Ja, je moet sowieso zorgen dat je anoniem blijft.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:16 schreef xzaz het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ery_what_do/chba4bf/
Zo heb ik altijd gedacht; dan ga ik nooit meer werken en bla bla, maar dat is eigenlijk helemaal niet realistisch. Dan kun je nog zo veel geld hebben, maar het is onze natuur als mens om iets te doen; een zekere dagbesteding te hebben. Doelloosheid, stuurloosheid, disconnection liggen dan erg op de loer, naast dingen als drugs- of alcoholverslaving, als je toch geld genoeg hebt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:05 schreef roos94 het volgende:
Zou je nu gelijk je baan/studie afkappen? Direct naar de makelaar voor een ander huis? Of gewoon alles houden zoals het is?
Ja niks doen is niet goed en een isolement moet je voorkomen maar of dan per se loondienst de oplossing moet zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:24 schreef Maharski het volgende:
[..]
Zo heb ik altijd gedacht; dan ga ik nooit meer werken en bla bla, maar dat is eigenlijk helemaal niet realistisch. Dan kun je nog zo veel geld hebben, maar het is onze natuur als mens om iets te doen; een zekere dagbesteding te hebben. Doelloosheid, stuurloosheid, disconnection liggen dan erg op de loer, naast dingen als drugs- of alcoholverslaving, als je toch geld genoeg hebt.
Je kunt beter lekker bezig blijven, in verbinding met de wereld om je heen en nuttige dingen doen die zingeving bieden.
Ik zou dus zeker wel iets blijven doen. Misschien vrijwilligerswerk, misschien een of andere stichting. Alles is mogelijk.
Nee, dat zou ik ook niet meer doen dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja niks doen is niet goed en een isolement moet je voorkomen maar of dan per se loondienst de oplossing moet zijn.
Gvd, wilde ik net posten.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:30 schreef Tssha het volgende:
FOK! van Danny kopen en jullie allemaal bannen.
En hoe kom je op dat bedrag?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:16 schreef Hyaenidae het volgende:
50 miljoen op je spaarrekening in Nederland![]()
Dat wil zeggen dat je daarover jaarlijks bijna 1 miljoen belasting mag gaan aftikken,
¤ 835.538 om precies te zijn![]()
![]()
![]()
Elk jaar een miljoentje afgepakt door Rutte
Oh nee het wordt elk jaar minder gelukkig, want je houdt steeds minder over op deze manier
Waarom je rijbewijs halen? Neem gewoon een chauffeur in dienst.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:05 schreef roos94 het volgende:
Stel dat je ergens een grote prijs wint.
En niet zomaar een prijs maar ¤50,000,000. Zonder aftrek van belasting. Zo vol op je rekening.
Wat zou er dan NU voor je veranderen? Bij dezelfde vraag om 1 miljoen hoor ik vaak dat mensen gewoon blijven werken en dan wat minderen.
Zou je nu gelijk je baan/studie afkappen? Direct naar de makelaar voor een ander huis? Of gewoon alles houden zoals het is?
Ik zou direct verkassen want ik woon in een klein appartementje. Daarnaast zou ik mijn studie wel afmaken want ik hoef nog maar een maandje en na bijna 4 jaar studeren is dat dan toch zonde om weg te sodemieteren.
Als ik een dik huis heb gekocht ga ik als een malle rijlessen nemen , 5 dagen in de week om snel een mooie auto te kunnen fixen. Ondertussen huur ik iemand die mijn huis inricht.
Daarna een roadtrip door Amerika en dan zien we wel verder. Sowieso 45 millie op de spaarrekening en de rest gaan spenden.
Mijn financieel adviseur heeft mij aangereden om de helft naar hem over te maken. ✓✓✓quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Zou denk ik een huis kopen studie wel afmaken en wat dingen als een motor en een auto kopen.
Verder een financiëel adviseur inhuren om te kijken wat ik er het beste mee kan.
Sterkte, ik zou m aanklagen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:05 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Mijn financieel adviseur heeft mij aangereden o✓✓✓
Geweldige thread, heb alles gelezen. Nu ben ik klaar om de loterij te winnen!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:16 schreef xzaz het volgende:
Klopt en hij zei ook dat ik ook wel wat mag hebben.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:05 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Mijn financieel adviseur heeft mij aangereden om de helft naar hem over te maken. ✓✓✓
quote:
Incl Amsterdam?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Als ik 50 miljoen win koop ik Nederland.
Dat riekt naar opzet.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:05 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Mijn financieel adviseur heeft mij aangereden
Pas op met wat je wenst, je zou het wel eens kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:55 schreef vipergts het volgende:
Ik zou stoppen met werken en dan naar mensen gaan kijken die wel moeten werken.
SSStquote:
die gooi ik gelijk platquote:
Zal ik je goede doel zijn?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Studieschuld, huisje landgoedje kopen, nooit meer werken. Beleggen. Kan het geld voor mij werken.
2 honden, 1 kat, paar schaapjes en geiten, kipjes, paard.
Mij inzetten voor het goede doel.
"The victim of Homicide (at the hands of a family member) 120x more likely in this case, ain't love grand?"quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:16 schreef xzaz het volgende:
Wie weetquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:28 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Voor dat bedrag loten kopen voor El Gordo.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie weet![]()
Je mag de honden uit laten
Dat lukt niet want je krijgt geld toe als je Nederland koopt Nederland heeft namelijk een staatsschuld.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Als ik 50 miljoen win koop ik Nederland.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:55 schreef vipergts het volgende:
Ik zou stoppen met werken en dan naar mensen gaan kijken die wel moeten werken.
Daar ontkom je niet aan, tenzij je in oude vertrouwde omgeving blijft wonen en geen luxe producten aanschaft, geen luxe reizen maakt etc. Ga je wel geld uitgeven, dan zal je je ook in andere kringen gaan bewegen. Buren die je uitnodigen voor een feestje waar je nieuwe contacten opdoet, mensen die je in het buitenland in de bar van een luxe hotel tegenkomt, je gaat een keer zeilen/golfenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:16 schreef TLC het volgende:
Dan moet je ook oppassen dat je niet t verkeerd soort volk aantrekt, dus anoniem blijven lijkt me wel zo veilig, ik snap dan ook nooit zo goed waarom die loterijen op tv zo prompt ineens ongevraagd bij je voor de deur staan ??
war is je probleemquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Daar ontkom je niet aan, tenzij je in oude vertrouwde omgeving blijft wonen en geen luxe producten aanschaft, geen luxe reizen maakt etc. Ga je wel geld uitgeven, dan zal je je ook in andere kringen gaan bewegen. Buren die je uitnodigen voor een feestje waar je nieuwe contacten opdoet, mensen die je in het buitenland in de bar van een luxe hotel tegenkomt, je gaat een keer zeilen/golfenmet een ouder van schoolvriendje van je kind...whatever. Punt is dat je vroeg of laat toch in dat rijkeluiswereldje terecht komt waar de grootste oplichters rondlopen.
ik bedoelde meer t soort volk wat onaangekondigt snachts bij je binnen staat en dat wanneer t niet pakjesavond isquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Daar ontkom je niet aan, tenzij je in oude vertrouwde omgeving blijft wonen en geen luxe producten aanschaft, geen luxe reizen maakt etc. Ga je wel geld uitgeven, dan zal je je ook in andere kringen gaan bewegen. Buren die je uitnodigen voor een feestje waar je nieuwe contacten opdoet, mensen die je in het buitenland in de bar van een luxe hotel tegenkomt, je gaat een keer zeilen/golfenmet een ouder van schoolvriendje van je kind...whatever. Punt is dat je vroeg of laat toch in dat rijkeluiswereldje terecht komt waar de grootste oplichters rondlopen.
En wat doe je dan met die andere ¤48.000.000,- ?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:15 schreef DesertGlory het volgende:
Denk dat ik een appartement zou halen, ergens in Haarlem of Amsterdam oid. Niet te pompeus, rond de 750/K. Dubbele bovenwoning met dakterras in de Pijp ofzo![]()
Als auto een 1 serie, A3 of A klasse, en dan de meest luxe uitvoering daarvan. Scootertje voor de deur. Daarna naar de PC hooftstraat en de hele winkel van Stone Island leeghalen.
Vervolgens zou ik professionals inhuren om zo te realiseren dat jaarlijks een tonnetje of 2/3 rendement kan worden behaald met redelijk gespreid risico, bijvooorbeeld door aan te sluiten bij een vastgoed beleggingsvehikeltje.
En ik zou een maand onbetaald verlof nemen van werk, first class naar Australie vliegen en daar een camper huren en in die tijd even het halve continent rondcrossen, omdat ik als 19 jarige backpacker daar riep dat ik terug zou komen zodra ik mijn leven op de rit zou hebben
Ben je wel helemaal lekker? Zag in een ander topic waar je woont.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:20 schreef Lunatiek het volgende:
Ik zou mijn huidige huurwoning kopen en een werkster in dienst nemen, en een kok. Auto kopen, of een paar, waaronder een camper.
Als je een dikke wagen koopt wil je er ook zelf in rijdenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:26 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom je rijbewijs halen? Neem gewoon een chauffeur in dienst.
Zou eerlijk gezegd niet weten wat ik nog meer nodig hebquote:Op zaterdag 1 juni 2019 04:00 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
En wat doe je dan met die andere ¤48.000.000,-
Met zoveel geld maakt dat toch niet meer uit de vrouwen komen toch wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 10:11 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
Die chagrijnige porem van me kan dan voor million dollar smile door.
Vrouwen zijn gek op chagrijnige porems.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 10:49 schreef vipergts het volgende:
[..]
Met zoveel geld maakt dat toch niet meer uit de vrouwen komen toch wel.
Dat niet maar 50 miljoen maakt een hoop goed of dacht je dat Melania bij Trump bleef om zijn leuke karakter.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 10:58 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gek op chagrijnige porems.
Chagrijnige porem > leuke frisse knaap.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:04 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat niet maar 50 miljoen maakt een hoop goed of dacht je dat Melania bij Trump bleef om zijn leuke karakter.
Soort zoekt soort. Ze hebben allebei een chagrijnige porem.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:04 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat niet maar 50 miljoen maakt een hoop goed of dacht je dat Melania bij Trump bleef om zijn leuke karakter.
Mensen helpen dat snap ik nu nooit, voor je het weet staat er dan een gigantische rij sloebers om geld te bedelen voor je deur. Als je gewoon de honden op de eerste bedelaar afstuurt snapt de rest het wel. 50 miljoen verborgen houden voor de omgeving gaat je nooit lukkenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:07 schreef Domnivoor het volgende:
Meer reizen, minder werken. Mensen helpen die het nodig hebben. Mijn leven zou verder weinig veranderen. En niemand hoeft te weten hoe veel ¤¤¤ ik heb.
Ik zou projecten opzetten in het buitenland. Tegen kinderprostitutie, zorgen meisjes naar school kunnen. Verder zou ik mijn ouders, broer en zusje veel geld schenken zodat ze nooit meer hoeven na te denken. En chill leven. En uiteraard investeren in panden om te verhuren, zodat je altijd geld blijft houden. Lijkt me echt heel leuk.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 10:05 schreef vosss het volgende:
Mensen die niet stoppen met werken na zo'n prijs te winnen. Ben je achterlijk of wat?
Je kan ook anoniem geld overmaken naar mensen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:11 schreef vipergts het volgende:
[..]
Mensen helpen dat snap ik nu nooit, voor je het weet staat er dan een gigantische rij sloebers om geld te bedelen voor je deur. Als je gewoon de honden op de eerste bedelaar afstuurt snapt de rest het wel. 50 miljoen verborgen houden voor de omgeving gaat je nooit lukken
Ik denk dat melania helemaal opleeft als Trump het tijdelijk voor het eeuwige verwisseltquote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Soort zoekt soort. Ze hebben allebei een chagrijnige porem.
Met 'mensen helpen' bedoel ik: dingen voor ze doen, en niet: met geld strooien.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:11 schreef vipergts het volgende:
[..]
Mensen helpen dat snap ik nu nooit, voor je het weet staat er dan een gigantische rij sloebers om geld te bedelen voor je deur. Als je gewoon de honden op de eerste bedelaar afstuurt snapt de rest het wel. 50 miljoen verborgen houden voor de omgeving gaat je nooit lukken
Tuurlijk jij woont opeens in dat dikke huis met die mooie auto voor de deur en je werkt weinig of niet, en mensen denken dan dat je van lucht leeft. Ik denk dat een maand na het winnen van je prijs de eerste bedelaar voor de deur staat en dan bedoel ik niet je broer of zus oid maar die oud klasgenoot of collega van 10 jaar terug. Investeer nu ook in een hek en Dobermanns dan kun je rustig van je geld genieten.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je kan ook anoniem geld overmaken naar mensen.
Ik weet niet waar jij woont? Ik woon in een penthouse met geweldig uitzicht in een middeleeuws plattelandsstadje, waar ook veel familie woont. Het appartement is age-proof, ik kan er tot mijn dood wonen, zelfs met een rolstoel als het moet. Met 50 miljoen kunnen er nog wat kleine aanpassingen worden gedaan en kan ik ook een huis met tuin voor erbij kopen (en een tuinman/beheerder in dienst nemen). Wat zeg ik? Een hele reeks vakantiehuizen koop je er dan bij.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 06:05 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Ben je wel helemaal lekker? Zag in een ander topic waar je woont.
Niet heel ver bij mij vandaan en vertrekken staat toch echt boven aan mijn lijstje.
Zo een met wen garage voor je Smart zeker. Die zijn echt handig.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 08:27 schreef vipergts het volgende:
Ik ben niet zo van het kamperen maar een rondreis met een camper op basis van vrachtwagen zou ik dan wel doen. Beetje een half jaar door de VS en australie crossen.
Je bedoeld boodschappen of schoonmaken terwijl zij aan het werk zijn. Dat lijkt verdacht veel op slavernij als je niet betaalt wordt. Dat helpen begint klein en de volgende zegt maar pietje heb je ook geholpen en opeens is je 50 miljoen op.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Met 'mensen helpen' bedoel ik: dingen voor ze doen, en niet: met geld strooien.
Mensen helpen als je familie (gezin).. why not?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:11 schreef vipergts het volgende:
[..]
Je kunt denken aan wat je later nodig zou kunnen hebben. Bijvoorbeeld een verpleeghuis stichten en zorgen dat mensen ervoor opgeleid worden, zodat als het zover komt je de beste zorg hebt in een instituut naar jouw smaak.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 08:37 schreef DesertGlory het volgende:
[..]
Zou eerlijk gezegd niet weten wat ik nog meer nodig heb
Ik zou er geen smart instoppen maar jaquote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:22 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Zo een met wen garage voor je Smart zeker. Die zijn echt handig.
Beter richt je gelijk een bedrijf op voor de verhuur zodat die huurders niet jouw probleem worden.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:12 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ik zou projecten opzetten in het buitenland. Tegen kinderprostitutie, zorgen meisjes naar school kunnen. Verder zou ik mijn ouders, broer en zusje veel geld schenken zodat ze nooit meer hoeven na te denken. En chill leven. En uiteraard investeren in panden om te verhuren, zodat je altijd geld blijft houden. Lijkt me echt heel leuk.
Ik weet niet welke auto's passen. Van een Smart weet ik dat het past, dat heb ik weleens gezien. Ook wel zo'n camper gezien en dan de Porsche op een trailer erachter.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:27 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik zou er geen smart instoppen maar ja
Haha of zelf doen.. ook leukquote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:29 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Beter richt je gelijk een bedrijf op voor de verhuur zodat die huurders niet jouw probleem worden.
Ik had een collega die 4 huizen verhuurde. Hij werd voortdurend gebeld door de huurders en anderen, reparaties regelen, zorgen dat de huur wordt betaald, of hij andere energie wilde etc. etc. Dat gezeik wil je niet als je het geld hebt om er vanaf te komen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:33 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Haha of zelf doen.. ook leukheb je nog wat te doen. Mijn vriend verhuurt ook een appartement en het valt best mee met gezeik of gedoe, maar hij heeft wel makkelijke huurders ook dan.
Maar dit is zo onrealistisch. Ik zou nooit 50 miljoen winnen
Ik ken overigens wel wat mensen die loterijen hebben gewonnen de afgelopen 2 jaar. Het ging dan wel om tonnen, maar das ook leuk meegenomen.
Dit klinkt niet als mijn buurt, verwar je denk ik met iemand anders.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:21 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont? Ik woon in een penthouse met geweldig uitzicht in een middeleeuws plattelandsstadje, waar ook veel familie woont.
Nja dat lijkt me juist helemaal niets, zou best willen lappen voor een particulier verpleeghuis, maar het onderwijssysteem is prima dus zou dan wel in een rijkere buurt/gemeente gaan wonen en mijn kinderen dan daar lekker naar een goed aangeschreven openbare basis/middelbare school laten gaan. Tijdens hun studententijd wil ik best lappen voor een extra mastertje in de US ofzo, maar eerst maar even gewoon aan een hollandse universiteit tussen de normale studenten.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:27 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Je kunt denken aan wat je later nodig zou kunnen hebben. Bijvoorbeeld een verpleeghuis stichten en zorgen dat mensen ervoor opgeleid worden, zodat als het zover komt je de beste zorg hebt in een instituut naar jouw smaak.
Of een school stichten zodat je kinderen worden opgeleid zoals jij dat wilt.
Ik noem maar wat. Er zijn zoveel mogelijkheden om te investeren waar je rendement en plezier uit kunt halen.
Het vervelende is dat het eerder zo is dat je omgeving zich anders gaat gedragen, dan dat jíj dat doet. Mensen worden al snel heel achterlijk als er geld in het spel is. En uiteindelijk verander je daar alsnog door.quote:Op zondag 2 juni 2019 09:26 schreef DesertGlory het volgende:
Als iets me verschrikkelijk lijkt is door al dat geld in een aparte bubbel los van de maatschappij gaan leven. Valt me wel op bij sommige rijkere mensen in mijn eigen omgeving die ik ken ; die verliezen op een gegeven moment een beetje het contact met de wereld. In hun huis ver van de openbare weg geisoleerd. Eten in van die mega ongezellige steriele hippe restaurants met neon verlichting waar het personeel enorm formeel is, nee dank je. Doe mij verder maar gewoon lekker normaal tussen ''de rest''. Lijkt me ook best kut om door al dat geld het contact met mijn ''gewone'' vrienden te verliezen, en volgens mij gebeurt dat nogal snel als men er eeenmaal achter komt dat je zoveel poen hebt.
Nja daarom het dus ook niet te bont maken.quote:Op zondag 2 juni 2019 09:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het vervelende is dat het eerder zo is dat je omgeving zich anders gaat gedragen, dan dat jíj dat doet. Mensen worden al snel heel achterlijk als er geld in het spel is. En uiteindelijk verander je er daar alsnog door.
vermogensbelasting is ook pure aids en de gene wie dat afschaft die krijgt mijn stem.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:16 schreef Hyaenidae het volgende:
50 miljoen op je spaarrekening in Nederland![]()
Dat wil zeggen dat je daarover jaarlijks bijna 1 miljoen belasting mag gaan aftikken,
¤ 835.538 om precies te zijn![]()
![]()
![]()
Elk jaar een miljoentje afgepakt door Rutte
Oh nee het wordt elk jaar minder gelukkig, want je houdt steeds minder over op deze manier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |