Ja nog niet gezien.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:50 schreef TillyB het volgende:
Mario post anders eens de trailer van die film
had ik nu 5 keer gedaanquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:50 schreef TillyB het volgende:
Het gezeur moet maar eens afgelopen zijn. Het zijn toffe mensen hier en de sc heeft pieken en dalen maar ik begin het gezeur er om zat te worden.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:48 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De top is ergens tussen 30 en 50 daarna takelt het toch wel wat af.
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:50 schreef TillyB het volgende:
Welke film?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:50 schreef TillyB het volgende:
Arnhem volgens mij.quote:
quote:
Is het wat?quote:
Zeur niet zo man.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gezeur moet maar eens afgelopen zijn. Het zijn toffe mensen hier en de sc heeft pieken en dalen maar ik begin het gezeur er om zat te worden.
Dan werkt ze in Arnhem?quote:
quote:
ja zij will länger in ziekenhuis blijven om dat zij zich wenst dat haar ouders weer samenkomenquote:
Ik wil ook weer terug, ik had een leuke verpleegster.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja zij will länger in ziekenhuis blijven om dat zij zich wenst dat haar ouders weer samenkomen
Breek je poot weer dan.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil ook weer terug, ik had een leuke verpleegster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |