Kariusgodquote:
Jijquote:
Zijn dit toernooi natuurlijk al heel vaak goed weggekomen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:29 schreef cunial het volgende:
Tottenham die de finale(misschien) verliest door een handsbal, erg sneu
Stelling: dat gejank over geen Ajax in de CL-finale begint nu wel heel erg irritant te worden.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:28 schreef Coco. het volgende:
Stelling:
Ajax - Liverpool zou een leukere wedstrijd geweest zijn.
Ajacieden zijn slechte verliezersquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Stelling: dat gejank over geen Ajax in de CL-finale begint nu wel heel erg irritant te worden.
Stelling: Ajax is een kutclub.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:28 schreef Coco. het volgende:
Stelling:
Ajax - Liverpool zou een leukere wedstrijd geweest zijn.
Eensquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Stelling: dat gejank over geen Ajax in de CL-finale begint nu wel heel erg irritant te worden.
alle scheidsrechters toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Slechte Meme, want Makkelie is homofiel
Een sigaar roken is aanstootgevend?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:33 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik werd voor zo een veel minder aanstootgevende post bijna gebanned
Mod taggen wat een sneu neus deze userquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:33 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik werd voor zo een veel minder aanstootgevende post bijna gebanned
@:sacha
Met dat antirookgedoe van tegenwoordig wel ja.quote:
Zie je hier bloot ?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:35 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Voor mij ging het over een ontbloot bovenlichaam...
VAN EEN MAN!
@onlogischquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mod taggen wat een sneu neus deze user![]()
Dit werd persoonlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van jou kan ik het hebben pik.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:onlogisch
@:ggmm
@:drizzt_dourden
@:lenny_leonard
@:donraja
@:danny
@:yvonne
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker accountje laten deleten dan neef. Aanpakken die handel.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:35 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dit werd persoonlijkNiet naar jou toe maar naar mij toe
![]()
Zij heeft mij iets geflikt wat in mijn ogen gewoon niet mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |