Klopt,maar nu gaat het echt slecht.quote:
MOOG.quote:
Even geGoogledquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt,maar nu gaat het echt slecht.
Genoeg, ben voorlopig even klaar, nu weer sparen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:17 schreef chufi het volgende:
Wat heb jij nu eik allemaal staan een apparatuur Mo
Heerlijk wat deze man een energie op het podium had.quote:
Geweldig, maar die meiden op de synths.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heerlijk wat deze man een energie op het podium had.![]()
![]()
Sister Bliss.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geweldig, maar die meiden op de synths.
Helemaal niet, die gasten doen echt helemaal hun eigen ding hoor.quote:
Dank je.quote:
quote:
Gaan ze zo vroeg naar bed dan die jeugd van tegenwoordig op een vrijdagavondquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Baardaap baalt nu dat ie in Dischingen op een podium staat en niet bij zijn vriendin in bed ligt, straks een vreemd hotelbed en alleen, jullie hebben werkelijk geen idee, mijn ex was blij dat ze hier als 'tokkie' op het Maanplein kon en mocht trommelen.
En ik ook.
Leuk nummer,minder bekend dan On a Ragga tip.quote:
Baardaap staat nu as we speak live te spelen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaan ze zo vroeg naar bed dan die jeugd van tegenwoordig op een vrijdagavond
Remmen los in Duitsland ...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap staat nu as we speak live te spelen.
Daarna gaat ie zuipen.![]()
quote:
Dat is zo'n ongelooflijk kut nummer.quote:
Cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is zo'n ongelooflijk kut nummer.
Dit en QFT.quote:
Echt niet, ik vind dat echt een kut nummer.quote:
Ah, van 'dat is' naar 'ik vind', dat is beterquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt niet, ik vind dat echt een kut nummer.
Dan heb je bij deze, according to me, geen smaak wat muziek betreft.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt niet, ik vind dat echt een kut nummer.
Ik heb het gelezen het van je baan Eend..... klotequote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is zo'n ongelooflijk kut nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |