Ja? wifi telefoon is anders? Ik heb geen flauw benul hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Italie is links en Nederlan is rechts vanuit Oostenrijk..kan een routerings probleem zijn
Ah okquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:18 schreef chufi het volgende:
[..]
afhankelijk of ie via de wifi gaat of via de 4G wat weer een ander netwerk kan zijn
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Italie is links en Nederlan is rechts vanuit Oostenrijk..kan een routerings probleem zijn
Oostenrijkse posttrein?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn pakketje is er nog steeds niet. [ afbeelding ]
Ojee, geen volgdinges?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn pakketje is er nog steeds niet. [ afbeelding ]
Lol blaadjes op de railsquote:
quote:
quote:
Ja wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Staat nog steeds dat die onderweg is. Het zou voor half twee bezorgt worden.
maar als hij nog onderweg is, dan is het toch logisch dat je hem nog niet hebtquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Staat nog steeds dat die onderweg is. Het zou voor half twee bezorgt worden.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar als hij nog onderweg is, dan is het toch logisch dat je hem nog niet hebt
quote:Bezorgmoment
Vandaag 31 mei
11.25 - 13.25 uur
Welke bezorg dienst is dat dan. Ik heb werkelijk nooit problemen met DHL of Post.nl.quote:
Post.nl.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Welke bezorg dienst is dat dan. Ik heb werkelijk nooit problemen met DHL of Post.nl.
Oh raar jaquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Post.nl.Tot nu toe nooit klachten gehad.
Ze zitten allemaal op mijn balkon nuquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Soury riep vrijmibo, dus ja dan staan die bezorgers paraat
DHL gaat best vaak fout hier, maar dat kan een lokaal probleem zijn. Post.nl komt hier in de straat vrijwel dagelijks, altijd rond dezelfde tijd.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Welke bezorg dienst is dat dan. Ik heb werkelijk nooit problemen met DHL of Post.nl.
neustart gemakt het helpt nietquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Soury riep vrijmibo, dus ja dan staan die bezorgers paraat
Hij staat nog op onderweg dus het zal wel goed komen.quote:
Ja zeker maar het voor jan lul wachten is soms zo kut. Ik had laats een pakketje en ik weet niet meer welke bezorger het was maar ik kon op een kaartje zien waar de auto was op dat moment en hoeveel stops er nog waren. Vetquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij staat nog op onderweg dus het zal wel goed komen.
Is het een replica van een NS trein? Die komen wel vaker te laat...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij staat nog op onderweg dus het zal wel goed komen.
Aanrijding met een persoonquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Is het een replica van een NS trein? Die komen wel vaker te laat...
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:28 schreef cafca het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Hondenkopquote:
Die zou ik ook nog wel willen hebben.quote:
Oh ik dacht dat dat deze was.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zou ik ook nog wel willen hebben.
Ik kon hem voor een leuk prijsje krijgen en ik vind het wel leuk dat het logo van Den Haag er op staat. Ik vind dit sowieso een mooie locomotief.quote:
Ja maar we bedoelen wat andersquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, d'r is best een mooie wielerkoers bezig de laatste weken
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Die heeft een iets langere neus, volgens mij...
Doe je goedquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:37 schreef mario390 het volgende:
ik heb al en oude remote control op de vloer gegooid
Je wacht op een nieuwe tochquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:37 schreef mario390 het volgende:
Dan nu nog er 3x op stampen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:37 schreef mario390 het volgende:
Ook huilen ?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:37 schreef mario390 het volgende:
Dat gaat niet helpen, mario. relax.... tot 10 tellen, adem in, adem uit.....quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:37 schreef mario390 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |