Dat dachten we bij je geboorte al.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:36 schreef Doublepain het volgende:
Wat een verspilling van mijn leven dit
Die eet 3 van die Koreaantjes bij elk ontbijt ...quote:
Ik kijk ook nog voetbal kerelquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker accountje laten deleten dan neef. Aanpakken die handel.
Goeie sportdag vandaag voor Oranje.quote:
Vergeet de Oranje Leeuwinnen niet. Die worden wereldkampioen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Goeie sportdag vandaag voor Oranje.
Eerst kunnen concluderen dat Dumoulin fluitend de Giro had gewonnen, mits...
En nu dat Ajax op slof en ouwe voetbalschoen...
Ik zou idd hier geen problemen maken, want ze zijn leip hier hoor. Zeker @Zipportal @Wereldgozer gaan zo naar Altrecht, geen probleem.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:38 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik kijk ook nog voetbal kerel![]()
Waarom ik die opmerking maakte met die tag erbij is echt een lang verhaal.![]()
Verder zoek ik hier met niemand geen enkel probleem.
Hebben we toch nog wat tegoed!quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Vergeet de Oranje Leeuwinnen niet. Die worden wereldkampioen.
Kiki had goede zaken kunnen doen op Roland Garros, mits geen schijterij.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Backhandjes oefenen met Panhuusquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zou idd hier geen problemen maken, want ze zijn leip hier hoor. Zeker @:Zipportal @:Wereldgozer gaan zo naar Altrecht, geen probleem.
En Kiki die met 2 vingers in de neus Roland Garros zou winnenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Bruine squirt genotquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kiki had goede zaken kunnen doen op Roland Garros, mits geen schijterij.
Ja, maar dat was niet vandaag.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
We gaan de Nations League winnen... mitsquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, maar dat was niet vandaag.
Eigenlijk hadden 'we' iedere dag... mits...
Fijn idee wel.
Jankwijf is dat.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Stukje keuken slopen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zou idd hier geen problemen maken, want ze zijn leip hier hoor. Zeker @:Zipportal @:Wereldgozer gaan zo naar Altrecht, geen probleem.
Dat heb ik dus altijd bij de ladies.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, maar dat was niet vandaag.
Eigenlijk hadden 'we' iedere dag... mits...
Fijn idee wel.
Ook beetje dom, zakelijk gezien. FHM had haar al benadert voor een shoot (krijgen ze 100-200k voor). Vond ze niksquote:
Betere keeperquote:
The next level.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook beetje dom, zakelijk gezien. FHM had haar al benadert voor een shoot (krijgen ze 100-200k voor). Vond ze niks![]()
![]()
![]()
Kan niet, uitdoelpunten tellen dubbel.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hoop op penaltys want dat is genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |