abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187427412
Hey beste mensen,

Ik heb een vraag en wil graag jullie mening.
In het dagelijks leven ben ik een aardig persoon, help graag collega's, een gezin wat meestal leuk is tenzij er ontzettend hard gehuild wordt om niks (nee fase bij de ene).

Als ik met alcohol op fok! post (vrijdag en zaterdag vooral) weet ik vrijwel altijd wel wat ik doe, word ook zelden gebanned maar de reacties zijn niet van de lucht. Mensen worden agressief van me, kunnen niet meer normaal nadenken en reageren, het vervalt allemaal in het negeren van de kern en letten op 1 zinnetje om die uit te vergroten etc.

Ik vraag me af is dat iets wat aan mij ligt of aan sommige andere gebruikers? Ben wel echt benieuwd trouwens, ik begrijp dat mijn reacties soms reacties uit kunnen lokken, maar dat sommige mensen agressief van mij worden is toch wel vrij ernstig. Is er iets wat ik zelf kan aanpassen of is dit echt zoiets dat een groep die hier x aantal jaar is wat is vastgeroest in het denken? Of een middenmootje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2019 23:06:35 ]
pi_187427484
Geef eens concrete voorbeelden dan?
pindazakje
pi_187427511
Beschonken gaan fokken :')
pi_187427514
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 23:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Geef eens concrete voorbeelden dan?
R&P / Schizofreen en psychotisch. Wat is dat?

Deze is nogal recent
pi_187427515
Kan ik zo niet zeggen daarvoor moet ik toch wat cases zien
pi_187427537
R&P / Depressie & Angst #159 deze escaleerde ook vrij snel (van zonet, de reden dat ik dit topic open eigenlijk)

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2019 23:12:22 ]
  Moderator vrijdag 14 juni 2019 @ 23:19:57 #7
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_187427709
Het is internet. Waarom zou je boos worden om wat iemand daar zegt?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_187427752
Je post wel ladder zatte dingen ja, misschien wat alcohol gaan minderen
pi_187427759
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 23:19 schreef Plompzakker het volgende:
Het is internet. Waarom zou je boos worden om wat iemand daar zegt?
Nou ja als ik voor mezelf spreek omdat internet ook communicatie is. Of iets in je gezicht wordt gezegd of achter je rug om maakt ook uit. De meeste mensen vinden het 2e juist nog erger.
pi_187427850
@phoenyx

nav dat topic;

Je posts waren vooral een beetje onsamenhangend en daarom onduidelijk. Dan is het ook moeilijk om de kern eruit te halen zoals die door jou bedoeld was.

Mijn frustraties daarbij die ik naar je uitten was daarentegen een fout van mezelf, maar dát de frustraties aanwezig waren is een gevolg van de cirkelredenering die niet doorbroken werd. Ondanks alle argumenten.

Oftewel; in dat topic was het vooral de frustratie dat de gegeven reacties blijkbaar niet landde.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2019 23:27:38 ]
pi_187427882
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 23:22 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nou ja als ik voor mezelf spreek omdat internet ook communicatie is. Of iets in je gezicht wordt gezegd of achter je rug om maakt ook uit. De meeste mensen vinden het 2e juist nog erger.
Je luisterde niet naar anderen en verplaatste je niet in de situatie
ipv daarvan ging je over je eigen lullen en random dingen suggesteren die totaal niet aan de orde waren. Veelal zullen mensen dit als tering irritant ervaren en kan bij veel mensen agressie doen oproepen
pi_187427898
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 23:26 schreef -mosrednA het volgende:
@:phoenyx

nav dat topic;

Je posts waren vooral een beetje onsamenhangend en daarom onduidelijk. Dan is het ook moeilijk om de kern eruit te halen zoals die door jou bedoeld was.

Mijn frustraties daarbij die ik naar je uitten was daarentegen een fout van mezelf, maar dát de frustraties aanwezig waren is een gevolg van de cirkelredenering die niet doorbroken werd. Ondanks alle argumenten.
Oke nou ja geen reden om nog te melden dat iets een fout van jezelf was. Dat is helemaal niet de bedoeling van dit topic (bedoel wat betreft welk persoon dan ook). Ben gewoon benieuwd of ik echt op zo'n manier reageer dat mensen (terecht) geirriteerd raken of dat ik gewoon eerlijk ben en mijn mening geef en er verder weinig aan de hand is (behalve een paar mensen die ik de teen trap)
pi_187427905
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 23:10 schreef Chia het volgende:
Beschonken gaan fokken :')
Niels _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_187427929
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 23:28 schreef wawowiewa het volgende:

[..]

Je luisterde niet naar anderen en verplaatste je niet in de situatie
ipv daarvan ging je over je eigen lullen en random dingen suggesteren die totaal niet aan de orde waren. Veelal zullen mensen dit als tering irritant ervaren en kan bij veel mensen agressie doen oproepen
Dit kan net zoiets zijn als een slim persoon die met een dom persoon praat of niet. Vanuit jouw idee dan ik de domme persoon. Toch?
pi_187427959
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 23:29 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Oke nou ja geen reden om nog te melden dat iets een fout van jezelf was. Dat is helemaal niet de bedoeling van dit topic (bedoel wat betreft welk persoon dan ook). Ben gewoon benieuwd of ik echt op zo'n manier reageer dat mensen (terecht) geirriteerd raken of dat ik gewoon eerlijk ben en mijn mening geef en er verder weinig aan de hand is (behalve een paar mensen die ik de teen trap)
Ik zei dat meer om aan te geven dat;

1. De frustratie voortkomend uit jouw manier van posten wel terecht is, maar
2. Het uitten van die frustratie zoals ik deed niet terecht is, en een probleem is van die persoon zelf.

Verder denk ik dat je prima je mening kunt ventileren en dat tegelijkertijd op een onduidelijke en voor sommige users op een irritante manier.
pi_187427965
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 23:30 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Dit kan net zoiets zijn als een slim persoon die met een dom persoon praat of niet. Vanuit jouw idee dan ik de domme persoon. Toch?
Daar ga je weer. :)
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_187427981
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 23:32 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Daar ga je weer. :)
Oke, klinkt vermoeiend
pi_187427993
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 23:32 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Ik zei dat meer om aan te geven dat;

1. De frustratie voortkomend uit jouw manier van posten wel terecht is, maar
2. Het uitten van die frustratie zoals ik deed niet terecht is, en een probleem is van die persoon zelf.

Verder denk ik dat je prima je mening kunt ventileren en dat tegelijkertijd op een onduidelijke en voor sommige users op een irritante manier.
Een mening geef je, die hoef je niet te ventileren
pi_187428012
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 23:30 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Dom zou ik het niet noemen. Weet de juiste benaming niet , seniel zijn misschien. Wat die Harry mens heeft , die praat ook overal langs heen en negeert andere mensen
pi_187428031
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 23:33 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Oke, klinkt vermoeiend
Je krijgt een tip en dan ga je iets met slim en dom veronderstellen. Terwijl dat niet aan de orde was.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_187428041
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 23:34 schreef wawowiewa het volgende:

[..]

Dom zou ik het niet noemen. Weet de juiste benaming niet , seniel zijn misschien. Wat die Harry mens heeft , die praat ook overal langs heen en negeert andere mensen
Oke hoor, goed bezig weer
pi_187428057
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 23:35 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Je krijgt een tip en dan ga je iets met slim en dom veronderstellen. Terwijl dat niet aan de orde was.
Wat? welke tip?
pi_187428071
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 23:33 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Een mening geef je, die hoef je niet te ventileren
Je snapt wat ik bedoel.
pi_187428088
Post je nu ook met alcohol op?
pi_187428127
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 23:37 schreef CoolGuy het volgende: