Heb je nog leuke plannen voor het weekend?quote:
Ik kan nog niet naar de super, ik verwacht een pakketje.quote:
Geniet er van!quote:
Sorryquote:
Morgen weet ik nog niet, zondag verjaardag neefje.. Lekker buiten zittenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je nog leuke plannen voor het weekend?
Hier ook pakketje, maar heb nu alweer een donkerbruin vermoeden dat het niet vandaag gaat worden.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan nog niet naar de super, ik verwacht een pakketje.
poepie in je toetsenbord gemaktquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geniet er van!
[..]
Sorry
[..]
Morgen weet ik nog niet, zondag verjaardag neefje.. Lekker buiten zitten
Heb je geen T&T?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier ook pakketje, maar heb nu alweer een donkerbruin vermoeden dat het niet vandaag gaat worden.
Moet ik nog krijgen, maar wacht er al een week op...quote:
Hé GADVERDAMME!quote:
quote:
vannacht was schimanski nacht in hessen tv ,blutsbrüder,hart am limit,geschwister maar ik heb erst 3:40 Schimanski:Muttertag gekijktquote:
Leuk.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
vannacht was schimanski nacht in hessen tv ,blutsbrüder,hart am limit,geschwister maar ik heb erst 3:40 Schimanski:Muttertag gekijkt
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:31 schreef Petzi het volgende:
[..]
Moet je nog een keer kapen,wordt het nog lolliger
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:54 schreef Voxs het volgende:
@:Recce aan het bouwen aan onze schuilkelder. Dit wordt het zwembad.
https://www.facebook.com/948363571898514/videos/276547093279978/
Helaas enkel facebook.
welke dann?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Wat een puinhoop is het bij jullie.
Hoi Reccequote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:33 schreef Recce het volgende:
[..]Die weet hoe het moet. Dat er geen dak op zit, is maar een klein detail.
Ik kaap de volgende wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:31 schreef Petzi het volgende:
[..]
Moet je nog een keer kapen,wordt het nog lolliger
Ik vond hem ook wel gaaf, ik vraag mij alleen af hoe het met de afvoer zit.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:33 schreef Recce het volgende:
[..]Die weet hoe het moet. Dat er geen dak op zit, is maar een klein detail.
Triest verhaal.quote:Al 7 jaar gegijzelde Ewold Horn omgekomen bij ontsnappingspoging..
ga maar klagen en zeuren maar niet hierquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:37 schreef Petzi het volgende:
[..]
Volgens de regels had ik de tijd moeten krijgen om een nieuwe TT te maken.
Maar we gaan daar geen uren op wachten.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:37 schreef Petzi het volgende:
[..]
Volgens de regels had ik de tijd moeten krijgen om een nieuwe TT te maken.
Ja, daar zat ik ook mee. Dat wordt een heel smerig bad.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond hem ook wel gaaf, ik vraag mij alleen af hoe het met de afvoer zit.
Ik ga zo even met hondjes wandelen en daarna slapen. Maar ik kom hier als ik wil, net als alle usersquote:
ja dat gaa ik hem zeggenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:43 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik ga zo even met hondjes wandelen en daarna slapen. Maar ik kom hier als ik wil, net als alle users
Voor de gezelligheid zeker.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:43 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik ga zo even met hondjes wandelen en daarna slapen. Maar ik kom hier als ik wil, net als alle users
Never nooit, dat hypocriete gelul. 10 bans voor mijquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Hallon Petzi! Braaf naar sacha luisteren hoor.
Met windje mee daarnet doorheen gecrost op de terugweg. Ze hebben potdomme dat hele fietspad opengebroken richting Amsterdam waardoor ik daarna om moestquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:46 schreef Petzi het volgende:
[..]
Never nooit, dat hypocriete gelul. 10 bans voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |