abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187460260
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 21:27 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja voor mij val je nu juist positief op..
Ik kan je reactie niet echt vertrouwen als je nu al liegt bij je eerste post in dit topic
Heh?
pi_187460316
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 21:30 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Heh?
Dit is al iets wat mij gezegd is, ik communiceer niet duidelijk. Doe er wel wat mee in ieder geval, beetje zelfreflectie kan nooit kwaad.

Kijk, jij zegt dat je altijd negatief opvalt. Voor mij val je juist niet negatief op, dus je liegt erover dat je altijd negatief opvalt. Tenzij je mij als niemand ziet. Omdat je liegt kan ik dus niet echt zeker weten dat je reactie van 'lekker fel is juist goed' eerlijk/goed is. Misschien is dat ook gelogen, aangezien je bij je eerste post in dit topic al liegt. Wat moet ik dan nog geloven?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2019 21:35:51 ]
pi_187460366
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 21:34 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Dit is al iets wat mij gezegd is, ik communiceer niet duidelijk. Doe er wel wat mee in ieder geval, beetje zelfreflectie kan nooit kwaad.

Kijk, jij zegt dat je altijd negatief opvalt. Voor mij val je juist niet negatief op, dus je liegt erover dat je altijd negatief opvalt. Tenzij je mij als niemand ziet. Omdat je liegt kan ik dus niet echt zeker weten dat je reactie van 'lekker fel is juist goed' eerlijk/goed is. Misschien is dat ook gelogen, aangezien je bij je eerste post in dit topic al liegt. Wat moet ik dan nog geloven?
Gaat het wel goed met jou?
pi_187460444
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 21:37 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Gaat het wel goed met jou?
Jawel
pi_187460476
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 21:41 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Jawel
Beetje over-analyseren dit
pi_187460525
ah gelukkig vraag jij jezelf ook af of je wel helemaal spoort.
pi_187460531
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 21:42 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Beetje over-analyseren dit
Ja was humor bij mijn eerste post maar toen ging ik er te ver mee door.

Bedoel jouw reactie dat negatief opvallen juist goed is is ook geen pareltje of wel, ja hier misschien wel maar ja.
pi_187460547
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 21:45 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ja was humor bij mijn eerste post maar toen ging ik er te ver mee door.

Bedoel jouw reactie dat negatief opvallen juist goed is is ook geen pareltje of wel, ja hier misschien wel maar ja.
Negatief opvallen is juist goed omdat je dan niet meegaat in de menigte. Vind zelf nog wel eens dat FOK! vol zit met moraalridders en goody goodies.
pi_187460549
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2019 21:45 schreef koemleit het volgende:
Ach gut hoor iemand is ook chagrijnig vanwege het ongesteldheidstopic :')
pi_187460562
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 21:46 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Negatief opvallen is juist goed omdat je dan niet meegaat in de menigte. Vind zelf nog wel eens dat FOK! vol zit met moraalridders en goody goodies.
Ja vind ik ook
pi_187460646
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 21:47 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ach gut hoor iemand is ook chagrijnig vanwege het ongesteldheidstopic :')
hehe ik dacht daar "wat een raar wief" en daarna zag ik dit topic.

Maar goed dat je zelf in de gaten hebt dat er toch iets niet helemaal in orde is met je ;).
pi_187460671
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2019 21:52 schreef koemleit het volgende:

[..]

hehe ik dacht daar "wat een raar wief" en daarna zag ik dit topic.

Maar goed dat je zelf in de gaten hebt dat er toch iets niet helemaal in orde is met je ;).
Nu herhaal je gewoon jezelf om me onnodig te beledigen
pi_187460701
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 21:53 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nu herhaal je gewoon jezelf om me onnodig te beledigen
rusting jonguh!.

Je vindt het blijkbaar nodig om denigrerend "och gut er is er een sjagreinig" te zeggen.
Maar een reactie daar op, vind je onnodig beledigen.
Dus wel uitdelen niet incasseren. Prima.
pi_187460719
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2019 21:54 schreef koemleit het volgende:

[..]

rusting jonguh!.

Je vindt het blijkbaar nodig om denigrerend "och gut er is er een sjagreinig" te zeggen.
Maar een reactie daar op, vind je onnodig beledigen.
Dus wel uitdelen niet incasseren. Prima.
Uh jij reageerde toen ook al onnodig beledigend. Dat weet je zelf ook wel dus ik weet niet waarom je dit nu typt.
pi_187460727
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 17:51 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nou ja met mensen van r&p, dus ja dat geeft toch te denken dat het kan zijn dat een specifieke groep mensen eerder negatief op je reageert dan een andere groep. Om het onkunde te noemen gaat nogal ver. Kinderen hebben er geen last van als ik 's avonds bier drink, die slapen dan.. Mijn vriendin soms wel. Je klinkt nogal erg negatief, ook met je post hierna. Ik weet nog wel dat ik je een keer minder leuk heb benaderd omdat je wat rare dingen zei maar dit is geen vergelding daarop toch?
Wil je nu serieus beweren dat in andere subfora users geen problemen met je hebben? :')
pi_187460747
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 21:55 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Uh jij reageerde toen ook al onnodig beledigend. Dat weet je zelf ook wel dus ik weet niet waarom je dit nu typt.
:') je zat een beetje interessant te doen met "zogenaamde kennis". Maar verder niks willen vertellen.
Mijn mening daarover is "dat je dan gewoon je klep moet houden".

Maar goed als je dat allemaal onnodig beledigend vind, dan moet je wellicht niet zulke dingen posten. En vooral geen mening geven, want dan kun je tegengas verwachten.

gejank.
pi_187460753
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 21:55 schreef madam-april het volgende:

[..]

Wil je nu serieus beweren dat in andere subfora users geen problemen met je hebben? :')
Nou ja vrijwel niet inderdaad. Bedoel een enkele keer ergens maar het gros is wel overduidelijk hier. Lijkt me ook niet zo moeilijk om te beweren, vraag me vooral af waarom jij nu doet alsof ik raar ben als ik dat stel.
pi_187460768
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2019 21:56 schreef koemleit het volgende:

[..]

:') je zat een beetje interessant te doen met "zogenaamde kennis". Maar verder niks willen vertellen.
Mijn mening daarover is "dat je dan gewoon je klep moet houden".

Maar goed als je dat allemaal onnodig beledigend vind, dan moet je wellicht niet zulke dingen posten. En vooral geen mening geven, want dan kun je tegengas verwachten.

gejank.
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2019 21:45 schreef koemleit het volgende:
Hier had ik het over.. Waarom is dat voor jou niet duidelijk? Iedereen kan dat toch snappen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2019 21:58:05 ]
pi_187460795
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 21:57 schreef phoenyx het volgende:

[..]

[..]

Hier had ik het over.. Waarom is dat voor jou niet duidelijk? Iedereen kan dat toch snappen
Ik vind dat je niet helemaal spoort, dat is geen onnodige belediging, dat is wat ik vind.
Sterker je vraagt min of meer aan mensen in dit topic wat ze van je post gedrag vinden.

Duz
pi_187460829
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2019 21:58 schreef koemleit het volgende:

[..]

Ik vind dat je niet helemaal spoort, dat is geen onnodige belediging, dat is wat ik vind.
Sterker je vraagt min of meer aan mensen in dit topic wat ze van je post gedrag vinden.

Duz
Ja oke maar ik verwacht niet dat als ik een half uur eerder iemand op zijn tenen heb getrapt omdat ik niet ongesteldheidsgegevens over djmo aan hem verschaf die persoon hier gaat zeggen dat ik niet spoor. Bedoel dat is wat er feitelijk aan de hand is, en zo'n persoon als jij gaat dan juist zeggen dat de ander niet spoort en krijgt een podium

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2019 22:00:58 ]
pi_187460882
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 22:00 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ja oke maar ik verwacht niet dat als ik een half uur eerder iemand op zijn tenen heb getrapt omdat ik niet ongesteldheidsgegevens over djmo aan hem verschaf die persoon hier gaat zeggen dat ik niet spoor.
Tja het leven gaat niet altijd zoals je verwacht. En als je blijkbaar niet om kan gaan hoe andere kunnen reageren om je zeker niet op een forum gaan posten.

(en voor de achtste keer het gaat er dus helemaal niet omdat je geen antwoord wil geven op die ongesteldheidsvraag, ik vind het krankjorum dat je popiejopie gaat lopen roepen dat je het antwoord kunt geven, en desgevraagd zegt "ja halloooo dat ga ik toch niet zeggen joh")
pi_187460899
Uhu ja precies
pi_187460927
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 21:56 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nou ja vrijwel niet inderdaad. Bedoel een enkele keer ergens maar het gros is wel overduidelijk hier. Lijkt me ook niet zo moeilijk om te beweren, vraag me vooral af waarom jij nu doet alsof ik raar ben als ik dat stel.
Omdat het simpelweg niet waar is wat je zegt..

Hier wordt er misschien 'heftiger' op gereageerd omdat dit een serieus subforum is en je reacties hier nog minder gepast zijn.. Maar forumbreedt sta je nou niet bepaald positief bekend met je waslijst aan kloons..
pi_187460950
Joh, dit is echt wel even mooi geweest, vaak genoeg gewaarschuwd. Je bent alleen maar ballen terug aan het kaatsen en anderen aan het beledigen (die zelf in sommige gevallen ook te ver gaan - ook daar wordt naar gekeken) en dat gaan we hier niet faciliteren. We hebben je flink de kans gegeven, jammer dat je het zo verpest.

Er zijn zoveel goede adviezen gegeven, ik hoop dat je er nog wat mee doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')