Ik op zich ook wel, maar de top 40 muziek uit die tijd vind/vond ik maar matig...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb goede herinneringen aan dat jaar.
De Wrekers nuquote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Meer een nostalgische zender maar wel leuk om soms te zien.
mijn vraag is spelen ze daar musicvideos?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Meer een nostalgische zender maar wel leuk om soms te zien.
Soms wel dus. Soms oude seriesquote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
mijn vraag is spelen ze daar musicvideos?
Dat wel, dan kiezen ze een bepaalde dag uit en dan draaien ze wat muziek wat toen in de top 40 stond. Nu was het de dag dat de muur viel.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
mijn vraag is spelen ze daar musicvideos?
Sandra,Roxette?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wel, dan kiezen ze een bepaalde dag uit en dan draaien ze wat muziek wat toen in de top 40 stond. Nu was het de dag dat de muur viel.
je heeft me dat te laat gezegd,,maar kann ik de zender kijken?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wel, dan kiezen ze een bepaalde dag uit en dan draaien ze wat muziek wat toen in de top 40 stond. Nu was het de dag dat de muur viel.
Die stonden die dag niet in de top 40, ze nemen vak ook de muziek waar een verhaaltje aan zit.quote:
Kan je alleen in Nederland zien.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
je heeft me dat te laat gezegd,,maar kann ik de zender kijken?
sandra en roxette 1989 niet? wie dann?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die stonden die dag niet in de top 40, ze nemen vak ook de muziek waar een verhaaltje aan zit.
met vpn ook niet?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan je alleen in Nederland zien.
nee maar vor andere dingen ik snap niet dat het vpn niet opentquote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:22 schreef chufi het volgende:
[..]
voor Uto heb je volgens mij geen vpn nodig
Ik lees niet zulke goede berichten over Hola VPNquote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:22 schreef chufi het volgende:
[..]
voor Uto heb je volgens mij geen vpn nodig
? Maar hij doet het weer?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:40 schreef mario390 het volgende:
dat is en domes mokkel de utopia ik heb er altijd betald nnu heb ik nieuwe wachtwoord en de vragen om dat ik premium nehmen moet![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Prima moment om te stoppen die troep te kijken
Dan zit je er nog 3 weken aan vastquote:
Ze is op vakantie en ze heeft chufi aangewezen om het tijdelijk over te nemenquote:
Die tegen middernacht al gepost en vanochtend heb ik de link nogmaals gepubliceerdquote:
Nee, Spanje vakantiequote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die tegen middernacht al gepost en vanochtend heb ik de link nogmaals gepubliceerd
[..]
Nee, Spanje vakantie
Deze begrijp ik niet ..quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Petz valt ook op onder Dees haar verantwoordelijkheid Chuff
Soort PA van Petz ben je nu ook,gelukkig is het maar 5 dagenquote:
Oh maar ze was er vandaag al en meestal komt ze dan pas weer over een paar dagenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Soort PA van Petz ben je nu ook,gelukkig is het maar 5 dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |