Toen leek het nog alsof Arsenal er wat van kon omdat Chelsea echt knakenslecht wasquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag was de eerste helft ook kut.
Puur genotquote:
De volgende 45 minuten heeft die Instagram mijn volle aandacht.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens Tweakers wilde ze aandacht voor haar Instagram:
https://www.instagram.com/kinsey_sue/
Koekoek. Je hebt het mis allenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als marketingstudent zie ik dat jij niet voor de marketing bent gevallen.
Overacting van Jackquote:
grindrgenotquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo, nog drie kwartier dit aankijken en dan klaarmaken voor een date
Hopelijk is het een leuke jongenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze teksten zullen ze waarderen bij deloittequote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als marketingstudent zie ik dat jij niet voor de marketing bent gevallen.
Wat voor datequote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ik wil daar echt zo graag werkenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Deze teksten zullen ze waarderen bij deloitte
Beetje laat wel. Maar goed voetbal is belangrijker natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond Aad wel sterk met die penalty: "Ik denk dat ie mist. Hij mist. Wat denk jij?"quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Net zo slecht als hunnie commentaar. Die Aad300 en Sierd.
Hahah hoop dat je trollt, want daar werken enkel proleten en mensen die zichzelf nogal fantastisch vinden.quote:
Verbonden zijn aan een vrouwquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dategewoon al een vrouwtje thuis hebben die op je gezicht gaat zitten
Idd maat. Mn vrouw is nu wel op date trouwensquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dategewoon al een vrouwtje thuis hebben die op je gezicht gaat zitten
Met een neger hoop ik?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Idd maat. Mn vrouw is nu wel op date trouwens
Toefjesquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vond Aad wel sterk met die penalty: "Ik denk dat ie mist. Hij mist. Wat denk jij?"
Daar is Sierd mooi klaar mee vanavond
FUCK YOU SPURS FUCK YOU SPURSquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:10 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk wint Spurs nu, fuck Liverpool
Andere tijdzone, vakantiegenotquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Beetje laat wel. Maar goed voetbal is belangrijker natuurlijk.
Hier tegenover mij woont zon sheriff die voor EY werkt. Elke dag pas rond 19.30 thuis allenquote:
Potje vaseline mee genotquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Andere tijdzone, vakantiegenot. Heb dus de hele avond nog
Ligt eraan welke afdeling wel, maar die lopen er ook tussen ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hier tegenover mij woont zon sheriff die voor EY werkt. Elke dag pas rond 19.30 thuis allenWel kokketeren dat hij in een huis woont van 750K. Werken voor de hypotheek
KingRoland koopt gewoon Fok op, dan kunnen wij hem niet meer demoniseren.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hier tegenover mij woont zon sheriff die voor EY werkt. Elke dag pas rond 19.30 thuis allenWel kokketeren dat hij in een huis woont van 750K. Werken voor de hypotheek
Das heel veel bij die firma's en het karakter van de meeste is erg sneu. Vinden zichzelf helemaal geweldig. Vriend van mij werkt voor Capgemeni. Hij heeft er nu al spijt vanquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ligt eraan welke afdeling wel, maar die lopen er ook tussen ja.
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:01 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
hier de streaker topless in een film btw
http://ancensored.com/cli(...)62b7697a852b53173c64
Bedankt, houd ons op de hoogte.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:12 schreef Bolasie het volgende:
Mevrouw de streaker heeft al zo'n 150.000 volgers erbij op Instagram sinds haar actie. En counting.
Ik merk dat tieten weer zijn toegestaan hierquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:01 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
hier de streaker topless in een film btw
http://ancensored.com/cli(...)62b7697a852b53173c64
Alleen maar omdat ze tieten en een goeie bips heeftquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:12 schreef Bolasie het volgende:
Mevrouw de streaker heeft al zo'n 150.000 volgers erbij op Instagram sinds haar actie. En counting.
Ik ben er geen al had ze wel een mooi kontje voor zover ik het kon zien.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:12 schreef Bolasie het volgende:
Zou wel leuk zijn als er uberhaupt iets gebeurtquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:11 schreef Machielovic het volgende:
zou wel leuk zijn als liverpool ook een strafschop tegen krijgt
150K volgers erbij voor advertenties dan heb je een eventuele boete zo terugverdient koekoekquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:12 schreef Bolasie het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik merk dat tieten weer zijn toegestaan hier
vanaf een hijskraan jaquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:12 schreef Poepz0r het volgende:
Reikt Lee Towers de beker uit als Liverpool wint? #dtv
Eerder: mannenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze tieten en een goeie bips heeft
Vrouwen
Eén post en ze heeft haar boete al terug verdiend inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
150K volgers erbij voor advertenties dan heb je een eventuele boete zo terugverdient koekoek
Jup. Een advertorialpost op een account van 10-15K kost je rond de 2.000 euro, soms meer, soms iets minder, dus reken uit.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Slimme actie wel. Laten we wel wezen.
15K volgers is echt niks manquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jup. Een advertorialpost op een account van 10-15K kost je rond de 2.000 euro, soms meer, soms iets minder, dus reken uit.
Is ook niet veel, maar dat betaal je er wel voor. Google maar eens op influencerplatforms waar je ad posts kan kopen. Wel echte volgers dan he, geen bot accounts.quote:
Dan scoren wij toch bij jou vanavond.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:15 schreef Protoplanet het volgende:
Ik denk niet dat er nog goals gaan vallen in deze wedstrijd
quote:
Hoeveel cm?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dan scoren wij toch bij jou vanavond.
Zijn probleem.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heeft dan ook sinds april niet meer gespeeld
lolquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is nog best vroeg trouwens. In de top van de advocatuur mag je hopen dat je om 19:30 überhaupt het pand hebt verlaten.quote:
Lekker zwart geld tellen tot diep in de nacht genotquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat is nog best vroeg trouwens. In de top van de advocatuur mag je hopen dat je om 19:30 überhaupt het pand hebt verlaten.
Coke all day.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker zwart geld tellen tot diep in de nacht genot
Zeker, is gewoon no-nonsense chips.quote:
Wel Croky hopelijkquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zeker, is gewoon no-nonsense chips.
Je krijgt wat je ziet.
Wil je hiermee zeggen dat dat komt omdat hij wat donkerder is ofzo?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb oprecht geen moment door gehad dat Wijnaldum mee deed
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb oprecht geen moment door gehad dat Wijnaldum mee deed
Niemand niet.twitter:RichJolly twitterde op zaterdag 01-06-2019 om 22:24:10Gini Wijnaldum goes off after having just 14 touches, but with a 100 percent pass completion rate. reageer retweet
Laat Yes-R met rust.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:26 schreef Poepz0r het volgende:
Salah lekker zandhappen gekke Egyptische boy
Zegt niet zo heel veel, heel Liverpool zat toen op 150 passes ofzoquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]Niemand niet.twitter:RichJolly twitterde op zaterdag 01-06-2019 om 22:24:10Gini Wijnaldum goes off after having just 14 touches, but with a 100 percent pass completion rate. reageer retweet
Welnee, die kun je gerust alleen voor de keeper laten komen, die scoort toch nooit..quote:
Dat dat het hoogtepunt van het seizoen was voor Feyenoord is ook wel pijnlijk.quote:
Eens!quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:28 schreef Coco. het volgende:
Stelling:
Ajax - Liverpool zou een leukere wedstrijd geweest zijn.
Vrouwenvoetbal is geen sportquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:28 schreef Coco. het volgende:
Stelling:
Twee goals zijn voldoende hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:27 schreef Poepz0r het volgende:
Pochettino die denkt dat Moura er weer 3 in gaat schieten![]()
RKC Waalwijk - Liverpool ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:28 schreef Coco. het volgende:
Stelling:
dat is een feitquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:28 schreef Coco. het volgende:
Stelling:
Kariusgodquote:
Jijquote:
Zijn dit toernooi natuurlijk al heel vaak goed weggekomen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:29 schreef cunial het volgende:
Tottenham die de finale(misschien) verliest door een handsbal, erg sneu
Stelling: dat gejank over geen Ajax in de CL-finale begint nu wel heel erg irritant te worden.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:28 schreef Coco. het volgende:
Stelling:
Ajacieden zijn slechte verliezersquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Stelling: dat gejank over geen Ajax in de CL-finale begint nu wel heel erg irritant te worden.
Stelling: Ajax is een kutclub.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:28 schreef Coco. het volgende:
Stelling:
Eensquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Stelling: dat gejank over geen Ajax in de CL-finale begint nu wel heel erg irritant te worden.
alle scheidsrechters toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Slechte Meme, want Makkelie is homofiel
Een sigaar roken is aanstootgevend?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:33 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik werd voor zo een veel minder aanstootgevende post bijna gebanned
Mod taggen wat een sneu neus deze userquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:33 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik werd voor zo een veel minder aanstootgevende post bijna gebanned
@:sacha
Met dat antirookgedoe van tegenwoordig wel ja.quote:
Zie je hier bloot ?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:35 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Voor mij ging het over een ontbloot bovenlichaam...
VAN EEN MAN!
@onlogischquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mod taggen wat een sneu neus deze user![]()
Dit werd persoonlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van jou kan ik het hebben pik.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:onlogisch
@:ggmm
@:drizzt_dourden
@:lenny_leonard
@:donraja
@:danny
@:yvonne
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker accountje laten deleten dan neef. Aanpakken die handel.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:35 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dit werd persoonlijkNiet naar jou toe maar naar mij toe
![]()
Zij heeft mij iets geflikt wat in mijn ogen gewoon niet mag
Dat dachten we bij je geboorte al.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:36 schreef Doublepain het volgende:
Wat een verspilling van mijn leven dit
Die eet 3 van die Koreaantjes bij elk ontbijt ...quote:
Ik kijk ook nog voetbal kerelquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker accountje laten deleten dan neef. Aanpakken die handel.
Goeie sportdag vandaag voor Oranje.quote:
Vergeet de Oranje Leeuwinnen niet. Die worden wereldkampioen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Goeie sportdag vandaag voor Oranje.
Eerst kunnen concluderen dat Dumoulin fluitend de Giro had gewonnen, mits...
En nu dat Ajax op slof en ouwe voetbalschoen...
Ik zou idd hier geen problemen maken, want ze zijn leip hier hoor. Zeker @Zipportal @Wereldgozer gaan zo naar Altrecht, geen probleem.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:38 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik kijk ook nog voetbal kerel![]()
Waarom ik die opmerking maakte met die tag erbij is echt een lang verhaal.![]()
Verder zoek ik hier met niemand geen enkel probleem.
Hebben we toch nog wat tegoed!quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Vergeet de Oranje Leeuwinnen niet. Die worden wereldkampioen.
Kiki had goede zaken kunnen doen op Roland Garros, mits geen schijterij.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Backhandjes oefenen met Panhuusquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zou idd hier geen problemen maken, want ze zijn leip hier hoor. Zeker @:Zipportal @:Wereldgozer gaan zo naar Altrecht, geen probleem.
En Kiki die met 2 vingers in de neus Roland Garros zou winnenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Bruine squirt genotquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kiki had goede zaken kunnen doen op Roland Garros, mits geen schijterij.
Ja, maar dat was niet vandaag.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
We gaan de Nations League winnen... mitsquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, maar dat was niet vandaag.
Eigenlijk hadden 'we' iedere dag... mits...
Fijn idee wel.
Jankwijf is dat.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Stukje keuken slopen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zou idd hier geen problemen maken, want ze zijn leip hier hoor. Zeker @:Zipportal @:Wereldgozer gaan zo naar Altrecht, geen probleem.
Dat heb ik dus altijd bij de ladies.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, maar dat was niet vandaag.
Eigenlijk hadden 'we' iedere dag... mits...
Fijn idee wel.
Ook beetje dom, zakelijk gezien. FHM had haar al benadert voor een shoot (krijgen ze 100-200k voor). Vond ze niksquote:
Betere keeperquote:
The next level.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook beetje dom, zakelijk gezien. FHM had haar al benadert voor een shoot (krijgen ze 100-200k voor). Vond ze niks![]()
![]()
![]()
Kan niet, uitdoelpunten tellen dubbel.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hoop op penaltys want dat is genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |