lijkt zo uit het boekje te komen iddquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:19 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Dit zei je toen je in de spiegel keek vanochtend?
Want vooralsnog zie ik hier maar 1 persoon narcistisch gedrag vertonen...
De Molukse wijk en de woningcorporatie hebben hun probleem opgelost. Waarom zeuren jullie nog?quote:
naast dat zijn jullie ook nog jaloers op de racistische woningcorporatiequote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt zo uit het boekje te komen idd
https://www.psyq.nl/perso(...)oonlijkheidsstoornis
ik ken het bedrijf eerlijk gezegd niet dus ik weet niet of ik er wel of niet jaloers op zou moeten zijn en racistisch heb ik ze niet genoemdquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:13 schreef Oceanier het volgende:
[..]
naast dat zijn jullie ook nog jaloers op racistische woningcorporatie
Jaquote:
Koste me zelfs maar 6 seconden zoekwerkquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:10 schreef Oceanier het volgende:
omg lolita hoeveel vrije tijd heb jij hahaha...waanzinnig
van mij mag je concluderen wat je wil jongen, dat doe je zoals we hierboven kunnen zien namelijk toch wel en dat is behoorlijk vermoeiendquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:23 schreef Oceanier het volgende:
oh, kan ik daaruit concluderen dat je dus net als mij de voorrangsregeling niet racistisch vindt? of vind je het wel maar wil je je daar niet over uitspreken?
hoe kom je aan dat idee?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:30 schreef Oceanier het volgende:
Mooi, dan zijn we het dus allebei erover eens dat het geen racisme is. Dit is nogal een klap voor een grote groep posters in dit topic. Ik heb het idee dat je niet wilt uitleggen hoe jij vind dat het dan wel discriminatie is? No hard feelings.
Pot verwijt de ketel, again...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:10 schreef Oceanier het volgende:
[..]
omg lolita hoeveel vrije tijd heb jij hahaha...waanzinnig
de trein meestal welquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:32 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel, again...
Je zit op z'n minst al twee dagen non-stop (afgezien van een paar uur slapen) in dit topic te blaten, en dan kom je met zo'n reactie??
Man man, de bus rijdt zeker niet waar jij woont...
Toch moest ik gniffelenquote:
en daaruit haal jij dat ik niet uit wil leggen waarom ik het discriminatie vindquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:34 schreef Oceanier het volgende:
Nouja, heel simpel, 1+1 is 2. Jij vind het geen racisme, ik vind het ook geen racisme. Dus zijn we het er samen over eens dat het geen racisme is.
Idd niet moeilijk
De wijken zijn racistisch, en jullie dollen en grappen op internet. En dan verwacht je serieus te worden genomen hahaquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:32 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel, again...
Je zit op z'n minst al twee dagen non-stop (afgezien van een paar uur slapen) in dit topic te blaten, en dan kom je met zo'n reactie??
Man man, de bussen rijden zeker niet waar jij woont...
Nee ik haal het er niet uit, ik heb het idee/vermoeden dat je het niet uit wilt leggen. Maar als ik er naast zit, leg gerust uit waarom je vind dat het geen racisme is maar wel discriminatie.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
en daaruit haal jij dat ik niet uit wil leggen waarom ik het discriminatie vind
we hebben die discussie al eens gevoerd namelijk
ik begin een beetje melig te worden door je manier van reagerenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:36 schreef Oceanier het volgende:
[..]
De wijken zijn racistisch, en jullie dollen en grappen op internet. En dan verwacht je serieus te worden genomen haha
maar waar komt dat idee/vermoeden dan vandaan?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:37 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee ik haal het er niet uit, ik heb het idee/vermoeden dat je het niet uit wilt leggen. Maar als ik er naast zit, leg gerust uit waarom je vind dat het geen racisme is maar wel discriminatie.
Omdat je vond dat het discriminatie is maar vervolgens geen verdere uitleg erbij gaf.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar waar komt dat idee/vermoeden dan vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |