Bedankt voor de tip. Effe checken.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:01 schreef Falco het volgende:
Ik heb Kinsey_sue haar Instagram helemaal doorgenomen. Het stelde me geen enkel moment teleur.
Ze volgt nu ook DE APP.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:01 schreef Falco het volgende:
Ik heb Kinsey_sue haar Instagram helemaal doorgenomen. Het stelde me geen enkel moment teleur.
Oké.quote:
Ondertussen wordt Neymar verdacht van verkrachting. GENOT.twitter:froz91 twitterde op zaterdag 01-06-2019 om 22:37:36Neymar est accusé de viol !! Une brésilienne l’accuse d’abus sexuel dans un hôtel près de l’arc de triomphe le 15 mai dernier. Elle a porté plainte hier à Sao Paulo... reageer retweet
TV / [Veronica] Café Hendriks & Genee #1 VBL On Tourquote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:06 schreef Paul het volgende:
Ik vond de uitzwaaiwedstrijd van de Oranje Leeuwinnen leuker
Btw daar is tegenwoordig een forum voor:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> WK Vrouwen 2019 <<<<<<<<<<<<<<<<<
Ik vind Jürgen wel OK, dus het is hem gegund. Hoewel zijn ploeg in de 2e helft bagger was. Nou ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mooi dat Klopp nu af is van zijn trauma.
Ach komt hij vast mee weg.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:06 schreef Bolasie het volgende:
Ondertussen wordt Neymar verdacht van verkrachting. GENOT.twitter:froz91 twitterde op zaterdag 01-06-2019 om 22:37:36Neymar est accusé de viol !! Une brésilienne l’accuse d’abus sexuel dans un hôtel près de l’arc de triomphe le 15 mai dernier. Elle a porté plainte hier à Sao Paulo... reageer retweet
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
TV / [Veronica] Café Hendriks & Genee #1 VBL On Tour
report betreffende deze post:quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:06 schreef Paul het volgende:
--------quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:06 schreef Paul het volgende:
Wat doe je stoer!? Kom vechten dan!quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen paniek, ik ga dat Vrouwen Forum groot maken.
ZIPPORTALED.
Bovvergodquote:
#TeamLiverpool. Chelsea is geen club.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ohja: De UEFA SUPERCUP 2019 gaat dus tussen Liverpool en Chelsea
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:14 schreef VeX- het volgende:
Ik wil een Klopp geinterviewd door Duitse media.
ja we weten het welquote:
Ik niet hoor. Maar Spurs was gewoon niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja we weten het wel
we zijn allemaal blij dat liverpool heeft gewonnen dus dat boeit echt helemaal niemand dat de wedstrijd slecht was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |