Ja ik ken dat die pm's van modjesquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:22 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben mij altijd bereid om mijzelf wat aan te passen als ik ergens uit het niet kom posten. Dat is denk ik ook gewoon normaal. Maar dan krijg je een pm van een modje waarvan ik denk. WTF?
En wat is dat dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze heeft overigens een soortgelijke neus als jij hebt.
Gedraag je dan gewoon en doe niet zo verongelijkt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:22 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben mij altijd bereid om mijzelf wat aan te passen als ik ergens uit het niet kom posten. Dat is denk ik ook gewoon normaal. Maar dan krijg je een pm van een modje waarvan ik denk. WTF?
Oplichters zijn dat joh.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
het werkt er toch alles maar talpa laat me nur 1 stream zien du conjo
Naar mijn idee gedraag jij je altijd erg netjes toch?quote:
Dat doe je zelf ook he?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gedraag je dan gewoon en doe niet zo verongelijkt.
Moet je maar geen enge fotos plaatsenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:22 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Je weet waar de P voor staat in PM?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:22 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOLquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:24 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Naar mijn idee gedraag jij je altijd erg netjes toch?
Wat mij betreft. Ik ga dit verder niet bekend maken omdat het een pm is dus die hou ik persoonlijk. Maar dit was wel iets wat ik vrij apart vond.
Je vond die foto zelf helemaal OK neem ik aan...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:24 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Naar mijn idee gedraag jij je altijd erg netjes toch?
Wat mij betreft. Ik ga dit verder niet bekend maken omdat het een pm is dus die hou ik persoonlijk. Maar dit was wel iets wat ik vrij apart vond.
Nee nooit je gezeur is soms tenenkrommendquote:
Ik heb nog nooit een reactie van jou gezien waarvan ik dacht. Dat kan niet. Maar ja wie ben ik?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:22 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.quote:
En...nee, laat maarquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Moet je maar geen enge fotos plaatsen
Ik gedraag mij prima naar mijn idee. Ik doe volgens mij niets anders typen dan een ander wat niet door de beugel zou kunnen lijkt mij. Ik post al meer dan 10 jaar op het forum van Fok al was dat voorheen met een andere naam.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gedraag je dan gewoon en doe niet zo verongelijkt.
Jij ziet de dingen uit een ander perspectief.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee nooit je gezeur is soms tenenkrommend
italie niet brasil helemal nietquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Alle RLS zijn van JdM de baas van Talpa...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |