Nou ja vind dit eigenlijk best wel een goede opmerking. Maar ben verhuisd naar het zuiden en iedereen zit nog in het noorden. Bezatten valt ook soms wel mee trouwens, maar op de keren dat het wat raar loopt heb ik meestal wel 1tje teveel gehad (of 5 ja laten we niet liegen). Gister ook gewoon met mijn vriendin Canada tegen NZ gezien bijvoorbeeld. Maar blijf gewoon meestal nogal netjes, ook met alcohol op, dat kan je niet bepaald zeggen over de mensen die tegen mij reageren, maar die krijgen wel een vrijbrief.quote:Op zondag 16 juni 2019 15:21 schreef RockNijntje het volgende:
Geen tijd om het hele topic te lezen nu. Maar je bezat je dus in je eentje op vrijdag- en zaterdagavond en gaat dan de hele avond FOK!ken, vind je dat niet nogal problematisch klinken? En is het niet veel leuker om dan gewoon lekker met vrienden ergens heen te gaan en daar eventueel een paar biertjes te doen?
Hmm ja voor sommige mensen misschien, misschien ook voor mij. Maar, TV kijken op de bank heb ik gewoon wel een beetje gezien, 's avonds ook niet direct behoefte om nog extra te praten met mijn vriendin, in je eentje naar buiten gaan is niks, pc is een beetje het enige wat ik dan leuk vind. Bedoel zou gewoon ook liever naar het Noorden gaan en bij vrienden zitten maar dat is gewoon ook heel vaak uberhaupt niet mogelijk vanwege de kinderen.quote:Op zondag 16 juni 2019 15:51 schreef RockNijntje het volgende:
Losgezien van de alcohol zijn er vast leukere, betere manieren om je vrijdag- en zaterdagavonden te spenderen.
Ik zeg het alleen maar omdat ik mezelf van toen ik 14-15 was een beetje in je herken. Ik had wel vrienden, maar niet echt hele hechte, dus ik had nooit echt zin om ze op te zoeken. Ik woonde bij mijn ouders, maar zag ze eigenlijk zelden. Het enige wat ik deed was avondenlang FOK!ken. Ik kan niet zeggen dat ik er echt spijt van heb, want goh, wat kan je nou bereiken op die leeftijd en die vrienden bleken niet veel later uiteraard nepvrienden te zijn die ik nu al jaren niet meer spreek, no loss there. Maar af en toe denk ik wel van "tsja, ik had natuurlijk ook gewoon gezellig tijd kunnen spenderen met m'n ouders of iets anders kunnen doen".quote:Op zondag 16 juni 2019 15:56 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hmm ja voor sommige mensen misschien, misschien ook voor mij. Maar, TV kijken op de bank heb ik gewoon wel een beetje gezien, 's avonds ook niet direct behoefte om nog extra te praten met mijn vriendin, in je eentje naar buiten gaan is niks, pc is een beetje het enige wat ik dan leuk vind. Bedoel zou gewoon ook liever naar het Noorden gaan en bij vrienden zitten maar dat is gewoon ook heel vaak uberhaupt niet mogelijk vanwege de kinderen.
Ben dan ook niet alleen met fok bezig trouwens, ook wat gamen, beetje coderen af en toe, beetje youtube en muziek etc. Moet weer een keer op een sport gaan eigenlijk of wat vrijwilligerswerk ernaast gaan doen maar ja
Hehe, bedankt voor je uitgebreidde reactie, dat waardeer ik best wel. Zie alleen nu dat mijn eigen post op verschillende manieren is op te vatten. Maar heb zelf 2 jonge kinderen (en samenwonend gelukkig), dus ik en mijn vriendin kunnen 's avonds ook niet zomaar weg en ik kan niet zomaar naar mijn vrienden vandaar.quote:Op zondag 16 juni 2019 16:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zeg het alleen maar omdat ik mezelf van toen ik 14-15 was een beetje in je herken. Ik had wel vrienden, maar niet echt hele hechte, dus ik had nooit echt zin om ze op te zoeken. Ik woonde bij mijn ouders, maar zag ze eigenlijk zelden. Het enige wat ik deed was avondenlang FOK!ken. Ik kan niet zeggen dat ik er echt spijt van heb, want goh, wat kan je nou bereiken op die leeftijd en die vrienden bleken niet veel later uiteraard nepvrienden te zijn die ik nu al jaren niet meer spreek, no loss there. Maar af en toe denk ik wel van "tsja, ik had natuurlijk ook gewoon gezellig tijd kunnen spenderen met m'n ouders of iets anders kunnen doen".
Ik ben nu 23 en heb een hele fijne band met familie en echte vrienden, ik ben actief binnen een geweldige studentenvereniging, ik ga binnenkort aan het werk in het vakgebied van m'n dromen, ik reis de wereld rond, ik doe alles wat ik leuk vind, ik heb al met al gewoon een heel fijn leven. Ik zou het jammer vinden om een of meerdere van die aspecten op te geven door avondenlang op het internet te spenderen.
Wat ik probeer te zeggen is denk ik dat ik blij ben dat ik die periode heb gehad in een minder significant deel van mijn leven, toen er verder toch niet echt spannende dingen gebeurden. Ik weet nu wat voor een enorme impact het kan hebben. Toen was er niet zo veel te verliezen, maar nu zou ik een groot deel van de opsomming hierboven verliezen, als ik dit weer zou gaan doen. (De reden dat ik de laatste weken weer actief ben op FOK! is omdat ik dus in m'n eentje een grote reis aan het maken ben en af en toe behoefte heb aan vermaak en het delen van mijn verhalen op tijdstippen dat m'n vrienden en familie slapen of bezig zijn met iets).
Jij lijkt dit nu wel te doen op 'een significant moment' van je leven. Ik weet niet hoe oud je bent, maar je hebt het wel over aspecten als een samenwonen met je vriendin, het hebben van vrienden (met kinderen). Ik wil niet dramatisch lopen doen, maar je weet nooit wat de toekomst zal brengen. Je kunt nu tijd met ze spenderen, leuke dingen doen, etc. Maar het lijkt een beetje aan motivatie te ontbreken omdat je vriendin alleen TV kijkt 's avonds en je vrienden ver weg wonen. Daardoor is het erg makkelijk om je altijd maar achter de pc te duiken en daar eenvoudig vermaak te vinden. Maar waarom niet gewoon leuk eens een avondje met je vriendin wat gaan doen? Spontaan een van je vrienden te berichten en naar diegene toe te gaan?
Het is echt niet erg om actief te zijn op een forum, dat probeer ik niet te zeggen. Maar het is zo veel minder belangrijk dan alle andere aspecten van je leven. Ik zou echt aanraden om die aspecten de aandacht te geven die ze verdienen, het poetst je kwaliteit van leven wellicht wat op en je krijgt later geen spijt wegens gemiste kansen. Want kom op, het kan niemands droom zijn om vrijdag- en zaterdagavonden (beschonken) achter een computer door te brengen, pratend met vreemden die je dan ook nog eens de helft van te tijd negatief benaderen. Er is zo veel meer in het leven
.
Nuchter fokkenquote:
Er is thuis ook veel meer te doen dan TV kijken. Ik snap echt wel dat het lastig is om creatief te blijven in een langdurige relatie hoor, want uiteindelijk zal het toch snel weer op TV/series kijken uitkomen. Maar het is niet alsof dat de énige mogelijkheid is als je aan huis gebonden bent. Ik kan nu allerlei activiteiten en dingen voor gaan stellen, maar ik ken jullie en jullie interesses niet, dus dat lijkt me beter om aan jullie zelf over te laten.quote:Op zondag 16 juni 2019 16:21 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hehe, bedankt voor je uitgebreidde reactie, dat waardeer ik best wel. Zie alleen nu dat mijn eigen post op verschillende manieren is op te vatten. Maar heb zelf 2 jonge kinderen (en samenwonend gelukkig), dus ik en mijn vriendin kunnen 's avonds ook niet zomaar weg en ik kan niet zomaar naar mijn vrienden vandaar.
Nou ja laat het maar niet aan mij over want dan blijf ik toch gewoon zo doorgaan als ik nu doe. Bevalt mij prima meestal. Dus geef maar suggestiesquote:Op zondag 16 juni 2019 16:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er is thuis ook veel meer te doen dan TV kijken. Ik snap echt wel dat het lastig is om creatief te blijven in een langdurige relatie hoor, want uiteindelijk zal het toch snel weer op TV/series kijken uitkomen. Maar het is niet alsof dat de énige mogelijkheid is als je aan huis gebonden bent. Ik kan nu allerlei activiteiten en dingen voor gaan stellen, maar ik ken jullie en jullie interesses niet, dus dat lijkt me beter om aan jullie zelf over te laten.
Mijn suggestie nu komt deels overeen met wat ik zei in mijn muur aan tekst: probeer je minder te verliezen in eenvoudig, weinig kwalitatief vermaak en probeer wat motivatie te vinden. Het doen van andere dingen begint met het bedenken van wat die andere dingen zouden kunnen zijn. Als ik dat denken voor je ga overnemen, kan ik het uitvoeren ook op me gaan nemen, want dat kost meer moeite dan het bedenkenquote:Op zondag 16 juni 2019 16:26 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja laat het maar niet aan mij over want dan blijf ik toch gewoon zo doorgaan als ik nu doe. Bevalt mij prima meestal. Dus geef maar suggesties
Als jullie zo vastzitten in het stramien van TV kijken en achter de computer zitten, kan het lastig zijn om de dingen die jullie bedenken daadwerkelijk te gaan doen. Als ik het denken dan al over moet nemen, tsja...quote:Op zondag 16 juni 2019 16:33 schreef phoenyx het volgende:
Je kan het uitvoeren ook op je gaan nemen omdat dat meer moeite kost dan het bedenken? Die snap ik niet rocknijntje
Nou ja maar misschien dan maar binnenkort een bordspel met jou en ons organiseren, maak je iets van 3 fokkers wel erg blij mee als ik hier minder post
Vroeger keken we southpark en just for laughs op de ipad samen. Gingen naar de kermis, uit eten, naar het park te picknicken. Ik neem binnenkort een vr set dus dat gaat wel leuk worden, misschien dat dat wel echt leuk gaat zijn. Speelden ook wii samen trouwens bedenk ik me nu, spelletje worms op de pc en gingen toen ook nog samen douchen. Samen douche klinkt wel iets wat we weer op kunnen pakkenquote:Op zondag 16 juni 2019 16:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als jullie zo vastzitten in het stramien van TV kijken en achter de computer zitten, kan het lastig zijn om de dingen die jullie bedenken daadwerkelijk te gaan doen. Als ik het denken dan al over moet nemen, tsja...
Nou ja met mensen van r&p, dus ja dat geeft toch te denken dat het kan zijn dat een specifieke groep mensen eerder negatief op je reageert dan een andere groep. Om het onkunde te noemen gaat nogal ver. Kinderen hebben er geen last van als ik 's avonds bier drink, die slapen dan.. Mijn vriendin soms wel. Je klinkt nogal erg negatief, ook met je post hierna. Ik weet nog wel dat ik je een keer minder leuk heb benaderd omdat je wat rare dingen zei maar dit is geen vergelding daarop toch?quote:Op zondag 16 juni 2019 17:28 schreef Filosoofert het volgende:
Ik vind het een zeer interessant topic. Chapeau TS. Ik vroeg me altijd af of je wel bij je eigen onkunde stilstond.
Grappig dat het altijd aan anderen ligt, terwijl jij toch diegene bent die de problemen (met rare mensen) ervaart.
Misschien een keer het glaasje laten staan een optie? Zullen de kinderen en je vrouw/vriendin wsl ook blij mee zijn.
Nee hoor, dit is gewoon hoe ik het zie/mijn mening.quote:Op zondag 16 juni 2019 17:51 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja met mensen van r&p, dus ja dat geeft toch te denken dat het kan zijn dat een specifieke groep mensen eerder negatief op je reageert dan een andere groep. Om het onkunde te noemen gaat nogal ver. Kinderen hebben er geen last van als ik 's avonds bier drink, die slapen dan.. Mijn vriendin soms wel. Je klinkt nogal erg negatief, ook met je post hierna. Ik weet nog wel dat ik je een keer minder leuk heb benaderd omdat je wat rare dingen zei maar dit is geen vergelding daarop toch?
Nou ja bedoel wat zeg jij hier eigenlijk wat echt normaal is? Jij reageert alleen maar negatief omdat je dat blijkbaar nodig hebt ofzo. Enige wat je meldt is dat ik minder kan drinken, wat goed advies is, maar daar maak je ook een sneer van (bedoel ik weet dat je dat als sneer bedoelt dus ja). Dit is een beetje het gedrag wat ik aan wil kaarten in dit topicquote:Op zondag 16 juni 2019 17:30 schreef Filosoofert het volgende:
En dan in dit topic een "ik ben te slim, niemand begrijpt me" trekken.
Ook dit is weer gewoon simpel bashen maar oke.quote:Op zondag 16 juni 2019 17:55 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is gewoon hoe ik het zie/mijn mening.
Ik vond onkunde nog zacht uitgedrukt.
Weet ik. Ik probeer zoveel mogelijk constructief te reageren op dit forum. Maar ik vind dat je in ieder topic om je heen schopt dus geef ik hier ook een mening die in dat straatje past.quote:Op zondag 16 juni 2019 17:55 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja bedoel wat zeg jij hier eigenlijk wat echt normaal is? Jij reageert alleen maar negatief omdat je dat blijkbaar nodig hebt ofzo. Enige wat je meldt is dat ik minder kan drinken, wat goed advies is, maar daar maak je ook een sneer van (bedoel ik weet dat je dat als sneer bedoelt dus ja). Dit is een beetje het gedrag wat ik aan wil kaarten in dit topic
Dit is hoe ik ook reageer?quote:Op zondag 16 juni 2019 17:59 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Weet ik. Ik probeer zoveel mogelijk constructief te reageren op dit forum. Maar ik vind dat je in ieder topic om je heen schopt dus geef ik hier ook een mening die in dat beeld past.
Volgens mij is dat ook hoe jij Fok! Het liefste ziet namelijk. Dit is hoe jij ook reageert.
Maakt het topic er niet beter op hé.
Later
Heh?quote:Op zondag 16 juni 2019 21:27 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja voor mij val je nu juist positief op..
Ik kan je reactie niet echt vertrouwen als je nu al liegt bij je eerste post in dit topic
Dit is al iets wat mij gezegd is, ik communiceer niet duidelijk. Doe er wel wat mee in ieder geval, beetje zelfreflectie kan nooit kwaad.quote:
Gaat het wel goed met jou?quote:Op zondag 16 juni 2019 21:34 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Dit is al iets wat mij gezegd is, ik communiceer niet duidelijk. Doe er wel wat mee in ieder geval, beetje zelfreflectie kan nooit kwaad.
Kijk, jij zegt dat je altijd negatief opvalt. Voor mij val je juist niet negatief op, dus je liegt erover dat je altijd negatief opvalt. Tenzij je mij als niemand ziet. Omdat je liegt kan ik dus niet echt zeker weten dat je reactie van 'lekker fel is juist goed' eerlijk/goed is. Misschien is dat ook gelogen, aangezien je bij je eerste post in dit topic al liegt. Wat moet ik dan nog geloven?
Ja was humor bij mijn eerste post maar toen ging ik er te ver mee door.quote:
Negatief opvallen is juist goed omdat je dan niet meegaat in de menigte. Vind zelf nog wel eens dat FOK! vol zit met moraalridders en goody goodies.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:45 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja was humor bij mijn eerste post maar toen ging ik er te ver mee door.
Bedoel jouw reactie dat negatief opvallen juist goed is is ook geen pareltje of wel, ja hier misschien wel maar ja.
Ach gut hoor iemand is ook chagrijnig vanwege het ongesteldheidstopicquote:Op zondag 16 juni 2019 21:45 schreef koemleit het volgende:
ah gelukkig vraag jij jezelf ook af of je wel helemaal spoort.
Ja vind ik ookquote:Op zondag 16 juni 2019 21:46 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Negatief opvallen is juist goed omdat je dan niet meegaat in de menigte. Vind zelf nog wel eens dat FOK! vol zit met moraalridders en goody goodies.
hehe ik dacht daar "wat een raar wief" en daarna zag ik dit topic.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:47 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ach gut hoor iemand is ook chagrijnig vanwege het ongesteldheidstopic
Nu herhaal je gewoon jezelf om me onnodig te beledigenquote:Op zondag 16 juni 2019 21:52 schreef koemleit het volgende:
[..]
hehe ik dacht daar "wat een raar wief" en daarna zag ik dit topic.
Maar goed dat je zelf in de gaten hebt dat er toch iets niet helemaal in orde is met je.
rusting jonguh!.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:53 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nu herhaal je gewoon jezelf om me onnodig te beledigen
Uh jij reageerde toen ook al onnodig beledigend. Dat weet je zelf ook wel dus ik weet niet waarom je dit nu typt.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:54 schreef koemleit het volgende:
[..]
rusting jonguh!.
Je vindt het blijkbaar nodig om denigrerend "och gut er is er een sjagreinig" te zeggen.
Maar een reactie daar op, vind je onnodig beledigen.
Dus wel uitdelen niet incasseren. Prima.
Wil je nu serieus beweren dat in andere subfora users geen problemen met je hebben?quote:Op zondag 16 juni 2019 17:51 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja met mensen van r&p, dus ja dat geeft toch te denken dat het kan zijn dat een specifieke groep mensen eerder negatief op je reageert dan een andere groep. Om het onkunde te noemen gaat nogal ver. Kinderen hebben er geen last van als ik 's avonds bier drink, die slapen dan.. Mijn vriendin soms wel. Je klinkt nogal erg negatief, ook met je post hierna. Ik weet nog wel dat ik je een keer minder leuk heb benaderd omdat je wat rare dingen zei maar dit is geen vergelding daarop toch?
quote:Op zondag 16 juni 2019 21:55 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Uh jij reageerde toen ook al onnodig beledigend. Dat weet je zelf ook wel dus ik weet niet waarom je dit nu typt.
Nou ja vrijwel niet inderdaad. Bedoel een enkele keer ergens maar het gros is wel overduidelijk hier. Lijkt me ook niet zo moeilijk om te beweren, vraag me vooral af waarom jij nu doet alsof ik raar ben als ik dat stel.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wil je nu serieus beweren dat in andere subfora users geen problemen met je hebben?
quote:Op zondag 16 juni 2019 21:56 schreef koemleit het volgende:
[..]je zat een beetje interessant te doen met "zogenaamde kennis". Maar verder niks willen vertellen.
Mijn mening daarover is "dat je dan gewoon je klep moet houden".
Maar goed als je dat allemaal onnodig beledigend vind, dan moet je wellicht niet zulke dingen posten. En vooral geen mening geven, want dan kun je tegengas verwachten.
gejank.
Hier had ik het over.. Waarom is dat voor jou niet duidelijk? Iedereen kan dat toch snappenquote:Op zondag 16 juni 2019 21:45 schreef koemleit het volgende:
ah gelukkig vraag jij jezelf ook af of je wel helemaal spoort.
Ik vind dat je niet helemaal spoort, dat is geen onnodige belediging, dat is wat ik vind.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:57 schreef phoenyx het volgende:
[..]
[..]
Hier had ik het over.. Waarom is dat voor jou niet duidelijk? Iedereen kan dat toch snappen
Ja oke maar ik verwacht niet dat als ik een half uur eerder iemand op zijn tenen heb getrapt omdat ik niet ongesteldheidsgegevens over djmo aan hem verschaf die persoon hier gaat zeggen dat ik niet spoor. Bedoel dat is wat er feitelijk aan de hand is, en zo'n persoon als jij gaat dan juist zeggen dat de ander niet spoort en krijgt een podiumquote:Op zondag 16 juni 2019 21:58 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik vind dat je niet helemaal spoort, dat is geen onnodige belediging, dat is wat ik vind.
Sterker je vraagt min of meer aan mensen in dit topic wat ze van je post gedrag vinden.
Duz
Tja het leven gaat niet altijd zoals je verwacht. En als je blijkbaar niet om kan gaan hoe andere kunnen reageren om je zeker niet op een forum gaan posten.quote:Op zondag 16 juni 2019 22:00 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja oke maar ik verwacht niet dat als ik een half uur eerder iemand op zijn tenen heb getrapt omdat ik niet ongesteldheidsgegevens over djmo aan hem verschaf die persoon hier gaat zeggen dat ik niet spoor.
Omdat het simpelweg niet waar is wat je zegt..quote:Op zondag 16 juni 2019 21:56 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja vrijwel niet inderdaad. Bedoel een enkele keer ergens maar het gros is wel overduidelijk hier. Lijkt me ook niet zo moeilijk om te beweren, vraag me vooral af waarom jij nu doet alsof ik raar ben als ik dat stel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |