Nee maar vergeleken met de 25+ers die ik hier lees vind ik het wel prima.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat is toch niet indrukwekkend? op dit moment van de dag?
Nee. Dat niet. Maar ik las hierboven dat het daarom warmer in de woonkamer kan zijn.quote:
Je hebt de laatste tijd nog gestookt dan ?quote:Op zondag 2 juni 2019 12:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Dat niet. Maar ik las hierboven dat het daarom warmer in de woonkamer kan zijn.
Maar al met al: gewoon een warm geïsoleerd huis. Standaard 21/22 graden eigenlijk.
NIet dat ik weet. Hij staat eigenlijk altijd op 20 graden. Ik stook vrij weinig, dat sowieso. Sowieso is het een gasloos huis.quote:Op zondag 2 juni 2019 12:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je hebt de laatste tijd nog gestookt dan ?
Hier huisje uit voor 1900quote:Op zondag 2 juni 2019 12:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Helaas wel, bescheten huis uit 1976 met energielabel Z
Wat voor dak heb je ? huur ? Enkel glas?quote:Op zondag 2 juni 2019 12:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Helaas wel, bescheten huis uit 1976 met energielabel Z
Hier ook.quote:
Huur appartement. Dubbel glas maar volgens mij een enkele muurquote:
Ohw je slaapt op zolder ja weinig tegen te doen dan...geen dakraampie?quote:Op zondag 2 juni 2019 12:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Huur, dubbel glas maar volgens mij een enkele muurSlaapkamer is onder het pannendak op zolder dus logisch als het daar warm is.
Ze gaan wel renoveren in de nabije toekomst en dan ook vooral de isolatie aanpakken, dus als het goed is de laatste zomer in de hitte.
en in je kont ?quote:Op zondag 2 juni 2019 12:43 schreef wootahH het volgende:
hmm heb 3 meters. cv zegt 23, de andere 23.3 en 23.7
Zoiets willen ze hier ook gaan doen ja.quote:Op zondag 2 juni 2019 12:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw je slaapt op zolder ja weinig tegen te doen dan...geen dakraampie?
Ik heb de spouwmuur in de uitbouw vol laten spuiten...het kan tussen de oren zitten maar volgens mij helpt dat echt 30%
Lange leve de vrije woningmarkt. Mijn huisbaas stopt geen cent in onderhoud.quote:
quote:
Oef... koelt wel lekker snel af daarna, hier is het met geen mogelijkheid meer koel te krijgen als dit een paar dagen achter elkaar isquote:Op zondag 2 juni 2019 13:37 schreef Lola69 het volgende:
Lange leve de vrije woningmarkt. Mijn huisbaas stopt geen cent in onderhoud.
Jij bent ook al een man dus...wat is dat toch voor gaaay shit doen alsof je een vrouw bent op een forumquote:Op zondag 2 juni 2019 13:37 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Lange leve de vrije woningmarkt. Mijn huisbaas stopt geen cent in onderhoud.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 juni 2019 13:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij bent ook al een man dus...wat is dat toch voor gaaay shit doen alsof je een vrouw bent op een forum![]()
![]()
![]()
![]()
Ik woon ook in een huis zo oud dat de mensen er in 1600 al hun neus voor ophaaldenquote:Op zondag 2 juni 2019 13:30 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Toffe thermostaat. Wij hadden vroeger thuis echt precies dezelfde, leuk om weer eens te zien.
quote:Op zondag 2 juni 2019 14:03 schreef kree het volgende:
Erger nog, volgende week loop je weer in regenjas rond en is het weer koudnat
hahaha saunaquote:Op zondag 2 juni 2019 14:05 schreef roos94 het volgende:
29 graden in den woonkamer
Mijn thermo gaat maar tot 30 dus hierna geen updates meer
Haha, het huis waar ik opgroeide werd in '87 opgeleverd, en toen nog met die dingen erin dus.quote:Op zondag 2 juni 2019 13:53 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik woon ook in een huis zo oud dat de mensen er in 1600 al hun neus voor ophaalden
Toch nog een graad erbij gekomen maar het is heerlijk comfortabel.Straks de ventilatie maar iets reduceren om de warmte van de week vast te houden.quote:Op zondag 2 juni 2019 12:39 schreef qajariaq het volgende:
21,5 tot 23 graad Celsius geven de verschillende thermometers in de kamer aan. Geen airco of andere kunstgrepen. Gewoon voor en achter een tuin inclusief wat klimplanten op de muren, iets meer dan normaal ventileren en de luxaflex horizontaal. De grootste zonkracht is al weer voorbij hier zo te zien dus heel veel zal het niet meer oplopen.
edit: rijtjeshuis uit 1990
Ja, tussen de 18 en 27 graden hoor je mij niet klagen, als ik maar uit de zon kan blijven want daar heb ik wel een hekel aan.quote:
quote:Op zondag 2 juni 2019 16:49 schreef qajariaq het volgende:
Weinig respect voor mensen die in de winter tot 23 graden stoken en dan in de zomer de airco op 19 zetten....
quote:Op zondag 2 juni 2019 16:49 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Toch nog een graad erbij gekomen maar het is heerlijk comfortabel.Straks de ventilatie maar iets reduceren om de warmte van de week vast te houden.
[..]
Ja, tussen de 18 en 27 graden hoor je mij niet klagen, als ik maar uit de zon kan blijven want daar heb ik wel een hekel aan.
Weinig respect voor mensen die in de winter tot 23 graden stoken en dan in de zomer de airco op 19 zetten....
Je snapt toch zelf ook wel dat 19C in de zomer anders aanvoelt dan 19 in de winter?quote:
quote:Op zondag 2 juni 2019 17:07 schreef Lola69 het volgende:
Thermostaat op de gang geeft intussen 31,5
Woonkamer 31,4
Slaapkamer 30,7
quote:
Hier hoef ik niets meer aan toe te voegen denk ik.quote:Op zondag 2 juni 2019 17:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf ook wel dat 19C in de zomer anders aanvoelt dan 19 in de winter?
Geen idee?quote:Op zondag 2 juni 2019 17:18 schreef qajariaq het volgende:
[..]
[..]
Hier hoef ik niets meer aan toe te voegen denk ik.
maken wij niet meer meequote:Op zondag 2 juni 2019 17:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Duurt nog een paar jaar en dan is die idd opgebrand...
Je doet je naam niet eer aan,,,quote:Op zondag 2 juni 2019 17:24 schreef CoolGuy het volgende:
Zonder airco is het hier nu ongeveer 27 graden. Met airco is het hier nu 21 graden (ding staat ook op 21 graden).
quote:
Trekt die airco dat ?quote:Op zondag 2 juni 2019 18:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]![]()
21 is prima. Ik kan er ook 15 van maken ofzo, maar het hoeft hier binnen ook geen koelkast te zijn he
Des te warmer het buiten is, hoe moeilijker het wordt om kouder te krijgen natuurlijk..quote:
Ah ja, maar ik heb hier beneden een vrij forse airco hangen (qua capaciteit). Ik heb het nooit uitgeprobeerd om die naar 15 te zetten, maar die op de slaapkamers kunnen het in ieder geval wel (zijn niet dezelfde capaciteit, maar de kamers zijn daar ook kleiner natuurlijjk).quote:Op zondag 2 juni 2019 18:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Des te warmer het buiten is, hoe moeilijker het wordt om kouder te krijgen natuurlijk..
Heb je aardig wat vermogen voor nodig wil je het 15C krijgen nu denk ik..
Ja precies...quote:Op zondag 2 juni 2019 18:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ah ja, maar ik heb hier beneden een vrij forse airco hangen (qua capaciteit). Ik heb het nooit uitgeprobeerd om die naar 15 te zetten, maar die op de slaapkamers kunnen het in ieder geval wel (zijn niet dezelfde capaciteit, maar de kamers zijn daar ook kleiner natuurlijjk).
Nou ja, je hangt een airco op die berekend is op het volume van de ruimte die gekoeld moet worden hequote:
15C ga je het niet krijgen denk ik...quote:Op zondag 2 juni 2019 18:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou ja, je hangt een airco op die berekend is op het volume van de ruimte die gekoeld moet worden he
Geen idee. Eerstvolgende warme dag (zoals vandaag) ga ik kijken of het luktquote:
Doe nu eens dan ? krijg je 5 euro van mij voor de extra kosten !quote:Op zondag 2 juni 2019 18:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Geen idee. Eerstvolgende warme dag (zoals vandaag) ga ik kijken of het lukt
quote:Op zondag 2 juni 2019 18:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Doe nu eens dan ? krijg je 5 euro van mij voor de extra kosten !
Ja daarom ben benieuwd!!quote:Op zondag 2 juni 2019 18:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]grapjas.
nee, maar het wordt wel weer zo warm, dan doe ik het gewoon dan. Geen idee of het lukt, en hoe lang het duurt, en en en, maar het is een leuk experiment.
Isolatie goed dus...quote:Op zondag 2 juni 2019 19:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Hier is het 26 graden met alle gordijnen potdichtVreemd genoeg voelt het een stuk koeler aan dan dat en is het prima uit te houden zo.
Verder is het andersom in de winter ook zo overigens, afgelopen winter is het bij mij niet onder de 18 graden geweest binnen en ik heb helemaal niks gestookt.
Ja, maar die staat beneden.quote:
Hier in Rotterdam ook. De lucht wordt nu onweerachtig blauw.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:56 schreef klaasweetalles het volgende:
er komt een koel windje binnenwaaien hier in blaricum
Zit nu in de tuin, valt hier wel meequote:Op zondag 2 juni 2019 19:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Voel je zo die druppels zweet in je anus lopen ?
Rotterdam. Dus het duurt wel ff voordat het bij jullie gearriveerd is denk ikquote:Op zondag 2 juni 2019 20:21 schreef dennistd het volgende:
Onweer? Regen? In Enschede nog altijd volop zon en warm. Buitentemperatuur is 30 graden volgens het dashboard, binnen in de bus schat ik het zo'n 22 graden. Heerlijk (zolang de deur dicht blijft).
Oh, dan zal ik de hoes maar vast over de parasol doen...quote:Op zondag 2 juni 2019 20:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Rotterdam. Dus het duurt wel ff voordat het bij jullie gearriveerd is denk ik
Het is wel lekker hoor, weer wat koeler. Vriend had alleen wel net ervoor alle planten water gegevenquote:Op zondag 2 juni 2019 20:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik de hoes maar vast over de parasol doen...
Buienradar zegt hier volle bak vanaf 22.00 uur, ben benieuwd.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het is wel lekker hoor, weer wat koeler. Vriend had alleen wel net ervoor alle planten water gegevenVolgens buienradar ging de bui net aan ons voorbij. Mooi niet dus
Het is 2 dagen net even boven de 20 graden en de steenovens komen al te voorschijnquote:Op maandag 3 juni 2019 00:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
23,5. Met alles open en ventilator bij de deur er een graad afgekregen in 3 uur tijd.
Blij dat we morgen ff af kunnen koelen. Als de warmte hier eenmaal in het dak en de muren zit is het hier godverdomme echt een steenoven
heb het beetje koud, maar is idd wel ok. Doe wel ff vestje an want zal nog wel iets opwarmen later. Wil er ook niet echt verwarming voor aanzettenquote:
Gewoon ff trui aan ofzo, verwarming is niet echt nodig. Als het echt koud wordt evt een optie, maar je moet maar zo denken die kaart kun je altijd nog spelen. Gewoon de weerberichten in de gaten houden en even vooruit plannen. Kou kun je op kleden, warmte minder. Komt goed man, ik denk aan je. Zet hem op en succes.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 07:54 schreef kree het volgende:
[..]
heb het beetje koud, maar is idd wel ok. Doe wel ff vestje an want zal nog wel iets opwarmen later. Wil er ook niet echt verwarming voor aanzetten
ja idd niet dat het onwijs uitmaakt want huur toch incl. Maar ok tis niet echt nodig om verwarming aan te zetten. En anders is het later vandaag weer te heet.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 07:55 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Gewoon ff trui aan ofzo, verwarming is niet echt nodig. Als het echt koud wordt evt een optie, maar je moet maar zo denken die kaart kun je altijd nog spelen. Gewoon de weerberichten in de gaten houden en even vooruit plannen. Kou kun je op kleden, warmte minder. Komt goed man, ik denk aan je. Zet hem op en succes.
Klopt maar toch, beetje aan het milieu denken kan geen kwaad toch. Maar qua kosten zal het niet uitmaken. Is helemaal aan jou zelf pik, die keuze kan ik niet voor je maken. En wat je zegt, dat het later op de dag te heet is wil je ook niet hebben.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 07:57 schreef kree het volgende:
[..]
ja idd niet dat het onwijs uitmaakt want huur toch incl. Maar ok tis niet echt nodig om verwarming aan te zetten. En anders is het later vandaag weer te heet.
semi sympathiek ben ik wel met het hele milieu gedoe en groningen enzo. Dus laat het nu uit. Maar zet het zo aan als het echt te kil gaat worden ookquote:Op vrijdag 14 juni 2019 07:58 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Klopt maar toch, beetje aan het milieu denken kan geen kwaad toch. Maar qua kosten zal het niet uitmaken. Is helemaal aan jou zelf pik, die keuze kan ik niet voor je maken. En wat je zegt, dat het later op de dag te heet is wil je ook niet hebben.
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:18 schreef K21 het volgende:
Het gaat hier straks denk ik ook wel naar de 28.
Platdakgenot.
Alles zat potdicht, vanmorgen 23 toen ik weg ging, 31 nu ik net thuis kom.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:37 schreef christmastsunami het volgende:
het is verleidelijk om alle ramen en deuren open te doen, niet doen, die warme lucht moet je buiten houden
Ach lekker alles open gooien man, morgen nog een warm dagje en dan weer 20Cquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:37 schreef christmastsunami het volgende:
Ik zit in een 90jaar oud huis, zuidholland
woonkamer op het zuiden, is 23 graden
slaapkamer schat ik op 18 a19 graden
het is verleidelijk om alle ramen en deuren open te doen, niet doen, die warme lucht moet je buiten houden
binnenkort maar es een schaduwdoek op hangen voor de woonkamer
die paar grote bomen in de tuin hier vangen veel af
Ja gek !!!! Dat wordt lachen man, al die fokkers op zolder met 45Cquote:Op donderdag 20 juni 2019 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit topic ontploft begin volgende week.
Nee joh, lekker.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zorg maar dat je de warmte eruit hebt als voorbereiding op volgende week![]()
Nu 22 graden
Dat is nice, ik heb de airco nog niet aan gehad. Zit nu op 22, is nog wel te doen. Ga hem komende week wel nodig hebben.quote:
Kill it with firequote:
komt morgen nog wel dan.quote:Op zondag 23 juni 2019 18:25 schreef Lola69 het volgende:
31,5Intussen wel langzaam dalende.
Viel op zich nog wel mee vandaag, had het erger verwacht
Damn. Hoe overleef je?quote:Op zondag 23 juni 2019 18:25 schreef Lola69 het volgende:
31,5Intussen wel langzaam dalende.
Viel op zich nog wel mee vandaag, had het erger verwacht
Ik heb veel fansquote:
Ideaal voor bonkende knalsexquote:Op zondag 23 juni 2019 23:09 schreef CoolGuy het volgende:
18 graadjes op de slaapkamer. Heeeeeerlijk
Ja.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij woont in de mergelgrotten in Valkenburg? Jij hebt 2 airco's in de woonkamer draaien?
Ben je lekker op tijd mee.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:38 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
29 graden in de slaapkamer.. zo maar eens de vloerkoeling aanzetten in huis.
Dit is de eerste keer dat we ‘m gaan gebruiken, dus ga me even inlezen. Uit jouw opmerking maak ik in ieder geval op dat we er te laat mee zijn. Achja.quote:
huilen om 23 gradenquote:Op maandag 24 juni 2019 19:12 schreef Puntenjager het volgende:
23,5 graden in mijn woonkamer. Idioterie. Ik zou bijna een rko aanschaffen
Ik weet niet of we precies hetzelfde systeem hebben, maar de verwarming/koeling in mijn huis is juist gebaat bij zo min mogelijk wisselingen. Ofwel één temperatuur instellen op je thermostaat en dan bepaalt de apparatuur zelf wel of er warm of koud water in de vloer moet. De reactie op de temperatuur die je instelt is ook vele malen trager dan bij een gasgestookte verwarming (of airco), maar ook tegen (fors) lager energieverbruik.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:45 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat we ‘m gaan gebruiken, dus ga me even inlezen. Uit jouw opmerking maak ik in ieder geval op dat we er te laat mee zijn. Achja.
quote:Op maandag 24 juni 2019 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
huilen om 23 graden
man man man
Ik doe het ook zo hoor, overdag alles dicht.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:44 schreef Puntenjager het volgende:
[..]![]()
Maar ik doe dan ook aan koudebufferring's Nachts de warmte het huis uit rammen en overdag alles potdicht. Zou hou je beton en daarmee de luchttempertuur lekker koel.
Tot mijn lichte verbazing doen maar weinig mensen dat. Sterker, ze zetten overdag de ramen en deuren open en 's nachts dicht![]()
Nou ja, waarschijnlijk hebben de meeste mensen het gewoon koud en vinden ze het wel lekker dat het ook binnen 32 graden is
Zonder horren is het horror, inderdaadquote:Op maandag 24 juni 2019 19:48 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik doe het ook zo hoor, overdag alles dicht.
En nu is de zon weg op het huis en de temperatuur aan het dalen en nu staat alles open boven.
Plus ventilatoren in de raamkozijnen om de koelere lucht van buiten naar binnen te halen.
Moet alleen in dit huis nog horren regelen, dan kunnen de ramen 's nachts ook open blijven.
Klopt, en ik wil gelijk goede rol horren op maat (heb ramen die naar buiten open gaan) en voor beneden een plissé hor voor de schuifpui en achterdeur.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Zonder horren is het horror, inderdaad
Hier ook. Sta ook altijd te kijken als sommige mensen 's nachts hun ramen dicht doen en overdag open. Ook gewoon horren, dus 's nachts ook alles open. Zet ze rond 8u open, en dan 's ochtends rond 8 weer dicht.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:44 schreef Puntenjager het volgende:
[..]![]()
Maar ik doe dan ook aan koudebufferring. 's Nachts de warmte het huis uit rammen en overdag alles potdicht. Zou hou je het beton en daarmee de luchttemperatuur lekker koel.
Tot mijn lichte verbazing doen maar weinig mensen dat. Sterker, ze zetten overdag de ramen en deuren open en 's nachts dicht![]()
Nou ja, waarschijnlijk hebben de meeste mensen het gewoon koud en vinden ze het wel lekker dat het ook binnen 32 graden is
Installatie in de vloer en met een paar buizen die achterlijk diep de grond in gaan. Zat er al in, vraag me niet wat het kost, maar works like a charm.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van 30 graden gezakt naar 28 nu
Ik ben wel benieuwd hoe jullie huis koelen
Om te kotsen die debieliteit.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:00 schreef bloempjuh het volgende:
Potverdorie 27,5 binnen.
Het was vanochtend nog te doen met 23,5.
En toen zette mijn eigenwijze geliefde het huiskamerraam open 'voor frisse lucht'. Toen is mijnheer lekker een siesta gaan houden (lees: hij is 's nachts wakker en slaapt overdag, met dit weer). Grom.
Morgen wordt vreselijk.
Ik moet ook om 6u aanwezig zijn op de werkvloerquote:Op maandag 24 juni 2019 20:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
In de huiskamer momenteel 29 graden, boven nog warmer. Ik ben benieuwd naar de nacht. Ik moet morgen om 06:00 werken. Iets zegt me dat ik zwaar vernaggelt ga zijn
quote:
haags is iemand die klaagt als het niet 40 graden is maar wel overal de airco op 18 graden zetquote:
40 graden hoeft van mij niet.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
[..]
haags is iemand die klaagt als het niet 40 graden is maar wel overal de airco op 18 graden zet
Dat is toch niet terug dan als hij juist stijgt?quote:Op maandag 24 juni 2019 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Terug van 28 naar 30 wtf how the fuck kan de temperatuur terug stijgen
Nog steeds bij Maitre Paul?quote:Op maandag 24 juni 2019 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik moet ook om 6u aanwezig zijn op de werkvloer
Inmiddels 27,8quote:
27,5 inmiddels.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:38 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
29 graden in de slaapkamer.. zo maar eens de vloerkoeling aanzetten in huis.
Wij maken gebruik van een WKO-installatie. Vanaf het moment dat we niet meer verwarmden, heb ik alle thermostaten teruggebracht naar redelijk koel. Ik moet ze morgen eens allemaal even langslopen.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik weet niet of we precies hetzelfde systeem hebben, maar de verwarming/koeling in mijn huis is juist gebaat bij zo min mogelijk wisselingen. Ofwel één temperatuur instellen op je thermostaat en dan bepaalt de apparatuur zelf wel of er warm of koud water in de vloer moet. De reactie op de temperatuur die je instelt is ook vele malen trager dan bij een gasgestookte verwarming (of airco), maar ook tegen (fors) lager energieverbruik.
Ik raak m'n thermostaat eigenlijk nooit aan. Als het koud is dan verwarmt 'ie tot pakweg 19,5 graad en als het buiten schroeit dan staat 'ie binnen heel relaxed de temperatuur op een graadje of 21 te houden. Ook als ik niet thuis ben.
WKO heb ik in m'n vorige woning ook gehad. Nadeel van die krengen is dat je niet zomaar even kunt verwarmen of koelen. Een graadje verschil duurt gewoon ruim een dag.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:04 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
27,5 inmiddels.
[..]
Wij maken gebruik van een WKO-installatie. Vanaf het moment dat we niet meer verwarmden, heb ik alle thermostaten teruggebracht naar redelijk koel. -“ ze morgen eens allemaal even langslopen.
Ik laat ‘m nu ook op koelen staan. Eens zien of het verschil morgen na werk beter merkbaar is.
Beneden was het 24,5 en boven 26/26,5. Heb dus niks te klagen.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:32 schreef Papabear het volgende:
[..]
WKO heb ik in m'n vorige woning ook gehad. Nadeel van die krengen is dat je niet zomaar even kunt verwarmen of koelen. Een graadje verschil duurt gewoon ruim een dag.
Huiskamer nu: 25,3
Slaapkamer met airco: 20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |