Bedankt. Toch lees ik enige onstemtheid in je reactie ?quote:
Uh nee, ik vroeg wie er gelijk had min of meer. Vroeg niet zozeer naar beledigingen, zowel naar mijn kant als de personen waarmee ik het oneens benquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:38 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
Bedankt. Toch lees ik enige onstemtheid in je reactie ?
Ik geef slechts mijn mening over hoe ik je vindt overkomen, dat is toch de bedoeling van jou vraag ?
Dat is hetzelfde , is zeg maar een uitdrukkingquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:33 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Een mening geef je, die hoef je niet te ventileren
Ok, en wat is het doelvan je topic nu echt? Want je stelt wel een vraag, maar je lijkt vooral het laatste woord te willen hebben?quote:
Een mening geef je, een mening ventileer je als je ergens heel erg mee zitquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:41 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde , is zeg maar een uitdrukking
Of was dit als grap bedoeld ? Dan was het niet grappig mja niet mijn soort humor dan
Ah oke en jij voelt je nu beledigd dan ? Door mij ? Dan voel je je wel erg snel aangevallen, Ik zie namelijk niet hoe ik jou beledigd heb. Was nergens mijn intentie , als jij dat wel ervaart in mijn posts dan vind ik dat jammer maar dan is dat jou dingquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:40 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Uh nee, ik vroeg wie er gelijk had min of meer. Vroeg niet zozeer naar beledigingen, zowel naar mijn kant als de personen waarmee ik het oneens ben
Ja dat is wel vaker met jou het geval dat je geen discussie toestaat als de persoon die je het niet gunt het laatste woord heeft. Als ik het laatste woord heb dan is het niet omdat ik het wil hebben maar omdat ik het krijg. Als een ander duidelijk maakt dat iets zus of zo werkt en dat aannemelijk maakt dan zeg ik gewoon dat hij of zij gelijk heeft. Het doel van het topic staat verder gewoon in de OP beschreven. Vind jou trouwens 1 van de personen die het minste realiteitszin heeft, madam april en ik zijn het vaak oneens maar zij reageert meestal nog normaal in ieder geval. Dat wil ik even gezegd hebben aangezien jij in dit topic reageertquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ok, en wat is het doelvan je topic nu echt? Want je stelt wel een vraag, maar je lijkt vooral het laatste woord te willen hebben?
Dat is niet hoe de meeste mensen het woord ventileren gebruiken..quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:42 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Een mening geef je, een mening ventileer je als je ergens heel erg mee zit
Oke hoor misschien seniele wawowiewa die overal langspraat en iedereen negeertquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:45 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
Ah oke en jij voelt je nu beledigd dan ? Door mij ? Dan voel je je wel erg snel aangevallen, Ik zie namelijk niet hoe ik jou beledigd heb. Was nergens mijn intentie , als jij dat wel ervaart in mijn posts dan vind ik dat jammer maar dan is dat jou ding
Lol oke, nou ja dan leven wij in 2 verschillende werelden want als iemand op het werk een mening moet ventileren in plaats van geven is er iets misquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:48 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
Dat is niet hoe de meeste mensen het woord ventileren gebruiken..
ven·ti·le·ren (ventileerde, heeft geventileerd)
1
de lucht verversen
2
in het openbaar bespreken: een mening ventileren uiten
Naar mijn mening was jij dat aan het doen in dat topic en werden daarom mensen agressief van je. Ja eh misschien is dat niet leuk voor je om te horen, dat is raar want dat vraag je letterlijk in dit topic. Sorry hoor zal nog eens antwoord geven op jou vragen, jeezzquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:49 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Lol oke, nou ja dan leven wij in 2 verschillende werelden want als iemand op het werk een mening moet ventileren in plaats van geven is er iets mis
Goede poging, maar ik ben wat te slimquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:55 schreef Vollenhoven het volgende:
Komt door de polarisering op FOK!
Mensen zijn ontevreden en gaan expres users opzoeken.
Preciesquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:56 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Goede poging, maar ik ben wat te slim
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:56 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Goede poging, maar ik ben wat te slim
Ja gek dat mensen je beetje vervelend vindenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:56 schreef phoenyx het volgende:
Veelte slim trouwens maar oke, dat is voor een ander gesprek
Ja ziets staat tot in geen verhouding met de reacties die daarvoor al waren gedaan. Maar nee niet gek, als ze eerst al zo dachten omdat iemand hen tegenspreekt dan vinden ze mij alleen maar vervelender als een ander zegt dat ze wat slimmer zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Ja gek dat mensen je beetje vervelend vinden
Laat ik het zo zeggen, je lijkt wat arrogant over te komen, je lijkt niet echt open te staan voor de mening van anderen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:08 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja ziets staat tot in geen verhouding met de reacties die daarvoor al waren gedaan. Maar nee niet gek, als ze eerst al zo dachten omdat iemand hen tegenspreekt dan vinden ze mij alleen maar vervelender als een ander zegt dat ze wat slimmer zijn
Probleem is dat 'ongelijk hebben' bij jou kan gaan over een mening, niet per se over feiten.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:10 schreef phoenyx het volgende:
Behalve ze niet tegenspreken als ze ongelijk hebben graag, bedoel ik hou niet van liegen
Alsof je jezelf beschrijft hier. Pot ketel ditdatquote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, je lijkt wat arrogant over te komen, je lijkt niet echt open te staan voor de mening van anderen.
Ik heb wel eens discussies met je gevoerd, en discussies waar jij in betrokken was gezien waarin je me de indruk gaf dat je dacht dat jij alles wel snapte, en iedereen die het niet met jou eens was, het niet snapte.
En dan kan je nog wel eens een enorm denigrerende toon aanslaan.
Daar maak je geen vrienden mee
Moet je zo nodig je gram halen dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:10 schreef phoenyx het volgende:
Behalve ze niet tegenspreken als ze ongelijk hebben graag, bedoel ik hou niet van liegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |