Als je dat lukt vertel ij dan even hoe ik het moet doen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga mijzelf bannen binnenkort denk ik
Ja maar toch is het ook niet zo dat ananas nooit in warm eten kanquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ongeveer net zo goor als pizza met ananas
nee veel ekeliger,pizza met ananas is pizza hawaiiquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ongeveer net zo goor als pizza met ananas
alles kan, maar het wordt er niet echt beter op imo THAT'S RIGHT ANANASSHAMINGquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar toch is het ook niet zo dat ananas nooit in warm eten kan
Ik heb mijzelf ooit een keer verwijdert.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je dat lukt vertel ij dan even hoe ik het moet doen.![]()
![]()
![]()
Kerrie schotel moet echt wel ananas inquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
alles kan, maar het wordt er niet echt beter op imo THAT'S RIGHT ANANASSHAMING
Als ik al een officiële waarschuwing kreeg voor een bepaalde post dan wordt jij denk ik nu direct gebanned.quote:
Wat is de naam van je vorige account dan? misschien vond ik je toen ook al een lulquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:40 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf ooit een keer verwijdert.![]()
Misschien doe ik dat wel weer.
Niet veel juichen hier. Dit is een tijdelijke gedachten, denk ik, misschien, of niet?
Tijd voor shoarma.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:40 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Niet veel juichen hier. Dit is een tijdelijke gedachten, denk ik, misschien, of niet?
Zal iedereen worst wezen hier.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:40 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Mijn vriendin is MOD.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:41 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Als ik al een officiële waarschuwing kreeg voor een bepaalde post dan wordt jij denk ik nu direct gebanned.
yikesquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kerrie schotel moet echt wel ananas in
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat is de naam van je vorige account dan? misschien vond ik je toen ook al een lul
zij is niet naaktquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:41 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Als ik al een officiële waarschuwing kreeg voor een bepaalde post dan wordt jij denk ik nu direct gebanned.
Dat vinden wij niet erg, dat vinden wij heeeeel bijzonderquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Geeft er iemand er een zak om dat ik het niet meer snap?
onsmakelijkquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:42 schreef mario390 het volgende:
deze film is het jullie moeten de trailer kijken
Je speld het verkeerd, het is DOM..quote:
Haha dit is wel erg grappigquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je speld het verkeerd, het is DOM..
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tot volgende week Vrijdagquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sas lust haar rauw.quote:
Het is echt heel moeilijk voor me om zo te moeten leven.quote:
Ja daag jij leest alles mee natuurlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is echt heel moeilijk voor me om zo te moeten leven.
Nee ONZ en KLB.quote:
Gelukkig niet zeg.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja daag jij leest alles mee natuurlijk
Ja lijkt me ook een blok aan mn vrijheidsbeperking dat continue over je schouder meelurkenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is echt heel moeilijk voor me om zo te moeten leven.
soul laten we GB eens checken ...quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja daag jij leest alles mee natuurlijk
zij will in ziekenhuis blijven om dat haar ouders altijd getrennt zij bezoeken ,zij will dat de ouders weer samen komen dat ze weer en familie zijnquote:
De top is ergens tussen 30 en 50 daarna takelt het toch wel wat af.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:45 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Nee ONZ en KLB.
Ik dacht dat het niveau hier beter zou zijn al is dat over het algemeen wel het geval. Maar bepaalde mensen hier leven nog steeds in een volwassen lichaam met het verstand van een peuter. Maar dat heb je dus blijkbaar overal.
Manon?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij will in ziekenhuis blijven om dat haar ouders altijd getrennt zij bezoeken ,zij will dat de ouders weer samen komen dat ze weer en familie zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |