Nee het is elke keer hetzelfde riedeltje. Al 17 jaar lang schendt een woningcorporatie een afspraak wat niet netjes is, vervolgens wordt een Molukkertje boos, de woningcorporatie erkent zijn fout en biedt daarna zijn excuses aan en alles is weer koek en ei.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
1. Mensen tonen geen begrip dóór de vandalisme die gepleegd is.
Dat je je er niet over uit wilt spreken zegt al genoeg.
2. Ohh, dus Molukkers die niemand kennen in die wijk worden ook niet toegelaten(in eerste instantie).
Nee jou gaan ze zeker niet toelatenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:08 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Ok, dus ik kan me spullen pakken en nu verhuizen naar die leegstaande woning in de wijk?
quote:
Does not computequote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:55 schreef Oceanier het volgende:
Maar de Molukse wijk is dus niet verboden omdat er namelijk geen sprake is van racisme. Iedereen kan er namelijk wonen.
Ga maar asielzoekers lastig vallen ofzo. Hebbe Molukkers het toch ff wat beter voor mekaar geregeld dat ze altijd een woning hebbequote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb er vanalles mee te maken, want het verkleint de kansen van mijn zusje op een huis.
En dat is nu precies wat het racistisch, of discriminatoir, maakt. Of jij dat nu wil horen of niet.
Ik woon zelf in een voormalig Molukse wijk. Hier kan iedereen wonen, dus wees welkom!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:08 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Ok, dus ik kan me spullen pakken en nu verhuizen naar die leegstaande woning in de wijk?
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:10 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee het is elke keer hetzelfde riedeltje. Al 17 jaar lang schendt een woningcorporatie een afspraak wat niet netjes is, vervolgens wordt een Molukkertje boos, de woningcorporatie erkent zijn fout en biedt daarna zijn excuses aan en alles is weer koek en ei.
Er is dus niks aan de hand. Die hele ruit die gevandaliseerd is interesseert me echt geen flikker na al die misselijke reacties hier hoe alle Molukse woonwijken het mikpunt zijn van scheldkannonades en over 1 kam worden geschoren en voor de goorste dingen worden uitgemaakt allemaal vanwege 1 kapotte ruit in 1 fkn wijkie. Schaamteloos online internet gedrag.
Klopt, ook als je Molukker bent kan je geweigerd worden.
Je spreekt jezelf tegenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:36 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ga maar asielzoekers lastig vallen ofzo. Hebbe Molukkers het toch ff wat beter voor mekaar geregeld dat ze altijd een woning hebbe
Boeie, een probleem los je op door naar de oorzaak te kijken. Spreek je dus eerst uit over de fout van de woningcorporatie, daarna mag je het nog een keer proberen bij mij maxxie veel succes.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt jezelf tegen
En over het eerste punt. Je draait het dus om. Je zegt dat het je geen flikker interesseert na al die negatieve reacties hier. Maar die reacties waren er dus niet gekomen als het niet in het nieuws was geweest van dat vandalisme
Hij is anders de enige die hier nog zit te schuimbekkenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt jezelf tegen
En over het eerste punt. Je draait het dus om. Je zegt dat het je geen flikker interesseert na al die negatieve reacties hier. Maar die reacties waren er dus niet gekomen als het niet in het nieuws was geweest van dat vandalisme
Nee, hoor. Alleen TO.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:44 schreef kataklysm het volgende:
Wat een eeuwig Calimero volkje is het toch ook.
De fout van de woningcorporatie was een symptoom , geen oorzaak. De oorzaak is de segregatie die de Molukkers toepassen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:45 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Boeie, een probleem los je op door naar de oorzaak te kijken. Spreek je dus eerst uit over de fout van de woningcorporatie,
Mooi, ik lul iedereen eruit. Eraussquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:46 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Hij is anders de enige die hier nog zit te schuimbekken.
We moeten het 'm nageven, hij heeft een lange adem in dit topic
Nee hoor voordat de woningcorporatie die fout maakte, was alles koek en ei. Het probleem ontstond pas nadat de woningcorporatie de fout maakte, dus is dat de oorzaak van het probleem, het probleem wat inmiddels is opgelost.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:49 schreef Lola69 het volgende:
[..]
De fout van de woningcorporatie was een symptoom , geen oorzaak. De oorzaak is de segregatie die de Molukkers toepassen.
Nee, in die wijk (en ook een paar jaar geleden in Hoogeveen) wordt een probleem opgelost door vandalisme en bedreiging.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:45 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Boeie, een probleem los je op door naar de oorzaak te kijken. Spreek je dus eerst uit over de fout van de woningcorporatie, daarna mag je het nog een keer proberen bij mij maxxie veel succes.
Het enigste wat je doet is al 2 jaar lang,quote:
Je eigen Molukse topique op Fok, wees er maar trots op!quote:
Nee niet de rollen omdraaien. De fout lag bij de woningcorporatie. Ook geen woorden in mijn mond leggen want ik heb nooit gezegd dat een fout met vandalisme opgelost mag worden. Dat ik me daar niet over uitspreek is wat anders en de redenen daarvoor heb ik al uitgelegdquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, in die wijk (en ook een paar jaar geleden in Hoogeveen) wordt een probleem opgelost door vandalisme en bedreiging.
Dat jij vindt dat een fout van de woningcorporatie (Ja ik geef het toe Oceaantje), daarmee opgelost mag worden zegt veel over jou.
Maar de Molukse wijk is er nog steeds. Dus je roept dingen die er niet zijn. Niet 2 jaar, al 17 jaar roepen jullie in koor hetzelfdequote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:52 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Het enigste wat je doet is al 2 jaar lang,
is iedere keer dezelfde non argumenten aanvoeren van "ja maar befehlafspraak ist befehlafspraak".
Het is alsof we zitten te discussiëren met een lid van de Westboro Baptist kerk. Gewoon elk argument counteren met, ja maar god en verder alles compleet negeren.
Jij bent het lachertje van de Molukse gemeenschap.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:55 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee hoor jullie. Allemaal calimero behalve ik.
Je zegt net zelf dat het raam je geen flikker interesseert. Dus dan spreek je je er toch over uit?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:57 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee niet de rollen omdraaien. De fout lag bij de woningcorporatie. Ook geen woorden in mijn mond leggen want ik heb nooit gezegd dat een fout met vandalisme opgelost mag worden. Dat ik me daar niet over uitspreek is wat anders en de redenen daarvoor heb ik al uitgelegd
Ik heb ook gelijk, de 46 Molukse wijken zijn er nog. Er is geen sprake van racisme. Wat wil je nou precies van me? Ik heb geen brood bij me waar wacht je op?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:53 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Je eigen Molukse topique op Fok, wees er maar trots op!![]()
![]()
Serieus, je lult niet iedereen eruit, je bent gewoon zó overtuigd (waarschijnlijk met de paplepel ingegoten) van je eigen gelijk én ongelijk, dat hier niet normaal over te discussieren valt. En eerlijk gezegd is dat gewoon erg jammer.
Waarom, de Molukse wijken zijn er nog en ik zeg alleen dat er geen sprake is van racisme. Waarom ben ik dan het lachertje?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:59 schreef IriYe het volgende:
[..]
Jij bent het lachertje van de Molukse gemeenschap.
Nee, er is inderdaad geen sprake van racisme, maar iedereen (zelfs Molukkers van buitenaf) mag door de bewoners wel geweigerd wordenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:00 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ik heb ook gelijk, de 46 Molukse wijken zijn er nog. Er is geen sprake van racisme. Wat wil je nou precies van me? Ik heb geen brood bij me waar wacht je op?
Nee ik spreek me er niet over uit omdat die ruit me niet interesseert, begrijpend lezen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat het raam je geen flikker interesseert. Dus dan spreek je je er toch over uit?
En precies, die fout lag bij de woningcorporatie. En kijk hoe een aantal mensen uit die wijk het hebben opgelost. Lachwekkend.
Om hoe je reageert op iedereen, terwijl je argumenten door iedereen onderuit gehaald worden.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:01 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Waarom, de Molukse wijken zijn er nog en ik zeg alleen dat er geen sprake is van racisme. Waarom ben ik dan het lachertje?
Ja wat snap je daar niet aan? Is het zo moeilijk om te begrijpen wat racisme is?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, er is inderdaad geen sprake van racisme, maar iedereen (zelfs Molukkers van buitenaf) mag door de bewoners wel geweigerd worden
Zoveel madheid en agressiviteit in je postsquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:03 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ja wat snap je daar niet aan? Is het zo moeilijk om te begrijpen wat racisme is?
Nee, de Molukse wijk bestaat, en er is geen sprake van racisme. Racisme is in strijd met artikel 1 van de grondwet. Indien de Molukse wijk in strijd zou zijn met de grondwet, hadden de woningcorporaties nooit ingestemd met een Molukse voorrangsregeling.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Om hoe je reageert op iedereen, terwijl je argumenten door iedereen onderuit gehaald worden.
Ik schaam me kapot voor je
Nou van de 100 posts zijn er misschien hooguit 2 agressief? Wat ben ik toch een rustige jongen, de gemiddelde mens is veel agressiever dan mij.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zoveel madheid en agressiviteit in je posts![]()
![]()
Aan de ene kant vind ik het genot, aan de andere schaam ik me dat jij Moluks bent
Discussiëren is onmogelijk tegen jouw perceptie, dus ik ben hier weg
Het gaat om je toon in veel van je reacties.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:08 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nou van de 100 posts zijn er misschien hooguit 2 agressief? Wat ben ik toch een rustige jongen, de gemiddelde mens is veel agressiever dan mij.
Vertrek gerust, heb ik alweer gewonnen van een schaamteloze roeptoeter die met de noorderzon vertrekt omdat hij weet dat ik gelijk heb.
Klopt. Zelfs Molukkers mogen geweiger worden. Dat is punt 1quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, er is inderdaad geen sprake van racisme, maar iedereen (zelfs Molukkers van buitenaf) mag door de bewoners wel geweigerd worden
Dus als ik een kroeg heb en alleen blanken binnenlaat. En heel soms een blanke eruit trap. Dan ben ik niet racistisch bezig omdat blanken ook geweigerd kunnen worden? Wat is dat voor logica danquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:11 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs Molukkers mogen geweiger worden. Dat is punt 1
Ja ook ik wordt moe van die racismekaart trekkers die continu in de slachtofferrol rollen. Wat is dat toch met die jeugd van tegenwoordig die zo snel vingertje wijzen met racisme. Willen ze zo graag gediscrimineerd worden en een moeilijk leven hebben omdat ze in hun jeugdjaren zo verwend zijn ofzo?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:10 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het gaat om je toon in veel van je reacties.
Jouw perceptie, i rest my case
Nu ben ik echt weg
Nee na 300 posts snap je het nog steeds niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:13 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Dus als ik een kroeg heb en alleen blanken binnenlaat. En heel soms een blanke eruit trap. Dan ben ik niet racistisch bezig omdat blanken ook geweigerd kunnen worden? Wat is dat voor logica dan
Leg uitquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:15 schreef probeer het volgende:
Tering, wat maakt iemand zichzelf belachelijk zeg.
Welke wijken in nl heb je het dan over?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:21 schreef Tarado het volgende:
wat een drukte om niks, lijkt me logisch dat de Molukkers hun wijk Moluks willen houden, daar is toch niks mis mee, zijn wel meer wijken waar de (verenigde) bewoners bepalen wie er komt wonen
ik denk hetquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:14 schreef Jigzoz het volgende:
Holy crap. Wordt hier het duurrecord racistisch blaten verbroken?
Dit zei je toen je in de spiegel keek vanochtend?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:10 schreef Oceanier het volgende:
je externaliseert, vertoont ook kenmerken van narcistisch gedrag.
Nee hoor, ik verdedig het standpunt van de woningcorporatie. Jullie geven zomaar de woningcorporatie de schuld van racisme terwijl er helemaal geen racisme is. De millenials racismekaarttrekkers zijn een beetje verwend. Hun voorouders wisten pas wat racisme was, en hadden daarom ook nooit problemen met Molukse wijken.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:19 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Dit zei je toen je in de spiegel keek vanochtend?
Want vooralsnog zie ik hier maar 1 persoon narcistisch gedrag vertonen...
Aldus de millenialquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:23 schreef Oceanier het volgende:
De verwende millenials die in hun kindertijd nooit zijn teruggefloten
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:27 schreef Oceanier het volgende:
van mijn familie ben ik de 4e generatie. Mijn overgrootvader was een marinier in de Nederlandse marine.
lijkt zo uit het boekje te komen iddquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:19 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Dit zei je toen je in de spiegel keek vanochtend?
Want vooralsnog zie ik hier maar 1 persoon narcistisch gedrag vertonen...
De Molukse wijk en de woningcorporatie hebben hun probleem opgelost. Waarom zeuren jullie nog?quote:
naast dat zijn jullie ook nog jaloers op de racistische woningcorporatiequote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt zo uit het boekje te komen idd
https://www.psyq.nl/perso(...)oonlijkheidsstoornis
ik ken het bedrijf eerlijk gezegd niet dus ik weet niet of ik er wel of niet jaloers op zou moeten zijn en racistisch heb ik ze niet genoemdquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:13 schreef Oceanier het volgende:
[..]
naast dat zijn jullie ook nog jaloers op racistische woningcorporatie
Jaquote:
Koste me zelfs maar 6 seconden zoekwerkquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:10 schreef Oceanier het volgende:
omg lolita hoeveel vrije tijd heb jij hahaha...waanzinnig
van mij mag je concluderen wat je wil jongen, dat doe je zoals we hierboven kunnen zien namelijk toch wel en dat is behoorlijk vermoeiendquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:23 schreef Oceanier het volgende:
oh, kan ik daaruit concluderen dat je dus net als mij de voorrangsregeling niet racistisch vindt? of vind je het wel maar wil je je daar niet over uitspreken?
hoe kom je aan dat idee?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:30 schreef Oceanier het volgende:
Mooi, dan zijn we het dus allebei erover eens dat het geen racisme is. Dit is nogal een klap voor een grote groep posters in dit topic. Ik heb het idee dat je niet wilt uitleggen hoe jij vind dat het dan wel discriminatie is? No hard feelings.
Pot verwijt de ketel, again...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:10 schreef Oceanier het volgende:
[..]
omg lolita hoeveel vrije tijd heb jij hahaha...waanzinnig
de trein meestal welquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:32 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel, again...
Je zit op z'n minst al twee dagen non-stop (afgezien van een paar uur slapen) in dit topic te blaten, en dan kom je met zo'n reactie??
Man man, de bus rijdt zeker niet waar jij woont...
Toch moest ik gniffelenquote:
en daaruit haal jij dat ik niet uit wil leggen waarom ik het discriminatie vindquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:34 schreef Oceanier het volgende:
Nouja, heel simpel, 1+1 is 2. Jij vind het geen racisme, ik vind het ook geen racisme. Dus zijn we het er samen over eens dat het geen racisme is.
Idd niet moeilijk
De wijken zijn racistisch, en jullie dollen en grappen op internet. En dan verwacht je serieus te worden genomen hahaquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:32 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel, again...
Je zit op z'n minst al twee dagen non-stop (afgezien van een paar uur slapen) in dit topic te blaten, en dan kom je met zo'n reactie??
Man man, de bussen rijden zeker niet waar jij woont...
Nee ik haal het er niet uit, ik heb het idee/vermoeden dat je het niet uit wilt leggen. Maar als ik er naast zit, leg gerust uit waarom je vind dat het geen racisme is maar wel discriminatie.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
en daaruit haal jij dat ik niet uit wil leggen waarom ik het discriminatie vind
we hebben die discussie al eens gevoerd namelijk
ik begin een beetje melig te worden door je manier van reagerenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:36 schreef Oceanier het volgende:
[..]
De wijken zijn racistisch, en jullie dollen en grappen op internet. En dan verwacht je serieus te worden genomen haha
maar waar komt dat idee/vermoeden dan vandaan?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:37 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee ik haal het er niet uit, ik heb het idee/vermoeden dat je het niet uit wilt leggen. Maar als ik er naast zit, leg gerust uit waarom je vind dat het geen racisme is maar wel discriminatie.
Omdat je vond dat het discriminatie is maar vervolgens geen verdere uitleg erbij gaf.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar waar komt dat idee/vermoeden dan vandaan?
apartquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:39 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Omdat je vond dat het discriminatie is maar vervolgens geen verdere uitleg erbij gaf.
Ja die kerel heeft te maken met racistische wijken in zijn land, en hij gaat grappies make op internet. Hoe ken ik hem nou serieus neme?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar waar komt dat idee/vermoeden dan vandaan?
Je bent wel onvermoeibaar bezig hier.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:44 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Een voorbeeldwjjk, waar nooit problemen zijn en voor de ouderen wordt gezorgd waar menig ander nog wat van kan leren, aldus de woordvoerder van woningcorporatie Woonpunt.
nee ik probeer je duidelijk te maken dat je in een discussie verder komt zonder constant op de man te spelen maar dat is mogelijk te subtielquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:39 schreef Oceanier het volgende:
Probeer je nu onder die uitleg uit te komen door van onderwerp te veranderen?
Nou, we halen je post er weer even bij. Je vind het wel discriminatie en je hebt er niet veel problemen mee.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
van mij mag je concluderen wat je wil jongen, dat doe je zoals we hierboven kunnen zien namelijk toch wel en dat is behoorlijk vermoeiend
nee het is in mijn ogen geen racisme, wel discriminatie en nee ik heb er niet zo heel veel problemen mee
niet dat je mijn posts daadwerkelijk leest ofzo maar misschien wil iemand anders wel met me in discussie ...
je kunt beginnen met zijn postst daadwerkelijk te lezenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:40 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ja die kerel heeft te maken met racistische wijken in zijn land, en hij gaat grappies make op internet. Hoe ken ik hem nou serieus neme?
het is apart dat je daaruit af denkt te kunnen leiden dat de wil er niet isquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:41 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nou, we halen je post er weer even bij. Je vind het wel discriminatie en je hebt er niet veel problemen mee.
Je heb dus geen uitleg gegeven waarom je het discriminatie vind.
Wat is hier apart aan?
Allemaal gelezen, ken hem niet serieus nemen. Maar je probeert te vluchten vanuit ons gesprek, post #282 aubquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
je kunt beginnen met zijn postst daadwerkelijk te lezen
nee hoor, ik zit te wachten tot je me iets vriendelijk vraagt maar dat lijkt niet te lukkenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:42 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Allemaal gelezen, ken hem niet serieus nemen. Maar je probeert te vluchten vanuit ons gesprek, post #282 aub
Kan je vinden, is verder niet zo belangrijk. Ik moet blijkbaar wat directer zijn. Wil je het uitleggen waarom je het wel discriminatie vind?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is apart dat je daaruit af denkt te kunnen leiden dat de wil er niet is
Wilt u uitleggen waarom het discriminatie is?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee hoor, ik zit te wachten tot je me iets vriendelijk vraagt maar dat lijkt niet te lukken
Weinig Molukkers in de buurt zeker?quote:
in dit geval maken we onderscheid op basis van afkomst ... Molukkers wel, de rest nietquote:De strafrechtelijke definitie van discriminatie wordt gegeven in artikel 90quater van het Wetboek van Strafrecht: “Onder discriminatie of discrimineren wordt verstaan elke vorm van onderscheid, elke uitsluiting, beperking of voorkeur, die ten doel heeft of ten gevolge kan hebben dat de erkenning, het genot of de uitoefening op voet van gelijkheid van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden op politiek, economisch, sociaal of cultureel terrein of op andere terreinen van het maatschappelijk leven, wordt tenietgedaan of aangetast”.
toch nog redelijk wat hoor, zelfs in de familie (hoogeveen enzo)quote:
Duidelijk verwoord.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:49 schreef sp3c het volgende:
maar goed, discriminatie ff zonder gekkigheid
[..]
in dit geval maken we onderscheid op basis van afkomst ... Molukkers wel, de rest niet
dat is discriminatie, hoe je het ook went of keert
dat dat een privilege is dat de Molukse gemeenschap heeft prima maar dat maakt het niet minder discriminerend
Heeft hij al kamervragen gesteld eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:41 schreef Jigzoz het volgende:
Drie dagen lang stomweg herhalen dat gewelddadig afgedwongen etnische segregatie niet racistisch is...
Zelfs Wilders zou al afgehaakt zijn.
Dit lijkt me meer iets voor Baudet.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft hij al kamervragen gesteld eigenlijk?
Maar deze kwestie gaat niet over islam dus zal wel niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |