apartquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:39 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Omdat je vond dat het discriminatie is maar vervolgens geen verdere uitleg erbij gaf.
Ja die kerel heeft te maken met racistische wijken in zijn land, en hij gaat grappies make op internet. Hoe ken ik hem nou serieus neme?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar waar komt dat idee/vermoeden dan vandaan?
Je bent wel onvermoeibaar bezig hier.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:44 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Een voorbeeldwjjk, waar nooit problemen zijn en voor de ouderen wordt gezorgd waar menig ander nog wat van kan leren, aldus de woordvoerder van woningcorporatie Woonpunt.
nee ik probeer je duidelijk te maken dat je in een discussie verder komt zonder constant op de man te spelen maar dat is mogelijk te subtielquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:39 schreef Oceanier het volgende:
Probeer je nu onder die uitleg uit te komen door van onderwerp te veranderen?
Nou, we halen je post er weer even bij. Je vind het wel discriminatie en je hebt er niet veel problemen mee.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
van mij mag je concluderen wat je wil jongen, dat doe je zoals we hierboven kunnen zien namelijk toch wel en dat is behoorlijk vermoeiend
nee het is in mijn ogen geen racisme, wel discriminatie en nee ik heb er niet zo heel veel problemen mee
niet dat je mijn posts daadwerkelijk leest ofzo maar misschien wil iemand anders wel met me in discussie ...
je kunt beginnen met zijn postst daadwerkelijk te lezenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:40 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ja die kerel heeft te maken met racistische wijken in zijn land, en hij gaat grappies make op internet. Hoe ken ik hem nou serieus neme?
het is apart dat je daaruit af denkt te kunnen leiden dat de wil er niet isquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:41 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nou, we halen je post er weer even bij. Je vind het wel discriminatie en je hebt er niet veel problemen mee.
Je heb dus geen uitleg gegeven waarom je het discriminatie vind.
Wat is hier apart aan?
Allemaal gelezen, ken hem niet serieus nemen. Maar je probeert te vluchten vanuit ons gesprek, post #282 aubquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
je kunt beginnen met zijn postst daadwerkelijk te lezen
nee hoor, ik zit te wachten tot je me iets vriendelijk vraagt maar dat lijkt niet te lukkenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:42 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Allemaal gelezen, ken hem niet serieus nemen. Maar je probeert te vluchten vanuit ons gesprek, post #282 aub
Kan je vinden, is verder niet zo belangrijk. Ik moet blijkbaar wat directer zijn. Wil je het uitleggen waarom je het wel discriminatie vind?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is apart dat je daaruit af denkt te kunnen leiden dat de wil er niet is
Wilt u uitleggen waarom het discriminatie is?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee hoor, ik zit te wachten tot je me iets vriendelijk vraagt maar dat lijkt niet te lukken
Weinig Molukkers in de buurt zeker?quote:
in dit geval maken we onderscheid op basis van afkomst ... Molukkers wel, de rest nietquote:De strafrechtelijke definitie van discriminatie wordt gegeven in artikel 90quater van het Wetboek van Strafrecht: “Onder discriminatie of discrimineren wordt verstaan elke vorm van onderscheid, elke uitsluiting, beperking of voorkeur, die ten doel heeft of ten gevolge kan hebben dat de erkenning, het genot of de uitoefening op voet van gelijkheid van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden op politiek, economisch, sociaal of cultureel terrein of op andere terreinen van het maatschappelijk leven, wordt tenietgedaan of aangetast”.
toch nog redelijk wat hoor, zelfs in de familie (hoogeveen enzo)quote:
Duidelijk verwoord.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:49 schreef sp3c het volgende:
maar goed, discriminatie ff zonder gekkigheid
[..]
in dit geval maken we onderscheid op basis van afkomst ... Molukkers wel, de rest niet
dat is discriminatie, hoe je het ook went of keert
dat dat een privilege is dat de Molukse gemeenschap heeft prima maar dat maakt het niet minder discriminerend
Heeft hij al kamervragen gesteld eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:41 schreef Jigzoz het volgende:
Drie dagen lang stomweg herhalen dat gewelddadig afgedwongen etnische segregatie niet racistisch is...
Zelfs Wilders zou al afgehaakt zijn.
Dit lijkt me meer iets voor Baudet.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft hij al kamervragen gesteld eigenlijk?
Maar deze kwestie gaat niet over islam dus zal wel niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |