quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:14 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Tsja, wanneer je al de hele dag bezig bent met zo'n klein lampje....
Volgens mij heb je je proeftijd hier wel succesvol doorlopen.quote:
Wat voor tokkies ben jequote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik loop de deur uit, en denk, WTF is die herrie?
Verder richting Jumbo en hoor dat er een optreden op het Maanplein gaande is.
Loop ik die trap op kijk ik mijn ex, de moeder van Baardaap recht in de ogen, staat zij daar te spelen.
Ze was even van haar a propos.
Zelf ben ik altijd kewl.
Dat ga ik eerst aan Petz vragen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je je proeftijd hier wel succesvol doorlopen.
Blijkbaar niet echt maar dat vertel ik je nog wel een keerquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
daar verschillende meningen over..., maar goed.. het kan altijd beterquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Da's cultuur joh, niks met tokkies te maken, gewoon met vergunning.quote:
Ook slechter....quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
daar verschillende meningen over..., maar goed.. het kan altijd beter
Ja jajaquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's cultuur joh, niks met tokkies te maken, gewoon met vergunning.
Mijn ex is een top muzikante.
Ik ben mij altijd bereid om mijzelf wat aan te passen als ik ergens uit het niet kom posten. Dat is denk ik ook gewoon normaal. Maar dan krijg je een pm van een modje waarvan ik denk. WTF?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
daar verschillende meningen over..., maar goed.. het kan altijd beter
Ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:21 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
En dan staat ze op een vage braderie daar?
Ja, daar staan de topmuzikanten. Matige muzikanten staan in de Kuipquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:21 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
En dan staat ze op een vage braderie daar?
Ze heeft overigens een soortgelijke neus als jij hebt.quote:
Ja ik ken dat die pm's van modjesquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:22 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben mij altijd bereid om mijzelf wat aan te passen als ik ergens uit het niet kom posten. Dat is denk ik ook gewoon normaal. Maar dan krijg je een pm van een modje waarvan ik denk. WTF?
En wat is dat dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze heeft overigens een soortgelijke neus als jij hebt.
Gedraag je dan gewoon en doe niet zo verongelijkt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:22 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben mij altijd bereid om mijzelf wat aan te passen als ik ergens uit het niet kom posten. Dat is denk ik ook gewoon normaal. Maar dan krijg je een pm van een modje waarvan ik denk. WTF?
Oplichters zijn dat joh.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
het werkt er toch alles maar talpa laat me nur 1 stream zien du conjo
Naar mijn idee gedraag jij je altijd erg netjes toch?quote:
Dat doe je zelf ook he?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gedraag je dan gewoon en doe niet zo verongelijkt.
Moet je maar geen enge fotos plaatsenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:22 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Je weet waar de P voor staat in PM?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:22 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOLquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:24 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Naar mijn idee gedraag jij je altijd erg netjes toch?
Wat mij betreft. Ik ga dit verder niet bekend maken omdat het een pm is dus die hou ik persoonlijk. Maar dit was wel iets wat ik vrij apart vond.
Je vond die foto zelf helemaal OK neem ik aan...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:24 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Naar mijn idee gedraag jij je altijd erg netjes toch?
Wat mij betreft. Ik ga dit verder niet bekend maken omdat het een pm is dus die hou ik persoonlijk. Maar dit was wel iets wat ik vrij apart vond.
Nee nooit je gezeur is soms tenenkrommendquote:
Ik heb nog nooit een reactie van jou gezien waarvan ik dacht. Dat kan niet. Maar ja wie ben ik?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:22 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.quote:
En...nee, laat maarquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Moet je maar geen enge fotos plaatsen
Ik gedraag mij prima naar mijn idee. Ik doe volgens mij niets anders typen dan een ander wat niet door de beugel zou kunnen lijkt mij. Ik post al meer dan 10 jaar op het forum van Fok al was dat voorheen met een andere naam.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gedraag je dan gewoon en doe niet zo verongelijkt.
Jij ziet de dingen uit een ander perspectief.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee nooit je gezeur is soms tenenkrommend
italie niet brasil helemal nietquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Alle RLS zijn van JdM de baas van Talpa...
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Je weet waar de P voor staat in PM?Heb ik enige informatie geschreven wat de inhoud van de pm betreft? NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt wel.quote:
Hou je een beetje in en er is niks aan de hand, geen foto's meer.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:27 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik gedraag mij prima naar mijn idee. Ik doe volgens mij niets anders typen dan een ander wat niet door de beugel zou kunnen lijkt mij. Ik post al meer dan 10 jaar op het forum van Fok al was dat voorheen met een andere naam.
Ik ben mij bewust van de regels maar af en toe schiet er wel eens wat uit wat misschien niet heel netjes is. Dat heeft iedereen hier zoals ik dat nu dagelijks lees. Maar niemand heeft daarna een mailtje ontvangen dat dat niet door de beugel kon. Dat weet ik zeker.
Ik hou er over op
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Je weet waar de P voor staat in PM?Hij is vroeger vast hard op zijn hoofd gevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook niet.quote:
Laat ik simpel zijn; iedereen is zoals die is post zoals die is. Ik heb er nagenoeg nog nooit een probleem mee gehad.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:27 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik gedraag mij prima naar mijn idee. Ik doe volgens mij niets anders typen dan een ander wat niet door de beugel zou kunnen lijkt mij. Ik post al meer dan 10 jaar op het forum van Fok al was dat voorheen met een andere naam.
Ik ben mij bewust van de regels maar af en toe schiet er wel eens wat uit wat misschien niet heel netjes is. Dat heeft iedereen hier zoals ik dat nu dagelijks lees. Maar niemand heeft daarna een mailtje ontvangen dat dat niet door de beugel kon. Dat weet ik zeker.
Ik hou er over op
Jaquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je vond die foto zelf helemaal OK neem ik aan...
Van jou weet ik datquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat ik simpel zijn; iedereen is zoals die is post zoals die is. Ik heb er nagenoeg nog nooit een probleem mee gehad.
Maar hey, dit is de 40+.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:30 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ja![]()
Als ik op het strand had gestaan dan was het geen probleem?
Als iemand daar al aanstoot aan geeft dan moet je echt je internet afsluiten.
Naakt boven de 40+, liever niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:32 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben 3 jaar te laat geboren.
Geef mijn ouders de schuld. Niet mij
Ik wil meer picsquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:32 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben 3 jaar te laat geboren.
Geef mijn ouders de schuld. Niet mij
Die lange verhalen werken hier sowieso niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:33 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik was alweer een heel verhaal aan het typen maar ik hou er over op.
Kruisgericht dus.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:34 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik post alleen nog maar berichten die samen gaan met de richtlijnen van de katholieke kerk
Lulverhalen doen het hier prima.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:34 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die lange verhalen werken hier sowieso niet.
man boobs mogen van Danny en functionele jetsers ookquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:30 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ja![]()
Als ik op het strand had gestaan dan was het geen probleem?
Als iemand daar al aanstoot aan neemt dan moet je echt je internet afsluiten.
quote:
Ik heb hem even iets heftiger gemaakt.quote:
Ik heb je post even opgeslagen.quote:
En vrouwenboobs niet? Da's discriminatie!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
man boobs mogen van Danny en functionele jetsers ook
Nee dat is GADVERDAMME, ohw wacht.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:38 schreef cafca het volgende:
[..]
En vrouwenboobs niet? Da's discriminatie!
Nee, dat dan weer niet, maar het voordeel van de twijfel wil ik wel even kort geven.quote:
jetsers zijn vrouwenboobs, maar alleen als het functioneel is .. ja discriminatie iddquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:38 schreef cafca het volgende:
[..]
En vrouwenboobs niet? Da's discriminatie!
Dat laten we aan sasha over.quote:
Dat siert jequote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet, maar het voordeel van de twijfel wil ik wel even kort geven.
Joh, ik mag mijn haar niet los en de vrouwen wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
jetsers zijn vrouwenboobs, maar alleen als het functioneel is .. ja discriminatie idd
Zolang die maar de mijne is.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
We zijn allemaal vrij om een mening te hebben
Jij moet gewoon naar de kapper, ouwe hippie!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, ik mag mij haar niet los en de vrouwen wel.
Jan Weenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, ik mag mij haar niet los en de vrouwen wel.
quote:
Ow, ik was mobiel, ik las "Vanwege grote drukte iedereen"quote:
quote:
Ik maak gewoon een knotje, bibliothecaris.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij moet gewoon naar de kapper, ouwe hippie!
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:38 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik heb je post even opgeslagen.
Deze ga ik straks luisteren als ik mijn film afgekeken heb.
Want dit nummer is gewoon goed.
Hipsterquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maak gewoon een knotje, bibliothecaris.
Een knotje is voor vrouwen ben jij een wijf ofzo?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maak gewoon een knotje, bibliothecaris.
100%quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een knotje is voor vrouwen ben jij een wijf ofzo?
Nix mis met knotjes.quote:
quote:
Ik doe mee, net gehaald.quote:
quote:
Dick?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Wel typisch, omdat hier bijna niemand mijn naam weet
Echt wel, jouw naam is D.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet dat je D. heet maar ik zal het niet doorvertellen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
quote:
quote:
Heb jij een achternaam.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
True
Staat op al mijn pasjes voor mijn achternaam
quote:Wonder why it's getting cold at night
I must be getting old
Looks like I'm gonna have to wait a while
What the hell, I'm bored
What's that there on the railway line
Looks like my old brown shoe
It ain't mine mister, how's that for laughs
Not even how do you do...
Drs. hierquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
True
Staat op al mijn pasjes voor mijn achternaam
quote:
Drs.D.quote:
Pinkode.quote:
quote:
Maar je bent en blijft een Matchbox.quote:
* Superbadeendje luisterd, dank je.quote:
Ik draag mijn button met trotsquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Maar je bent en blijft een Matchbox.
Ga je ook meevaren op de botenparade?quote:
Hoho, een hoerensloep is niet letterlijk een boot hequote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga je ook meevaren op de botenparade?
Ik ga in het roze.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Hoho, een hoerensloep is niet letterlijk een boot he
Weightwatchers.quote:
Een setje, voor speciale dagen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je ook andere kleuren in je garderobe dan?
Ze heeft vaak een zweetlip.quote:
Hangt van de begrafenis afquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Rose op een begrafenis is idd niet echt toepasselijk nee
Geen idee,het valt me op als ze zingt.quote:
Weer talloze nieuwe users die daarom afhaken, mea culpa.quote:
neuscondens waarschijnlijkquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geen idee,het valt me op als ze zingt.
Klinkt plausibel.quote:
Maar on serieus antwoord te geven op je vraag, meestal op het podium, denk ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weer talloze nieuwe users die daarom afhaken, mea culpa.
Neuh, we zijn vriendelijk, nog steeds hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:08 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Niet te vaak dan is het ruzie in de tent.
Jaja nooit.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, we zijn vriendelijk, nog steeds hoor.
Geen ruzie.
Die was natuurlijk nooit echt lekkerquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het gaat ook niet echt lekker met Kelly.
Klopt,maar nu gaat het echt slecht.quote:
MOOG.quote:
Even geGoogledquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt,maar nu gaat het echt slecht.
Genoeg, ben voorlopig even klaar, nu weer sparen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:17 schreef chufi het volgende:
Wat heb jij nu eik allemaal staan een apparatuur Mo
Heerlijk wat deze man een energie op het podium had.quote:
Geweldig, maar die meiden op de synths.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heerlijk wat deze man een energie op het podium had.![]()
![]()
Sister Bliss.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geweldig, maar die meiden op de synths.
Helemaal niet, die gasten doen echt helemaal hun eigen ding hoor.quote:
Dank je.quote:
quote:
Gaan ze zo vroeg naar bed dan die jeugd van tegenwoordig op een vrijdagavondquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Baardaap baalt nu dat ie in Dischingen op een podium staat en niet bij zijn vriendin in bed ligt, straks een vreemd hotelbed en alleen, jullie hebben werkelijk geen idee, mijn ex was blij dat ze hier als 'tokkie' op het Maanplein kon en mocht trommelen.
En ik ook.
Leuk nummer,minder bekend dan On a Ragga tip.quote:
Baardaap staat nu as we speak live te spelen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaan ze zo vroeg naar bed dan die jeugd van tegenwoordig op een vrijdagavond
Remmen los in Duitsland ...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap staat nu as we speak live te spelen.
Daarna gaat ie zuipen.![]()
quote:
Dat is zo'n ongelooflijk kut nummer.quote:
Cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is zo'n ongelooflijk kut nummer.
Dit en QFT.quote:
Echt niet, ik vind dat echt een kut nummer.quote:
Ah, van 'dat is' naar 'ik vind', dat is beterquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt niet, ik vind dat echt een kut nummer.
Dan heb je bij deze, according to me, geen smaak wat muziek betreft.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt niet, ik vind dat echt een kut nummer.
Ik heb het gelezen het van je baan Eend..... klotequote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is zo'n ongelooflijk kut nummer.
Da's toch geen vergelijkingquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
En Music was mine first love ook. Grafnummers
Wat is dit nou voor een manke vergelijking?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
En Music was mine first love ook. Grafnummers
Video niet beschikbaarquote:
Aparte wending.Gekke YT.quote:
Kan ie alle apparaten bedienen?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is mijn komplizierte fernbedienung
https://shop.panasonic.de/N2QAYB001046.html
Dat had ik laatst ook.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Video niet beschikbaar
Bekijk deze video op YouTube. Afspelen op andere websites is uitgeschakeld door de eigenaar van de video.
FANN! Ik wou net een SO doenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen het van je baan Eend..... klote
nur de blueray recorder modellenquote:
Ik vind ze allebei kut. Ram op de radio nummers.quote:
quote:
Who the hell are you, what the fuck?quote:
Seksueel overdraagbaar vraagteken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohw, dacht dat een soa was.quote:
Jij.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben al weer weg hoor als ik je verveel...
Nee hoor, feel free.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben al weer weg hoor als ik je verveel...
Niet bij mij iig.quote:
Beter.quote:
Vagisan? Japanse vagina’s?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Krijg nu een reclame van Vagisan voor mijn neus, kan toeval zijn.
Gelukkig, hij stond er netjes bijquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Goed !![]()
Is toch wel beter dan een luchtbedIk ben er blij mee
Spelbrekertquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet bij mij iig.![]()
Ben nogal selectief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |