Ik heb de campagne van Biden niet gevolgd, maar waaruit blijkt dat hij dat tot speerpunt van zijn campagne wil maken? Ik zie het in de visie op z'n campagnewebsite niet terug.quote:Op maandag 3 juni 2019 09:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd. LGBT rechten zijn zeer zeker belangrijk.
Maar als je Trump jaren als slechtste meest corrupte en criminele president ooit bestempeld, en het land zou zogenaamd helemaal in puin liggen. En je gaat vervolgens LGBT rechten als main campagnepunt voeren tegen een herverkiezing... dan ben je toch wel heel debiel bezig.
Natuurlijk gaan de Reps en Trump er dan mee aan de haal.
Dat zou voor jou zo zijn?quote:Op maandag 3 juni 2019 09:00 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nonargument,
Als het speerpunt van je hele campagne LGBT rechten zijn, dan geef je daarmee indirect al aan dat het op gebied van de andere punten helemaal zo slecht niet gaat met het land. En dus geef je Trump/Reps ammo om mee te schieten.
Biden hoeft dit eigenlijk niet te doen. De rest van het democratische veld doet dit al. De kiezer WEET dat op gegeven moment het middenkader de belangrijkste factor zal zijn als het om beslissingen gaat. Maar een groep dems zal het veertig jaar falen van Reaganomics (eigenlijk Milton Friedman, dit was diegene die dit onzalige plan had bedacht, die diepe sociale kloven heeft veroorzaakt) best wel politiek kunnen uitbuiten.quote:Op maandag 3 juni 2019 09:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja mee eens, het complete falen van de checks and balances en de zelfverrijking door de superrijken zijn prangender. Maar ook een stuk moeilijker campagne voor te voeren na veertig jaar Reaganomics propaganda.
Maar goed, ik heb al eerder betoogd dat de Democraten over links moeten gaan om de Rust Belt types terug te winnen, helaas is Biden populairder bij het middenkader.
quote:Op maandag 3 juni 2019 09:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat zou voor jou zo zijn?
Jij kunt niet tegelijk lopen èn kauwgom kauwen?
https://amp.businessinsid(...)tive-priority-2019-6quote:Op maandag 3 juni 2019 09:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb de campagne van Biden niet gevolgd, maar waaruit blijkt dat hij dat tot speerpunt van zijn campagne wil maken? Ik zie het in de visie op z'n campagnewebsite niet terug.
Je ziet dat 'Ga je met belangrijke zaken bezighouden!!!' nogal snel geroepen worden bij secundaire thema's.
Daar staat wat anders. Hij stelt op een mensenrechtengala dat hij mensenrechten (in dit geval die van LGBTwhatever mensen) een wetgevende prioriteit gaat maken. Dat is wat anders dan dat hij hier een speerpunt in zijn campagne van gaat maken.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:04 schreef Refragmental het volgende:
[..]
https://amp.businessinsid(...)tive-priority-2019-6
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 03-06-2019 om 09:51:18.@SadiqKhan, who by all accounts has done a terrible job as Mayor of London, has been foolishly “nasty” to the visiting President of the United States, by far the most important ally of the United Kingdom. He is a stone cold loser who should focus on crime in London, not me...... reageer retweet
Hij heeft gezocht, maar niks gevonden dus. Het was een leuke poging.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar staat wat anders. Hij stelt op een mensenrechtengala dat hij mensenrechten (in dit geval die van LGBTwhatever mensen) een wetgevende prioriteit gaat maken. Dat is wat anders dan dat hij hier een speerpunt in zijn campagne van gaat maken.
Man man, ik zou hem gelijk weer terug laten gaan. Vriendjes met dictators, maar bondgenoten blijven schofferen. Gelijk terugsturen.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:21 schreef Ulx het volgende:
Trump is net in Londen aangekomen.twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 03-06-2019 om 09:51:18.@:SadiqKhan, who by all accounts has done a terrible job as Mayor of London, has been foolishly “nasty” to the visiting President of the United States, by far the most important ally of the United Kingdom. He is a stone cold loser who should focus on crime in London, not me...... reageer retweet
Snap ook niet dat die Britten zich zo door die man laten vernederen. Schrap gewoon dat hele bezoek. Maak Trump duidelijk dat hij niet welkom is zolang zich gedraagt als een ongemanierde klootzak.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Man man, ik zou hem gelijk weer terug laten gaan. Vriendjes met dictators, maar bondgenoten blijven schofferen. Gelijk terugsturen.
Khan fuckt gewoon terug.twitter:abbydphillip twitterde op maandag 03-06-2019 om 10:15:51President Trump has landed at an airport just outside London, but with no city officials greeting him at the airport. He will now travel to the US Ambassador’s residence in London before meeting the Queen later today. reageer retweet
Het speeltje du jour is wel duidelijk.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:34 schreef KoosVogels het volgende:
Nog maar tariffs!
Trump administration considered placing tariffs on Australia: report
Die Britten zetten zichzelf al genoeg voor lul met de immense puinhoop die ze al 3 jaar van hun land maken, dus Trump is precies wat ze verdienen.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snap ook niet dat die Britten zich zo door die man laten vernederen. Schrap gewoon dat hele bezoek. Maak Trump duidelijk dat hij niet welkom is zolang zich gedraagt als een ongemanierde klootzak.
Maar ja, die naïeve Britten hebben natuurlijk al hun hoop gevestigd op een handelsverdrag op de VS, dus willen ze de wispelturige imbeciel die het land bestuurt niet tegen het hoofd stoten. Dan maar jezelf voor lul laten zetten.
Old Joe gaat het echt niet redden tegen straatvechter Trump.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:12 schreef Vis1980 het volgende:
Jeetje, het is inderdaad iets waar we heel moeilijk over moeten doen. Wat denkt die Biden wel niet? Een beetje mensenrechten lopen nastreven.
Ik weet verder heel erg weinig van Biden om te kunnen zeggen wat ik van hem vind, maar niet iedereen die niet per se rechts is vindt automatisch Biden goed.
Daar valt geen speld tussen te krijgen.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:21 schreef Ulx het volgende:
Trump is net in Londen aangekomen.twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 03-06-2019 om 09:51:18.@:SadiqKhan, who by all accounts has done a terrible job as Mayor of London, has been foolishly “nasty” to the visiting President of the United States, by far the most important ally of the United Kingdom. He is a stone cold loser who should focus on crime in London, not me...... reageer retweet
Gelukkig hebben de Republikeinen met de 72-jarige Trump een jonge god in huis.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:45 schreef Elzies het volgende:
[..]
Old Joe gaat het echt niet redden tegen straatvechter Trump.
Ongelooflijk dat ze met dit oude fossiel nog voor de dag willen komen. Uiteraard wel amusant.
Vertel. Wat maakt Khan precies een 'terrible' burgemeester?quote:Op maandag 3 juni 2019 10:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Daar valt geen speld tussen te krijgen.
Wil je echt de gebruikelijke punten van kritiek op Khan nog een keer horen?quote:Op maandag 3 juni 2019 10:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vertel. Wat maakt Khan precies een 'terrible' burgemeester?
Hij is getint en moslim?quote:Op maandag 3 juni 2019 10:52 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wil je echt de gebruikelijke punten van kritiek op Khan nog een keer horen?
Waar zeg ik ook maar iets in die richting?quote:Op maandag 3 juni 2019 10:45 schreef Elzies het volgende:
[..]
Old Joe gaat het echt niet redden tegen straatvechter Trump.
Ongelooflijk dat ze met dit oude fossiel nog voor de dag willen komen. Uiteraard wel amusant.
Ik denk niet dat Chivaz dat gaat benoemen, die komt gewoon met de stijging van de criminaliteit, zijn uitlatingen over terrorisme, iets over SJW-gedrag in plaats van realisme en dan is het wel weer klaar.quote:
Trump oogt toch iets dynamischer dan old Joe.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de Republikeinen met de 72-jarige Trump een jonge god in huis.
Vind je? We hebben het over een man die een wandeling met andere wereldleiders oversloeg om zich te laten vervoeren in een golfkarretje.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:59 schreef Elzies het volgende:
[..]
Trump oogt toch iets dynamischer dan old Joe.![]()
Bij een extreem zwart-witte uitspraak is het juist erg makkelijk om er een speld tussen te krijgen. Je hoeft maar één iemand te vinden die zegt dat Khan het best aardig doet en dat 'by all accounts has done a terrible job' stuk valt al om.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
twitter:BBCPolitics twitterde op zondag 02-06-2019 om 11:37:08US Ambassador to the UK Woody Johnson tells #Marr that the whole of the economy, including the #NHS, will be “on the table” in a future US-UK trade deal after Brexit https://t.co/OakG0Gu6Ro https://t.co/BlYJ9GKcuJ reageer retweet
Khan heeft het best aardig gedaanquote:Op maandag 3 juni 2019 12:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bij een extreem zwart-witte uitspraak is het juist erg makkelijk om er een speld tussen te krijgen. Je hoeft maar één iemand te vinden die zegt dat Khan het best aardig doet en dat 'by all accounts has done a terrible job' stuk valt al om.
En volgens Trumps eigen definitie ben je geen loser als je een verkiezing hebt gewonnen, toch?
Daar kun je dus een doos spelden tussen krijgen.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bij een extreem zwart-witte uitspraak is het juist erg makkelijk om er een speld tussen te krijgen. Je hoeft maar één iemand te vinden die zegt dat Khan het best aardig doet en dat 'by all accounts has done a terrible job' stuk valt al om.
En volgens Trumps eigen definitie ben je geen loser als je een verkiezing hebt gewonnen, toch?
Ik hoorde die opnames vanmorgen, lijkt me weinig "gesleuteld" aan, ondanks de paniekerige claims. De vuile bek van Trump werkt zo snel dat hij dit zelf niet door heeft..quote:
Ik denk meer de oren van de aanhang. Als hij zegt dat het niet zo is (ook al is er genoeg bewijs) dan gelooft zijn aanhang het. Het toont nog maar eens aan dat 'enemy of the state'- gebeuren behoorlijke gevolgen gaat hebben op lange termijn in de USA.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:37 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik hoorde die opnames vanmorgen, lijkt me weinig "gesleuteld" aan, ondanks de paniekerige claims. De vuile bek van Trump werkt zo snel dat hij dit zelf niet door heeft..
Ik denk meer een deep-media state. Trump heeft op alle mogelijke fronten ruggesteun van Fox news.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik denk meer de oren van de aanhang. Als hij zegt dat het niet zo is (ook al is er genoeg bewijs) dan gelooft zijn aanhang het. Het toont nog maar eens aan dat 'enemy of the state'- gebeuren behoorlijke gevolgen gaat hebben op lange termijn in de USA.
Grappig, de burgemeester van London heeft de belasting verhoogd om meer politie aan te kunnen nemen nadat de Tories er 20,000 agenten uitgegooid heeft.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als burgermeester van een van de belangrijkste steden van de wereld vind ik het belachelijk dat hij vind dat mensen maar moeten wennen aan terrorisme.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Chivaz dat gaat benoemen, die komt gewoon met de stijging van de criminaliteit, zijn uitlatingen over terrorisme, iets over SJW-gedrag in plaats van realisme en dan is het wel weer klaar.
Dat maakt hem natuurlijk een geweldige burgermeester, zijn de aantal steekpartijen al flink gedaald vanwege zijn beleid?quote:Op maandag 3 juni 2019 13:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Grappig, de burgemeester van London heeft de belasting verhoogd om meer politie aan te kunnen nemen nadat de Tories er 20,000 agenten uitgegooid heeft.
Dus je lult weer uit je nek.
Ja, die zijn aangenomen om rechtse mensen op te pakken, natuurlijk, jij weet het.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat maakt hem natuurlijk een geweldige burgermeester, zijn de aantal steekpartijen al flink gedaald vanwege zijn beleid?
Of zijn die agenten aangenomen om mensen op te pakken die een bepaalde mening uitdragen?
Fijn dat we in ieder geval bij de gebruikelijke talking points blijven.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als burgermeester van een van de belangrijkste steden van de wereld vind ik het belachelijk dat hij vind dat mensen maar moeten wennen aan terrorisme.
Als je dat soort uitlatingen doet dan neem je het probleem niet echt serieus of het intresseert je niet. Ik weet eerlijk gezegd niet wat erger is.
quote:Op maandag 3 juni 2019 13:41 schreef Chivaz het volgende:
Als burgermeester van een van de belangrijkste steden van de wereld vind ik het belachelijk dat hij vind dat mensen maar moeten wennen aan terrorisme.
Contender for 'dumbest shit typed out on a Monday afternoon', right here people.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als je dat soort uitlatingen doet dan neem je het probleem niet echt serieus of het intresseert je niet. Ik weet eerlijk gezegd niet wat erger is.
Ik word vooral kotsmisselijk van mensen die zo opzichtig xenofoob zijn, terwijl ze dat ontkennen. Wat ben jij doorzichtig, zeg. Daarnaast lieg je constant. Fijn figuur.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja toch niet dan. Zou me niks verbazen als hij zelf wat banden heeft met terroristen.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2019 10:21 schreef Ulx het volgende:
Best wel, ja. Ik ga eens een wandeling maken.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik heb de indruk dat Vis er een beetje klaar mee is de laatste dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |