quote:
Incl Amsterdam?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Als ik 50 miljoen win koop ik Nederland.
Dat riekt naar opzet.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:05 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Mijn financieel adviseur heeft mij aangereden
Pas op met wat je wenst, je zou het wel eens kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:55 schreef vipergts het volgende:
Ik zou stoppen met werken en dan naar mensen gaan kijken die wel moeten werken.
SSStquote:
die gooi ik gelijk platquote:
Zal ik je goede doel zijn?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Studieschuld, huisje landgoedje kopen, nooit meer werken. Beleggen. Kan het geld voor mij werken.
2 honden, 1 kat, paar schaapjes en geiten, kipjes, paard.
Mij inzetten voor het goede doel.
"The victim of Homicide (at the hands of a family member) 120x more likely in this case, ain't love grand?"quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:16 schreef xzaz het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ery_what_do/chba4bf/
Wie weetquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:28 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Voor dat bedrag loten kopen voor El Gordo.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie weet![]()
Je mag de honden uit laten
Dat lukt niet want je krijgt geld toe als je Nederland koopt Nederland heeft namelijk een staatsschuld.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Als ik 50 miljoen win koop ik Nederland.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:55 schreef vipergts het volgende:
Ik zou stoppen met werken en dan naar mensen gaan kijken die wel moeten werken.
Daar ontkom je niet aan, tenzij je in oude vertrouwde omgeving blijft wonen en geen luxe producten aanschaft, geen luxe reizen maakt etc. Ga je wel geld uitgeven, dan zal je je ook in andere kringen gaan bewegen. Buren die je uitnodigen voor een feestje waar je nieuwe contacten opdoet, mensen die je in het buitenland in de bar van een luxe hotel tegenkomt, je gaat een keer zeilen/golfenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:16 schreef TLC het volgende:
Dan moet je ook oppassen dat je niet t verkeerd soort volk aantrekt, dus anoniem blijven lijkt me wel zo veilig, ik snap dan ook nooit zo goed waarom die loterijen op tv zo prompt ineens ongevraagd bij je voor de deur staan ??
war is je probleemquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Daar ontkom je niet aan, tenzij je in oude vertrouwde omgeving blijft wonen en geen luxe producten aanschaft, geen luxe reizen maakt etc. Ga je wel geld uitgeven, dan zal je je ook in andere kringen gaan bewegen. Buren die je uitnodigen voor een feestje waar je nieuwe contacten opdoet, mensen die je in het buitenland in de bar van een luxe hotel tegenkomt, je gaat een keer zeilen/golfenmet een ouder van schoolvriendje van je kind...whatever. Punt is dat je vroeg of laat toch in dat rijkeluiswereldje terecht komt waar de grootste oplichters rondlopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |