dat dit gaat gebeuren."
https://www.trouw.nl/home(...)-van-dien-~ae6ad6d7/"
  zondag 9 juni 2019 @ 22:09:06 #250
-1 #ANONIEM
pi_187343972
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 22:04 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Over Baudets droom, zie het vetgedrukte
[..]

https://www.trouw.nl/home(...)-van-dien-~ae6ad6d7/"
Ook uit dit stuk blijft dat ie het als een opoffering ziet... dat maakt ie al sinds ie aan de politiek begonnen is duidelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2019 22:11:25 ]
  zondag 9 juni 2019 @ 22:28:57 #251
64488 Bluesdude
pi_187344678
quote:
2s.gif Op zondag 9 juni 2019 22:09 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ook uit dit stuk blijft dat ie het als een opoffering ziet... dat maakt ie al sinds ie aan de politiek begonnen is duidelijk.
ahummmm ach ja.... zijn narcistisch ego is zo groot.... dat verbergt ie dan achter zijn romantisch ego.
  maandag 10 juni 2019 @ 03:05:21 #252
-1 #ANONIEM
pi_187348268
  maandag 10 juni 2019 @ 03:24:59 #253
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_187348362
quote:
Goeie speech maar die titel slaat nergens op. Nergens zie ik kritiek op de koers van FvD.
  maandag 10 juni 2019 @ 08:59:35 #254
-1 #ANONIEM
pi_187349244
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 03:24 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Goeie speech maar die titel slaat nergens op. Nergens zie ik kritiek op de koers van FvD.
Je zou erin kunnen zien dat ze kritiek heeft op de vorm die Baudet hanteert. Die is in het debat meer bezig met filosofische vergezichten, academische discussies en complottheorieën dan politiek te bedrijven met in het achterhoofd de voetbalvader en schoolpleinmoeder. Maar ik zie ook niet echt harde kritiek op de koers van het FvD in die speech, eerder een verschil in benadering.
  maandag 10 juni 2019 @ 09:08:09 #255
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_187349302
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 08:59 schreef Tem het volgende:

[..]

Je zou erin kunnen zien dat ze kritiek heeft op de vorm die Baudet hanteert. Die is in het debat meer bezig met filosofische vergezichten, academische discussies en complottheorieën dan politiek te bedrijven met in het achterhoofd de voetbalvader en schoolpleinmoeder. Maar ik zie ook niet echt harde kritiek op de koers van het FvD in die speech, eerder een verschil in benadering.
Ik zie het niet. Misschien als je het van de andere kant van de scheidslijn bekijkt, maar ik zie het niet.
  maandag 10 juni 2019 @ 09:59:19 #256
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187349830
SanderQuote twitterde op zondag 09-06-2019 om 16:09:54 Toch pijnlijk voor Thierry, als verdediger van de Nederlandse cultuur, dat de onzekere plakpakpikkies die hem vereren allemaal oikofobe omvolkingsnamen als Wesley, Jorden, Kelvin of Marvin hebben. https://t.co/xZDq48URv2 reageer retweet
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 10 juni 2019 @ 10:10:16 #257
449882 sol1taire
pi_187349964
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 09:59 schreef Klopkoek het volgende:
SanderQuote twitterde op zondag 09-06-2019 om 16:09:54 Toch pijnlijk voor Thierry, als verdediger van de Nederlandse cultuur, dat de onzekere plakpakpikkies die hem vereren allemaal oikofobe omvolkingsnamen als Wesley, Jorden, Kelvin of Marvin hebben. https://t.co/xZDq48URv2 reageer retweet
Je hebt het er maar druk mee :')
  maandag 10 juni 2019 @ 11:20:20 #258
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187350773
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 10:10 schreef sol1taire het volgende:

[..]

Je hebt het er maar druk mee :')
Het is gewoon een relevant punt. De Nederlandse cultuur wordt bedreigd maar ondertussen volledig gefixeerd zijn op Amerika.

Hier nog iets voor je om te lezen, gaat in op veel alt rechtse mythes

"‘Twintig jaar geleden schreven de kranten na verkiezingen over de kiezers en hun stemgedrag’, zegt hij. ‘Nu is het eerste nieuws: deze president is gekozen en dit was de reactie van de financiële markten. Maar wie zijn dat, de beurs, de markten? Een groep Zwitserse economen heeft het uitgezocht. Het zijn vijf grote investeringsfondsen die een groot deel van het wereldwijde bruto binnenlands product in handen hebben. Ze hebben naam en toenaam, maar je kunt ze niet zien en ze worden anoniem gehouden. Wat je wel om je heen kunt zien zijn degenen die jou misschien een voordeeltje of een subsidie kunnen afpakken: immigranten, vluchtelingen. Extreemrechts profiteert van deze angst.’

https://www.groene.nl/art(...)er-discussie-stellen

[ Bericht 26% gewijzigd door Klopkoek op 10-06-2019 11:44:17 ]
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 juni 2019 @ 11:44:37 #259
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_187351069
http://archive.vn/rlIFt

De eerste provincie met FvD in het bestuur lijkt een zekerheid.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 10 juni 2019 @ 11:47:30 #260
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_187351111
Kan iemand bij uitleggen waarom een datingcoach en een of andere IQ-onderzoeker komen spreken op het congres van de jongerentak van een politieke partij?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 10 juni 2019 @ 11:49:51 #261
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_187351149
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
Kan iemand bij uitleggen waarom een datingcoach en een of andere IQ-onderzoeker komen spreken op het congres van de jongerentak van een politieke partij?
Datingcoach: om het interessant te maken voor jongeren en niet alleen te zeuren over politiek.
IQ-onderzoeker: omdat de kracht van Nederland het 'human capital' is, wat afhankelijk is van het IQ van de bevolking, dat onder druk staat door immigratie uit lage-IQ landen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 10 juni 2019 @ 11:51:27 #262
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_187351176
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 11:20 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het is gewoon een relevant punt. De Nederlandse cultuur wordt bedreigd maar ondertussen volledig gefixeerd zijn op Amerika.
Die jeugd kan er niks aan doen hoe ze heten. Overigens vind ik Wesley geen typische FvD-naam.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 10 juni 2019 @ 11:56:50 #263
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_187351296
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 11:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

Datingcoach: om het interessant te maken voor jongeren en niet alleen te zeuren over politiek.
IQ-onderzoeker: omdat de kracht van Nederland het 'human capital' is, wat afhankelijk is van het IQ van de bevolking, dat onder druk staat door immigratie uit lage-IQ landen.
Ah ja, die domme bruine mensen trekken het intelligentieniveau omlaag. Goed om die boodschap over te brengen op de jeugdleden van een politieke partij.

En voor de gezelligheid een datingcoach die uitlegt dat 'nee' niet altijd nee betekent.

Heel bijzonder.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 10 juni 2019 @ 11:58:25 #264
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_187351328
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 11:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ah ja, die domme bruine mensen trekken het intelligentieniveau omlaag. Goed om die boodschap over te brengen op de jeugdleden van een politieke partij.

En voor de gezelligheid een datingcoach die uitlegt dat 'nee' niet altijd nee betekent.

Heel bijzonder.
Je vroeg waarom het FvD deze mensen had uitgenodigd. Jij zou het anders doen. Daarom ben jij ook geen forumlid.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator maandag 10 juni 2019 @ 12:00:17 #265
236264 crew  capricia
pi_187351359
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 11:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ah ja, die domme bruine mensen trekken het intelligentieniveau omlaag. Goed om die boodschap over te brengen op de jeugdleden van een politieke partij.

En voor de gezelligheid een datingcoach die uitlegt dat 'nee' niet altijd nee betekent.

Heel bijzonder.
Er is ook veel commentaar op. Ook vanuit de Forum achterban.
Definitely not CIA
  maandag 10 juni 2019 @ 12:02:25 #266
-1 #ANONIEM
pi_187351384
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 03:24 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Goeie speech maar die titel slaat nergens op. Nergens zie ik kritiek op de koers van FvD.
Koers zou inderdaad een bewuste richting impliceren.
  maandag 10 juni 2019 @ 12:03:38 #267
-1 #ANONIEM
pi_187351399
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 11:56 schreef KoosVogels het volgende:
En voor de gezelligheid een datingcoach die uitlegt dat 'nee' niet altijd nee betekent.

Wat is daar zo bijzonder aan? Ik vind het bijzonder (treurig) dat er een datingcoach langskomt maar wat ie ze hiermee wijsmaakt is toch niet zo gek?
  maandag 10 juni 2019 @ 12:07:43 #268
-1 #ANONIEM
pi_187351448
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 11:20 schreef Klopkoek het volgende:
Wat je wel om je heen kunt zien zijn degenen die jou misschien een voordeeltje of een subsidie kunnen afpakken: immigranten, vluchtelingen. Extreemrechts profiteert van deze angs
Het is totaal niet evident dat dát de reden van de afkeer is.

[ Bericht 5% gewijzigd door capricia op 10-06-2019 17:18:18 ]
  maandag 10 juni 2019 @ 12:25:04 #269
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_187351667
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 11:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ah ja, die domme bruine mensen trekken het intelligentieniveau omlaag. Goed om die boodschap over te brengen op de jeugdleden van een politieke partij.
:')

Nou Koos, blijkbaar heb je de beste man al een keer horen spreken, aangezien je exact lijkt te weten waar zijn gastcollege staks over gaat. Wat zijn de hoogtepunten?
  maandag 10 juni 2019 @ 12:26:49 #270
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_187351698
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 12:07 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het is totaal niet evident dat dát de reden van de afkeer is.
Het is een gemakzuchtige stropop met dubbele functie, enerzijds naai je mensen de zonde "jaloerzie" op de mouw, en tegelijk zet je ze neer als losers die subsidie nodig zouden hebben.

[ Bericht 4% gewijzigd door capricia op 10-06-2019 17:18:58 ]
  maandag 10 juni 2019 @ 12:27:47 #271
-1 #ANONIEM
pi_187351707
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 12:26 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Het is een gemakzuchtige stropop met dubbele functie, enerzijds naai je mensen de zonde "jaloerzie" op de mouw, en tegelijk zet je ze neer als losers die subsidie nodig zouden hebben.
Precies.
  maandag 10 juni 2019 @ 12:28:31 #272
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_187351714
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 12:25 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

:')

Nou Koos, blijkbaar heb je de beste man al een keer horen spreken, aangezien je exact lijkt te weten waar zijn gastcollege staks over gaat. Wat zijn de hoogtepunten?
Wat vind jij er nou van dat een datingcoach en IQ-onderzoeker spreken op zo'n congres?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 10 juni 2019 @ 14:04:21 #273
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_187352811
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
Kan iemand bij uitleggen waarom een datingcoach en een of andere IQ-onderzoeker komen spreken op het congres van de jongerentak van een politieke partij?
Ik moet je helaas het antwoord schuldig blijven. Heb inmiddels zelf mijn lidmaatschap ook opgezegd. Ik sluit overigens niet uit dat ik er nog op zal stemmen maar het is allemaal niet geworden wat er ik van gehoopt had helaas.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  maandag 10 juni 2019 @ 16:43:16 #274
-1 #ANONIEM
pi_187354819
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
Kan iemand bij uitleggen waarom een datingcoach en een of andere IQ-onderzoeker komen spreken op het congres van de jongerentak van een politieke partij?
Dit zijn open deuren toch? Dat IQ-gedoe is de kern van bijna alle rassentheorieën en die datingcoach vanwege het profiel van de gemiddelde bezoeker.
  maandag 10 juni 2019 @ 16:55:22 #275
486071 NLmooi
Gay maar rechts
pi_187355031
Ik ben erg benieuwd naar het dashboard
  maandag 10 juni 2019 @ 17:22:18 #276
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_187355528
Die IQ goeroe komt even uitleggen dat Westerling beter scoren op een test gemaakt door Westerlingen gebaseerd op het leven van de gemiddelde Westerling dan een doorsnee man uit Papoea die enkel hoeft te weten hoe hij moet overleven in de jungle. En dan doet het klapvee klappen en voelt het zich superieur.
Blaf me vol
  maandag 10 juni 2019 @ 17:26:14 #277
192657 xpompompomx
^(;,;)^
pi_187355585
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 17:22 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Die IQ goeroe komt even uitleggen dat Westerling beter scoren op een test gemaakt door Westerlingen gebaseerd op het leven van de gemiddelde Westerling dan een doorsnee man uit Papoea die enkel hoeft te weten hoe hij moet overleven in de jungle. En dan doet het klapvee klappen en voelt het zich superieur.
Hoe lang denk je dat de superieure boreaal het daar met zijn superieure iq en zijn superieure opleiding het daar zal uithouden, laat staan overleven? ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 10 juni 2019 @ 17:32:44 #278
66582 Monolith
geniaal
pi_187355689
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 14:04 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Ik moet je helaas het antwoord schuldig blijven. Heb inmiddels zelf mijn lidmaatschap ook opgezegd. Ik sluit overigens niet uit dat ik er nog op zal stemmen maar het is allemaal niet geworden wat er ik van gehoopt had helaas.
Wat had je er dan wél van verwacht? Dit is namelijk precies hetgeen Baudet al jaren propageert. Hij heeft zijn bekendheid ook vooral verworven door o.a. te dwepen met dat soort datingcoaches.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 10 juni 2019 @ 17:34:03 #279
139130 Lord-Ronddraai
pi_187355707
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 17:22 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Die IQ goeroe komt even uitleggen dat Westerling beter scoren op een test gemaakt door Westerlingen gebaseerd op het leven van de gemiddelde Westerling dan een doorsnee man uit Papoea die enkel hoeft te weten hoe hij moet overleven in de jungle. En dan doet het klapvee klappen en voelt het zich superieur.
Joh niet te veel ingaan op wat een IQ test daadwerkelijk meet. Dan worden de incels boos dat je het niet over feiten mag hebben ofzo. Het lijkt mij logisch dat je beter scoort als Europeaan met verplicht 18 jaar school dan als Afrikaan die misschien nooit naar school is geweest. Komt nog bij inderdaad dat de test gemaakt is om te meten wat een Westers iemand die naar school gaat moet weten. Maar blijkbaar denken veel rechtse mensen dat dit verschil eigenlijk niet uitmaakt.
Alsof je als Westerling goed zou scoren op een Afrikaanse IQ test die over allemaal zaken die daar belangrijk worden gevonden gaat.
  maandag 10 juni 2019 @ 17:35:10 #280
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_187355722
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 16:43 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dit zijn open deuren toch? Dat IQ-gedoe is de kern van bijna alle rassentheorieën en die datingcoach vanwege het profiel van de gemiddelde bezoeker.
Wil het ook horen van een FvD-aanhanger. Vermoed dat zijn antwoord anders is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 10 juni 2019 @ 17:45:53 #281
449882 sol1taire
pi_187355888
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 17:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Joh niet te veel ingaan op wat een IQ test daadwerkelijk meet. Dan worden de incels boos dat je het niet over feiten mag hebben ofzo. Het lijkt mij logisch dat je beter scoort als Europeaan met verplicht 18 jaar school dan als Afrikaan die misschien nooit naar school is geweest. Komt nog bij inderdaad dat de test gemaakt is om te meten wat een Westers iemand die naar school gaat moet weten. Maar blijkbaar denken veel rechtse mensen dat dit verschil eigenlijk niet uitmaakt.
Alsof je als Westerling goed zou scoren op een Afrikaanse IQ test die over allemaal zaken die daar belangrijk worden gevonden gaat.
Een punt is dan misschien wel dat je met een lager IQ (gemeten naar westerse standaard) niet zo goed kan meekomen in de westerse maatschappij.
  maandag 10 juni 2019 @ 18:10:05 #282
291406 Bernhard.von.Galen
pi_187356275
Met een lager IQ kan je prima meedraaien in een westerse maatschappij.
  maandag 10 juni 2019 @ 18:13:03 #283
-1 #ANONIEM
pi_187356311
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 17:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wil het ook horen van een FvD-aanhanger. Vermoed dat zijn antwoord anders is.
Ik vermoed van niet.

Trouwens wel een joekel van een fout in Thierry's wereldhervormingsplan: hij staat incels aan te moedigen om vooral veel kinderen te bouwen.
  maandag 10 juni 2019 @ 18:18:26 #284
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_187356392
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:13 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik vermoed van niet.

Trouwens wel een joekel van een fout in Thierry's wereldhervormingsplan: hij staat incels aan te moedigen om vooral veel kinderen te bouwen.
Over een 'lastig verhaal' gesproken...
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Moderator maandag 10 juni 2019 @ 18:26:26 #285
236264 crew  capricia
pi_187356538
Dat verhaal van die Freek Jansen van de JFvD. Is dit echt waar Forum voor staat?

Gaat me voornamelijk om het filmpje van zijn lezing. Die is te zien in deze tweet.

mmeeuw twitterde op maandag 10-06-2019 om 17:33:42 Oproep aan alle ouders in Nederland om met tieners en adolescenten te praten over wat Freek Jansen, voorzitter van @jongeren_fvd zegt. Want niemand gelooft dat u uw kinderen als slaven heeft opgevoed, en niemand wil uw kinderen afschaffen. https://t.co/MQbU1EzQoO reageer retweet
Definitely not CIA
  Moderator maandag 10 juni 2019 @ 18:34:50 #286
54278 crew  Tijger_m
42
pi_187356684
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 17:45 schreef sol1taire het volgende:

[..]

Een punt is dan misschien wel dat je met een lager IQ (gemeten naar westerse standaard) niet zo goed kan meekomen in de westerse maatschappij.
Klopt, kijk maar naar de gemiddelde PVV/FvD stemmer.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 10 juni 2019 @ 18:34:50 #287
-1 #ANONIEM
pi_187356685
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:26 schreef capricia het volgende:
Dat verhaal van die Freek Jansen van de JFvD. Is dit echt waar Forum voor staat?

Gaat me voornamelijk om het filmpje van zijn lezing. Die is te zien in deze tweet.

mmeeuw twitterde op maandag 10-06-2019 om 17:33:42 Oproep aan alle ouders in Nederland om met tieners en adolescenten te praten over wat Freek Jansen, voorzitter van @:jongeren_fvd zegt. Want niemand gelooft dat u uw kinderen als slaven heeft opgevoed, en niemand wil uw kinderen afschaffen. https://t.co/MQbU1EzQoO reageer retweet
Hij zegt dat ie moreel verzwakt is. Dat klopt volgens mij wel.

Jammer dat het stukje over Netflix en porno mist. Dat vond ik het grappigst.
  Moderator maandag 10 juni 2019 @ 18:36:06 #288
54278 crew  Tijger_m
42
pi_187356715
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:34 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hij zegt dat ie moreel verzwakt is. Dat klopt volgens mij wel.

Jammer dat het stukje over Netflix en porno mist. Dat vond ik het grappigst.
Ik ben benieuwd wat de FvD oplossing voor Netflix is, overigens.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 10 juni 2019 @ 18:39:36 #289
-1 #ANONIEM
pi_187356789
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:36 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat de FvD oplossing voor Netflix is, overigens.
Een eigen streamingservice. Kanaal Boreaal of zo.
  Moderator maandag 10 juni 2019 @ 18:40:52 #290
54278 crew  Tijger_m
42
pi_187356825
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:39 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Een eigen streamingservice. Kanaal Boreaal of zo.
Oh, ja, sorry, Netflix is de nieuwe Entartete Kunst, natuurlijk.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 10 juni 2019 @ 18:44:03 #291
-1 #ANONIEM
pi_187356895
En wat FvD-porno betreft:

- geen interraciale scenes;
- geen trio's of nog grotere groepen;
- geen vrouw-vrouwscenes;
- geen cumshots, anale seks of masturbatie meer, want seks moet tot zwangerschap leiden.

O, en alles natuurlijk onder de dekens met het licht uit.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2019 18:45:06 ]
  maandag 10 juni 2019 @ 18:46:14 #292
211196 Weltschmerz
pi_187356952
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 17:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Joh niet te veel ingaan op wat een IQ test daadwerkelijk meet. Dan worden de incels boos dat je het niet over feiten mag hebben ofzo. Het lijkt mij logisch dat je beter scoort als Europeaan met verplicht 18 jaar school dan als Afrikaan die misschien nooit naar school is geweest. Komt nog bij inderdaad dat de test gemaakt is om te meten wat een Westers iemand die naar school gaat moet weten. Maar blijkbaar denken veel rechtse mensen dat dit verschil eigenlijk niet uitmaakt.
Alsof je als Westerling goed zou scoren op een Afrikaanse IQ test die over allemaal zaken die daar belangrijk worden gevonden gaat.
Dat klopt, zo zie je ook dat
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 17:22 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Die IQ goeroe komt even uitleggen dat Westerling beter scoren op een test gemaakt door Westerlingen gebaseerd op het leven van de gemiddelde Westerling dan een doorsnee man uit Papoea die enkel hoeft te weten hoe hij moet overleven in de jungle. En dan doet het klapvee klappen en voelt het zich superieur.
Je ziet dan ook dat het IQ van de derde generatie Turken met 88 aanzienlijk hoger is dan de 82 van de eerste generatie. IQ meet niet wat het claimt te meten. Maar bij die 88 zal het wel blijven want er is niets verdommender dan de islam.

Bovendien is IQ wel een goede voorspeller van succes op de arbeidsmarkt, en ook de integratie zal gebaat zijn bij fatsoenlijke scores door immigranten. De IQ kwestie had beter buiten de discussie kunnen blijven om voordehandliggende redenen, maar het is de huidskleur als identiteitslobby die het op de agenda heeft gezet door te claimen dat elke achterstand op de arbeidsmarkt door discriminatie komt en van bovenaf hersteld moet worden.

Als je massa-immigratie blijft propageren als iets wat we ons maar moeten laten overkomen dan krijg je natuurlijk ook dat mensen zich afvragen waarom we door zouden gaan met het importeren van zoveel achterlijkheid..
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 10 juni 2019 @ 18:53:26 #293
-1 #ANONIEM
pi_187357168
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Bovendien is IQ wel een goede voorspeller van succes op de arbeidsmarkt
Het is de beste voorspeller van succes/kans op de arbeidsmarkt. Het Amerikaanse leger neemt niet eens mensen met een IQ onder de 90 aan.
  Moderator maandag 10 juni 2019 @ 18:54:02 #294
54278 crew  Tijger_m
42
pi_187357181
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:46 schreef Weltschmerz het volgende:

Als je massa-immigratie blijft propageren als iets wat we ons maar moeten laten overkomen dan krijg je natuurlijk ook dat mensen zich afvragen waarom we door zouden gaan met het importeren van zoveel achterlijkheid..
Inderdaad, het word hoog tijd dat we eens wat achterlijkheid gaan deporteren met of zonder Nederlands paspoort. Zonder onderscheid te maken naar huidskleur, geloof of afkomst, natuurlijk, tenslotte willen we van de achterlijkheid af. Toch?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 10 juni 2019 @ 18:55:10 #295
-1 #ANONIEM
pi_187357211
quote:
IQ rates are dropping in many developed countries and that doesn't bode well for humanity

https://www.nbcnews.com/t(...)n-t-bode-ncna1008576
  Moderator maandag 10 juni 2019 @ 18:55:40 #296
54278 crew  Tijger_m
42
pi_187357226
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:53 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het is de beste voorspeller van succes/kans op de arbeidsmarkt. Het Amerikaanse leger neemt niet eens mensen met een IQ onder de 90 aan.
Dat is niet waar, de grens lag in de VS bij 80. En niet meer dan 20% mocht een IQ onder de 90 hebben.

Maar dat is al een tijdje geleden afgeschaft en vervangen door de ASVAB.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 10 juni 2019 @ 18:57:30 #297
-1 #ANONIEM
pi_187357271
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is niet waar, de grens ligt in de VS bij 80. En niet meer dan 20% mag een IQ onder de 90 hebben.
Dat is niet wat ik gehoord heb, maar misschien vervult die 20% niet-militaire functies o.i.d. en dat die 90-grens ging over defensie-relevante functies?
  Moderator maandag 10 juni 2019 @ 18:58:53 #298
54278 crew  Tijger_m
42
pi_187357302
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:57 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik gehoord heb, maar misschien vervult die 20% niet-militaire functies o.i.d. en dat die 90-grens ging over defensie-relevante functies?
Ja, iets horen is mooi maar jij poneert het als een feit zonder blijkbaar te controleren of het ook waar is.

https://www.thebalancecar(...)cation-level-3332646
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 10 juni 2019 @ 19:01:14 #299
-1 #ANONIEM
pi_187357350
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:58 schreef Tijger_m het volgende:
Ja, iets horen is mooi maar jij poneert het als een feit zonder blijkbaar te controleren of het ook waar is.

https://www.thebalancecar(...)cation-level-3332646
Was sowieso een stukje uit eind jaren 90/begin 0. Maakt ook geen donder uit voor het punt; de VS ziet/zag genoeg reden om 90> (nu in een andere omschrijving) buiten het leger te houden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2019 19:01:36 ]
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 10 juni 2019 @ 19:02:04 #300
408813 crew  trein2000
pi_187357369
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat klopt, zo zie je ook dat
[..]

Je ziet dan ook dat het IQ van de derde generatie Turken met 88 aanzienlijk hoger is dan de 82 van de eerste generatie. IQ meet niet wat het claimt te meten. Maar bij die 88 zal het wel blijven want er is niets verdommender dan de islam.

Bovendien is IQ wel een goede voorspeller van succes op de arbeidsmarkt, en ook de integratie zal gebaat zijn bij fatsoenlijke scores door immigranten. De IQ kwestie had beter buiten de discussie kunnen blijven om voordehandliggende redenen, maar het is de huidskleur als identiteitslobby die het op de agenda heeft gezet door te claimen dat elke achterstand op de arbeidsmarkt door discriminatie komt en van bovenaf hersteld moet worden.

Als je massa-immigratie blijft propageren als iets wat we ons maar moeten laten overkomen dan krijg je natuurlijk ook dat mensen zich afvragen waarom we door zouden gaan met het importeren van zoveel achterlijkheid..
Je hebt hier vast een mooie bron bij?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')