Ja, je moet sowieso zorgen dat je anoniem blijft.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:16 schreef xzaz het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ery_what_do/chba4bf/
Zo heb ik altijd gedacht; dan ga ik nooit meer werken en bla bla, maar dat is eigenlijk helemaal niet realistisch. Dan kun je nog zo veel geld hebben, maar het is onze natuur als mens om iets te doen; een zekere dagbesteding te hebben. Doelloosheid, stuurloosheid, disconnection liggen dan erg op de loer, naast dingen als drugs- of alcoholverslaving, als je toch geld genoeg hebt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:05 schreef roos94 het volgende:
Zou je nu gelijk je baan/studie afkappen? Direct naar de makelaar voor een ander huis? Of gewoon alles houden zoals het is?
Ja niks doen is niet goed en een isolement moet je voorkomen maar of dan per se loondienst de oplossing moet zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:24 schreef Maharski het volgende:
[..]
Zo heb ik altijd gedacht; dan ga ik nooit meer werken en bla bla, maar dat is eigenlijk helemaal niet realistisch. Dan kun je nog zo veel geld hebben, maar het is onze natuur als mens om iets te doen; een zekere dagbesteding te hebben. Doelloosheid, stuurloosheid, disconnection liggen dan erg op de loer, naast dingen als drugs- of alcoholverslaving, als je toch geld genoeg hebt.
Je kunt beter lekker bezig blijven, in verbinding met de wereld om je heen en nuttige dingen doen die zingeving bieden.
Ik zou dus zeker wel iets blijven doen. Misschien vrijwilligerswerk, misschien een of andere stichting. Alles is mogelijk.
Nee, dat zou ik ook niet meer doen dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja niks doen is niet goed en een isolement moet je voorkomen maar of dan per se loondienst de oplossing moet zijn.
Gvd, wilde ik net posten.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:30 schreef Tssha het volgende:
FOK! van Danny kopen en jullie allemaal bannen.
En hoe kom je op dat bedrag?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:16 schreef Hyaenidae het volgende:
50 miljoen op je spaarrekening in Nederland![]()
Dat wil zeggen dat je daarover jaarlijks bijna 1 miljoen belasting mag gaan aftikken,
¤ 835.538 om precies te zijn![]()
![]()
![]()
Elk jaar een miljoentje afgepakt door Rutte
Oh nee het wordt elk jaar minder gelukkig, want je houdt steeds minder over op deze manier
Waarom je rijbewijs halen? Neem gewoon een chauffeur in dienst.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:05 schreef roos94 het volgende:
Stel dat je ergens een grote prijs wint.
En niet zomaar een prijs maar ¤50,000,000. Zonder aftrek van belasting. Zo vol op je rekening.
Wat zou er dan NU voor je veranderen? Bij dezelfde vraag om 1 miljoen hoor ik vaak dat mensen gewoon blijven werken en dan wat minderen.
Zou je nu gelijk je baan/studie afkappen? Direct naar de makelaar voor een ander huis? Of gewoon alles houden zoals het is?
Ik zou direct verkassen want ik woon in een klein appartementje. Daarnaast zou ik mijn studie wel afmaken want ik hoef nog maar een maandje en na bijna 4 jaar studeren is dat dan toch zonde om weg te sodemieteren.
Als ik een dik huis heb gekocht ga ik als een malle rijlessen nemen , 5 dagen in de week om snel een mooie auto te kunnen fixen. Ondertussen huur ik iemand die mijn huis inricht.
Daarna een roadtrip door Amerika en dan zien we wel verder. Sowieso 45 millie op de spaarrekening en de rest gaan spenden.
Mijn financieel adviseur heeft mij aangereden om de helft naar hem over te maken. ✓✓✓quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Zou denk ik een huis kopen studie wel afmaken en wat dingen als een motor en een auto kopen.
Verder een financiëel adviseur inhuren om te kijken wat ik er het beste mee kan.
Sterkte, ik zou m aanklagen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:05 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Mijn financieel adviseur heeft mij aangereden o✓✓✓
Geweldige thread, heb alles gelezen. Nu ben ik klaar om de loterij te winnen!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:16 schreef xzaz het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ery_what_do/chba4bf/
Klopt en hij zei ook dat ik ook wel wat mag hebben.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:05 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Mijn financieel adviseur heeft mij aangereden om de helft naar hem over te maken. ✓✓✓
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |