Niet bedoeld als natrapquote:Op zondag 16 juni 2019 22:11 schreef phoenyx het volgende:
R&P / In negatieve zin opvallen op fok!
Wat heb ik hier sinds de laatste waarschuwing verpest als ik vragen mag? Ik reageer voornamelijk op mensen die zeggen dat ik gestoord ben. Leuk en aardig dat je zegt dat jullie daar ook naar kijken maar dat ik daarna de schuld krijg van het verpesten van het topic is nogal speciaal. Ook dat ik niks doe met de adviezen, welke zijn gegeven sinds de laatste waarschuwing (ook eerste dacht ik maar oke). Ben gewoon netjes geweest, mods verwijderen weer geen reacties en het topic krijgt een slotje met een natrap naar mij toe.
Misschien iets teveel een open deur?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:17 schreef SVW5. het volgende:
R&P / Ik rook weer
Reactie van mij was weggehaald. Ik vroeg "Waarom wil je stoppen met roken?"
Ben benieuwd wat daar mis mee is. Ik zag overigens dat er een stuk of 10 andere reacties verwijderd waren.
Dat kan maar uit de OP blijkt wel voldoende dat de ts er zelf wel problemen mee heeft.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:21 schreef SVW5. het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik niet wat er mis is met roken op de gezondheidsrisico's na.
Ik vond het zelf ook een lastige, ik ben degene die de opmerking heeft weggehaald. Mijn denkwijze: TS geeft duidelijk aan dat hij ervan baalt dat hij weer heeft gerookt. Dat wil hij niet. Hij wil zo snel mogelijk stoppen. Hij gaf ook aan waarom het slecht voor hem was. Ik vond jouw vraag daarom dus een beetje dubbel/niet relevant. Hij had die uitleg al gegeven. Daarnaast kon het gelezen worden (ik zeg niet dat dat je insteek was) als een ''zo erg is het niet'', wat voor hem misschien juist een trigger zou kunnen zijn om weer te beginnen. Ik heb jouw opmerking in combinatie met wat andere comments weg gehaald, ik handelde op gevoel. Zoals ik al zei vond ik het een lastigequote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:17 schreef SVW5. het volgende:
R&P / Ik rook weer
Reactie van mij was weggehaald. Ik vroeg "Waarom wil je stoppen met roken?"
Ben benieuwd wat daar mis mee is. Ik zag overigens dat er een stuk of 10 andere reacties verwijderd waren.
Dit ook even naar feedback, kan het in het topic on-topic blijven.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:21 schreef TomStall het volgende:
Goh! worden er tegenwoordig ook al grapjes weg gehaald zonder even vermelding "even on topic of zonder grapjes graag"? Ik denk waar is mijn post nou, zo erg was het toch ook weer niet. Sjonge jonge fok is laag gezonken en kan blijkbaar nog lager.
ik reageer regelmatig op TS zijn posts, vrijwel altijd gewoon echt gemeend en serieus. Nu maak ik een grapje, de vraag of de sigaret na de seks was of niet, en gelijk poef weg. Leuker kunnen we het niet maken...
Ik persoonlijk denk dat je deze opmerking niet weg hoorde te halen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vond het zelf ook een lastige, ik ben degene die de opmerking heeft weggehaald. Mijn denkwijze: TS geeft duidelijk aan dat hij ervan baalt dat hij weer heeft gerookt. Dat wil hij niet. Hij wil zo snel mogelijk stoppen. Hij gaf ook aan waarom het slecht voor hem was. Ik vond jouw vraag daarom dus een beetje dubbel/niet relevant. Hij had die uitleg al gegeven. Daarnaast kon het gelezen worden (ik zeg niet dat dat je insteek was) als een ''zo erg is het niet'', wat voor hem misschien juist een trigger zou kunnen zijn om weer te beginnen. Ik heb jouw opmerking in combinatie met wat andere comments weg gehaald, ik handelde op gevoel. Zoals ik al zei vond ik het een lastige
No problem man. In ieder geval bedankt voor je uitleg.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vond het zelf ook een lastige, ik ben degene die de opmerking heeft weggehaald. Mijn denkwijze: TS geeft duidelijk aan dat hij ervan baalt dat hij weer heeft gerookt. Dat wil hij niet. Hij wil zo snel mogelijk stoppen. Hij gaf ook aan waarom het slecht voor hem was. Ik vond jouw vraag daarom dus een beetje dubbel/niet relevant. Hij had die uitleg al gegeven. Daarnaast kon het gelezen worden (ik zeg niet dat dat je insteek was) als een ''zo erg is het niet'', wat voor hem misschien juist een trigger zou kunnen zijn om weer te beginnen. Ik heb jouw opmerking in combinatie met wat andere comments weg gehaald, ik handelde op gevoel. Zoals ik al zei vond ik het een lastige
Wat een toffe post is dit zegquote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:00 schreef SVW5. het volgende:
[..]
No problem man. In ieder geval bedankt voor je uitleg.
Ik heb wel eens klote opmerkingen naar je gemaakt maar ik vind je een prima mod, AlwaysHappy. Dat meen ik.
Ach ja, voor beide kanten valt er wat voor te zeggen, daarom was 't een lastige. Als ik in zo'n alcohol topic een opmerking zag staan in de trant van ''ach, eentje kan geen kwaad'' had ik die overigens ook weg gehaald. In dit geval wist ik gewoon niet hoe het binnen zou komen bij Keep Walking, die zelf aangaf er wel echt last van te hebben (het roken). Dus tja. Beide kanten. Sowieso bedankt voor je centsquote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik persoonlijk denk dat je deze opmerking niet weg hoorde te halen.
Het gaat om roken en in combinatie met de rest van Keep_Walking zijn problematiek, is roken een van zijn minst lastige probleem.
Dat in combinatie met het motto van alleen modereren als het moet, lijkt het mij gewoon een normale opmerking.
Aan de andere kant, in het stoppen met drinken-topic was het ook not done om te zeggen ach eentje is niet zo erg, maar dat was volgens mij topic gerelateerd.
Dus mssn ben ik wel een van de laatste die hierover wat mag zeggen.
Echter mijn dokter heeft mij ook afgeraden om te stoppen met roken, aangezien andere zaken prioriteit hadden toendertijd
My2cents
Toffe reactie ditquote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:00 schreef SVW5. het volgende:
[..]
No problem man. In ieder geval bedankt voor je uitleg.
Ik heb wel eens klote opmerkingen naar je gemaakt maar ik vind je een prima mod, AlwaysHappy. Dat meen ik.
Jupquote:Op donderdag 27 juni 2019 14:40 schreef SVW5. het volgende:
hoi mods is forum@fok.nl nog steeds het e-mail adres om in contact te komen met de beheerders
Groeten SVW5.
Oke bedankt.quote:
Vervelend dat je je zo voeltquote:Op donderdag 27 juni 2019 15:01 schreef SVW5. het volgende:
[..]
Oke bedankt.
Ik wil hier nog even iets kwijt over het religietopic omdat ik het idee heb dat ik door Gary_Oak als een stuk stront behandeld ben.
Hij reageert nota bene als eerste in mijn topic zonder enkel blijk van empathisch vermogen. Daar reageer ik op en hij blijft volhouden dat ik een zendeling ben. Ik heb minstens 10x gezegd dat ik GEEN zendeling ben en toch bleef hij doorgaan. Hij loopt dus glashard te liegen.
Daarna DM's uitgewisseld. Er werd door hem gezegd "Kanker op naar de hel" en "debiele christenhond". Ik kan zeer veel hebben kwa kritiek maar dit ging alle perken te buiten. Het heeft me zelfs pijn gedaan.
Bedankt kameraadquote:Op donderdag 27 juni 2019 15:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vervelend dat je je zo voeltIk heb die discussie verder niet echt gevolgd, dat heeft een van mijn collega's opgelost volgens mij.
Maar het is sowieso een goeie zet om dan forum@fok.nl te mailen. Als het even kan inclusief die DM's (screenshot of zo), de FA's kunnen daar meer mee dan dat wij dat kunnen.
Succes!
quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:19 schreef SVW5. het volgende:
[..]
Bedankt kameraad
Ik ga straks eerst lekker naar mijn vader hij gaat visjes bakken. Had al een mail gestuurd naar desbetreffende adres maar als er morgen geen antwoord is zal ik screenshots sturen.
Donder op. We konden twee weken geleden normaal discussiėren. Vervolgens was het onderwerp vriendelijk afgesloten. Ik was het hele topic vergeten. Twee weken later haalt meneertje het ineens omhoog en is het niet ok. Ik vind dat opdringerig en zendelingachtig, gewoon evident. Heen en weer, gaat niet inhoudelijk in waarom hij twee weken later ineens een discussie openbreekt die gewoon netjes was afgesloten. Ik val jou niet lastig, mafkees. Discussie was vervolgens gesmoord en afgesloten in het topic door Samzz. Jij bleef doorgaan na de modbreak, ik liet het gaan. Jij gaat vervolgens op eigen initiatief mij stalken in DM, omdat dat nog je enige optie is. Ik zeg dat je moet oprotten en het moet laten gaan. Ja, als je me dan blijft lastigvallen, ga ik niet netjes blijven. Ga je gang, stuur die screenshots maar, kunnen ze zien dat jij me steeds opzoekt en niet andersom. Rot gewoon op en laat me met rust.quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:01 schreef SVW5. het volgende:
[..]
Oke bedankt.
Ik wil hier nog even iets kwijt over het religietopic omdat ik het idee heb dat ik door Gary_Oak als een stuk stront behandeld ben.
Hij reageert nota bene als eerste in mijn topic zonder enkel blijk van empathisch vermogen. Daar reageer ik op en hij blijft volhouden dat ik een zendeling ben. Ik heb minstens 10x gezegd dat ik GEEN zendeling ben en toch bleef hij doorgaan. Hij loopt dus glashard te liegen.
Daarna DM's uitgewisseld. Er werd door hem gezegd "Kanker op naar de hel" en "debiele christenhond". Ik kan zeer veel hebben kwa kritiek maar dit ging alle perken te buiten. Het heeft me zelfs pijn gedaan.
Ik ben geen zendeling (heb ik al zo'n 10x gezegd), ik stalk niet en ik heb niet gelogen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 16:16 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Donder op. We konden twee weken geleden normaal discussiėren. Vervolgens was het onderwerp vriendelijk afgesloten. Ik was het hele topic vergeten. Twee weken later haalt meneertje het ineens omhoog en is het niet ok. Ik vind dat opdringerig en zendelingachtig, gewoon evident. Heen en weer, gaat niet inhoudelijk in waarom hij twee weken later ineens een discussie openbreekt die gewoon netjes was afgesloten. Ik val jou niet lastig, mafkees. Discussie was vervolgens gesmoord en afgesloten in het topic door Samzz. Jij bleef doorgaan na de modbreak, ik liet het gaan. Jij gaat vervolgens op eigen initiatief mij stalken in DM, omdat dat nog je enige optie is. Ik zeg dat je moet oprotten en het moet laten gaan. Ja, als je me dan blijft lastigvallen, ga ik niet netjes blijven. Ga je gang, stuur die screenshots maar, kunnen ze zien dat jij me steeds opzoekt en niet andersom. Rot gewoon op en laat me met rust.
Overigens is DM's openbaren niet toegestaan. Net als liegen volgens dat boekje van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |