Heb je nog leuke plannen voor het weekend?quote:
Ik kan nog niet naar de super, ik verwacht een pakketje.quote:
Geniet er van!quote:
Sorryquote:
Morgen weet ik nog niet, zondag verjaardag neefje.. Lekker buiten zittenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je nog leuke plannen voor het weekend?
Hier ook pakketje, maar heb nu alweer een donkerbruin vermoeden dat het niet vandaag gaat worden.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan nog niet naar de super, ik verwacht een pakketje.
poepie in je toetsenbord gemaktquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geniet er van!
[..]
Sorry
[..]
Morgen weet ik nog niet, zondag verjaardag neefje.. Lekker buiten zitten
Heb je geen T&T?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier ook pakketje, maar heb nu alweer een donkerbruin vermoeden dat het niet vandaag gaat worden.
Moet ik nog krijgen, maar wacht er al een week op...quote:
Hé GADVERDAMME!quote:
quote:
vannacht was schimanski nacht in hessen tv ,blutsbrüder,hart am limit,geschwister maar ik heb erst 3:40 Schimanski:Muttertag gekijktquote:
Leuk.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
vannacht was schimanski nacht in hessen tv ,blutsbrüder,hart am limit,geschwister maar ik heb erst 3:40 Schimanski:Muttertag gekijkt
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:31 schreef Petzi het volgende:
[..]
Moet je nog een keer kapen,wordt het nog lolliger
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:54 schreef Voxs het volgende:
@:Recce aan het bouwen aan onze schuilkelder. Dit wordt het zwembad.
https://www.facebook.com/948363571898514/videos/276547093279978/
Helaas enkel facebook.
welke dann?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Wat een puinhoop is het bij jullie.
Hoi Reccequote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:33 schreef Recce het volgende:
[..]Die weet hoe het moet. Dat er geen dak op zit, is maar een klein detail.
Ik kaap de volgende wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:31 schreef Petzi het volgende:
[..]
Moet je nog een keer kapen,wordt het nog lolliger
Ik vond hem ook wel gaaf, ik vraag mij alleen af hoe het met de afvoer zit.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:33 schreef Recce het volgende:
[..]Die weet hoe het moet. Dat er geen dak op zit, is maar een klein detail.
Triest verhaal.quote:Al 7 jaar gegijzelde Ewold Horn omgekomen bij ontsnappingspoging..
ga maar klagen en zeuren maar niet hierquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:37 schreef Petzi het volgende:
[..]
Volgens de regels had ik de tijd moeten krijgen om een nieuwe TT te maken.
Maar we gaan daar geen uren op wachten.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:37 schreef Petzi het volgende:
[..]
Volgens de regels had ik de tijd moeten krijgen om een nieuwe TT te maken.
Ja, daar zat ik ook mee. Dat wordt een heel smerig bad.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond hem ook wel gaaf, ik vraag mij alleen af hoe het met de afvoer zit.
Ik ga zo even met hondjes wandelen en daarna slapen. Maar ik kom hier als ik wil, net als alle usersquote:
ja dat gaa ik hem zeggenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:43 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik ga zo even met hondjes wandelen en daarna slapen. Maar ik kom hier als ik wil, net als alle users
Voor de gezelligheid zeker.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:43 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik ga zo even met hondjes wandelen en daarna slapen. Maar ik kom hier als ik wil, net als alle users
Never nooit, dat hypocriete gelul. 10 bans voor mijquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Hallon Petzi! Braaf naar sacha luisteren hoor.
Met windje mee daarnet doorheen gecrost op de terugweg. Ze hebben potdomme dat hele fietspad opengebroken richting Amsterdam waardoor ik daarna om moestquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:46 schreef Petzi het volgende:
[..]
Never nooit, dat hypocriete gelul. 10 bans voor mij
quote:
Als ie te smerig wordt bouwt ie weer een andere een einde verder opquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook mee. Dat wordt een heel smerig bad.
Ja puinhoop is het.. Maar als het klaar is ....quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Met windje mee daarnet doorheen gecrost op de terugweg. Ze hebben potdomme dat hele fietspad opengebroken richting Amsterdam waardoor ik daarna om moest
Mooi zo Saarquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:55 schreef sararaats het volgende:
Morgen verjaardagsfeest en alles kan buiten jippie.
Met mij gaat het beter.
Beter.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:55 schreef sararaats het volgende:
Met mij gaat het beter.
Fijn om te horen Saarquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:55 schreef sararaats het volgende:
Met mij gaat het beter.
De scholen zijn dicht vandaag maar de meeste mensen hebben een vrije dag.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:00 schreef sararaats het volgende:
Hebben de scholen vandaag een vrije dag? Hier in Belgie wel.
Sinds mijn AD verlaagt is gaat het beter, alleen de hoofdpijn/migraine gaat op en af. Daar heb ik vitamine B2 voor.
Das de ontkennend gedrag , maar geeft verder nietquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vandaag zei iemand tegen mij, je wordt kaal.
Ik schoot acuut in een lachstuip, en ik zei, mevrouw L. u wordt blind.
Nee joh, da's 'uitgroei'.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Das de ontkennend gedrag , maar geeft verder niet
Het is grijs joh, niet kaal, dat mens is oud en bejaard en ziet niet meer helder...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Blijven ontkennen. Ik ben ook nog steeds 33.
Oudje...ik ben al jaren 27 met af en toe een verdwaalde grijze haarquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Blijven ontkennen. Ik ben ook nog steeds 33.
Tekenen van wijsheid.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Oudje...ik ben al jaren 27 met af en toe een verdwaalde grijze haar
quote:Het wordt nóg heter dan voorspeld, zeer grote kans op warmste 2 juni sinds 1901.
Wat is dat nou weer?quote:
Lekker.quote:
Ga maar gewoon naar de winkelquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn pakketje is al een kwartier te laat.
Straks loop ik mijn treintje mis.quote:
Ja, de trein missen is nooit grappigquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Straks loop ik mijn treintje mis.
En er is goede muziek op tv. De top 40 van '89quote:
Welke zender is dat dan ?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En er is goede muziek op tv. De top 40 van '89
Onsquote:
Ik zit net een beetje "nieuwe" muziek te luisterenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En er is goede muziek op tv. De top 40 van '89
Ik heb goede herinneringen aan dat jaar.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zit net een beetje "nieuwe" muziek te luisteren
Ouwe lullen zender, voor mensen die maar niet mee met de tijd willen en hele ouwe oudjesquote:
Meer een nostalgische zender maar wel leuk om soms te zien.quote:
Ik op zich ook wel, maar de top 40 muziek uit die tijd vind/vond ik maar matig...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb goede herinneringen aan dat jaar.
De Wrekers nuquote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Meer een nostalgische zender maar wel leuk om soms te zien.
mijn vraag is spelen ze daar musicvideos?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Meer een nostalgische zender maar wel leuk om soms te zien.
Soms wel dus. Soms oude seriesquote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
mijn vraag is spelen ze daar musicvideos?
Dat wel, dan kiezen ze een bepaalde dag uit en dan draaien ze wat muziek wat toen in de top 40 stond. Nu was het de dag dat de muur viel.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
mijn vraag is spelen ze daar musicvideos?
Sandra,Roxette?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wel, dan kiezen ze een bepaalde dag uit en dan draaien ze wat muziek wat toen in de top 40 stond. Nu was het de dag dat de muur viel.
je heeft me dat te laat gezegd,,maar kann ik de zender kijken?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wel, dan kiezen ze een bepaalde dag uit en dan draaien ze wat muziek wat toen in de top 40 stond. Nu was het de dag dat de muur viel.
Die stonden die dag niet in de top 40, ze nemen vak ook de muziek waar een verhaaltje aan zit.quote:
Kan je alleen in Nederland zien.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
je heeft me dat te laat gezegd,,maar kann ik de zender kijken?
sandra en roxette 1989 niet? wie dann?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die stonden die dag niet in de top 40, ze nemen vak ook de muziek waar een verhaaltje aan zit.
met vpn ook niet?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan je alleen in Nederland zien.
nee maar vor andere dingen ik snap niet dat het vpn niet opentquote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:22 schreef chufi het volgende:
[..]
voor Uto heb je volgens mij geen vpn nodig
Ik lees niet zulke goede berichten over Hola VPNquote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:22 schreef chufi het volgende:
[..]
voor Uto heb je volgens mij geen vpn nodig
? Maar hij doet het weer?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:40 schreef mario390 het volgende:
dat is en domes mokkel de utopia ik heb er altijd betald nnu heb ik nieuwe wachtwoord en de vragen om dat ik premium nehmen moet![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Prima moment om te stoppen die troep te kijken
Dan zit je er nog 3 weken aan vastquote:
Ze is op vakantie en ze heeft chufi aangewezen om het tijdelijk over te nemenquote:
Die tegen middernacht al gepost en vanochtend heb ik de link nogmaals gepubliceerdquote:
Nee, Spanje vakantiequote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die tegen middernacht al gepost en vanochtend heb ik de link nogmaals gepubliceerd
[..]
Nee, Spanje vakantie
Deze begrijp ik niet ..quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Petz valt ook op onder Dees haar verantwoordelijkheid Chuff
Soort PA van Petz ben je nu ook,gelukkig is het maar 5 dagenquote:
Oh maar ze was er vandaag al en meestal komt ze dan pas weer over een paar dagenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Soort PA van Petz ben je nu ook,gelukkig is het maar 5 dagen
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh maar ze was er vandaag al en meestal komt ze dan pas weer over een paar dagen
Is ie mooi klaar mee danquote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze is op vakantie en ze heeft chufi aangewezen om het tijdelijk over te nemen
https://www.utopiatv.nl/contactquote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:04 schreef mario390 het volgende:
welke is utopia contact adresse maar niet van de bewohners zondern talpa??
Fijn dat je het doetquote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen de stats hoor... Die deed ik vroeger ook al wel eens..
Nette plek 27quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Fijn dat je het doetEven checken waar ik sta
bedanktquote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt, even in de archieven gezocht..
utopiawebredactie@talpa.tv
dat is een contactformulier, dan heb je geen e-mailadres nodig en komt het gewoon aan daar waar het hoort. Vul gewoon in wat gevraagd wordt.quote:
Als het goed is wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:27 schreef mario390 het volgende:
Bedankt voor uw mail. Wij ontvangen dagelijks een grote hoeveelheid e-mails. Ons streven is om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, daarom geven wij alvast antwoord op de meest gestelde vragen. Indien wij uw vraag in deze mail niet hebben beantwoord, kunt u nog een reactie van ons verwachten.
kreeg ik nog en antwoord of niet?
Je krijgt waarschijnlijk deze link https://www.utopiatv.nl/faqquote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:27 schreef mario390 het volgende:
Bedankt voor uw mail. Wij ontvangen dagelijks een grote hoeveelheid e-mails. Ons streven is om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, daarom geven wij alvast antwoord op de meest gestelde vragen. Indien wij uw vraag in deze mail niet hebben beantwoord, kunt u nog een reactie van ons verwachten.
kreeg ik nog en antwoord of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Je krijgt waarschijnlijk deze link https://www.utopiatv.nl/faq
Check hierondr even en anders moet je opnieuw contact opnemen door te replyen op de ontvangen mailIs het wel handig dat Mario streams heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Hij betaalt er voor dus dan heeft ie er recht op..quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het wel handig dat Mario streams heeft
Vrimiboquote:
Ja gastquote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij betaalt er voor dus dan heeft ie er recht op..
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Je krijgt waarschijnlijk deze link https://www.utopiatv.nl/faq
Check hierondr even en anders moet je opnieuw contact opnemen door te replyen op de ontvangen mailja dat heb ik al gezien de faqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:34 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:
ik heb toch elke maand betalt conjoquote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:34 schreef Soury het volgende:
[..]
dan kan hij toch weer lekker meecossen?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik blij !!!! Moet dat ding eerst 5 uur opladen (de eerste keer)quote:
Ik vind dat het al tijd is voor een biertje.quote:
Ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
dan kan hij toch weer lekker meecossen?
Dus geen streams vanaf je balkonquote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik blij !!!! Moet dat ding eerst 5 uur opladen (de eerste keer)
Proost dan alvast.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat het al tijd is voor een biertje.
Nee wel op tijd voor morgenquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat jij dat mag!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank u, geniet vd koffie.quote:
Ik bel er mee en lees fok in het OVquote:
Shellyquote:
Dat doe ik dus nooitquote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:42 schreef espri het volgende:
[..]
Lezen gaat er ook super mee, alleen als je wil quoten is het gedoe.
Mwah, valt wel mee, af en toe gaat er eens een kwootje verkeerd, maar ach...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:42 schreef espri het volgende:
[..]
Lezen gaat er ook super mee, alleen als je wil quoten is het gedoe.
Wat doen die op je dak dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:44 schreef espri het volgende:
Ben een halve nacht wakker gehouden door n**kende eenden op mn dak... volgende keer liggen ze in mn koekenpan, zal ze leren.
Oh ! Vertelquote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Je moet bepaalde instellingen veranderen voor mobiel
Nee ik doe niks want verkloot dan meestal van alles..quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Je moet bepaalde instellingen veranderen voor mobiel
Ja je bent een vrouw goed puntquote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:46 schreef espri het volgende:
[..]
Nee ik doe niks want verkloot dan meestal van alles..
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:44 schreef espri het volgende:
Ben een halve nacht wakker gehouden door n**kende eenden op mn dak... volgende keer liggen ze in mn koekenpan, zal ze leren.
Mobiel layout is toch standaard neem ik aan? Daarnaast heb je een aantal instellingen die wel handig zijn om aan te passen als je wiltquote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geen idee meer ik had het van Till toen
Tip van flip, maak een foto met je mobiel en dan zie je het beter.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:54 schreef Soury het volgende:
Oh nog even zeiken, bij mijn koptelefoon zit een beschrijving die ik met een loep moet lezen(die ik niet heb). WFT zeg. Op internet wel een beschrijving gevonden hoe en wat. Vroegarr kreeg je een keurig boekje bij nu een rijstpapiertje met 50 talen en lettertype 0,2
Ja herkenbaar ...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:54 schreef Soury het volgende:
Oh nog even zeiken, bij mijn koptelefoon zit een beschrijving die ik met een loep moet lezen(die ik niet heb). WFT zeg. Op internet wel een beschrijving gevonden hoe en wat. Vroegarr kreeg je een keurig boekje bij nu een rijstpapiertje met 50 talen en lettertype 0,2
Heb ik gedaan een stuk of 10quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:57 schreef espri het volgende:
[..]
Tip van flip, maak een foto met je mobiel en dan zie je het beter.
O ja shit, zie je me klimmen op d3 caravan?😛quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Eerst vangen![]()
* tonja heeft een mental image van espri met een netje op een caravandak
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:59 schreef espri het volgende:
[..]
O ja shit, zie je me klimmen op d3 caravan?😛
Verkeerde topicquote:
quote:
Ohh dan snap ik het nietquote:
Oh ja ze zit op de campingquote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Eerst vangen![]()
* tonja heeft een mental image van espri met een netje op een caravandak
Dan jat je hetquote:
Sta je de hele zomer op de camping?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:05 schreef espri het volgende:
[..]thuis had ik ze vast niet gehoord op het dak.
Geen idee, we hebben een vaste plek dus ga wanneer ik er zin in heb en vertrek als ik lekker thuis wil zijn.quote:
Ja, dusquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:08 schreef espri het volgende:
[..]
Geen idee, we hebben een vaste plek dus ga wanneer ik er zin in heb en vertrek als ik lekker thuis wil zijn.
werkt deze goed bij jou? ik snap dat nietquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:05 schreef chufi het volgende:
Maar hoe moeilijk kan een koptelefoon handleiding zijn?
En is het daar gezellig, neem aan dat er veel vaste plek houders zijn..quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:08 schreef espri het volgende:
[..]
Geen idee, we hebben een vaste plek dus ga wanneer ik er zin in heb en vertrek als ik lekker thuis wil zijn.
Ja die doet het gewoon bij mij, ook zonder VPNquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
werkt deze goed bij jou? ik snap dat niet
https://www.grandefratello.mediaset.it/diretta/?live=B1
Je hebt er in elk geval goed weer op dit weekendquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:10 schreef espri het volgende:
[..]het is maar net hoe je de vraag leest, kan dus ook gewoon ja zijn zie ik.
Hij doet het bij mij ook.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die doet het gewoon bij mij, ook zonder VPN
Het is er voornamelijk heerlijk rustig en dat trekt ons zo aan.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
En is het daar gezellig, neem aan dat er veel vaste plek houders zijn..
bij me schlechtquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die doet het gewoon bij mij, ook zonder VPN
Ja we mogen niet klagen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Je hebt er in elk geval goed weer op dit weekend
Dat heb ik ook wel eens... Misschien dat er een internet storing in oostenrijk is of zoietsquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij me schlecht![]()
![]()
![]()
![]()
het verbindet niet het zoekt en zoekt de punten in de midde
Dan lijkt me dat fok ook raar doet en dat is niet zoquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens... Misschien dat er een internet storing in oostenrijk is of zoiets
op mobile werktquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens... Misschien dat er een internet storing in oostenrijk is of zoiets
Dan zou het op je pc ook moeten werkenquote:
Italie is links en Nederlan is rechts vanuit Oostenrijk..quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan lijkt me dat fok ook raar doet en dat is niet zo
Ja? wifi telefoon is anders? Ik heb geen flauw benul hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Italie is links en Nederlan is rechts vanuit Oostenrijk..kan een routerings probleem zijn
Ah okquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:18 schreef chufi het volgende:
[..]
afhankelijk of ie via de wifi gaat of via de 4G wat weer een ander netwerk kan zijn
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Italie is links en Nederlan is rechts vanuit Oostenrijk..kan een routerings probleem zijn
Oostenrijkse posttrein?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn pakketje is er nog steeds niet. [ afbeelding ]
Ojee, geen volgdinges?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn pakketje is er nog steeds niet. [ afbeelding ]
Lol blaadjes op de railsquote:
quote:
quote:
Ja wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Staat nog steeds dat die onderweg is. Het zou voor half twee bezorgt worden.
maar als hij nog onderweg is, dan is het toch logisch dat je hem nog niet hebtquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Staat nog steeds dat die onderweg is. Het zou voor half twee bezorgt worden.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar als hij nog onderweg is, dan is het toch logisch dat je hem nog niet hebt
quote:Bezorgmoment
Vandaag 31 mei
11.25 - 13.25 uur
Welke bezorg dienst is dat dan. Ik heb werkelijk nooit problemen met DHL of Post.nl.quote:
Post.nl.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Welke bezorg dienst is dat dan. Ik heb werkelijk nooit problemen met DHL of Post.nl.
Oh raar jaquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Post.nl.Tot nu toe nooit klachten gehad.
Ze zitten allemaal op mijn balkon nuquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Soury riep vrijmibo, dus ja dan staan die bezorgers paraat
DHL gaat best vaak fout hier, maar dat kan een lokaal probleem zijn. Post.nl komt hier in de straat vrijwel dagelijks, altijd rond dezelfde tijd.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Welke bezorg dienst is dat dan. Ik heb werkelijk nooit problemen met DHL of Post.nl.
neustart gemakt het helpt nietquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Soury riep vrijmibo, dus ja dan staan die bezorgers paraat
Hij staat nog op onderweg dus het zal wel goed komen.quote:
Ja zeker maar het voor jan lul wachten is soms zo kut. Ik had laats een pakketje en ik weet niet meer welke bezorger het was maar ik kon op een kaartje zien waar de auto was op dat moment en hoeveel stops er nog waren. Vetquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij staat nog op onderweg dus het zal wel goed komen.
Is het een replica van een NS trein? Die komen wel vaker te laat...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij staat nog op onderweg dus het zal wel goed komen.
Aanrijding met een persoonquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Is het een replica van een NS trein? Die komen wel vaker te laat...
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:28 schreef cafca het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Hondenkopquote:
Die zou ik ook nog wel willen hebben.quote:
Oh ik dacht dat dat deze was.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zou ik ook nog wel willen hebben.
Ik kon hem voor een leuk prijsje krijgen en ik vind het wel leuk dat het logo van Den Haag er op staat. Ik vind dit sowieso een mooie locomotief.quote:
Ja maar we bedoelen wat andersquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, d'r is best een mooie wielerkoers bezig de laatste weken
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Die heeft een iets langere neus, volgens mij...
Doe je goedquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:37 schreef mario390 het volgende:
ik heb al en oude remote control op de vloer gegooid
Je wacht op een nieuwe tochquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:37 schreef mario390 het volgende:
Dan nu nog er 3x op stampen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:37 schreef mario390 het volgende:
Ook huilen ?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:37 schreef mario390 het volgende:
Dat gaat niet helpen, mario. relax.... tot 10 tellen, adem in, adem uit.....quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:37 schreef mario390 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |