Dit moet pijn doen bij ajaciedenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:49 schreef Coco. het volgende:
Beschamend dat Ajax hier niet van kon winnen.
Hoezo? Tegen ajax lukte het ook prima om met 2-0 achter te komen hoor.quote:
Flip de Winter is not amused.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Natuurlijk maakt een Belg dit af.
hjb roland klootzakquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:51 schreef KingRoland het volgende:
Alle mensen hier madgeen barca of real cry me a river
LIVERPOOLGODEN![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zou je bij 4 werkgevers gaan werken?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
later lach ik jou keihard uit als ik bij de big 4 werk
Ach, het is een Britse finale, dus een echte King zou gewoon zeggen "am I bovvered?"quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Doe eens even normaal tegen KingRoland ja.
Ik ga belastingdienst bellen jij zwart werken schaapievleesquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
later lach ik jou keihard uit als ik bij de big 4 werk
Ik Spurs niet.quote:
quote:
Tsja als je de namen zo ziet dan vraag je over -tig jaar toch af hoe ze überhaupt CL finale hebben kunnen spelen ? maar ja Griekenland heeft bv ook eens het EK gewonnen en kort daarvoor met 4-0 van Nederland verlorenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:54 schreef Confetti het volgende:
Dat kut, kut Spurs hoort qua niveau natuurlijk niet in de CL-finale. Het zat ze bizar mee dit jaar.
Finale verkracht daardoor. Kutclub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |