Kiki in de FHM? Dat is echt een 2/10quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook beetje dom, zakelijk gezien. FHM had haar al benadert voor een shoot (krijgen ze 100-200k voor). Vond ze niks![]()
![]()
![]()
Mwa tis best een leuk meisje, ook qua figuur, mits wat makeup enz. Tis wel gemiddeld natuurlijk, maar ala.quote:
Als je een willekeurige kroeg binnenloopt kan ik je er zo tien aanwijzen die beter zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa tis best een leuk meisje, ook qua figuur, mits wat makeup enz. Tis wel gemiddeld natuurlijk, maar ala.
Ja, maar jij bezoekt toch enkel kinderdagopvang?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als je een willekeurige kroeg binnenloopt kan ik je er zo tien aanwijzen die beter zijn.
Liverpool-Ajax zou de terechte en beste finale zijn geweest ooit.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:44 schreef -XOR- het volgende:
Bij deze is dit de slechtste CL finale ooit.
huilenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
Zo'n spectaculaire CL editie verdiende een betere finale
Maar gaat ze ook op je gezicht zitten, da's de hamvraagquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als je een willekeurige kroeg binnenloopt kan ik je er zo tien aanwijzen die beter zijn.
Ik ben @GGMM nietquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja, maar jij bezoekt toch enkel kinderdagopvang?
Maan de Steendildo.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Makkelie wil een dildo in zijn kont genot
Eens.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:45 schreef Montagui het volgende:
[..]
Liverpool-Ajax zou de terechte en beste finale zijn geweest ooit.
Shelley Sterk won vorig jaar toch? Zou geven die indo koekoekquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ben @:GGMM niet
Sowieso Jessie Jazz Vuijk dat FHM wonMatig, matig, matig
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa tis best een leuk meisje, ook qua figuur, mits wat makeup enz. Tis wel gemiddeld natuurlijk, maar ala.
Ja. Milfie is dat binnenkort.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Shelley Sterk won vorig jaar toch? Zou geven die indo koekoek
Ja hehe, die zouden we allemaal wel geven. Kiki doen is edgy.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Shelley Sterk won vorig jaar toch? Zou geven die indo koekoek
Veronica staat voor kwaliteitquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:48 schreef Toby56 het volgende:
Ik kijk haast nooit meer voetbal, maar die Wytse van der Goot van Veronica doet het netjes. Vind ik.
Dit moet pijn doen bij ajaciedenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:49 schreef Coco. het volgende:
Beschamend dat Ajax hier niet van kon winnen.
Hoezo? Tegen ajax lukte het ook prima om met 2-0 achter te komen hoor.quote:
Flip de Winter is not amused.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Natuurlijk maakt een Belg dit af.
hjb roland klootzakquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:51 schreef KingRoland het volgende:
Alle mensen hier madgeen barca of real cry me a river
LIVERPOOLGODEN![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zou je bij 4 werkgevers gaan werken?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
later lach ik jou keihard uit als ik bij de big 4 werk
Ach, het is een Britse finale, dus een echte King zou gewoon zeggen "am I bovvered?"quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Doe eens even normaal tegen KingRoland ja.
Ik ga belastingdienst bellen jij zwart werken schaapievleesquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
later lach ik jou keihard uit als ik bij de big 4 werk
Ik Spurs niet.quote:
quote:
Tsja als je de namen zo ziet dan vraag je over -tig jaar toch af hoe ze überhaupt CL finale hebben kunnen spelen ? maar ja Griekenland heeft bv ook eens het EK gewonnen en kort daarvoor met 4-0 van Nederland verlorenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:54 schreef Confetti het volgende:
Dat kut, kut Spurs hoort qua niveau natuurlijk niet in de CL-finale. Het zat ze bizar mee dit jaar.
Finale verkracht daardoor. Kutclub.
twitter:KingJames twitterde op zaterdag 01-06-2019 om 22:49:28GOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLL‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️@LFC reageer retweet
Dacht ik ook nog over jaquote:
lekker voor jequote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:55 schreef Doublepain het volgende:
twitter:KingJames twitterde op zaterdag 01-06-2019 om 22:49:28GOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLL‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️@:LFC reageer retweet
Club Bruggequote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
You'll never walk alone alone alone!!!!
#liverpool
#Celtic
#Dortmund
#Club Brugge
Ik gun het normaal Milan en Liverpool allebei, alleen dat jaar Milan wat minderquote:
Ik juich hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:51 schreef KingRoland het volgende:
Alle mensen hier madgeen barca of real cry me a river
LIVERPOOLGODEN![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ach, het is een Britse finale, dus een echte King zou gewoon zeggen "am I bovvered?"
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:58 schreef Toby56 het volgende:
Allemaal immigranten, die Britse doelpuntenmakers. En dan toch nog voor een Brexit stemmen.
"Rare jongens, die Britten."
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ [url=https://proxy.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.80scasualclassics.co.uk%2Fblog%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F12%2Fbovver-green-street-casuals.jpg&f=1]afbeelding[/url] ]
Jaquote:
Bedankt voor de tip. Effe checken.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:01 schreef Falco het volgende:
Ik heb Kinsey_sue haar Instagram helemaal doorgenomen. Het stelde me geen enkel moment teleur.
Ze volgt nu ook DE APP.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:01 schreef Falco het volgende:
Ik heb Kinsey_sue haar Instagram helemaal doorgenomen. Het stelde me geen enkel moment teleur.
Oké.quote:
Ondertussen wordt Neymar verdacht van verkrachting. GENOT.twitter:froz91 twitterde op zaterdag 01-06-2019 om 22:37:36Neymar est accusé de viol !! Une brésilienne l’accuse d’abus sexuel dans un hôtel près de l’arc de triomphe le 15 mai dernier. Elle a porté plainte hier à Sao Paulo... reageer retweet
TV / [Veronica] Café Hendriks & Genee #1 VBL On Tourquote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:06 schreef Paul het volgende:
Ik vond de uitzwaaiwedstrijd van de Oranje Leeuwinnen leuker
Btw daar is tegenwoordig een forum voor:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> WK Vrouwen 2019 <<<<<<<<<<<<<<<<<
Ik vind Jürgen wel OK, dus het is hem gegund. Hoewel zijn ploeg in de 2e helft bagger was. Nou ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mooi dat Klopp nu af is van zijn trauma.
Ach komt hij vast mee weg.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:06 schreef Bolasie het volgende:
Ondertussen wordt Neymar verdacht van verkrachting. GENOT.twitter:froz91 twitterde op zaterdag 01-06-2019 om 22:37:36Neymar est accusé de viol !! Une brésilienne l’accuse d’abus sexuel dans un hôtel près de l’arc de triomphe le 15 mai dernier. Elle a porté plainte hier à Sao Paulo... reageer retweet
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
TV / [Veronica] Café Hendriks & Genee #1 VBL On Tour
report betreffende deze post:quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:06 schreef Paul het volgende:
--------quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:06 schreef Paul het volgende:
Wat doe je stoer!? Kom vechten dan!quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen paniek, ik ga dat Vrouwen Forum groot maken.
ZIPPORTALED.
Bovvergodquote:
#TeamLiverpool. Chelsea is geen club.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ohja: De UEFA SUPERCUP 2019 gaat dus tussen Liverpool en Chelsea
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:14 schreef VeX- het volgende:
Ik wil een Klopp geinterviewd door Duitse media.
ja we weten het welquote:
Ik niet hoor. Maar Spurs was gewoon niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja we weten het wel
we zijn allemaal blij dat liverpool heeft gewonnen dus dat boeit echt helemaal niemand dat de wedstrijd slecht was.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Heizeldramaquote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:16 schreef RamboDirk het volgende:
Deze cup heeft vandaag definitief zijn glans verloren.
lekker voor je ga maar lekker huilenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:16 schreef RamboDirk het volgende:
Pedro Pintoquote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:20 schreef KingRoland het volgende:
Rot even op met al die Spaanse en Italiaanse journalisten met hun cringeworthy engels
tering he
Gelukkig hebben we Gijp en Dickie nog.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:20 schreef KingRoland het volgende:
Rot even op met al die Spaanse en Italiaanse journalisten met hun cringeworthy engels
tering he
Is vrij logisch he dat Spurs niet goed kan winnen. Het is ook nooit danwel zelden een grote club geweest. Dat is vrij nieuw allemaal.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:20 schreef VeX- het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Tottenham niet met een dood of de gladiolen instelling speelde? Gewoon grijs en nietszeggend, eigenlijk zegt dat wel alles over die choke club. Nog nooit een winnaar geweest. Ajax was hier met veel meer gif en grinta komen spelen. Jammer weer.
Want heinzeldrama?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:16 schreef RamboDirk het volgende:
Spurs kan nooit winnen omdat ze tegen de grotere broer spelen: Spurs is ook ren je rot maar dan met hele matige spelers en Kane die terugkomt van een blessure. Dat voelden ze wel na die 1-0.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:20 schreef VeX- het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Tottenham niet met een dood of de gladiolen instelling speelde? Gewoon grijs en nietszeggend, eigenlijk zegt dat wel alles over die choke club. Nog nooit een winnaar geweest. Ajax was hier met veel meer gif en grinta komen spelen. Jammer weer.
twitter:KingJames twitterde op zaterdag 01-06-2019 om 23:01:49YOU’LL NEVER WALK ALONE‼️‼️‼️‼️ #WEARELIVERPOOL❤️ CONGRATULATIONS MEN AND ANYONE THAT HAS ANY AFFILIATION WITH THE CLUB!! @LFC 🏆 reageer retweet
Throwback naar de vorige transferzomer, makker.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:25 schreef Doublepain het volgende:
twitter:KingJames twitterde op zaterdag 01-06-2019 om 23:01:49YOU’LL NEVER WALK ALONE‼️‼️‼️‼️ #WEARELIVERPOOL❤️ CONGRATULATIONS MEN AND ANYONE THAT HAS ANY AFFILIATION WITH THE CLUB!! @:LFC 🏆 reageer retweet
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 17:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik vind Courtois gewoon geen geweldige upgrade ten opzichte van Keylor. Als je hem vervangt, doe het dan goed. Dat Courtois een leuk WK heeft gehad, zegt me niet veel. Voor mij heeft hij op clubniveau niet een Real Madrid-waardige indruk gemaakt. Op het hoogste Europese toneel heeft hij zich niet echt onderscheden in de afgelopen tijd. Als Alisson voor 72 miljoen beschikbaar was, is er voor Real Madrid geen enkele reden om het niet te doen. Enkele jaren geleden wilden ze graag De Gea, waarom slapen ze dan wel op Alisson terwijl die komend jaar zichzelf nog meer waard gaat maken?
Alisson heeft wel een paar lekkere ballen gepakt hequote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Throwback naar de vorige transferzomer, makker.
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAquote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:25 schreef Doublepain het volgende:
twitter:KingJames twitterde op zaterdag 01-06-2019 om 23:01:49YOU’LL NEVER WALK ALONE‼️‼️‼️‼️ #WEARELIVERPOOL❤️ CONGRATULATIONS MEN AND ANYONE THAT HAS ANY AFFILIATION WITH THE CLUB!! @:LFC 🏆 reageer retweet
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:25 schreef Doublepain het volgende:
Ik vond 2009-2010 net iets leukerquote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch wel het beste voetbalseizoen van deze eeuw.
Bryan Ruiz altijd in de laatste minuutquote:Op zondag 2 juni 2019 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vond 2009-2010 net iets leuker
Ruizquote:Op zondag 2 juni 2019 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bryan Ruiz altijd in de laatste minuut
Ziek van het feit dat hij van Liverpool naar Barcelona trok om de Champions League te winnen wellicht.quote:
Da's wel zuur jaquote:Op zondag 2 juni 2019 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziek van het feit dat hij van Liverpool naar Barcelona trok om de Champions League te winnen wellicht.
Clarence op 1 dacht ikquote:Op zondag 2 juni 2019 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is er al ergens een statistiekje hoeveel Nederlanders de EC1/CL hebben gewonnen?
Hoe zou Emre Can zich voelen? Denk dat het ze nul boeit.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziek van het feit dat hij van Liverpool naar Barcelona trok om de Champions League te winnen wellicht.
Bedoelde meer hoeveel Nederlanders het gewoon hadden gewonnen, niet welke Nederlander de meeste heeft gewonnen.quote:
Muah ik denk van wel hoor, de CL is voor veel spelers toch wel de heilige graal.quote:Op zondag 2 juni 2019 01:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hoe zou Emre Can zich voelen? Denk dat het ze nul boeit.
Geen blanken.quote:
is ook een beetje het gevoel dat je er had kunnen staan, uiteindelijk zijn finales nooit geweldige wedstrijden, Liverpool was na die 1-0 eigenlijk de weg kwijt maar Spurs was zo verschrikkelijk slecht dat het nooit een gevaar wasquote:Op zondag 2 juni 2019 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze beschrijving is wel accuraat.
De WK-finale vorig jaar was wel aardigquote:Op zondag 2 juni 2019 01:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
is ook een beetje het gevoel dat je er had kunnen staan, uiteindelijk zijn finales nooit geweldige wedstrijden, Liverpool was na die 1-0 eigenlijk de weg kwijt maar Spurs was zo verschrikkelijk slecht dat het nooit een gevaar was
Wtftwitter:BeardedGenius twitterde op zaterdag 01-06-2019 om 19:50:33Think he’s mistaken what the W stands for in YNWA https://t.co/vGMvmFWuMD reageer retweet
quote:Op zondag 2 juni 2019 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtftwitter:BeardedGenius twitterde op zaterdag 01-06-2019 om 19:50:33Think he’s mistaken what the W stands for in YNWA https://t.co/vGMvmFWuMD reageer retweet
@Klummiequote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:onlogisch
@:ggmm
@:drizzt_dourden
@:lenny_leonard
@:donraja
@:danny
@:yvonne
Varkensquote:Op zondag 2 juni 2019 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
@Wereldgozertwitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 01-06-2019 om 23:09:37Erg teleurstellend dat Tottenham de CL finale heeft verloren van Liverpool. Hopelijk breekt de scheidsrechter die deze CL finale floot zijn benen want hij gaf Liverpool een onterechte strafschop en ik weet zeker dat Liverpool zonder die benutte strafschop niet de CL had gewonnen reageer retweet
https://www.instagram.com/kinsey_sue/quote:
Behoorlijke memmen heeft deze juffrouw.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/kinsey_sue/
Ze heeft er inmiddels ruim 2 miljoen volgers bijHaar actie is het inmiddels dubbel en dwars waard.
Ik krijg een melding dat de pagina niet meer beschikbaar isquote:Op zondag 2 juni 2019 14:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/kinsey_sue/
Ze heeft er inmiddels ruim 2 miljoen volgers bijHaar actie is het inmiddels dubbel en dwars waard.
quote:Op zondag 2 juni 2019 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik krijg een melding dat de pagina niet meer beschikbaar is
twitter:KinseyWolanski twitterde op zondag 02-06-2019 om 15:57:43When you grow to 2.5m followers over night and then your account gets hacked...... just run it off kins. This is an emotional roller coaster 😂 https://t.co/abZ2vW0zTT reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |