Heh?quote:Op zondag 16 juni 2019 21:27 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja voor mij val je nu juist positief op..
Ik kan je reactie niet echt vertrouwen als je nu al liegt bij je eerste post in dit topic
Dit is al iets wat mij gezegd is, ik communiceer niet duidelijk. Doe er wel wat mee in ieder geval, beetje zelfreflectie kan nooit kwaad.quote:
Gaat het wel goed met jou?quote:Op zondag 16 juni 2019 21:34 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Dit is al iets wat mij gezegd is, ik communiceer niet duidelijk. Doe er wel wat mee in ieder geval, beetje zelfreflectie kan nooit kwaad.
Kijk, jij zegt dat je altijd negatief opvalt. Voor mij val je juist niet negatief op, dus je liegt erover dat je altijd negatief opvalt. Tenzij je mij als niemand ziet. Omdat je liegt kan ik dus niet echt zeker weten dat je reactie van 'lekker fel is juist goed' eerlijk/goed is. Misschien is dat ook gelogen, aangezien je bij je eerste post in dit topic al liegt. Wat moet ik dan nog geloven?
Ja was humor bij mijn eerste post maar toen ging ik er te ver mee door.quote:
Negatief opvallen is juist goed omdat je dan niet meegaat in de menigte. Vind zelf nog wel eens dat FOK! vol zit met moraalridders en goody goodies.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:45 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja was humor bij mijn eerste post maar toen ging ik er te ver mee door.
Bedoel jouw reactie dat negatief opvallen juist goed is is ook geen pareltje of wel, ja hier misschien wel maar ja.
Ach gut hoor iemand is ook chagrijnig vanwege het ongesteldheidstopicquote:Op zondag 16 juni 2019 21:45 schreef koemleit het volgende:
ah gelukkig vraag jij jezelf ook af of je wel helemaal spoort.
Ja vind ik ookquote:Op zondag 16 juni 2019 21:46 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Negatief opvallen is juist goed omdat je dan niet meegaat in de menigte. Vind zelf nog wel eens dat FOK! vol zit met moraalridders en goody goodies.
hehe ik dacht daar "wat een raar wief" en daarna zag ik dit topic.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:47 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ach gut hoor iemand is ook chagrijnig vanwege het ongesteldheidstopic
Nu herhaal je gewoon jezelf om me onnodig te beledigenquote:Op zondag 16 juni 2019 21:52 schreef koemleit het volgende:
[..]
hehe ik dacht daar "wat een raar wief" en daarna zag ik dit topic.
Maar goed dat je zelf in de gaten hebt dat er toch iets niet helemaal in orde is met je.
rusting jonguh!.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:53 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nu herhaal je gewoon jezelf om me onnodig te beledigen
Uh jij reageerde toen ook al onnodig beledigend. Dat weet je zelf ook wel dus ik weet niet waarom je dit nu typt.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:54 schreef koemleit het volgende:
[..]
rusting jonguh!.
Je vindt het blijkbaar nodig om denigrerend "och gut er is er een sjagreinig" te zeggen.
Maar een reactie daar op, vind je onnodig beledigen.
Dus wel uitdelen niet incasseren. Prima.
Wil je nu serieus beweren dat in andere subfora users geen problemen met je hebben?quote:Op zondag 16 juni 2019 17:51 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja met mensen van r&p, dus ja dat geeft toch te denken dat het kan zijn dat een specifieke groep mensen eerder negatief op je reageert dan een andere groep. Om het onkunde te noemen gaat nogal ver. Kinderen hebben er geen last van als ik 's avonds bier drink, die slapen dan.. Mijn vriendin soms wel. Je klinkt nogal erg negatief, ook met je post hierna. Ik weet nog wel dat ik je een keer minder leuk heb benaderd omdat je wat rare dingen zei maar dit is geen vergelding daarop toch?
quote:Op zondag 16 juni 2019 21:55 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Uh jij reageerde toen ook al onnodig beledigend. Dat weet je zelf ook wel dus ik weet niet waarom je dit nu typt.
Nou ja vrijwel niet inderdaad. Bedoel een enkele keer ergens maar het gros is wel overduidelijk hier. Lijkt me ook niet zo moeilijk om te beweren, vraag me vooral af waarom jij nu doet alsof ik raar ben als ik dat stel.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wil je nu serieus beweren dat in andere subfora users geen problemen met je hebben?
quote:Op zondag 16 juni 2019 21:56 schreef koemleit het volgende:
[..]je zat een beetje interessant te doen met "zogenaamde kennis". Maar verder niks willen vertellen.
Mijn mening daarover is "dat je dan gewoon je klep moet houden".
Maar goed als je dat allemaal onnodig beledigend vind, dan moet je wellicht niet zulke dingen posten. En vooral geen mening geven, want dan kun je tegengas verwachten.
gejank.
Hier had ik het over.. Waarom is dat voor jou niet duidelijk? Iedereen kan dat toch snappenquote:Op zondag 16 juni 2019 21:45 schreef koemleit het volgende:
ah gelukkig vraag jij jezelf ook af of je wel helemaal spoort.
Ik vind dat je niet helemaal spoort, dat is geen onnodige belediging, dat is wat ik vind.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:57 schreef phoenyx het volgende:
[..]
[..]
Hier had ik het over.. Waarom is dat voor jou niet duidelijk? Iedereen kan dat toch snappen
Ja oke maar ik verwacht niet dat als ik een half uur eerder iemand op zijn tenen heb getrapt omdat ik niet ongesteldheidsgegevens over djmo aan hem verschaf die persoon hier gaat zeggen dat ik niet spoor. Bedoel dat is wat er feitelijk aan de hand is, en zo'n persoon als jij gaat dan juist zeggen dat de ander niet spoort en krijgt een podiumquote:Op zondag 16 juni 2019 21:58 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik vind dat je niet helemaal spoort, dat is geen onnodige belediging, dat is wat ik vind.
Sterker je vraagt min of meer aan mensen in dit topic wat ze van je post gedrag vinden.
Duz
Tja het leven gaat niet altijd zoals je verwacht. En als je blijkbaar niet om kan gaan hoe andere kunnen reageren om je zeker niet op een forum gaan posten.quote:Op zondag 16 juni 2019 22:00 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja oke maar ik verwacht niet dat als ik een half uur eerder iemand op zijn tenen heb getrapt omdat ik niet ongesteldheidsgegevens over djmo aan hem verschaf die persoon hier gaat zeggen dat ik niet spoor.
Omdat het simpelweg niet waar is wat je zegt..quote:Op zondag 16 juni 2019 21:56 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja vrijwel niet inderdaad. Bedoel een enkele keer ergens maar het gros is wel overduidelijk hier. Lijkt me ook niet zo moeilijk om te beweren, vraag me vooral af waarom jij nu doet alsof ik raar ben als ik dat stel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |