Als je dat lukt vertel ij dan even hoe ik het moet doen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga mijzelf bannen binnenkort denk ik
Ja maar toch is het ook niet zo dat ananas nooit in warm eten kanquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ongeveer net zo goor als pizza met ananas
nee veel ekeliger,pizza met ananas is pizza hawaiiquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ongeveer net zo goor als pizza met ananas
alles kan, maar het wordt er niet echt beter op imo THAT'S RIGHT ANANASSHAMINGquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar toch is het ook niet zo dat ananas nooit in warm eten kan
Ik heb mijzelf ooit een keer verwijdert.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je dat lukt vertel ij dan even hoe ik het moet doen.![]()
![]()
![]()
Kerrie schotel moet echt wel ananas inquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
alles kan, maar het wordt er niet echt beter op imo THAT'S RIGHT ANANASSHAMING
Als ik al een officiële waarschuwing kreeg voor een bepaalde post dan wordt jij denk ik nu direct gebanned.quote:
Wat is de naam van je vorige account dan? misschien vond ik je toen ook al een lulquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:40 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf ooit een keer verwijdert.![]()
Misschien doe ik dat wel weer.
Niet veel juichen hier. Dit is een tijdelijke gedachten, denk ik, misschien, of niet?
Tijd voor shoarma.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:40 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Niet veel juichen hier. Dit is een tijdelijke gedachten, denk ik, misschien, of niet?
Zal iedereen worst wezen hier.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:40 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Mijn vriendin is MOD.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:41 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Als ik al een officiële waarschuwing kreeg voor een bepaalde post dan wordt jij denk ik nu direct gebanned.
yikesquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kerrie schotel moet echt wel ananas in
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat is de naam van je vorige account dan? misschien vond ik je toen ook al een lul
zij is niet naaktquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:41 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Als ik al een officiële waarschuwing kreeg voor een bepaalde post dan wordt jij denk ik nu direct gebanned.
Dat vinden wij niet erg, dat vinden wij heeeeel bijzonderquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Geeft er iemand er een zak om dat ik het niet meer snap?
onsmakelijkquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:42 schreef mario390 het volgende:
deze film is het jullie moeten de trailer kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |