Daar zou ik thee mee makenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of met munt ook van eigen balkon.
Ik heb ook citroenmelisse voor theequote:
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook citroenmelisse voor thee
Ja maar Ivoquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ivo Niehe interviewt John Bercow. Al eens gezien maar Bercow blijft tof
In ziekenhuiswereld hebben we het over orders en ordercommunicatie.quote:
Ik had bijna een boze brief naar het AD gestuurd omdat ze het brengen als goed nieuws.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
31 graden zondag. Wat is deze madness?
Had je moeten doen, ik vind het schandalig dat men het brengt als goed nieuws.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had bijna een boze brief naar het AD gestuurd omdat ze het brengen als goed nieuws.
Mijn Abbo is net verlopen op het AD dus ik heb niks meer te zeggen. Kut treitervlogger.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had bijna een boze brief naar het AD gestuurd omdat ze het brengen als goed nieuws.
Gezellig naar Amersfoort aan Zee.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog even en ze doen koppen als: "Hele zomer 35'
Brengt het strand wel lekker dichtbijquote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gezellig naar Amersfoort aan Zee.
Betuwse mosselenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Brengt het strand wel lekker dichtbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |