quote:
Als ie te smerig wordt bouwt ie weer een andere een einde verder opquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook mee. Dat wordt een heel smerig bad.
Ja puinhoop is het.. Maar als het klaar is ....quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Met windje mee daarnet doorheen gecrost op de terugweg. Ze hebben potdomme dat hele fietspad opengebroken richting Amsterdam waardoor ik daarna om moest
Mooi zo Saarquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:55 schreef sararaats het volgende:
Morgen verjaardagsfeest en alles kan buiten jippie.
Met mij gaat het beter.
Beter.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:55 schreef sararaats het volgende:
Met mij gaat het beter.
Fijn om te horen Saarquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:55 schreef sararaats het volgende:
Met mij gaat het beter.
De scholen zijn dicht vandaag maar de meeste mensen hebben een vrije dag.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:00 schreef sararaats het volgende:
Hebben de scholen vandaag een vrije dag? Hier in Belgie wel.
Sinds mijn AD verlaagt is gaat het beter, alleen de hoofdpijn/migraine gaat op en af. Daar heb ik vitamine B2 voor.
Das de ontkennend gedrag , maar geeft verder nietquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vandaag zei iemand tegen mij, je wordt kaal.
Ik schoot acuut in een lachstuip, en ik zei, mevrouw L. u wordt blind.
Nee joh, da's 'uitgroei'.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Das de ontkennend gedrag , maar geeft verder niet
Het is grijs joh, niet kaal, dat mens is oud en bejaard en ziet niet meer helder...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Blijven ontkennen. Ik ben ook nog steeds 33.
Oudje...ik ben al jaren 27 met af en toe een verdwaalde grijze haarquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Blijven ontkennen. Ik ben ook nog steeds 33.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |