ik bedoelde meer t soort volk wat onaangekondigt snachts bij je binnen staat en dat wanneer t niet pakjesavond isquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Daar ontkom je niet aan, tenzij je in oude vertrouwde omgeving blijft wonen en geen luxe producten aanschaft, geen luxe reizen maakt etc. Ga je wel geld uitgeven, dan zal je je ook in andere kringen gaan bewegen. Buren die je uitnodigen voor een feestje waar je nieuwe contacten opdoet, mensen die je in het buitenland in de bar van een luxe hotel tegenkomt, je gaat een keer zeilen/golfenmet een ouder van schoolvriendje van je kind...whatever. Punt is dat je vroeg of laat toch in dat rijkeluiswereldje terecht komt waar de grootste oplichters rondlopen.
En wat doe je dan met die andere ¤48.000.000,- ?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:15 schreef DesertGlory het volgende:
Denk dat ik een appartement zou halen, ergens in Haarlem of Amsterdam oid. Niet te pompeus, rond de 750/K. Dubbele bovenwoning met dakterras in de Pijp ofzo![]()
Als auto een 1 serie, A3 of A klasse, en dan de meest luxe uitvoering daarvan. Scootertje voor de deur. Daarna naar de PC hooftstraat en de hele winkel van Stone Island leeghalen.
Vervolgens zou ik professionals inhuren om zo te realiseren dat jaarlijks een tonnetje of 2/3 rendement kan worden behaald met redelijk gespreid risico, bijvooorbeeld door aan te sluiten bij een vastgoed beleggingsvehikeltje.
En ik zou een maand onbetaald verlof nemen van werk, first class naar Australie vliegen en daar een camper huren en in die tijd even het halve continent rondcrossen, omdat ik als 19 jarige backpacker daar riep dat ik terug zou komen zodra ik mijn leven op de rit zou hebben
Ben je wel helemaal lekker? Zag in een ander topic waar je woont.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:20 schreef Lunatiek het volgende:
Ik zou mijn huidige huurwoning kopen en een werkster in dienst nemen, en een kok. Auto kopen, of een paar, waaronder een camper.
Als je een dikke wagen koopt wil je er ook zelf in rijdenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:26 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom je rijbewijs halen? Neem gewoon een chauffeur in dienst.
Zou eerlijk gezegd niet weten wat ik nog meer nodig hebquote:Op zaterdag 1 juni 2019 04:00 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
En wat doe je dan met die andere ¤48.000.000,-
Met zoveel geld maakt dat toch niet meer uit de vrouwen komen toch wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 10:11 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
Die chagrijnige porem van me kan dan voor million dollar smile door.
Vrouwen zijn gek op chagrijnige porems.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 10:49 schreef vipergts het volgende:
[..]
Met zoveel geld maakt dat toch niet meer uit de vrouwen komen toch wel.
Dat niet maar 50 miljoen maakt een hoop goed of dacht je dat Melania bij Trump bleef om zijn leuke karakter.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 10:58 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gek op chagrijnige porems.
Chagrijnige porem > leuke frisse knaap.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:04 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat niet maar 50 miljoen maakt een hoop goed of dacht je dat Melania bij Trump bleef om zijn leuke karakter.
Soort zoekt soort. Ze hebben allebei een chagrijnige porem.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:04 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat niet maar 50 miljoen maakt een hoop goed of dacht je dat Melania bij Trump bleef om zijn leuke karakter.
Mensen helpen dat snap ik nu nooit, voor je het weet staat er dan een gigantische rij sloebers om geld te bedelen voor je deur. Als je gewoon de honden op de eerste bedelaar afstuurt snapt de rest het wel. 50 miljoen verborgen houden voor de omgeving gaat je nooit lukkenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:07 schreef Domnivoor het volgende:
Meer reizen, minder werken. Mensen helpen die het nodig hebben. Mijn leven zou verder weinig veranderen. En niemand hoeft te weten hoe veel ¤¤¤ ik heb.
Ik zou projecten opzetten in het buitenland. Tegen kinderprostitutie, zorgen meisjes naar school kunnen. Verder zou ik mijn ouders, broer en zusje veel geld schenken zodat ze nooit meer hoeven na te denken. En chill leven. En uiteraard investeren in panden om te verhuren, zodat je altijd geld blijft houden. Lijkt me echt heel leuk.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 10:05 schreef vosss het volgende:
Mensen die niet stoppen met werken na zo'n prijs te winnen. Ben je achterlijk of wat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |