Daar zou ik thee mee makenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of met munt ook van eigen balkon.
Ik heb ook citroenmelisse voor theequote:
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook citroenmelisse voor thee
Ja maar Ivoquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ivo Niehe interviewt John Bercow. Al eens gezien maar Bercow blijft tof
In ziekenhuiswereld hebben we het over orders en ordercommunicatie.quote:
Ik had bijna een boze brief naar het AD gestuurd omdat ze het brengen als goed nieuws.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
31 graden zondag. Wat is deze madness?
Had je moeten doen, ik vind het schandalig dat men het brengt als goed nieuws.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had bijna een boze brief naar het AD gestuurd omdat ze het brengen als goed nieuws.
Mijn Abbo is net verlopen op het AD dus ik heb niks meer te zeggen. Kut treitervlogger.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had bijna een boze brief naar het AD gestuurd omdat ze het brengen als goed nieuws.
Gezellig naar Amersfoort aan Zee.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog even en ze doen koppen als: "Hele zomer 35'
Brengt het strand wel lekker dichtbijquote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gezellig naar Amersfoort aan Zee.
Betuwse mosselenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Brengt het strand wel lekker dichtbij
Idemquote:
Vaak?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Idem
Kind is ook weer wakker![]()
Lijkt gelukkig ook totaal niet op mij
Jaquote:
Ja wel herkenbaar hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja
Wel een stuk vaker dan voor een nog geen driejarige zou moeten, maar goed, het zij zo
En soms ook wel erg fijn dat ze niet zo enorm aan structuur gebonden is, als je ergens heen wilt of iets wordt wat later dan gepland ofzo
Nachtbrakers
Jawel, nu kwam het vrij onhandig uitquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar vaak ook gewoon vervelend.
Na de zomer.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Jawel, nu kwam het vrij onhandig uit
Maar ook deels onze eigen schuld dus ach ja
Gaat die van jullie bijna naar school? Of na de zomer?
Nee is ook zo.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Na de zomer.
Die 2 weken in juli maken niet zoveel uit.
Ja logisch wel als je de oudste bent onderhandquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog wel haha. Crèche is ze wel beetje zat nu.
Hahaha totdat ze de eerste stap op school zettenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja logisch wel als je de oudste bent onderhand
Die van mij wil nu al. Rugzak om en dan brullen dat ze niet naar de crèche wil, maar naar school
Het is niet eeeeeerlijk boehoeeeeeequote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:33 schreef madam-april het volgende:
Mijn jongste gaat pas in oktober naar groep 1, maar het is nu al elke ochtend drama omdat ze zo graag naar school wil en ze het niet eerlijk vindt dat haar grote zus wel naar school mag en zij niet..
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:33 schreef madam-april het volgende:
Mijn jongste gaat pas in oktober naar groep 1, maar het is nu al elke ochtend drama omdat ze zo graag naar school wil en ze het niet eerlijk vindt dat haar grote zus wel naar school mag en zij niet..
Die school?quote:
Nee hoor! Mijn oudste vindt het vanaf dag 1 echt geweldig op school.. Als ze langer dan 3 dagen vrij is begint ze te zeuren dat ze weer naar school wil 😅quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahaha totdat ze de eerste stap op school zetten
Hahaha jij snapt hetquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is niet eeeeeerlijk boehoeeeeee
Kutkinderen
Allemaal
Jaaa gaat zo snep allemaalquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Die school?
Die van mij gaat naar een kneuterige minischool
Zou ik zelf ook wel heen willen. Jaren 70 vibe overal daar
Oh lol ja zo kan het ook ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee hoor! Mijn oudste vindt het vanaf dag 1 echt geweldig op school.. Als ze langer dan 3 dagen vrij is begint ze te zeuren dat ze weer naar school wil 😅
Ben je zo slecht voor haar thuis?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee hoor! Mijn oudste vindt het vanaf dag 1 echt geweldig op school.. Als ze langer dan 3 dagen vrij is begint ze te zeuren dat ze weer naar school wil 😅
Zekersquote:
En dan nr 2?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Zekers
Maar ook wel tof joh, ze kunnen steeds meer, leuk![]()
En blij dat ik van dat babygemiep af ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |