abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 augustus 2019 @ 11:33:05 #151
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_188615434
Rechtse blanke mannen in de slachtofferrol? Hoe dan? De meest volgevreten demografie in de laatste paar eeuwen. Wij gekleurde mannen hebben veel meer geleden de afgelopen paar eeuwen. Waar halen ze de arrogantie vandaan om in de slachtofferrol te kruipen? In de talrijke oorlogsmisdaden, genocides, slavernij, mineralenroof, het uitbuiten van markten en landen de hele wereld over? Waar komt die slachtofferrol bij deze bleke mannen die een kleurtje missen om hun wangetjes wat leven te geven vandaan? Leg uit, bleke mannen? Ik ben een en al oor. Ik niet snap.

[ Bericht 18% gewijzigd door Jellereppe op 25-08-2019 11:40:45 ]
  Redactie Games zondag 25 augustus 2019 @ 11:40:34 #152
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_188615484
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 11:33 schreef Jellereppe het volgende:
Rechtse blanke mannen in de slachtofferrol? Hoe dan? Wij gekleurde mannen hebben veel meer geleden de afgelopen paar eeuwen. Waar halen ze de arrogantie vandaan om in de slachtofferrol te kruipen? In de talrijke oorlogsmisdaden, genocides, slavernij, mineralenroof, het uitbuiten van markten en landen de hele wereld over? Waar komt die slachtofferrol bij deze bleke mannen die een kleurtje missen om hun wangetjes wat leven te geven vandaan? Leg uit, bleke mannen? Ik ben een en al oor. Ik niet snap.
Ja maar de moren hadden ook blanke slaven!!!!1!
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  zondag 25 augustus 2019 @ 11:47:27 #153
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_188615523
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 11:40 schreef Puddington het volgende:

[..]

Ja maar de moren hadden ook blanke slaven!!!!1!
Tja. Geef ze een zweep zodat ze wat negros kunnen afmatten of open een topic zodat ze weer kunnen klagen over 'onterechte' Chinese staatssubsidies voor de ontwikkeling van toekomstige industrieën.
  zondag 25 augustus 2019 @ 12:04:48 #154
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_188615671
quote:
Rechtse blanke mannen in de slachtofferrol? Hoe dan? De meest volgevreten demografie in de laatste paar eeuwen. Wij gekleurde mannen hebben veel meer geleden de afgelopen paar eeuwen. Waar halen ze de arrogantie vandaan om in de slachtofferrol te kruipen? In de talrijke oorlogsmisdaden, genocides, slavernij, mineralenroof, het uitbuiten van markten en landen de hele wereld over? Waar komt die slachtofferrol bij deze bleke mannen die een kleurtje missen om hun wangetjes wat leven te geven vandaan? Leg uit, bleke mannen? Ik ben een en al oor. Ik niet snap.
Allemaal dingen waar jij persoonlijk geen last van hebt :'). En allerlei foute "witte" dingen die ik niet gedaan heb.

Aangepraat slachtoffergedrag terwijl je ook gewoon de eerste miljardair rapper had kunnen zijn, maar nee, donkere mensen zijn nog steeds alle-maal onderdrukt en zielig.
Beyonce, Jay Z en Kanye zijn het niet met je eens vanuit hun prive jet :'). Om over de honderden miljonairs in de NBA etc maar te zwijgen.

Wat jullie als slachtofferrol zien is niet meer dan wat tegengeluid tegen het vermoeiende gejank mbt kleur, afkomst, geloof, seksuele voorkeur en wat nog. Alles en iedereen is maar bijzonder, zielig, moet meer rechten etc etc. Allemaal prima hoor, maar het wil dus niet zeggen dat de "witte man" dan maar uit principe slecht is en overal voor verantwoordelijk.

En ja, dat maken heel veel mensen er wel van tegenwoordig. En ja, laat die groep nou oververtegenwoordigd zijn op het internet, ze hebben het tenslotte zelf ontwikkeld, die foutboze witte man.
Dus ook al beticht je ons van een slachtofferrol, ironisch gezien is het alleen wat terugblaffen naar dat van jullie.

Stel je niet de hele tijd zo aan om niets en de witte man zal ook niet meer reageren, het is niet zo moeilijk.

(en nee, hiermee ontken ik geen problemen in de wereld, maar mensen in NL die de hele tijd doen alsof alle blanken hier terugverlangen naar de slavernij is echt net zo achterlijk racistisch)
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 25 augustus 2019 @ 12:13:38 #155
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_188615760
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 12:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Allemaal dingen waar jij persoonlijk geen last van hebt :'). En allerlei foute "witte" dingen die ik niet gedaan heb.

Aangepraat slachtoffergedrag terwijl je ook gewoon de eerste miljardair rapper had kunnen zijn, maar nee, donkere mensen zijn nog steeds alle-maal onderdrukt en zielig.
Beyonce, Jay Z en Kanye zijn het niet met je eens vanuit hun prive jet :'). Om over de honderden miljonairs in de NBA etc maar te zwijgen.

Wat jullie als slachtofferrol zien is niet meer dan wat tegengeluid tegen het vermoeiende gejank mbt kleur, afkomst, geloof, seksuele voorkeur en wat nog. Alles en iedereen is maar bijzonder, zielig, moet meer rechten etc etc. Allemaal prima hoor, maar het wil dus niet zeggen dat de "witte man" dan maar uit principe slecht is en overal voor verantwoordelijk.

En ja, dat maken heel veel mensen er wel van tegenwoordig. En ja, laat die groep nou oververtegenwoordigd zijn op het internet, ze hebben het tenslotte zelf ontwikkeld, die foutboze witte man.
Dus ook al beticht je ons van een slachtofferrol, ironisch gezien is het alleen wat terugblaffen naar dat van jullie.

Stel je niet de hele tijd zo aan om niets en de witte man zal ook niet meer reageren, het is niet zo moeilijk.

(en nee, hiermee ontken ik geen problemen in de wereld, maar mensen in NL die de hele tijd doen alsof alle blanken hier terugverlangen naar de slavernij is echt net zo achterlijk racistisch)
Een respectabel antwoord, Heatwave, een respectabel antwoord.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jellereppe op 25-08-2019 12:55:21 ]
pi_188626989
quote:
Het lijkt me wel interessant als je dit vraagt aan de blanke mannen in bijvoorbeeld Rusland. En dan de arme buurten. Lijkt me prachtig televisie. Vooral omdat ik wel nieuwsgierig ben hoe die Russen reageren op hoe jij over blanke mannen praat.
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 26 augustus 2019 @ 01:00:13 #157
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_188627579
quote:
6s.gif Op maandag 26 augustus 2019 00:04 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Het lijkt me wel interessant als je dit vraagt aan de blanke mannen in bijvoorbeeld Rusland. En dan de arme buurten. Lijkt me prachtig televisie. Vooral omdat ik wel nieuwsgierig ben hoe die Russen reageren op hoe jij over blanke mannen praat.
Tja, het overgrote gedeelte van de blanke landen hebben niets van doen gehad met de slavernij, en waren vaak zelf eeuwen op eeuwen slaven (Slavische volkeren duh) van Arabieren, Ottomanen, Mongolen e.d. Maar het is altijd makkelijk om de succesvolle volkeren aan te vallen om je eigen falen te ontlopen. Tevens, de voorouders van de blanken zijn niet voor niks Afrika uit gegaan (of gekickt?).
pi_188628604
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 01:00 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Tja, het overgrote gedeelte van de blanke landen hebben niets van doen gehad met de slavernij, en waren vaak zelf eeuwen op eeuwen slaven (Slavische volkeren duh) van Arabieren, Ottomanen, Mongolen e.d. Maar het is altijd makkelijk om de succesvolle volkeren aan te vallen om je eigen falen te ontlopen. Tevens, de voorouders van de blanken zijn niet voor niks Afrika uit gegaan (of gekickt?).
Hulde hoe je modern boosrechts gezever over immigratie probeert te koppelen aan de verspreiding van de Homo Sapiens over de wereld. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_188628928
quote:
15s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 17:35 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Neem nou eens dit forum. Veel mensen met verschillende meningen. Sommigen zijn overtuigd links, terwijl anderen juist rechts stemmen. Met andere woorden veel tegengeluiden.
Is dit forum de afgelopen jaren milder geworden? Nou, ik merk er niks van. Sterker nog, ik heb soms het idee dat er helemaal niet meer naar elkaar geluisterd wordt. Het is één grote warboel van meningen. Soms vraag ik em af waarom ik eigenlijk de moeite neem om nog serieus te posten.
Het is juist vanwege users zoals jij - SPer met een nuchtere kijk op de samenleving - dat ik hier graag lurk en meepost. Helaas zit er nogal wat kaf tussen het koren, maar er zijn wel degelijk een aantal linkse users die ik graag zie posten.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  maandag 26 augustus 2019 @ 08:17:36 #160
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188628978
Dit topic is wel een prachtig voorbeeld van eigen onderwerp geworden. Chapeau voor de bevestiging _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 26 augustus 2019 @ 08:19:02 #161
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_188628990
quote:

[..]

Het is dat je een dame bent anders was ik zeer brutaal uit de hoek gekomen. Ik heb een zwak voor dames.
  maandag 26 augustus 2019 @ 09:49:57 #162
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_188629766
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2019 07:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Hulde hoe je modern boosrechts gezever over immigratie probeert te koppelen aan de verspreiding van de Homo Sapiens over de wereld. :')
Nee, mensen (mensen die niet veel bereikt hebben in het leven ) die in de slachtofferrol kruipen doen aan selectief historie shoppen. En nu geef ik hen een koekje van eigen deeg!
  maandag 26 augustus 2019 @ 10:55:43 #163
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188630383
quote:

[..]

Ja, zo vreemd dat met blank eigenlijk altijd Germaans/Engels/Frans-blank wordt bedoeld, en nooit Slavische groepen. Ook dat hele kolonialisme-verhaal, dat slaat enkel terug op West-Europa. Polen-Litouwen had geen koloniën, Rusland had er geen (tenzij je heel Rusland ziet als een kolonie van Rusland, waar wel in te komen is), Duitse koloniën waren voor lange tijd zo'n beetje de Baltische Staten - met de daar aanwezige Lijflanders enzo als onderdrukten.
Antifa
pi_188630461
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:55 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ja, zo vreemd dat met blank eigenlijk altijd Germaans/Engels/Frans-blank wordt bedoeld, en nooit Slavische groepen. Ook dat hele kolonialisme-verhaal, dat slaat enkel terug op West-Europa. Polen-Litouwen had geen koloniën, Rusland had er geen (tenzij je heel Rusland ziet als een kolonie van Rusland, waar wel in te komen is), Duitse koloniën waren voor lange tijd zo'n beetje de Baltische Staten - met de daar aanwezige Lijflanders enzo als onderdrukten.
Duitsland heeft nog aardig wat koloniën in Afrika gehad, het tegenwoordige Namibië, Tanzania, Kameroen en Togo.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_188631412
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 01:00 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Een groot gedeelte van de Europese landen bestond niet als onafhankelijke staat tussen 1500 en 1900. De landen die wel bestonden hebben in meer of mindere mate koloniën gehad en de bevolking van die koloniën gedwongen aan het werk gezet dan wel in grote of kleine mate gehandeld in slaven. Voor zover ik nu even kan bedenken is alleen Zwitserland hier een uitzondering op.
  maandag 26 augustus 2019 @ 13:05:03 #166
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188632293
quote:
2s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Duitsland heeft nog aardig wat koloniën in Afrika gehad, het tegenwoordige Namibië, Tanzania, Kameroen en Togo.
Ja, maar pas vanaf 1884 en heel kort - tot maximaal 1920. Onvergelijkbaar met de koloniale machten die Engeland, Nederland, Spanje, Portugal, Frankrijk waren.
Antifa
pi_188633682
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:55 schreef VoMy het volgende:

[..]

Van wie kocht de Verenigde Staten Alaska ook alweer?
  maandag 26 augustus 2019 @ 15:35:29 #168
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188634065
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 15:05 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Dat ligt tegen Rusland aan :') Alsof België ooit een Nederlandse kolonie zou zijn geweest.
Antifa
pi_188634133
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 15:05 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Rusland zag Alaska niet als een kolonie, volgens mij.
pi_188644668
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 15:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Rusland zag Alaska niet als een kolonie, volgens mij.
Het was een overzees gebied met Russische nederzettingen. Je moet wel erg je best gaan doen om Alaska niet als kolonie te zien en de Antillen wel.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 06:27:08 #171
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188644716
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 05:31 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Het was een overzees gebied met Russische nederzettingen. Je moet wel erg je best gaan doen om Alaska niet als kolonie te zien en de Antillen wel.
Je moet wel erg je best doen om de ruim 7500 km van het Nederlandse vasteland gelegen Antillennbhet hetzelfde te beoordelen als de uithoeken van Rusland die nog geen 100km van Alaska liggen.

Het is een beetje alsof je zegt dat Neserland Tezel koloniseert. Wst dat betreft is er maar één conclusie voor jou : Blank & Zielig
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188644887
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 06:27 schreef Dven het volgende:

[..]

Je moet wel erg je best doen om de ruim 7500 km van het Nederlandse vasteland gelegen Antillennbhet hetzelfde te beoordelen als de uithoeken van Rusland die nog geen 100km van Alaska liggen.

Het is een beetje alsof je zegt dat Neserland Tezel koloniseert. Wst dat betreft is er maar één conclusie voor jou : Blank & Zielig
Je weet dat het huidige Rusland is ontstaan uit het Hertogdom Moskou? Dat is Moskou en de directe omgeving. De rest is er door de jaren heen bij veroverd. Alaska is gewoon een kolonie van Rusland geweest. Alaska werd door de Russen gekoloniseerd omdat door overbejaging de bont handel in Siberië was opgedroogd. Nadat ook in Alaska de bonthandel kelderde door overbejaging hebben de Russen het gebied verkocht aan de Amerikanen. Net als Fort Ross in Californië. Heeft helemaal niks met blank en zielig te maken. Het zijn gewoon de feiten.

Elk land dat de mogelijkheid had om koloniën te vestigen heeft dat tot bijna halverwege de jaren 90 gedaan. Imperialisme, kolonialisme en expansionisme zijn absoluut GEEN uitsluitend blanke concepten. Dit vind je op elk continent en in praktisch elke cultuur terug. Het enige verschil met Europa is dat daar de economische en technologische ontwikkeling dermate veel sneller ging dat het de mogelijkheden kreeg om dit op een wereldwijde schaal toe te passen.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 07:28:45 #173
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188644891
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 07:27 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Je weet dat het huidige Rusland is ontstaan uit het Hertogdom Moskou? Dat is Moskou en de directe omgeving. De rest is er door de jaren heen bij veroverd. Alaska is gewoon een kolonie van Rusland geweest. Alaska werd door de Russen gekoloniseerd omdat door overbejaging de bont handel in Siberië was opgedroogd. Nadat ook in Alaska de bonthandel kelderde door overbejaging hebben de Russen het gebied verkocht aan de Amerikanen. Net als Fort Ross in Californië. Heeft helemaal niks met blank en zielig te maken. Het zijn gewoon de feiten.

Elk land dat de mogelijkheid had om koloniën te vestigen heeft dat tot bijna halverwege de jaren 90 gedaan. Imperialisme, kolonialisme en expansionisme zijn absoluut GEEN uitsluitend blanke concepten. Dit vind je op elk continent en in praktisch elke cultuur terug. Het enige verschil met Europa is dat daar de economische en technologische ontwikkeling dermate veel sneller ging dat het de mogelijkheden kreeg om dit op een wereldwijde schaal toe te passen.
Ok
pi_188659993
Janmaat is een prima gast.
AJ
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 17:23:54 #175
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_188710402
quote:
Dat jouw geliefde kleurenmensen veel geleden hebben, betekent natuurlijk niet dat kutgedrag op kleinere schaal (discriminatie) opeens moreel gerechtvaardigd is. Zeker niet gezien het feit dat de blanken van nu niet verantwoordelijk zijn voor de daden van blanken van toen. De suggestie dat blanke mensen niet gediscrimineerd of anderzijds onjuist bejegend kunnen worden vanwege hun machtspositie of verleden, is precies dezelfde antilogica als de bewering dat blanke privileges niet bestaan omdat negers ook succesvol kunnen zijn.

Maar los van dat alles waren de gekleurde mensen ook bepaald geen heiligen, ze waren alleen technologisch, wetenschappelijk en economisch minder capabel en dus minder effectief op het wereldpodium. Het zou mensen sieren als ze eens wat minder hoog van de moralistische toren gingen blazen.

[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 30-08-2019 17:47:21 ]
Searchers after horror haunt strange, far places.
  Moderator vrijdag 30 augustus 2019 @ 21:33:51 #176
236264 crew  capricia
pi_188713473
Nee. We gaan ook geen blanken bashen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 22:22:52 #177
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188714201
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 06:27 schreef Dven het volgende:
Neserland Tezel
Moest lachen.
Wat was er hier met je toetsenbord aan de hand? Koffie?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_188727704
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 08:11 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Het is juist vanwege users zoals jij - SPer met een nuchtere kijk op de samenleving - dat ik hier graag lurk en meepost. Helaas zit er nogal wat kaf tussen het koren, maar er zijn wel degelijk een aantal linkse users die ik graag zie posten.
Dat vind ik fijn om te lezen. :D
De politieke keuze van personen interesseert mij ook niet zozeer. Ik vind het zelf altijd wel verfrissend om andere meningen te lezen. Het gaat mij vooral om de kwaliteit van de post. Je merkt dat ook wel dat mensen omverschillende redenen hier op dit forum komen. En ik zie dat steeds meer mensen hier komen om alleen hun frustraties te uiten. Daar kun je niet eens meer in gesprek mee gaan. En dan heb je natuurlijk ook nog lui die het leuk vinden om te trollen.
Door al die verschillende intenties wordt het op een gegeven moment zo'n chaos, dat ik op een gegeven moment maar selectief ga lezen.

Toevoeging; Nu ik er over nadenk, ik kom zelf uit een rechts gezin. Mijn ouders zijn al jaren VVD-stemmers. Dus ik heb van jongs af aan wel geleerd om om te gaan met mensen die andere politieke meningen hebben. ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Morrigan op 31-08-2019 22:33:27 ]
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 1 september 2019 @ 04:45:35 #179
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_188730753
Kk word duizelig van al die zelfingebeelde beschrijvingen die nergens op slaan. Links van het midden en ook nogeens religieus conservatief. Waarom classificeren mensen zichzelf in hokjes. Niemand is altijd maar links of rechts. Vraag aan Eva Jinek of zij gratis een twee uur voor 555 wilt presenteren om geld te werven voor hongerkindjes in Afrika. Echt niet. Dokken moet je dan. Is ze dan links of rechts?

De mensen die aan de touwtjes trekken. The deepstate met hun verdeel en heers. Zij hebben de massapsychologie, die kunde, echt heel erg goed onder de knie.
  zondag 1 september 2019 @ 08:49:00 #180
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188731132
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 04:45 schreef Special-Tee het volgende:
Kk word duizelig van al die zelfingebeelde beschrijvingen die nergens op slaan. Links van het midden en ook nogeens religieus conservatief. Waarom classificeren mensen zichzelf in hokjes. Niemand is altijd maar links of rechts. Vraag aan Eva Jinek of zij gratis een twee uur voor 555 wilt presenteren om geld te werven voor hongerkindjes in Afrika. Echt niet. Dokken moet je dan. Is ze dan links of rechts?

De mensen die aan de touwtjes trekken. The deepstate met hun verdeel en heers. Zij hebben de massapsychologie, die kunde, echt heel erg goed onder de knie.
Dat is voer voor BNW,
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_188739312
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:24 schreef Danny het volgende:

[..]

Vast niet. Was ik nou een zware crimineel was er niks aan de hand, maar ik heb een website, dus dan maken ze je het liefst helemaal kapot :{
Weer zo'n witte man in de slachtofferrol en gelet op zn UI ook nog eens kaal! Bluesdude en Jellereppe, doe jullie ding!!!

Disclaimer: geen idee wat Danny's politieke orientatie is. :B
  Admin zondag 1 september 2019 @ 18:42:09 #182
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_188740941
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2019 17:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Weer zo'n witte man in de slachtofferrol en gelet op zn UI ook nog eens kaal! Bluesdude en Jellereppe, doe jullie ding!!!

Disclaimer: geen idee wat Danny's politieke orientatie is. :B
SP
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_188741136
Dit is echt een achterlijk topic geworden.

Sowieso is het een: Damned if you do, Damned if you dont frame geworden.

Als blanke man heb je het gedaan met deze premisse, of je nu wel of niet reageert, goede of slechte dingen doet. Een discussie is niet te voeren.

Dit is slechts een handige manier om met een stelsel van drogredenen een schuldige aan te wijzen. Degenen die geloven, geloven.

Postrealisme is definitief hier.
Whatever...
pi_188741155
Danny stemde bij de Tweede Kamer verkiezingen natuurlijk hierop:

Of hierop:

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 1 september 2019 @ 19:53:59 #185
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_188742194
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 08:49 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Dat is voer voor BNW,
Pre-emptive programming. Hier ben jij ook slachtoffer van. Hallo bot :W
pi_188745194
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 09:09 schreef Eendenkooi het volgende:

[..]

Links is altijd over de tegenstander aan het praten in het debat en nooit over het onderwerp zelf, de tegenstander is ‘racistisch’ dan wel ‘intolerant’. Dat zie je ook bij Baudet, het gaat erover wat Baudet is i.p.v. wat hij met het land wilt. Beetje zoals een voetballer die een tegenspeler een kaart probeert aan te naaien omdat hij het niet op basis van kwaliteit kan winnen.
:')

1) Baudet speelt in het debat regelmatig op de man.
2) Veel inhoud is er vooralsnog niet te bekennen in het FvD-circus. Het gaat vooral over ageren richting de zittende macht.
3) Natuurlijk is het interessant om niet alleen het programma zelf te lezen, wat al niet zo gek veel voorstelt, maar ook na te gaan wat een politicus daar om heen uitspookt. Dat kan meer zeggen over diens motieven en opvattingen en de richting die je kunt verwachten.
  zondag 1 september 2019 @ 21:28:53 #187
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_188745469
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')

1) Baudet speelt in het debat regelmatig op de man.
2) Veel inhoud is er vooralsnog niet te bekennen in het FvD-circus. Het gaat vooral over ageren richting de zittende macht.
3) Natuurlijk is het interessant om niet alleen het programma zelf te lezen, wat al niet zo gek veel voorstelt, maar ook na te gaan wat een politicus daar om heen uitspookt. Dat kan meer zeggen over diens motieven en opvattingen en de richting die je kunt verwachten.
Ik had het over links, niet de FvD of Baudet.
pi_188746236
quote:
Natuurlijk is het interessant om niet alleen het programma zelf te lezen, wat al niet zo gek veel voorstelt, maar ook na te gaan wat een politicus daar om heen uitspookt.
quote:
2) Veel inhoud is er vooralsnog niet te bekennen
Jouw geheugen functioneert niet echt naar behoren of wel?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2019 21:57:07 ]
pi_188746322
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:56 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

[..]

Jouw geheugen functioneert niet echt naar behoren of wel?
Que?
pi_188746329
quote:
13s.gif Op zondag 1 september 2019 21:28 schreef Eendenkooi het volgende:

[..]

Ik had het over links, niet de FvD of Baudet.
Daar ging de helft van je post over. En racisme moet je natuurlijk altijd blijven benoemen.
  zondag 1 september 2019 @ 22:06:48 #191
8369 speknek
Another day another slay
pi_188746432
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 18:54 schreef Spanky78 het volgende:
Dit is echt een achterlijk topic geworden.

Sowieso is het een: Damned if you do, Damned if you dont frame geworden.

Als blanke man heb je het gedaan met deze premisse, of je nu wel of niet reageert, goede of slechte dingen doet. Een discussie is niet te voeren.

Dit is slechts een handige manier om met een stelsel van drogredenen een schuldige aan te wijzen. Degenen die geloven, geloven.

Postrealisme is definitief hier.
Dit gaat over blanke mannen in de slachtofferrol. Dit gaat niet over dat alle blanke mannen zichzelf slachtoffer voelen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 1 september 2019 @ 22:19:15 #192
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_188746657
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 22:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Daar ging de helft van je post over. En racisme moet je natuurlijk altijd blijven benoemen.
Jij bent zeker zo iemand die achter elke boom een racist ziet. :') Moeilijk leven moet je hebben.
pi_188746818
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 22:19 schreef Eendenkooi het volgende:

[..]

Jij bent zeker zo iemand die achter elke boom een racist ziet. :') Moeilijk leven moet je hebben.
De ironie. Eerst klagen over 'links' die over tegenstanders praat i.p.v. op de inhoud en dan zo'n post.

_O_
  zondag 1 september 2019 @ 22:30:43 #194
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_188746884
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2019 22:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De ironie. Eerst klagen over 'links' die over tegenstanders praat i.p.v. op de inhoud en dan zo'n post.

_O_
Ik zeg precies zoals het is, dat links het niet over de inhoud heeft. Zeggen dat iets 'racisme' is is de inhoud vermijden. Ik loopt toch ook niet de hele tijd te roepen dat links naïef en dom bezig is. Is het allemaal zo moeilijk voor je?!
pi_188746938
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 22:30 schreef Eendenkooi het volgende:

[..]

Ik zeg precies zoals het is, dat links het niet over de inhoud heeft. Zeggen dat iets 'racisme' is is de inhoud vermijden. Ik loopt toch ook niet de hele tijd te roepen dat links naïef en dom bezig is. Is het allemaal zo moeilijk voor je?!
Ah, iemand die precies zegt zoals het is. _O_
  zondag 1 september 2019 @ 22:42:49 #196
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_188747098
quote:
7s.gif Op zondag 1 september 2019 22:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, iemand die precies zegt zoals het is. _O_
Goed naar luisteren dus!
pi_188747720
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 22:06 schreef speknek het volgende:

[..]

Dit gaat over blanke mannen in de slachtofferrol. Dit gaat niet over dat alle blanke mannen zichzelf slachtoffer voelen.
Ik ben nergens slachtoffer van, ik zie alleen een enorme hoeveelheid slachtofferrol bij degenen die in deze discussie de ander beticht van slachtoffergedrag.

Soort van inception. Of nee, een ruzie tussen kleuters; jij bent stom, nee jij! Daarnaast wordt er aan alle kanten bizar veel gegeneraliseerd. Het gaat nergens meer over. Er is geen discussie, het is een leeg verhaal. Zonder waarde of inhoud inmiddels. Discriminatie, racisme en vooroordelen zijn door dit soort discussies zo ridicuul geworden dat het mensen die gediscrimineerd worden helemaal niets oplevert.

Ga vooral lekker door met zand gooien in de zandbak. Dan voert China wel een digitaal surveillancesysteem iun voor iedereen, als rusland niet toch een keer per ongeluk een paar kernbommen op europa gooit of een islamidioot toch een keer een echt serieuze aanslag weet uit te voeren op drinkwatervoorziening oid.
Whatever...
  zondag 1 september 2019 @ 23:19:33 #198
8369 speknek
Another day another slay
pi_188747993
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 23:08 schreef Spanky78 het volgende:
Ik ben nergens slachtoffer van,
Prima! Houd die gedachte vast!
quote:
ik zie alleen een enorme hoeveelheid slachtofferrol bij -jijbak- -jijbak- -we gaan allemaal ten onder door jullie slachtofferrol-

Had het nou gewoon bij het eerste gelaten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_188748558
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 23:08 schreef Spanky78 het volgende:

Ga vooral lekker door met zand gooien in de zandbak. Dan voert China wel een digitaal surveillancesysteem iun voor iedereen, als rusland niet toch een keer per ongeluk een paar kernbommen op europa gooit of een islamidioot toch een keer een echt serieuze aanslag weet uit te voeren op drinkwatervoorziening oid.
hummmmm is dit niet een vorm van slachtoffertje spelen ?
de suggestie is ' als jullie zo doorgaan met het wijzen op slachtoffertheater dan gebeuren er erge dingen, dat is jullie schuld ''
Toegegeven ... het is wel origineel.... in dit type theater.
pi_188755247
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 22:06 schreef speknek het volgende:

[..]

Daarmee is de discussie dus dood.

Je bent een lul als je wat zegt, maar als je zwijgt stem je toe dat je een lul bent.

Fijn. Verwacht je daarmee nog enig respect van de aangevallen groep?
Whatever...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')