Nee die komt er niet meerquote:
Kweetniequote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee die komt er niet meer
Deze is leuk, en genoeg voor mijn lijf en zulks![]()
Jullie?
Het gaat wel echt veel te snel.. mijn oudste zit nu in groep 2 en gaat na de zomer naar groep 3.. en zoals ik al zei houdt ze nogal van school en leren... Ze kan nu dus al gewoon lezen en schrijven en rekenenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Zekers
Maar ook wel tof joh, ze kunnen steeds meer, leuk![]()
En blij dat ik van dat babygemiep af ben
Nice.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het gaat wel echt veel te snel.. mijn oudste zit nu in groep 2 en gaat na de zomer naar groep 3.. en zoals ik al zei houdt ze nogal van school en leren... Ze kan nu dus al gewoon lezen en schrijven en rekenen
Het is echt bizar als je dochter, van net 6, jou ineens een boekje aan het voorlezen is ipv andersomquote:
Confronterend?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:42 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het is echt bizar als je dochter, van net 6, jou ineens een boekje aan het voorlezen is ipv andersom
Fascinerend joh, en leuk toch. Steeds meer dingen delen met elkaarquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het gaat wel echt veel te snel.. mijn oudste zit nu in groep 2 en gaat na de zomer naar groep 3.. en zoals ik al zei houdt ze nogal van school en leren... Ze kan nu dus al gewoon lezen en schrijven en rekenen
Jawel, maar dat is maar goed ookquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het houdt een keer op natuurlijk
Met hoe snel de tijd gaat absoluut..quote:
Ja is het ook, maar ook gewoon onwerkelijk ofzo.. Dat meisje, dat daar zo wijs een boekje aan het voorlezen is, zat een paar jaar geleden nog in mijn buik.. vind dat echt nog steeds bizar om me te realiseren..quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Fascinerend joh, en leuk toch. Steeds meer dingen delen met elkaar
Ze zijn erbijquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is maar goed ook
Op je 60e nog even een kind werpen lijkt me niet zo handig
Ik voel met je meequote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Met hoe snel de tijd gaat absoluut..
[..]
Ja is het ook, maar ook gewoon onwerkelijk ofzo.. Dat meisje, dat daar zo wijs een boekje aan het voorlezen is, zat een paar jaar geleden nog in mijn buik.. vind dat echt nog steeds bizar om me te realiseren..
Ja is het ookquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Met hoe snel de tijd gaat absoluut..
[..]
Ja is het ook, maar ook gewoon onwerkelijk ofzo.. Dat meisje, dat daar zo wijs een boekje aan het voorlezen is, zat een paar jaar geleden nog in mijn buik.. vind dat echt nog steeds bizar om me te realiseren..
Heeft AI laten doen, die was er wel enthousiast over geloof ikquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja is het ook
Al schrok die van mij zich vanavond de tering toen er een boterham uit het broodrooster sprong dus zo ver ontwikkeld is ze ook nog weer niet![]()
![]()
Serieus?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Heeft AI laten doen, die was er wel enthousiast over geloof ik
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja is het ook
Al schrok die van mij zich vanavond de tering toen er een boterham uit het broodrooster sprong dus zo ver ontwikkeld is ze ook nog weer niet![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |