Moet zij wetenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja daarom, maar Molo vindt het een stinkhond.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bewaak de hond met je modpowerrrrrr.
Omdat ik dicht bij de Biesbosch woon?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Hond be gone![]()
Deze voor jou:
[ afbeelding ]
Ook een dier, net als een hond 😅quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat ik dicht bij de Biesbosch woon?
Ik heb net even geslapenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga een sterke pot thee zetten zodat ik niet in slaap val.
Ik ben net ook half uurtje in slaap gevallen in de auto. Gelukkig niet achter het stuurquote:
Je rijdt een Tesla en bent op de bijrijdersstoel, gaan zitten?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben net ook half uurtje in slaap gevallen in de auto. Gelukkig niet achter het stuur
Had ik maar een Tesla.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je rijdt een Tesla en bent op de bijrijdersstoel, gaan zitten?
Chauffeur vriendin met rijbewijs en auto nemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Tijd om slagroom te kopenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 3 aardbeien die rood aan het kleuren zijn
Dat wordt dan slagroom met een hint van aardbeien.quote:
Works for mequote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat wordt dan slagroom met een hint van aardbeien.
Kan ook lekker zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben geen megafan van slagroom. Ik zou ze liever eten met een beetje chocolade.
Of met munt ook van eigen balkon.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ook lekker zijnJij bent culinair beter onderlegd dan ik
Daar zou ik thee mee makenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of met munt ook van eigen balkon.
Ik heb ook citroenmelisse voor theequote:
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook citroenmelisse voor thee
Ja maar Ivoquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ivo Niehe interviewt John Bercow. Al eens gezien maar Bercow blijft tof
In ziekenhuiswereld hebben we het over orders en ordercommunicatie.quote:
Ik had bijna een boze brief naar het AD gestuurd omdat ze het brengen als goed nieuws.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
31 graden zondag. Wat is deze madness?
Had je moeten doen, ik vind het schandalig dat men het brengt als goed nieuws.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had bijna een boze brief naar het AD gestuurd omdat ze het brengen als goed nieuws.
Mijn Abbo is net verlopen op het AD dus ik heb niks meer te zeggen. Kut treitervlogger.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had bijna een boze brief naar het AD gestuurd omdat ze het brengen als goed nieuws.
Gezellig naar Amersfoort aan Zee.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog even en ze doen koppen als: "Hele zomer 35'
Brengt het strand wel lekker dichtbijquote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gezellig naar Amersfoort aan Zee.
Betuwse mosselenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Brengt het strand wel lekker dichtbij
Idemquote:
Vaak?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Idem
Kind is ook weer wakker![]()
Lijkt gelukkig ook totaal niet op mij
Jaquote:
Ja wel herkenbaar hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja
Wel een stuk vaker dan voor een nog geen driejarige zou moeten, maar goed, het zij zo
En soms ook wel erg fijn dat ze niet zo enorm aan structuur gebonden is, als je ergens heen wilt of iets wordt wat later dan gepland ofzo
Nachtbrakers
Jawel, nu kwam het vrij onhandig uitquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar vaak ook gewoon vervelend.
Na de zomer.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Jawel, nu kwam het vrij onhandig uit
Maar ook deels onze eigen schuld dus ach ja
Gaat die van jullie bijna naar school? Of na de zomer?
Nee is ook zo.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Na de zomer.
Die 2 weken in juli maken niet zoveel uit.
Ja logisch wel als je de oudste bent onderhandquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog wel haha. Crèche is ze wel beetje zat nu.
Hahaha totdat ze de eerste stap op school zettenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja logisch wel als je de oudste bent onderhand
Die van mij wil nu al. Rugzak om en dan brullen dat ze niet naar de crèche wil, maar naar school
Het is niet eeeeeerlijk boehoeeeeeequote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:33 schreef madam-april het volgende:
Mijn jongste gaat pas in oktober naar groep 1, maar het is nu al elke ochtend drama omdat ze zo graag naar school wil en ze het niet eerlijk vindt dat haar grote zus wel naar school mag en zij niet..
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:33 schreef madam-april het volgende:
Mijn jongste gaat pas in oktober naar groep 1, maar het is nu al elke ochtend drama omdat ze zo graag naar school wil en ze het niet eerlijk vindt dat haar grote zus wel naar school mag en zij niet..
Die school?quote:
Nee hoor! Mijn oudste vindt het vanaf dag 1 echt geweldig op school.. Als ze langer dan 3 dagen vrij is begint ze te zeuren dat ze weer naar school wil 😅quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahaha totdat ze de eerste stap op school zetten
Hahaha jij snapt hetquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is niet eeeeeerlijk boehoeeeeee
Kutkinderen
Allemaal
Jaaa gaat zo snep allemaalquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Die school?
Die van mij gaat naar een kneuterige minischool
Zou ik zelf ook wel heen willen. Jaren 70 vibe overal daar
Oh lol ja zo kan het ook ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee hoor! Mijn oudste vindt het vanaf dag 1 echt geweldig op school.. Als ze langer dan 3 dagen vrij is begint ze te zeuren dat ze weer naar school wil 😅
Ben je zo slecht voor haar thuis?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee hoor! Mijn oudste vindt het vanaf dag 1 echt geweldig op school.. Als ze langer dan 3 dagen vrij is begint ze te zeuren dat ze weer naar school wil 😅
Zekersquote:
En dan nr 2?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Zekers
Maar ook wel tof joh, ze kunnen steeds meer, leuk![]()
En blij dat ik van dat babygemiep af ben
Nee die komt er niet meerquote:
Kweetniequote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee die komt er niet meer
Deze is leuk, en genoeg voor mijn lijf en zulks![]()
Jullie?
Het gaat wel echt veel te snel.. mijn oudste zit nu in groep 2 en gaat na de zomer naar groep 3.. en zoals ik al zei houdt ze nogal van school en leren... Ze kan nu dus al gewoon lezen en schrijven en rekenenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Zekers
Maar ook wel tof joh, ze kunnen steeds meer, leuk![]()
En blij dat ik van dat babygemiep af ben
Nice.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het gaat wel echt veel te snel.. mijn oudste zit nu in groep 2 en gaat na de zomer naar groep 3.. en zoals ik al zei houdt ze nogal van school en leren... Ze kan nu dus al gewoon lezen en schrijven en rekenen
Het is echt bizar als je dochter, van net 6, jou ineens een boekje aan het voorlezen is ipv andersomquote:
Confronterend?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:42 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het is echt bizar als je dochter, van net 6, jou ineens een boekje aan het voorlezen is ipv andersom
Fascinerend joh, en leuk toch. Steeds meer dingen delen met elkaarquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het gaat wel echt veel te snel.. mijn oudste zit nu in groep 2 en gaat na de zomer naar groep 3.. en zoals ik al zei houdt ze nogal van school en leren... Ze kan nu dus al gewoon lezen en schrijven en rekenen
Jawel, maar dat is maar goed ookquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het houdt een keer op natuurlijk
Met hoe snel de tijd gaat absoluut..quote:
Ja is het ook, maar ook gewoon onwerkelijk ofzo.. Dat meisje, dat daar zo wijs een boekje aan het voorlezen is, zat een paar jaar geleden nog in mijn buik.. vind dat echt nog steeds bizar om me te realiseren..quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Fascinerend joh, en leuk toch. Steeds meer dingen delen met elkaar
Ze zijn erbijquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is maar goed ook
Op je 60e nog even een kind werpen lijkt me niet zo handig
Ik voel met je meequote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Met hoe snel de tijd gaat absoluut..
[..]
Ja is het ook, maar ook gewoon onwerkelijk ofzo.. Dat meisje, dat daar zo wijs een boekje aan het voorlezen is, zat een paar jaar geleden nog in mijn buik.. vind dat echt nog steeds bizar om me te realiseren..
Ja is het ookquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Met hoe snel de tijd gaat absoluut..
[..]
Ja is het ook, maar ook gewoon onwerkelijk ofzo.. Dat meisje, dat daar zo wijs een boekje aan het voorlezen is, zat een paar jaar geleden nog in mijn buik.. vind dat echt nog steeds bizar om me te realiseren..
Heeft AI laten doen, die was er wel enthousiast over geloof ikquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja is het ook
Al schrok die van mij zich vanavond de tering toen er een boterham uit het broodrooster sprong dus zo ver ontwikkeld is ze ook nog weer niet![]()
![]()
Serieus?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Heeft AI laten doen, die was er wel enthousiast over geloof ik
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja is het ook
Al schrok die van mij zich vanavond de tering toen er een boterham uit het broodrooster sprong dus zo ver ontwikkeld is ze ook nog weer niet![]()
![]()
Haha zoooo herkenbaarquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:58 schreef Molo het volgende:
Ze blijft ook de hele tijd roepen dat ze zo moest schrikkenmuts
En toen ze niet kon slapen zei ze dat ze pijn aan haar been had want mama had haar geslagen
Tuuuuuuurlijk![]()
Verder is het echt een tof wijf in minivorm, en ben ik blij dat die ene dochter die ik heb, precies deze isquote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha zoooo herkenbaar'Ik kan niet slapen want mijn kleine teen doet pijn en dat is jouwwww schuhuhuhuldddd'
Succes en slaap lekkerquote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Verder is het echt een tof wijf in minivorm, en ben ik blij dat die ene dochter die ik heb, precies deze is![]()
Maar ga haar nu wel op bed gooien en dan zelf ook tukken
Ajuus!
Vandaag weer aan die arbeid?quote:
Nog even maandje bikkelen!quote:Op zaterdag 1 juni 2019 07:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog een maandje dan heb ik vakantie
Waar ga je heen volgende week?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 07:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]eerst nog even weekendje weg volgende week.
Lekker rustig ookquote:Op zaterdag 1 juni 2019 07:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee haha wel leuke parken daar.
Wat voor park ga je heen?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 08:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje lekker weer zou wel fijn zijn iig
Dan kun je met slecht weer nog altijd zwembad in duiken.quote:
Dat is zo. Subtropisch zwembad GENOTquote:Op zaterdag 1 juni 2019 08:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan kun je met slecht weer nog altijd zwembad in duiken.
Konijnquote:
Haagsquote:
Meestal buda hierquote:Op zaterdag 1 juni 2019 08:39 schreef DerRabbit het volgende:
Haags weer op zijn vertrouwde plekje bovenaan
Buda heeft 500 meer posts dan HKquote:Op zaterdag 1 juni 2019 08:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 01-05-2019 t/m 31-05-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 2771 Budapestenaar
02 2239 haags_kwartiertje
03 1240 ieniminimuis
04 1219 Molo
05 0835 Karzai
06 0763 scrupuleus
07 0422 DerRabbit
08 0412 Arch-Indar
09 0402 IJsdraakje
10 0316 MCH
11 0273 Voxs
12 0249 Muck
13 0169 goldfinger1963
14 0158 crv
15 0133 Koen66
16 0117 christmastsunami
17 0077 Bos81
18 0056 -mosrednA
19 0028 Giertje
20 0027 G-Pier
21 0025 Fogel
21 0025 clixplicity
23 0019 Tailless
24 0018 madam-april
25 0017 RockNijntje
26 0014 MissMSX
27 0012 Faxie
28 0010 R-woud93
28 0010 c-u-t-e
30 0007 Michael_88
31 0005 I.
32 0004 klaasweetalles
33 0003 liesje1979
34 0002 Tjacka
34 0002 Moneyfornothing1
34 0002 murp
34 0002 marcb1974
34 0002 badschaap
34 0002 Already_in_use
40 0001 JanCees
40 0001 Charlotte3
40 0001 Fancy2
40 0001 Samzz
40 0001 Ghostbuster
40 0001 wolfrolf
klik hier voor meer stats
Buda is wel hard aan het gaan de afgelopen maandquote:Op zaterdag 1 juni 2019 08:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Buda heeft 500 meer posts dan HK
Ongekendquote:Op zaterdag 1 juni 2019 08:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Buda is wel hard aan het gaan de afgelopen maand
Kun jij dat wel aan?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 08:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog even en hij staat op #1
Haha helaas.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg ik nu modbevoegdheid of werkt het niet zo?
Wat was ook alweer dat liedje wat ik donderdag ofzo van je moest luisteren?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 10:53 schreef Voxs het volgende:
Fijn liedje, mooie tekst
Goedemorgen, even broodjes/salade/lunch halen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat was ook alweer dat liedje wat ik donderdag ofzo van je moest luisteren?
Kan niet meer vinden
Geen liedje, een comédienne, over opvoedpraktijken. Erg grappig ( vond ik)quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat was ook alweer dat liedje wat ik donderdag ofzo van je moest luisteren?
Kan niet meer vinden
Ik ga kijken, dank!quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geen liedje, een comédienne, over opvoedpraktijken. Erg grappig ( vond ik)
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga kijken, dank!
Moest hierbij aan jou denken trouwens
Leuk stukje
https://www.bbc.com/reel/(...)-words?vpid=p065b7r3
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geen liedje, een comédienne, over opvoedpraktijken. Erg grappig ( vond ik)
Ik wist dat je het zou waarderen!quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:44 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wist niet dat ik Indiaas was trouwens!zoveel herkenning!!!
Mooi, ga haar onthouden, hou wel van zulke humor
En BBC, heerlijk
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 13:32 schreef Muck het volgende:
En vandaag blijf ik officieel een halve zool![]()
Ik ben 33 jaar oud en realiseer me nu pas dat ik de kleine zeemeermin al die tijd al verkeerd versta
Ze zingt blijkbaar 'slaan met je staart heeft geen enkele zin' en ik heb me ongeveer 30 jaar afgevraagd wie 'sluimertje staart' nou toch is... Koosnaampje voor Botje ofzo?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 13:32 schreef Muck het volgende:
En vandaag blijf ik officieel een halve zool![]()
Ik ben 33 jaar oud en realiseer me nu pas dat ik de kleine zeemeermin al die tijd al verkeerd versta
Ze zingt blijkbaar 'slaan met je staart heeft geen enkele zin' en ik heb me ongeveer 30 jaar afgevraagd wie 'sluimertje staart' nou toch is... Koosnaampje voor Botje ofzo?![]()
![]()
quote:Huldebiet, een Nederlandse mondegreen die geheel parallel loopt met 'Lady Mondegreen'. Die term werd haar aangereikt door een jongetje dat op school 'Neem mijn stem, opdat mijn lied / U, mijn Koning, hulde biedt' (Gezang 473 in het Liedboek voor de Kerken) had meegezongen. "Juf", vroeg hij na afloop, "wie is eigenlijk koning Huldebiet?"[2][3]
Bejaardenknuffelquote:Op zaterdag 1 juni 2019 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Al die jonge guppies hier. Ik voel me oud nu
Anyway, even naar de bieb
Vind Huldebiet eigenlijk toffer klinkenquote:
Eensquote:
U zijt wellekomen, Emanuelquote:Op zaterdag 1 juni 2019 13:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Eens
Maarre... De helft van de kerstliedjes zijn trouwens ook niet te begrijpen
Jij oud? Niets van gemerkt.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Al die jonge guppies hier. Ik voel me oud nu
Anyway, even naar de bieb
Nooit moeite meequote:Op zaterdag 1 juni 2019 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Vinden jullie het ook moeilijk om elke weer te verzinnen wat je gaat eten? Sta je daar weer in de supermarkt opzoek naar inspiratie.
En vergeten jullie ook altijd 1 ding?
Neuh, en ja, altijdquote:Op zaterdag 1 juni 2019 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Vinden jullie het ook moeilijk om elke weer te verzinnen wat je gaat eten? Sta je daar weer in de supermarkt opzoek naar inspiratie.
Ja en ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Google Keep lijstjesquote:Op zaterdag 1 juni 2019 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kunt altijd op Molo vertrouwen dat ze indirect zegt dat je een speciale sukkel bent
In de paringsdans faal ik ookquote:Op zaterdag 1 juni 2019 13:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Google Keep lijstjes![]()
Of bedoelde je de paringsdans?
Jullie zijn volgens mij lekker bezig hoorquote:
Niet zo serieus bedoeltquote:
Zo heb ik het nog nooit horen noemen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 13:52 schreef Molo het volgende:
Zo, ik ga mijn houtwerk eens verder afsoppen
Ajuus!
Met een -dquote:Op zaterdag 1 juni 2019 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet zo serieus bedoelt
Maar wat Molo zegt hierboven.
Ja dat zeg je nu, totdat het moment daar is en je mijn liefdesbrief met rode pen in de hand aan het lezen bent.quote:
Ik heb geen rode penquote:Op zaterdag 1 juni 2019 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu, totdat het moment daar is en je mijn liefdesbrief met rode pen in de hand aan het lezen bent.
Pfoe gelukkig.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
En zo’n taalnazi ben ik verder ook niet
Ik welquote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
En zo’n taalnazi ben ik verder ook niet
Uhm ja, dan heb ik wat uit te leggenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Maar ik acht de kans dat ik een liefdesbrief van Ienie krijg vrij klein
Na die rijsttafelmeet vast welquote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Maar ik acht de kans dat ik een liefdesbrief van Ienie krijg vrij klein
Weet je al wat je gaat eten?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Dirk heeft mijn pindakaas ook niet meer. En de bieb had geen boek over Slowakije. Voor niks de elementen getrotseerd vandaag.
Nu naar de bible belt, boodschappen doen en dan nikssssss
Ik ben net terug van rondje met de motor.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 15:17 schreef DerRabbit het volgende:
Kasseienstroken rijden was toch iets minder romantisch dan ik in gedachten had.
Nostalgie is a bitch
Nice, hoe bevalt de motor van je vader?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 15:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben net terug van rondje met de motor.
Lekker over dijkjes relax rijden.
Bevalt goed. Ben er wel aan gewend inmiddels voor zover dat kan. Heerlijk om te rijden iig.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 15:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nice, hoe bevalt de motor van je vader?
Ik houd het simpel. Pindasoep met wat extra groente. En ik heb ook nog aardbeienquote:
Diepvriespizza vanavond, morgen salade, maandag wraps .quote:Op zaterdag 1 juni 2019 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik houd het simpel. Pindasoep met wat extra groente. En ik heb ook nog aardbeien
En jij?
Oeh wraps!quote:Op zaterdag 1 juni 2019 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Diepvriespizza vanavond, morgen salade, maandag wraps .
Ach jaquote:
Boh! Lekker datquote:Op zaterdag 1 juni 2019 16:45 schreef Karzai het volgende:
![]()
Ik heb merguezworstjes gehaald, maak er een griekse salade bij
Lekker hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2019 16:47 schreef Karzai het volgende:
Deze zijn van de hollandse slager, wel lamsvlees
Ja precies, handig wel vaakquote:Op zaterdag 1 juni 2019 16:54 schreef Karzai het volgende:
Je pleurt het erin en na een paar uur is het klaar, alleen wat beter plannen
Jazeker!quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:44 schreef Karzai het volgende:
Goedemiddag, genoten van het heerlijke weer vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij ook lekker genoten?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2019 17:50:34 ]
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:50 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Jazeker!geen strand, parkje even gelunched in de tuinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij ook lekker genoten?
Klinkt ook als genietenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
geen strand, parkje even gelunched in de tuin
Ik was zo vroeg wakker vandaag. Ik zag mijn wallen langzaam weg trekkenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:54 schreef Karzai het volgende:
Precies 6 uur opstaan morgen ienie en dan de dauw weg zien trekken
Vanmiddag ook nog een dutje gedaanquote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:58 schreef Karzai het volgende:
ik was ook al om zes uur wakker, maar na een uurtje dook ik er toch nog even in tot half elf
Dan zou ik hem helemaal niet aan zetten. Ook lekker, beetje bedsen.quote:
O zeg dat dan meteen, ik schakel nu direct in.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 18:36 schreef Karzai het volgende:
Speelt een mooie hoempapa band hoor, als je meer van muziek houdt
Waar ben je geweest en wat heb je gezien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |