quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Je weet waar de P voor staat in PM?Heb ik enige informatie geschreven wat de inhoud van de pm betreft? NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt wel.quote:
Hou je een beetje in en er is niks aan de hand, geen foto's meer.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:27 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik gedraag mij prima naar mijn idee. Ik doe volgens mij niets anders typen dan een ander wat niet door de beugel zou kunnen lijkt mij. Ik post al meer dan 10 jaar op het forum van Fok al was dat voorheen met een andere naam.
Ik ben mij bewust van de regels maar af en toe schiet er wel eens wat uit wat misschien niet heel netjes is. Dat heeft iedereen hier zoals ik dat nu dagelijks lees. Maar niemand heeft daarna een mailtje ontvangen dat dat niet door de beugel kon. Dat weet ik zeker.
Ik hou er over op
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Je weet waar de P voor staat in PM?Hij is vroeger vast hard op zijn hoofd gevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook niet.quote:
Laat ik simpel zijn; iedereen is zoals die is post zoals die is. Ik heb er nagenoeg nog nooit een probleem mee gehad.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:27 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik gedraag mij prima naar mijn idee. Ik doe volgens mij niets anders typen dan een ander wat niet door de beugel zou kunnen lijkt mij. Ik post al meer dan 10 jaar op het forum van Fok al was dat voorheen met een andere naam.
Ik ben mij bewust van de regels maar af en toe schiet er wel eens wat uit wat misschien niet heel netjes is. Dat heeft iedereen hier zoals ik dat nu dagelijks lees. Maar niemand heeft daarna een mailtje ontvangen dat dat niet door de beugel kon. Dat weet ik zeker.
Ik hou er over op
Jaquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je vond die foto zelf helemaal OK neem ik aan...
Van jou weet ik datquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat ik simpel zijn; iedereen is zoals die is post zoals die is. Ik heb er nagenoeg nog nooit een probleem mee gehad.
Maar hey, dit is de 40+.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:30 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ja![]()
Als ik op het strand had gestaan dan was het geen probleem?
Als iemand daar al aanstoot aan geeft dan moet je echt je internet afsluiten.
Naakt boven de 40+, liever niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:32 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben 3 jaar te laat geboren.
Geef mijn ouders de schuld. Niet mij
Ik wil meer picsquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:32 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben 3 jaar te laat geboren.
Geef mijn ouders de schuld. Niet mij
Die lange verhalen werken hier sowieso niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:33 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik was alweer een heel verhaal aan het typen maar ik hou er over op.
Kruisgericht dus.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:34 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik post alleen nog maar berichten die samen gaan met de richtlijnen van de katholieke kerk
Lulverhalen doen het hier prima.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:34 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die lange verhalen werken hier sowieso niet.
man boobs mogen van Danny en functionele jetsers ookquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:30 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ja![]()
Als ik op het strand had gestaan dan was het geen probleem?
Als iemand daar al aanstoot aan neemt dan moet je echt je internet afsluiten.
quote:
Ik heb hem even iets heftiger gemaakt.quote:
Ik heb je post even opgeslagen.quote:
En vrouwenboobs niet? Da's discriminatie!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
man boobs mogen van Danny en functionele jetsers ook
Nee dat is GADVERDAMME, ohw wacht.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:38 schreef cafca het volgende:
[..]
En vrouwenboobs niet? Da's discriminatie!
Nee, dat dan weer niet, maar het voordeel van de twijfel wil ik wel even kort geven.quote:
jetsers zijn vrouwenboobs, maar alleen als het functioneel is .. ja discriminatie iddquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:38 schreef cafca het volgende:
[..]
En vrouwenboobs niet? Da's discriminatie!
Dat laten we aan sasha over.quote:
Dat siert jequote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet, maar het voordeel van de twijfel wil ik wel even kort geven.
Joh, ik mag mijn haar niet los en de vrouwen wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
jetsers zijn vrouwenboobs, maar alleen als het functioneel is .. ja discriminatie idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |