Moest lachen.quote:
Dat vind ik fijn om te lezen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 08:11 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het is juist vanwege users zoals jij - SPer met een nuchtere kijk op de samenleving - dat ik hier graag lurk en meepost. Helaas zit er nogal wat kaf tussen het koren, maar er zijn wel degelijk een aantal linkse users die ik graag zie posten.
Dat is voer voor BNW,quote:Op zondag 1 september 2019 04:45 schreef Special-Tee het volgende:
Kk word duizelig van al die zelfingebeelde beschrijvingen die nergens op slaan. Links van het midden en ook nogeens religieus conservatief. Waarom classificeren mensen zichzelf in hokjes. Niemand is altijd maar links of rechts. Vraag aan Eva Jinek of zij gratis een twee uur voor 555 wilt presenteren om geld te werven voor hongerkindjes in Afrika. Echt niet. Dokken moet je dan. Is ze dan links of rechts?
De mensen die aan de touwtjes trekken. The deepstate met hun verdeel en heers. Zij hebben de massapsychologie, die kunde, echt heel erg goed onder de knie.
Weer zo'n witte man in de slachtofferrol en gelet op zn UI ook nog eens kaal! Bluesdude en Jellereppe, doe jullie ding!!!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Vast niet. Was ik nou een zware crimineel was er niks aan de hand, maar ik heb een website, dus dan maken ze je het liefst helemaal kapot
SPquote:Op zondag 1 september 2019 17:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Weer zo'n witte man in de slachtofferrol en gelet op zn UI ook nog eens kaal! Bluesdude en Jellereppe, doe jullie ding!!!
Disclaimer: geen idee wat Danny's politieke orientatie is.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:09 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Links is altijd over de tegenstander aan het praten in het debat en nooit over het onderwerp zelf, de tegenstander is ‘racistisch’ dan wel ‘intolerant’. Dat zie je ook bij Baudet, het gaat erover wat Baudet is i.p.v. wat hij met het land wilt. Beetje zoals een voetballer die een tegenspeler een kaart probeert aan te naaien omdat hij het niet op basis van kwaliteit kan winnen.
Ik had het over links, niet de FvD of Baudet.quote:Op zondag 1 september 2019 21:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
1) Baudet speelt in het debat regelmatig op de man.
2) Veel inhoud is er vooralsnog niet te bekennen in het FvD-circus. Het gaat vooral over ageren richting de zittende macht.
3) Natuurlijk is het interessant om niet alleen het programma zelf te lezen, wat al niet zo gek veel voorstelt, maar ook na te gaan wat een politicus daar om heen uitspookt. Dat kan meer zeggen over diens motieven en opvattingen en de richting die je kunt verwachten.
quote:Op zondag 1 september 2019 21:21 schreef Xa1pt het volgende:
Natuurlijk is het interessant om niet alleen het programma zelf te lezen, wat al niet zo gek veel voorstelt, maar ook na te gaan wat een politicus daar om heen uitspookt.
Jouw geheugen functioneert niet echt naar behoren of wel?quote:Op zondag 1 september 2019 21:21 schreef Xa1pt het volgende:
2) Veel inhoud is er vooralsnog niet te bekennen
Que?quote:Op zondag 1 september 2019 21:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
[..]
Jouw geheugen functioneert niet echt naar behoren of wel?
Daar ging de helft van je post over. En racisme moet je natuurlijk altijd blijven benoemen.quote:Op zondag 1 september 2019 21:28 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Ik had het over links, niet de FvD of Baudet.
Dit gaat over blanke mannen in de slachtofferrol. Dit gaat niet over dat alle blanke mannen zichzelf slachtoffer voelen.quote:Op zondag 1 september 2019 18:54 schreef Spanky78 het volgende:
Dit is echt een achterlijk topic geworden.
Sowieso is het een: Damned if you do, Damned if you dont frame geworden.
Als blanke man heb je het gedaan met deze premisse, of je nu wel of niet reageert, goede of slechte dingen doet. Een discussie is niet te voeren.
Dit is slechts een handige manier om met een stelsel van drogredenen een schuldige aan te wijzen. Degenen die geloven, geloven.
Postrealisme is definitief hier.
Jij bent zeker zo iemand die achter elke boom een racist ziet.quote:Op zondag 1 september 2019 22:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daar ging de helft van je post over. En racisme moet je natuurlijk altijd blijven benoemen.
De ironie. Eerst klagen over 'links' die over tegenstanders praat i.p.v. op de inhoud en dan zo'n post.quote:Op zondag 1 september 2019 22:19 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die achter elke boom een racist ziet.Moeilijk leven moet je hebben.
Ik zeg precies zoals het is, dat links het niet over de inhoud heeft. Zeggen dat iets 'racisme' is is de inhoud vermijden. Ik loopt toch ook niet de hele tijd te roepen dat links naïef en dom bezig is. Is het allemaal zo moeilijk voor je?!quote:Op zondag 1 september 2019 22:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De ironie. Eerst klagen over 'links' die over tegenstanders praat i.p.v. op de inhoud en dan zo'n post.
Ah, iemand die precies zegt zoals het is.quote:Op zondag 1 september 2019 22:30 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Ik zeg precies zoals het is, dat links het niet over de inhoud heeft. Zeggen dat iets 'racisme' is is de inhoud vermijden. Ik loopt toch ook niet de hele tijd te roepen dat links naïef en dom bezig is. Is het allemaal zo moeilijk voor je?!
Goed naar luisteren dus!quote:Op zondag 1 september 2019 22:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, iemand die precies zegt zoals het is.
Ik ben nergens slachtoffer van, ik zie alleen een enorme hoeveelheid slachtofferrol bij degenen die in deze discussie de ander beticht van slachtoffergedrag.quote:Op zondag 1 september 2019 22:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Dit gaat over blanke mannen in de slachtofferrol. Dit gaat niet over dat alle blanke mannen zichzelf slachtoffer voelen.
hummmmm is dit niet een vorm van slachtoffertje spelen ?quote:Op zondag 1 september 2019 23:08 schreef Spanky78 het volgende:
Ga vooral lekker door met zand gooien in de zandbak. Dan voert China wel een digitaal surveillancesysteem iun voor iedereen, als rusland niet toch een keer per ongeluk een paar kernbommen op europa gooit of een islamidioot toch een keer een echt serieuze aanslag weet uit te voeren op drinkwatervoorziening oid.
Daarmee is de discussie dus dood.quote:Op zondag 1 september 2019 22:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Dit gaat over blanke mannen in de slachtofferrol. Dit gaat niet over dat alle blanke mannen zichzelf slachtoffer voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |