Kruisgericht dus.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:34 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik post alleen nog maar berichten die samen gaan met de richtlijnen van de katholieke kerk
Lulverhalen doen het hier prima.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:34 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die lange verhalen werken hier sowieso niet.
man boobs mogen van Danny en functionele jetsers ookquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:30 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ja![]()
Als ik op het strand had gestaan dan was het geen probleem?
Als iemand daar al aanstoot aan neemt dan moet je echt je internet afsluiten.
quote:
Ik heb hem even iets heftiger gemaakt.quote:
Ik heb je post even opgeslagen.quote:
En vrouwenboobs niet? Da's discriminatie!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
man boobs mogen van Danny en functionele jetsers ook
Nee dat is GADVERDAMME, ohw wacht.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:38 schreef cafca het volgende:
[..]
En vrouwenboobs niet? Da's discriminatie!
Nee, dat dan weer niet, maar het voordeel van de twijfel wil ik wel even kort geven.quote:
jetsers zijn vrouwenboobs, maar alleen als het functioneel is .. ja discriminatie iddquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:38 schreef cafca het volgende:
[..]
En vrouwenboobs niet? Da's discriminatie!
Dat laten we aan sasha over.quote:
Dat siert jequote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet, maar het voordeel van de twijfel wil ik wel even kort geven.
Joh, ik mag mijn haar niet los en de vrouwen wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
jetsers zijn vrouwenboobs, maar alleen als het functioneel is .. ja discriminatie idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |