Ik heb net even geslapenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga een sterke pot thee zetten zodat ik niet in slaap val.
Ik ben net ook half uurtje in slaap gevallen in de auto. Gelukkig niet achter het stuurquote:
Je rijdt een Tesla en bent op de bijrijdersstoel, gaan zitten?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben net ook half uurtje in slaap gevallen in de auto. Gelukkig niet achter het stuur
Had ik maar een Tesla.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je rijdt een Tesla en bent op de bijrijdersstoel, gaan zitten?
Chauffeur vriendin met rijbewijs en auto nemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Tijd om slagroom te kopenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 3 aardbeien die rood aan het kleuren zijn
Dat wordt dan slagroom met een hint van aardbeien.quote:
Works for mequote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat wordt dan slagroom met een hint van aardbeien.
Kan ook lekker zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben geen megafan van slagroom. Ik zou ze liever eten met een beetje chocolade.
Of met munt ook van eigen balkon.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ook lekker zijnJij bent culinair beter onderlegd dan ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |