Je speld het verkeerd, het is DOM..quote:

Haha dit is wel erg grappigquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je speld het verkeerd, het is DOM..

quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]

Tot volgende week Vrijdagquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]

Sas lust haar rauw.quote:

Het is echt heel moeilijk voor me om zo te moeten leven.quote:

Ja daag jij leest alles mee natuurlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is echt heel moeilijk voor me om zo te moeten leven.

Nee ONZ en KLB.quote:

Gelukkig niet zeg.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja daag jij leest alles mee natuurlijk

Ja lijkt me ook een blok aan mn vrijheidsbeperking dat continue over je schouder meelurkenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is echt heel moeilijk voor me om zo te moeten leven.

soul laten we GB eens checken ...quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja daag jij leest alles mee natuurlijk

zij will in ziekenhuis blijven om dat haar ouders altijd getrennt zij bezoeken ,zij will dat de ouders weer samen komen dat ze weer en familie zijnquote:

De top is ergens tussen 30 en 50 daarna takelt het toch wel wat af.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:45 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Nee ONZ en KLB.
Ik dacht dat het niveau hier beter zou zijn al is dat over het algemeen wel het geval. Maar bepaalde mensen hier leven nog steeds in een volwassen lichaam met het verstand van een peuter. Maar dat heb je dus blijkbaar overal.

Manon?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij will in ziekenhuis blijven om dat haar ouders altijd getrennt zij bezoeken ,zij will dat de ouders weer samen komen dat ze weer en familie zijn

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |